Opiniones de Postdanmark

MostrarOcultar Reparto de valoración
Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Post Danmark er for lang tid om behandling samt Post ødelagt når det kommer frem

Jeg har Post på vej fra Canada og betalt rigtig meget for, at pakken var fremme på 3- 5 dage. Pakken er modtaget i Danmark mandag den 14. april. Det vil sige 3 dage før Påske... Pakken er nu under behandling ved Post Danmark den 15. april og har ikke modtaget pakken den 16, men den er stadig ved Post Danmark... Nu er det Påske og kan godt regne ud at pakken først bliver kigget på igen tirsdag.. Pakken indeholder vare som ikke tåler at lægge for mange dage.. Er så træt af Post Danmark.. Ligeledes bliver andet Post mishandlet i form af man kaster med pakker.. Så træls... Bruger kun Post Danmark når andet ikke er muligt og det var det desværre ikke denne gang :-(

Ingen respons fra postdanmark

Jeg har sendt en retur pakke til you see med post danmark, fik kvittering osv. 1 ½ mdr efter får jeg brev fra You see at de ikke har modtaget min returpakkeog jeg skal erstatte dette. Og jeg har smidt kvitteringen ud, da der er gået så længe. Min fejl selvfølgelig.
Kontakter Postdanmarks kundeservice og en medarbejder hjælper mig, med at efterlyse pakken, han fortalte at der var en rigtig god mulighed for at finde ihvertfald track and trace nr, da han fortalte alle pakker blev filmet/taget billeder af, og daa min pakke var grøn med gaffa tape på ville den være nem at kende. Min glæde var stor, da jeg ikke lige har råd til at erstatte indholdet. Han fortalte jeg ville blive kontaktet indenfor en uge. Der er nu gået over 1 mdr. Kontakter kundeservice igen, som giver mig en mail adresse jeg kan skrive på, får svar at de vil besvare henvendelsen inden for 6-8 hverdage, intet sket. Har igen forsøgt at ringe, får bare det svar , at når jeg ikke har track and trace nr kan de ikke hjælpe mig. Ved ikke hvad jeg kan forvente, hvor længe går der osv.

Elendig service

Modtager to advis, sms og mail, at pakke vi blive leveret d. 16.4.Men der kommer ikke nogen pakke.
Det ville være god service at informere om pakken vil blive leveret om formiddagen, eftermiddagen eller aften. Endnu bedre service at overholde den forpligtelse man har påtaget sig.

Man skulle tro vi var i 80´ernes Østtyskland...

Utallige gange har jeg bestilt en pakke med omdeling hos PostDK og har siddet hjemme for at modtage pakken for blot senere på dagen at kunne konstatere at postbudet havdet lagt den sædvandlige "Du var ikke hjemme" besked i postkassen.

Belært af erfaring fik jeg den seneste pakke sendt uden omdeling - jeg tænkte at intet kunne gå galt, når blot jeg selv skulle hente pakken på posthuset. Får tilsendt et track & trace nummer fra leverandøren og checker i løbet af dagen hvor pakken er. Til min store forbavselse kan jeg se, at der endnu engang står "Forsøgt leveret" på track & trace. Så jeg ringer til kundeservice, som bekræfter at det er en fejl på track & trace, og at min pakke befinder sig på posthuset. Så jeg skynder mig derhen for blot at få at vide at "pakken er ihvertfald ikke her".

Totalt skuffet tager jeg hjem, åbner postkassen og finder en "Du var ikke hjemme" seddel i min postkasse - på trods af at vi har været hjemme hele dagen og at pakken var bestilt uden omdeling!

Hvor er det bare piv-ringe... Postdanmark er i den grad gennemsyret af totalt ringe processer - men skulle virkelig tro at de var låst fast i en tidslomme fra 80´erne før virksomheder fik øjnene op for Lean og Customer Value.

Aldrig mere PostDK...

Great communication, fast delivery, not happy about where it was left.

Service was great, communication about the packages status was beyong good, delivery was fast, but then again, I paid half more than for other delivery company! Which makes me question, why in the end the package was left, sticking out from the mailbox, where every passbyer can take it. And I have speciffically ordered PostDanmark to leave my packages in the Vaerksted! I even have a according sign on the postbox. Not a safe feeling, guys! Hopefully next time.
Thanks,
Ginta

Pakke væk og absolut ingen respons

Jeg købte en vare over eBay, levering fra USA. Den landede i dansk toldbehandling hos posten den 5. december sidste år, og siden er der ren Bermuda-triangel fra Postens side.

