Opiniones de SkatePro

MostrarOcultar Reparto de valoración
Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Snabb leverans , bra mailinfo under leveransperioden!

Allt funkatde bra !
Kickbiken kör nu min son Calle hårt i den nya skateparken i Åkersberga!

Skatepro supercool!

Hej!
Jag kan rekommendera grymt den fräcka skatepro här! Snabb leverans och barnen blev jätteglada!

Helt nöjd!

Fick det jag beställt, snabbt och bra!
Lars-Å. Knutsson
Eksjö
5 poäng

Olika delar till sparkcykel

Min son köpte olika delar till en sparkcykel - snabb leverans och allt var som det skulle. Min son kom efteråt på att han hade glömt en liten del och jag ringde Skatepro - fick en kanon fin service och skatepro skickade delen utan kostnad. Kommer definitivt att rekommandera Skatepro

As grym hemsida!!!

Grym hemsida! Snabb leverans och bra saker!

Dålig leverans

Jag hade köpt en district v4 fick vänta i nästa 2 veckor innan man kunde hämta ut den. Skruvan på sparken var rundade och sönder. Ena hjulet var sönder också glappar jätte mycket. Hoppas ni kollar sånt innan ni skickar iväg paketet.

Respuesta de SkatePro.se

Vi är ledsna för den negativa upplevelsen med ditt köp! Tyvärr kan vi inte kontrollera din beställning utan att ha ditt fullständiga namn eller ordernummer, så jag kan inte säga vad som gick fel - vi skulle bli mycket glad att höra igen från dig i en email, så att vi kan kontrollera och lösa problemet!

Du bör naturligtvis ha en felfri produkt från starten! Kan du skicka några bilder på sparkcyklen med i emailen, så att vi kan se fel och hitta en lösning?
/Milena

USD Carbon free PB!!!

Jag har bara åkt i 2 timmar på dom pga grus som ännu ligger, men de var 2 njutbara timmar där de var grusfritt! Jag är väldigt kräsen när de gäller skor/inlines för hur dom sitter på fötterna och dom här sitter suveränt! Rekommenderar dom starkt!

Mycket Bättre än jag tro !!!

Jag är väldigt nojd på mina varor . Tack på Skatepro ! Allt det fungerar bra .!! Leverans mycket snabbt ! Jag recomenderar Skatepro till alla... Bra !!! :) ""

frambult passade bakhjul

En bult till ett framhjul passade perfekt som bakhjulsbult till en sparkcykel av annat fabrkat. Enkel besällning och snabb levefans. heflt nöjd.

No problemo!

Nä, inget gick fel. Bra produkter, snabb leverans och bra info om hur nära mina varor är leveransdagen..Tack SkatePro. Vi kommer tillbaka!

Som det skall funka.

Bra kvalitet,funkar som utlovat.MAO inget problem!

Mycket bra grejer....!!! :-)

Sparken vi köpte var till stor belåtenhet och har fungerat mycket bra. Det enda som blev en besvikelse för min son var dom dekalerna som skulle skickas med. Men vi kanske har förståt fel jag vet inte.
Nöjd Pappa lite mindre nöjd son....

Respuesta de SkatePro.se

Hej Magnus. Det är fantastiskt att höra att du är mycket nøjd! Du har rätt att vi alltid skickar ett klistermärke med gratis för alla beställningar, så om det saknade vid dig, är det för att vi tyvärr gjort ett misstag under packning. Vi ber om ursäkt! Kan du skicka oss ett mail med ditt ordernummer, kommer vi att finna en lösning på det.

Supersnabb leverans

Rekommenderas varmt. Mycket snabb leverans. Många info-mail så att man hela tiden vet vart i kedjan beställningen är.
Toppen butik.

lyckligt födelsedagsbarn!

Jag är jätte nöjd med produkten och med leveransen. Jag beställde en sparkcykel till min pojk i födelsedagspresent. Han blev överlycklig nu på morgonen när han fick sitt paket. Själv tyckte jag det var enkelt att beställa på Internet och varan kom snabbt. Tack!

Allt fungerade bra men jag hade velat betala i Danska kronor. Varför gick inte det?

Respuesta de SkatePro.se

Vårt betalningssystem är utformat så att den automatiskt följer kundens adress. Det beror på att vi på så sätt kan se till att det betalas korrekt moms etc. Vi beklagar om detta innebar någon besvär för dig.

Skitbra service o kontakt, lätt att göra byte

Blev jättenöjda med skrikorna, var mkt bättre än på bilden, servicen var toppen, fick alltid svar på frågor som var oklart för mig.
Har 2 mkt nöjda barn hemma, med sina rullskridsko.
Prissatte rekommenderas varmt!!!!!

Nöjd

Lättnavigerad hemsida och snabb leverans.

Grymt bra service!!

Jag köpte skridskor, Roxa 720, från SkatePro. Efter bara några användningar så lossnade en nit i infästningen av skenan. Jag mailade SkatePro som ville ha bild på skridskon, jag skickade in en bild och fick direkt en ersättningsskridsko skickad. När jag fick skridskon visar det sig att Roxa ändrat modellen och skridskorna ser olika ut. Jag mailar tillbaka till SkatePro med en ny bild och får omedelbart den andra skridskon skickad också. Allt gratis, snabbt och lätt!! Dessutom slipper jag skicka tillbaka det paret med den trasiga skridskon i vilken det "bara" fattas en nit..
OTROLIGT bra SkatePro!! Tackar! Jag kommer definitivt handla hos "er" igen!

Svindyr frakt och retur!

Bra och snabb leverans, men dyr frakt, 99 kronor för något som väger 100 gram tycker jag är förskräckligt. Att sedan returnera produkter är väldigt krångligt, ingen förklistrad returlapp skickas med utan man får skriva ut från deras hemsida och boka returfrakten där kostar 149 (!!) kronor. Blir en väldigt dyr affär när man handlar något man returnerar. Illa!

Respuesta de SkatePro.se

Tack för din feedback. Ja, det är alldeles för dyrt! Vi har nu fått nya fraktavtal, så framöver kommer samma vara endast kosta 29 kr i frakt. Om du önskar, vill vi gärna ge dig ett presentkort på de 99 kr - 29 kr = 70 kr.

SkatePro.se Detalles

Acerca de esta empresa

Allt i Skateutrustning hos SkatePro. Här hittar du Nordens största urval av inlines, sparkcyklar, skateboards, hockey och skydd.

Visita SkatePro

Categoría

Skateboard

Deportes de invierno

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.