Opiniones de MobileFun.nl

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Prima bedrijf

Snelle service en een prima prijs! Ik ben helemaal tevreden.

prima service

Deze website tegengekomen in de zoektocht van wat accesoires voor mijn Moto G. Zeer ruime keuze aan producten en ondanks dat de zending uit Engeland moet komen normale verzendkosten en snelle levering.

Ook het retourneren is goed geregeld en kosteloos via een Kiala inleverpunt. Klantenservice per mail reageert goed en snel.

Zeer tevreden over deze webshop.

Snelle levering, groot aanbod

ondanks de verzending vanuit UK was de levering erg snel. Het aanbod is waarschijnlijk zo groot omdat ze een flink aantal landen bedienen. De prijzen zijn ook OK, ebay/amazon kan goedkoper uitpakken, maar niet als je het product snel wilt hebben.

Daarnaast ook snelle reactie van support (had een tikfout in mijn email adres gemaakt bij de bestelling, maar dat was binnen 2 uur verholpen

Een goed product wat sneller geleverd werd.

Het product wat ik gekocht heb is makkelijk te bevestigen en het past vrijwel precies. Wel is het even prutsen om alles goed te bevestigen en de naden sluiten niet helemaal perfect aan. al met al een goed product.

Niets op aan te merken!

Heb 2 dingen besteld onder 2 verschillende orders, een Spigen Neo Hybrid voor de Nexus 5 (echt een top back case!! Iedereen aan te raden) en de Rearth Invisible Defender 3 pack screenprotector.
Beide producten waren snel geleverd en keurig verpakt!

Mobile Fun is zeker een aanrader en in de toekomst zeker weer een site waar ik bij bestel!

TOP!

Prima

De site is erg gebruiksvriendelijk en over de nexus 5 quickcover stonden veel goede reacties, maar ook een paar negatieve, waardoor ik het betrouwbaarder vond.
Het product was op voorraad, en werd overgevlogen uit Groot Brittannie, het product werd snel en fatsoenlijk geleverd, en was niet beschadigd.

Ik beveel MobileFun.nl aan bij iedereen!

Snelle levering

Voor de Nexus 5 wireless charging Orb besteld snelle levering en deze werkt prima.

Top service

Bestelen was super makelijk helaas was de product defect! Teleurgesteld bel ik om te vragen hoe verder! De service was uitstekend! Dat heb ik zoiets nooit mee gemaakt! Gelijk duidelijk uitleg wat ik moest doen. Binnen 20 min had ik al per email alle info voor retour en linkje om uitkiezen van andere product. Woensdag contact met klantenservice, donderdag product retour gestuurd...vrijdag pakket was al binnen dus de andere gekozen product gelijk gestuurd. Alles duidelijk gecomuniceerd door klanteservice via email... Dus ik hoefde me niet afvragen wanneer alles zal gebeuren.
Online iets bestelen is altijd makelijk maar wanneer iets verder niet klopt (ruilen/retour) is meestal een groot probleem. Super tevreden met service! Vele bedrijven kunnen veel van leren hier!!!! Adriana

Super!

Ik had binnen 3 werkdagen mijn Nexus 5 hoesje! Deze kwam helemaal uit Engeland!

Witte Tech21 Impact Snap met Cover voor Nokia Lumia 925 is het geld niet waard

Deze review en gegeven sterren heeft geen betrekking op MobileFun maar op het Tech21 product. MobileFun in deze is niet de fabrikant maar reseller van Tech21 producten.

Over MobileFun kan ik niet anders zeggen dan dat de bestelling van a-z goed en snel is afgehandeld. Heb gekozen voor standaard brievenbuspost omdat het om een klein art. gaat. Ook dat is, vanuit UK?, goed gegaan. Zien wij voor onze smartphones leuke art. bij MF zullen wij zeker kopen bij MF.

De batterij cover is goed, past perfect, steekt op de hoeken iets uit zodat bij een val niet meteen de hoeken van de 925 beschadigd worden hoop ik. De batterij cover is mooi helder wit en blijft ook zo. De flip was in het begin, eind dec. 2013, bijna zo wit als de batterij cover, kleurafwijking tussen leer en kunststof is logisch en geen probleem.