Først sker der intet. Efter et par måneder rykker jeg, de lover at kigge på det. Så rykker jeg igen, får at vide at pakken ikke kan fremfindes. Så rykker jeg igen, og igen, og igen. Stadig ingen status.

Hver gang ringer jeg (efter at en mail ikke blev besvaret indenfor de 6-8 lovede hverdage, jeg lagde det dobbelte til), bliver sendt rundt til de forskellige afdelinger, får lovning om at få en status på telefon eller mail - intet.

Jeg bliver bedt om at få leverandøren til at lave en efterlysning. Han spørger hos USPS, de ved kun at den ligger her i Danmark til toldbehandling. Til sidst medgiver Posten at man ikke kan forvente at en amerikansk leverandør skal efterlyse pakken på en dansk hjemmeside, så jeg forsøger selv. Den del af hjemmesiden virker ikke, hverken via MS Internet Explorer eller Google Chrome - nogle felter med valgmuligheder virker bare ikke, eller der mangler pludselig knappen til at komme videre til næste step. Aftaler via telefon at det eneste jeg kan gøre er at efterlyse via mail, hvortil jeg vedhæfter uddybende dokumentation. Herefter et par rykkere - ingen reaktion efter over telefonen at være blevet lovet en status.

Hjemmesiden virker generelt også temmelig ustabil, selv lige nu kører den ad pommern til.

Så pas på med at tro at alt går godt når du bestiller udenfor EU, pakken risikerer at blive en del af pakkekalenderen under Postens juletræ. Dælme utroligt at man ikke kan stole på Det Danske Postvæsen, og så endda med de priser de holder sig. Service er der ingen af, andet end nogle til at tage telefonen efter længere ventetid og love at man nok skal blive kontaktet - men intet sker.

Med overordentlig-skuffet hilsen, og lovning om at dette er blevet til en principsag, så vær klar ved telefonen i lang tid fremover.

hov - adressen er forkert!!

Hej. Der er sket en fejl med leveringsadressen - pakken skal sendes til Ravnsborggade 18C, kld, att: Ester Fleckner/ Værkstedet RBG

(og IKKE til Stampesgade 4, 3.th kbh V. som er en adresse jeg er fraflyttet pr. 1 marts.)

Aldrig mere igen!

Jeg har bestilt en pakke, som skulle komme med omdeling. For det første sad jeg hjemme, med døren åben og 8 personer som vidne til, at der ikke kom et postbud og bankede på/ringede på. Så vi kunne altså konstatere, at budet bare havde lagt en afhentningsseddel i postkassen.
Det var altsammen en utrolig dårlig episode, da jeg skulle bruge pakken den dag. Jeg ringede derefter ind til postdanmark for, at få besked mht. hvad jeg kunne gøre for, at få pakken hurtigst muligt.
Jeg fik den besked, at jeg skulle ringe ind senere på dagen, for at finde ud af om pakken var ankommet til pakkebutikken. Da jeg så ringede senere fik jeg den besked, at pakken stod i pakkebutikken og vi bare kunne køre ned og hente den. Da vi kommer ned til pakkebutikken, kan vi ikke få udleveret pakken, fordi den ikke var scannet ind. Denne episode resulterede i, at jeg skulle vente 4 dage for at få min pakke, da der er påskeferie.
Dette er en urimlig behandling og jeg håber inderligt jeg er den eneste der har været ude for denne oplevelse!
Jeg kan ikke sige andet end godt klaret Post Danmark! I hør aldrig fra mig igen. Godt i har konkurrenter der forhåbentlig yder en bedre behandling.

Pakker? PostDanmark = No Go

Jeg har flere gange oplevet at pakker jeg har bestilt, ikke bliver leveret til døren (kun for pakker med omdeling selfølgelig). Jeg kan følge pakken på track'n'trace og har i alle tilfældene været hjemme hele dagen for at modtage pakken. Næsten hver gang er pakken ikke blevet leveret og dagen efter får jeg en seddel hvor der står at jeg kan hente pakken på posthuset den efterfølgende dag (2 dage efter jeg burde have modtaget den). Sjovt nok bliver almindelig post leveret uden problemer.

Jeg har konfronteret postkontoret med dette flere gange og hver gang får jeg svaret at det enten må have været en fejl, eller at jeg ikke har været hjemme. Da jeg har været hjemme alle gangene, må jeg jo konkludere at postdanmark laver fejl hele tiden, hvilket er en overraskende og uacceptabel stor fejlrate.

