Opiniones de Albelli Fotoboeken

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Opinión de cliente confirmado

Goed foto programma, makkelijk en werkbaar, snelle levering vh fotoboek

Goed service, snelle levering, prima kwaliteit
Opinión de cliente confirmado

Albelli is een super site !!

Ik zou Albelli zeker aanraden omdat het een gemakkelijk te behandelen site is, veel keuze mogelijkheden in alle extra's, goede en snelle service.
Ik maak er al jaren gebruik van en ben nog steeds ontzettend tevreden !!!
Opinión de cliente confirmado

Erg mooi boek is het geworden en een goede kwaliteit

Ik heb het boek besteld zonder de glans, mijn tip bestel hem met glans pagina's dan komt hij er net wat mooier uit.
Goede kwaliteit pagina's en drukwerk.
Niet te vergeten hele simpele software die het maken van dit boek heel eenvoudig maakt

zeer tevreden

Er is heel veel mogelijk bij het maken van jullie boeken. Ik ben er erg tevreden over. Het is een hobby van me geworden.
Wel vind ik het belangrijk dat Albelli regelmatig nieuwe plaatjes, kleuren of thema's blijft invoeren. Omdat ik al veel boeken heb gemaakt komen veel dezelfde achtergronden terug in mijn boeken. Dat is soms wel jammer.

Verder is het systeem heel gebruiksvriendelijk.

grt. Astrid Nieuwenhuijs
Opinión de cliente confirmado

Geen antwoord op een 3 weken gestelde vraag aan het eind van mijn lovende beoordeling.

Ik heb ongeveer 3 wkn geleden een enquête van jullie ingevuld. Aan het eind werd gevraagd of ik nog vragen had en die had ik. Hier kreeg ik nooit antwoord op.
Nu nogmaals: kan ik bij het bijbestellen van een boek dat ik al in huis heb nog verandering aanbrengen in al dan niet platliggend en al dan niet glanzend of mat?

Met vriendelijke groet,
Tineke
Opinión de cliente confirmado

Makkelijk in gebruik en zeer goede en vriendelijke helpdesk

Ik heb inmiddels enkele fotoboeken gemaakt met de programmatuur van Albelli en het is zeer gebruiksvriendelijk. De levertijd is zeer snel en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. De prijzen zouden iets lager mogen in vergelijk met de concurrentie.
Enige opmerking is dat de hoeken van de fotoboeken wel eens iets ingedeukt/ingedrukt worden tijdens verzending en dit zou wat mij betreft het enige punt van verbetering moeten zijn.
Opinión de cliente confirmado

Kwaliteit is goed, software kan beter.

Ik ben redelijk tevreden over Albelli. Kwaliteit van het foto-album is prima tot uitstekend (ik heb laatst een album gemaakt met van die platte pagina's, erg mooi geworden!). Zonder problemen geleverd, en het was duidelijk welke dag het geleverd zou worden.
Uploaden kost wel wat tijd, maar wat ik vooral het nadeel vind is de software, die naar mijn smaak onvoldoende keus heeft in de mogelijkheden van composities van foto's ten opzichte van elkaar op 1 of of beide pagina's. Dus dat maak ik zelf en dat is meer werk en kost veel tijd. Je kunt die zelfgemaakte composities dan wel redelijk goed recht naast elkaar krijgen (uitlijnen). Het kost even wat puzzelen, maar je kunt ook de foto's precies even groot krijgen. En je kunt ze als groepje eerlijk verdelen over de pagina (helaas dan over 1 pagina en niet over beide).

PS let erop dat wanneer je foto's zelf bewerkt in bijv lightroom, je de automatische verbeteraar uitzet. Je hebt immers die verbeteringen zelf al gedaan! Dat geeft mooiere foto's uiteindelijk.
Opinión de cliente confirmado

Ik ben echt tevreden. Soms pakte het leuk verrassend uit!

Ik werd steeds creatiever met het plaatsen van de foto's met verschillende randen erom heen, verschillende achtergronden en kleuren. Erg leuk om samen te stellen!
Er waren goede aanwijzingen. En aan het eind werden er nog verbeterpunten geadviseerd die waardevol waren.

goed verzorgd

ik zou iedereen dit willen aanraden, mooie albums, goed en volgens je eigen wensen.
Opinión de cliente confirmado

Spetterende kleuren en snelle service!

Ik bestel altijd mijn fotoboeken via Albelli. Voorheen had ik nog wel eens problemen met de kleuren, maar de laatste twee boeken waren precies zoals ik het had bedoeld. Ik ontwikkel mijn RAW foto's zelf in Lightroom en dan is het fijn als je geen rekening hoeft te houden met eventuele afwijkingen. Gelukkig weet ik ook dat als ik niet tevreden ben over het resultaat, we er altijd uitkomen met het vriendelijke personeel van de Albelli klantenservice. Ik raad iedereen Albelli aan ook vanwege de uitgebreide handige software.
Opinión de cliente confirmado

Albelli is naar onze mening één van de beste online foto boeken.

Albelli leverd waar voor het geld, het maken, bestellen en het afleveren voldoet ons prima.

albelli is geweldig

Ik ben heel tevreden over albelli. De kwaliteit is heel goed en de service ook. Ik kan iedereen het fotoboek programma aanbevelen.
Opinión de cliente confirmado

Het fotoboek is wederom een geweldig resultaat, een genot om in te kijken.

Wederom een album bij albelli gemaakt, makkelijk te maken en een zeer goed resultaat. Het blijft ook na een aantal jaren van prima kwaliteit.
Opinión de cliente confirmado

Het goede `gereedschap`voor een mooie herinnering!

Heb bij Albelli een fotoboek gemaakt. Het was voor de eerste keer dat ik met het programma van Albelli heb gewerkt. Er is een duidelijke uitleg en weet je ik ben er gewoon voor gaan zitten en dacht, Doen! Het lukt me nu ook steeds beter.
En een fotoboek staat in de kast en pak je er zo even uit om nog eens door de herinneringen te bladeren.

Prachtige fotoboekjes!

Hoi Nellie,
Maak je fotoboek bij Albelli!
Dat wordt genieten,
Toppie!

fotoalbum 2014

Ik was blij verrast met het resultaat van mijn fotoboek

Goed Product en prima levering

Het Albelli album wat ik had gemaakt is mooi uitgevoerd en werd snel geleverd.

Albelli is top!

Ik gebruik Albelli al jaren en ben erg tevreden over het resultaat. goede klantenservice en snelle levering.
Opinión de cliente confirmado

Goede kwaliteit en gebruiksvriendelijk programma.

Ik heb onlangs mijn eerste Albelli fotoboek gemaakt. Het programma - in mijn geval met eigen indeling - is handig. De kwaliteit van het boek is goed.
Opinión de cliente confirmado

Het zag er weer prima uit!

Al jaren maak ik albums en kaarten via Albelli en eigenlijk is het produkt altijd prima in orde en van een mooie kwaliteit. Maar, veel belangrijker is dat wanneer het een keer niet zo is, of er gewoon iets fout gegaan is, ook na de definitieve bestelling er aan de telefoon bij Albelli altijd medewerkers zijn die het samen met jou oplossen, zonder dat dat veel geld kost of tot irritatie leidt! En dat is wat een bedrijf echt goed maakt!

albelli.nl Detalles

Acerca de esta empresa

Visita Albelli Fotoboeken

Información de contacto

Llámenos al: 0900-2523554
Estamos en Holanda

Categoría

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.