Nu 7 weken later begint de verf op het leer te vergelen, zou het een goede kwaliteit leer zijn wat goed geverfd is gebeurt dit niet!. Men had beter gekozen voor een flip van hetzelfde materiaal met suède aan de binnenkant en kleurvariatie had Tech21 een bestseller gehad.

Gezien de hoge prijs in NL voor een Tech21 flip case en de wereldwijd maar 2 beschikbare kleuren voor de Lumia 925, en 0 voor onze Lumia 920, is de prijs van bijna 34,00 de koop eigenlijk niet waard.

Ik betwijfel of de 2 flinterdunne strookjes oranje silicone?? schade voorkomen door spontaan te verharden als de flip case valt. Op de uitleg video her en der test men het met een hoeveelheid ter grootte van een stuiterbal wat in de case zit is qua volume zo miniem dat het imo niet kan verharden daar is meer massa voor nodig.

Is het 1e product van Tech21 en laatste deze flip case heeft geen meerwaarde t.o.v. een case van Noreve of vergelijkbaar.

Beste Pierot,

Het spijt ons om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop.
Als je contact opneemt met de klantenservice via klantenservice@mobilefun.nl dan kan je deze gratis retourneren en mag je een andere case uitzoeken zonder problemen.

Nogmaals onze excuses en neem gerust contact met ons op.

foutje bedankt deel 2

na eerst (achteraf) door mijn eigen fout een telefoonhouder voor het oude type nexus 7 te hebben besteld en ontvangen even gebelt met de heren van mobile fun
er werd totaal niet moeilijk gedaan over het ruilen voor de juiste houder , mijn verbazing was groot toen daar ook geen verzendkosten voor werden gerekend
de juiste houder voor de nexus 7 2013 stond nog niet op de nederlandse site maar wel op de engelse
ook geen probleem het artikel werd meteen toegevoegd aan het asortiment en is nu 4 dagen na het telefoontje in mijn bezit

fantastiese service en ik zal er zeker vaker spullen bestellen

Precies wat ik zocht en nog meer dan ik had verwacht.

Pas een smartphone gekocht, maar het hoesje beviel me niet. Nu was ik bij mijn zus op visite en zag haar telefoonhoes en die leek me helemaal super. Bij MobileFun.nl besteld, zei ze en de andere dag (zondag) heb ik dat ook gedaan. Vrijdag had ik hem in huis en oh wat een handig ding. Solide, betrouwbaar, mooie kleur en het ligt zo fijn in de hand. Nu ben ik pas echt blij met mijn nieuwe telefoon, die hoes is de slagroom op de taart.

Alles wat je verwacht van een online shop, helemaal goed!

Ik was op zoek naar een bepaald soort koptelefoon voor mijn Nokia 920. Bij MobileFun was die zo gevonden en ze hadden nog veel meer keuze uit goede accesoires voor mijn telefoon. De verzending was super snel, zeker als je bedenkt dat het uit Engeland moest komen.

Perfecte service.

Dit is mijn eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan bij mobilefun, Wegens het ruime aanbod van accessoires voor mijn nexus 5, Ik had een product besteld die was beschadigd in de verpakking en deze was dicht geseald aangekomen, Snel een berichtje gestuurd naar de klantenservice van mobilefun en binnen en iets langer dan een uur een reactie ontvangen, Heb het defecte product terug gestuurd en inmiddels een vervangende exemplaar ontvangen die wel goed is.

Ik raad het mobilefun zeker aan vanwege de goede klantenservice en de nette levering.

Duidelijke website, goede levering!!

Pas een hoesje voor iPhone 5 besteld en alles is goed gegaan. Leuk hoesje!!! Helemaal zoals op de foto, mooie kleur en voelt zeer stevig aan!! Ik zou hem zeker aanraden. :-)

Geweldige klachtafhandeling

Mobilefun heeft een prima assortiment dat goed aansluit bij de nieuwste producten. Mijn bestelling van accessoires voor mijn nieuwe mobiele telefoon verliep in eerste instantie niet goed. Na weken wachten op levering was 1 contactmoment met de klantenservice van Mobilefun voldoende. Zij stuurden het zoekgeraakte pakket voor een tweede keer op en dat kwam binnen één dag aan. Perfecte service. Geweldige klachtafhandeling.

Foutieve levertijden, aftersales wel prima.