Det eneste PostDanmark har leveret til min hoveddør, er dårlige oplevelser. Jeg er derfor gået over til at benytte mig af GLS og UPS og nægter at handle hos butikker der kun benytter postdanmark.

Mangler besked om at pakke kan hentes

Jeg modtager nogle gange pakker, og de fleste kommer da også godt frem. Desværre har jeg nu to gange oplevet at gå på Posthuset efter en pakker, for så at få at vide at der ligger en anden pakke til mig også.
Uden sms, mail eller seddel i postkassen er det ret svært at vide at der er en pakke klar til afhentning. Især da jeg jo skal bruge en seddel fra Postdanmark eller andet for at få den udleveret.. :/

Obs: kan ikke skrive et Track&Trace nummer på pakken, da det ikke blev oplyst ved bestilling

Pakkeboksen svigter ofte

Har nu to gange oplevet at modtage forsendelse i pakkeboksen (jkan se det i ePosthuset), men ikke modtaget koder på sms/mail.
De søder damer hos kundeservice kan intet se og kan ikke hjælpe, og er ikke klædt på.
Efter 14 dage er pakken returneret til afsender med stempel: Ikke afhentet

Hej Jesper

Det er ærgerligt, hvis ikke du får besked om, at der ligger en pakke til dig i Pakkeboksen.
At du hverken modtager SMS eller e-mail, når der er en pakke til dig - kan skyldes, at afsenderen har bedt om, at du i stedet bliver adviseret pr. brev.

Jeg vil gerne undersøge, hvorfor du ikke har fået dine adviseringer, men jeg har brug for lidt hjælp fra dig.

Hvis du har fået et pakke- eller stregkodenummer fra afsenderen, kan jeg eller mine søde kolleger i Kundeservice hjælpe dig. En kopi af det du kan se i ePosthuset vil måske også pejle os i den rigtige retning.

Du er velkommen til at sende kopier af det til mig på tpost@post.dk, så vi kan få fixet eventuelle fejl.

Elendig service som altid

Igen igen formår Post Danmark ikke at udføre deres eneste opgave med noget minder om professionalisme. For det første viser deres track and trace to forskellige ting afhængig af hvilken funktion man bruger, for det andet påstår deres kundeservice vidt forskellige ting afhængig af hvem man lige får fat i, og levering samme dag som pakken indgår til deres distributionscenter er åbenbart for meget at forlænge, så man må være hjemme hele dagen uden noget formål andet end at være til grin på Post Danmarks forlangende.

Vedrørende track and trace, den ene viser:
Dato Kl. Registrering
14. april 2014 04:51 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
14. april 2014 08:08 Ankommet til omdeling 1501 PakkeCity
14. april 2014 11:43 Pakke uden omdeling 2400 Nordvest Posthus

Den anden viser:
Hændelser
Dato/tidspunkt Sted Hændelse
14-04-2014 08:08 Vesterbro Pakke og Erhverv, Danmark Forsendelsen er klar til at blive omdelt
13-04-2014 11:45 KOMPLETT.DK, Norge Elektronisk oplysning om forsendelsen er modtaget

Det undrer jo lidt at "Pakke uden omdeling" kun står noteret på den ene af track and trace listerne, og at især at den skulle være pakke uden omdeling da der specifikt er bestilt med omdeling.

Forespurgt til jeres kundeservice svarer nr 1:
"Du må tage fat i afsender" - som sagt så gjort, komplett refunderer fragtgebyret fordi de åbenbart godt ved at Post Danmark er elendige til deres job
Nr 2:
"Den står som på vej til omdeling i mit system, så du burde få den i dag"
Nr 3:
"Du vil nok få den i dag eller imorgen, men vi omdeler frem til kl 21"
Nr 4:
"Ja, den er nok ikke kommet på bilen imorges, så vi prøver imorgen, den burde blive forsøgt omdelt frem til kl 14, og hvis det ikke lykkedes kan den hentes på posthuset om eftermiddagen"

Det vil sige, at mellem jeres kundeservicemedarbejdere er jeg blevet fortalt at det skal ske i dag, mens andre siger imorgen. På nuværende tidspunkt er imorgen nok mere sandsynligt. Nogen påstår der bliver uddelt frem til kl 21, andre siger kun frem til kl 14.

Det er satme svært at betragte Post Danmark som andet end nogle amatører, og fremover kan det være det er en bedre ordning at køre til Stamholmen for at hente tingene direkte hos komplett, det virker da i det mindste bedre end "levering" med Post Danmark.