27 november j.l. een screenprotector en DODOcase besteld. Voorraad: screenprotector dezelfde dag aankomst in magazijn en de DODOcase binnen 2 dagen. Verzending gepland op 2 december. Speciaal gekozen voor DHL express omdat ik mijn nieuwe smartphone direct wilde beschermen.
Daarna werd de verzending en levertijd op de site herhaaldelijk aangepast. Ik heb een aantal keer contact gehad met klantenservice, die overigens wel snel reageerden. Geld kon retour worden gestort, dit is echter niet mijn insteek. Ik wil gewoon de producten ontvangen aangezien ze nergens anders te verkrijgen zijn.
Vandaag (10 december) de screenprotector ontvangen, nu is het wachten op de case die inmiddels een levertijd heeft van een maand... De express verzending is sowieso weggegooid geld.
Al met al erg spijtig aangezien ik hiervoor nooit klachten heb gehad bij deze webshop.

EDIT: Toch netjes opgelost door de klantenservice. De kosten van de Express zending worden teruggestort. Tevens is het retourneren van een (helaas) defect product erg snel in gang gezet. Nu hopen dat beide producten snel binnenkomen.

Beste Luc,

Helaas waren er inderdaad wat problemen met de levering van je producten in beide gevallen door productie problemen is de productie uitgesteld. Wij streven er naar om de juiste leverdatums op onze website te plaatsen en helaas is dit bij beide producten niet goed gegaan, onze excuses voor het ongemak. Wat betreft de Express verzendkosten deze zijn terug gestort op je bankrekening en mocht je voor de rest nog vragen hebben laat het ons gerust weten.

Formidabele service!

Voor mijn verjaardag van mijn broer een Padpivot die was besteld bij Mobilefun cadeau gekregen. Helaas ging een onderdeel na ruim een half jaar kapot. Contact gehad met Mobilefun, de defecte Padpivot op mogen sturen en ik kreeg binnen enkele dagen een vervangende opgestuurd. De reacties van de kant van Mobilefun waren snel en vriendelijk. Uitstekende service dus!

Helaas nog niet goed!

6 weken geleden heb ik de note 3 gekregen en gelijk de s view cover wireless besteld bij de site. Volgende dag binnen met Dhl las ik op de bevestiging. Echter een paar dagen later sprong hij opeens op 2 weken levertijd. Hierna werd mij weer een leverdatum beloofd. Na de hele dag gewacht te hebben stond er ineens weer 2 weken levertijd bij het artikel. Dus weer niet. Nu eindelijk vandaag het pakket gekregen via Dhl. Maar helaas de verkeerde cover. Graag oplossing svp.

Beste,
Dit had inderdaad niet mogen gebeuren en we betreuren deze fout. Zodra deze op voorraad is zal deze gelijk verzonden worden en tevens zal je een korting ontvangen.

Matig

Gister mijn bestelling ontvangen die zou moeten bestaan uit 4 producten. Echter ontbrak er een product. 2 keer gebeld, werd er niet opgenomen. Uiteindelijk via het contactformulier op de website van mobilefun.nl mijn beklag gedaan. Ik werd binnen 2 uur teruggebeld, en met de voorgestelde oplossing om het ontbrekende product alsnog te verzenden was ik erg tevreden. Ik zou het vandaag in huis hebben. Tot dat moment dacht ik prima, foutje kan gebeuren, lekker snel opgelost zo. Vandaag krijg ik het pakketje binnen, zit er een product in wat ik gister al WEL had ontvangen, terwijl ik toch duidelijk had aangegeven welk product er ontbrak. Ik heb wederom via het contactformulier contact gezocht met mobilefun.nl, dus dat is nog even afwachten. De service van mobilefun.nl is dus wel snel, dat kan ik niet ontkennen. Maar dat er tot 2 keer toe iets fout moet gaan met 1 bestelling vind ik wel slordig. Ik doe in de toekomst ergens anders zaken.

Beste Siger,

Helaas had dit niet mogen gebeuren en dit was inderdaad een menselijke fout. Ik vertrouw er op dat alles nu goed opgelost is en mocht er in de toekomst nog iets zijn laat het ons gerust weten.

MobileFun.nl Support

Over dit bedrijf

Visita MobileFun.nl

Contact informatie

Llámenos al: 020 7943868
Estamos en Holanda

Categoría

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.