Edit: Det viste sig så at pakken aldrig er forsøgt omdelt, grundet en fejl hos Post Danmark. Samtidig vil jeg dog gerne udtrykke min store glæde over Helle fra Post Danmarks Kundeservice's arbejde. Hun har virkelig styr på tingene og det lyder som om der bliver fulgt godt op på sagerne! Grundet hende, og den fine undskyldning har jeg derfor rettet min anmeldelse fra 1 til 2 stjerner, det er stadig et skidt forløb, men de følger i det mindste bedre op på det end de fleste virksomheder!

Hej Loke

Du får en uforbeholden undskyldning herfra.

Din pakke var ganske rigtigt en pakke med omdeling, men pakkebudet har begået en fejl og har behandlet den som en pakke uden omdeling.

Når informationerne om, hvordan pakken skal håndteres, ikke stemmer overens med hvad pakkebudet rent faktisk gør, så er det lidt svært for mine kolleger, at regne ud, hvor pakken er på vej hen, og hvornår du kan forvente at modtage den.

Jeg skal nok kontakte din lokale pakkedistribution og fortælle dem, hvor meget forvirring fejlen var årsag til.

Hvis du ikke er alt for vred, kan du så ikke hjælpe mig med at finde ud af, hvor du har set de forskellige Track & Trace oplysninger? Jeg vil gene følge op på, om vi kommunikerer forskellige oplysninger i forskellige kanaler.

Du kan skrive til mig på tpost@post.dk.

Helle fra Kundeservice

Mit porcelæn var en stor bunke skår!!

:-( jeg modtog en hel kasse - men indholdet var knust

Hej Hanne

Det er jeg ked af at høre.

Kan du ikke sende mig en mail på tpost@post.dk og fortælle mig, hvad det drejer sig om? Hvis du har et foto af det skadede indhold, så må du også gerne sende det med.

Forfærdelig service på posthuset

Servicen på posthuset i Greve centeret er som altid totalt forfærdelig. Medarbejderne er komplet idioter og er overhovedet ikke service-mindet. Medarbejderne taler ned til en og forventer at man ved alt om postvæsenet. Man føler sig slet ikke velkommen og har aldrig set en eneste medarbejder trække på smilebåndet i mens jeg har været tilstede. Dårlig service, langsom service og dårligt indstillede medarbejdere.

Hej Benjamin

Jeg er ked af at høre, at du ikke har fået den service, du burde forvente, på posthuset i Greve.
Vi regner naturligvis ikke med, at vores kunder ved lige så meget om post, som vi selv gør.

Du er altid velkommen - også i Greve, og jeg har sendt din anmeldelse videre, så medarbejderne i Greve kan læse, at de ikke signalerer lige så meget imødekommenhed, som de måske selv tror.

Godlevering

Hvis jeg kunne, så ville jeg altid vælge post Danmark.

Dovenskab???

Jeg bestiller reservedele 10/04-2014 til en trailer som skal være færdig fredag,
den 11/04-2014 kommer den med posten ,men tager pakken med igen tros det at firmaet har MODTAGERFLEX så kommer der en mail fra postdanmark den 12/04-2014 om at de kommer med en pakke til mig den 11/04-2014 som de jo tydeligvis har været her med da de havde lagt en seddel i postkassen om at den kunne hentes i boksen hos Kvickly 12/04-2014 efter kl. 10.00.
der står ovenikøbet på deres håndskander at der er MODTAGERFLEX på adressen er det så DOVENSKAB eller hvad, blev traileren færdig til tiden NEJ tak til postdanmark .

Hej Thomas

Jeg tror såmænd ikke, at det skyldes dovenskab - snarere uopmærksomhed. Det er forståeligt nok, at du undrer dig, det ser også mærkeligt ud.
Pakkebudet burde have afleveret pakken på din adresse, ganske som det er aftalt i Modtagerflexordningen.

Noget er under alle omstændigheder gået galt - og det må du undskylde.

Jeg sender din anmeldelse videre til dit lokale distributionscenter, så de kan læse, hvilket besvær det gav dig, at pakken blev forsinket.

Ringe service

Jeg undrer mig over et par ting i jeres koncept for pakke-levering:
Når i kommer på omdeling med pakker, og man ikke er hjemme, hvordan kan det så være at man først kan hente sin pakke dagen EFTER??.... Er det ikke muligt at det kunne lade sig gøre efter kl. 16 fx??...
Jeg oplever ofte urimelig lang ventetid på udlevering af pakker i min lokale Kvickly, i er de dyreste på markedet - er det ikke muligt at gøre noget ved dette??
Når jeg handler på nettet, og selv kan vælge mellem forskellige leveringsmetoder, så bliver i valgt fra, hvis muligheden er for det - jeg vælger gerne GLS Pakkeshop, det virker hver gang - og til tiden + at jeg bliver mødt af nogle smilende servicemindede mennesker på min lokale Shell Servicestation - det kan man ikke just kalde dem jeg møde i postbutikken i Kvickly... Igen, i er dyrest = God service, eller "rettidig omhu", stram op, må være opråbet herfra :)

Hej Chano

Tak for din anmeldelse. Dit opråb er hørt og noteret.

Jeg kan godt forstå, at det er irriterende, at man først kan hente pakken den følgende dag, hvis man ikke er hjemme, når pakkebudet kommer forbi.

Da der er en hel del modtagere, der ikke kan være hjemme, når vi omdeler pakker, har vi sat en del løsninger i søen, der skal sikre, at det stadig er muligt at få pakken i hånden samme dag.

Pakken kan f.eks. sendes uden omdeling, så den bliver lagt til afhentning på posthuset uden at skulle med på pakkeruten. Du kan også vælge, at få den leveret i en Pakkeboks i nærheden eller med Modtagerflex på et aftalt sted på din ejendom.

Mulighederne er mange, men uanset, hvad du vælger, så skal du opleve, at få en god service og blive mødt af imødekommende og servicemindede medarbejdere.

Jeg kontakter din lokale kundechef og beder hende om at tage din anmeldelse med på det næste møde med postbutikken i Kvickly, så de kan læse, hvad du synes, de skal skrue lidt på.

Helle fra Kundeservice

Er ret træt af postdanmark

Og som forbruger har jeg jo ikke mulighed for selv at vælge hvem der skal sende brev/pakke til mig, når jeg køber på nettet. Jeg har ellers holdt mig i skindet de sidste par gange Post Danmark har fejlet, men nu gider jeg ikke mere...
Post danmark roder simpelt hen rundt i det når det drejer sig om forsendelser uden omdeling. Jeg tror sgu bevidst at PD forsinker disse, for at forbrugeren bliver så godt træt af det at vi til sidst vælger den dyre løsning og får det sendt med omdeling.. Nøj hvor der klokkes i det...
Her i området kan PD ikke finde ud af at jeg vælger at få det tilsendt til den lokale kvickly. Ofte smider de det ned i døgnboksen og jeg får sms-koder, som så ikke virker og jeg må have fat i PD nede ved døgnboksen, midt i alt trakfiklarmen, for så at få at vide at den sørme er sendt til kvickly.. Men jeg har ikke fået besked på det. Næste gang tænker, ja men så lad mig da få det til døgnboksen, det er åbenbart der de gerne vil have mig til at hente det. Jeg får sms-koderne og lågen springer op - men boksen er tom. Igen må jeg have fat i PD damen, som så fortæller mig at der vil gå op til 2 dage - 2 DAGE, inden de ved hvor min pakke er... Hvordan fanden kan det tage 2 dage at spore en pakke... Det kan højst tage 30 min....!!!
Og nu er der så sendt en pakke afsted til mig i går... og den skulle så gerne være i min lokale kvickly i dag.. Men næh nej. Den er slet ikke registereret host PD.. Hallo sig mig hvad laver I???
JEG ER TRÆT AF POST DANMARK. BASTA. Det er bare min meinig. I må se at komme op i gear. Det er simpelt hen for sløvt.

Hej Bi

Jeg er da ked af at læse, at du er af den opfattelse, at Post Danmark bevidst forsinker pakker uden omdeling.

Da jeg ikke har pakkernes stregkodenumre fra dine tidligere oplevelser med Pakkeboksen, så bliver det kun gætværk, hvis jeg skal forklare, hvad der er sket - det vil jeg ganske enkelt afholde mig fra.

Med hensyn til den pakke, du omtaler nederst i din anmeldelse, kan jeg fortælle, at Post Danmark modtog pakkens elektroniske forsendelsesoplysninger fra afsender fredag den 11. april kl. 16:12.
Pakken blev behandlet i vores pakkecenter søndag den 13.april, ankom til dit lokale omdelingscenter her til morgen, og du skulle gerne have fået besked på, at pakken ligger klar til afhentning. Så alt er gået helt efter bogen.

Hvis du mod forventning oplever problemer, når du skal hente denne pakke, må du meget gerne skrive til mig på tpost@post.dk

Mette fra Kundeservice

Dårligste service i alle henseender!

Når der skal leveres pakker eller hentes på posthuset er jeg altid blevet skuffet over jer og kan simpelthen ikke forstå det fortsætter. Jeg har sendt 2 klager, hvor jeg skulle få svar mellem 4-6 hverdage. Efter 4 uger, venter jeg stadig!?
Når jeg ikke er hjemme, kan PostDanmark finde på at give pakken til hvem som helst i opgangen og så må jeg jo håbe på, at vedkommende leverer den til mig. Da jeg ringer for at finde ud af, hvor min pakke er, siger I, at det ser ud som om der er kvitteret for den, men at man ikke ved hvor den ellers skulle være. Super! Jamen så lader vi den da bare ligge det!
En anden gang leveres en pakke på posthuset og jeg står i kø i 45 min på en lørdag for at få pakken, så mener de ikke, at de har den og at jeg skal gå hjem og finde ud af hvordan pakken ser ud!?! Seriøst??? Det er da ikke mit ansvar at sørge for, at jeres pakker ligger på de rigtige hylder. Det betyder, at afhentning af en pakke, kan tage mig mere end 2 timer på trods af, at jeg bor under 1 km fra posthuset på H.C Ørstedsvej på Frederiksberg. Synes det er så ringe og hvis jeg havde muligheden for aldrig at benytte jer, så gjorde jeg det!

Hej Christine

Jeg kan se, at der er registreret henvendelser til os, der handler om en forsendelse, der er blevet fejlafleveret i din opgang.
Dine henvendelser er blevet behandlet som en efterlysning, og da det fremgår, at pakken er blevet fundet, så er din sag blevet lukket.
Det er derfor, du ikke har hørt fra os.

Jeg kan godt se, at du har skrevet, at du forventer en forklaring, og det beklager jeg, at du ikke har fået.
Pakkebudet har begået en fejl, da din pakke blev afleveret til din nabo - ingen tvivl om det. Din adresse er ikke skrevet korrekt på pakken, og det kan være der, at fejlen er opstået, men i tilfælde af tvivl burde budet have sikret, at adresse og modtagernavn stemte overens..
Jeg kan desværre ikke komme en forklaring nærmere, men du må naturligvis undskylde besværet.

Ud fra formuleringen i din anmeldelse lyder det som om, at det er et gentagende problem, og hvis det er tilfældet, så må du meget gerne skrive til mig på tpost@post.dk, så jeg kan kontakte din lokale pakkedistribution.

I første omgang er din anmeldelse sendt videre til chefen for dit lokale posthus, så hun kan tage en snak med medarbejderne om, hvordan de nemt finder pakkerne til kunderne.

Post Danmark A/S

Om os

Vi gør det nemt, at sende og modtage forsendelser.

Vi har over 1000 udleveringssteder i Danmark, og vores postruter bringer os forbi samtlige adresser i landet.

Vil du være sikker på, at modtage din forsendelse selvom du ikke er hjemme, når vi kommer forbi, så tilmeld dig Modtagerflex eller Pakkeboksen.

test

Modtagerflex er for dig, der bor i villa eller rækkehus. Er du ikke hjemme, når vi kommer forbi, så stiller vi din forsendelse på et aftalt sted på din adresse.

Pakkeboksen giver dig mulighed for at købe pakkelabels og hente og sende forsendelser alle ugens dage. Vi er i fuld gang med at sætte nye Pakkeboksen op i 300 dagligvarebutikker og på udvalgte steder over hele landet.

Med Track & Trace kan du følge din pakke tæt, fra den bliver sendt af sted, til den bliver afleveret hos dig. Er du på farten, kan du spore din pakke via vores gratis app, som du kan hente til din smartphone. Du kan også bruge vores app, når du vil oprette dig som bruger af Pakkeboksen eller finde nærmeste posthus eller postbutik og meget andet.

Mulighederne er mange og fleksible. Vi glæder os til at høre om dine oplevelser med os.

Læs mere, tilmeld dig Modtagerflex og Pakkeboksen og hent vores app på www.postdanmark.dk.

Velkommen til Post Danmark.

Visita Postdanmark

Kontakt

Escribir a tpost@post.dk
Estamos en Tietgensgade 37
1566 København V
Dinamarca

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.