Opiniones de Alta-Moda

MostrarOcultar Reparto de valoración
Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Style Nike air max binnen!

Overzichtelijke webshop met geweldige producten. Daarnaast wordt de bestelling snel geleverd, ik houd deze webshop zeker in de gaten voor verdere aankopen! Bedankt!

Ik ben erg enthousiast over alta-mode!

Ik vind vooral de levering van de schoenen heel goed, zo kreeg ik mijn schoenen al dezefde week binnen toen ik ze had besteld. De levering gaat met post NL, dit is gelijk betrouwbaar en fijn dat je het pakje kan volgen via de app. Ook de website vind ik heel overzichtelijk en je hebt keus uit veel verschillende schoenen wat het extra leuk maakt.

Gewoon goed!

Overzichtelijke webshop met veel exclusieve modellen. Heb langs mogen komen om de schoenen te passen, dat is pas klantvriendelijkheid!

Mooi site, goede levering

Een mooie, overzichtelijke site met goede aanbiedingen. De betaling gaat gemakkelijk via iDeal en de levering is snel. Erg tevreden over alles

goeie service

was zeer te vrede goede service nette levering blijf zeker bestellen

SLECHT

Ik wacht nu al bijna 3 weken op mijn schoenen van altamoda, ze zouden binnen 5 werkdagen er zijn.. Ik heb gemaild en kreeg antwoord dat er blijkbaar iets mis was gegaan en hij direct de ochtend erna zou gaan kijken en me meteen wat zou laten weten.. We zijn nu alweer 5 dagen verder en heb nog niks gehoord en ook geen antwoord weer op mijn mail. Ik weet niet eens of ik de schoenen nog krijg en of ze ze nog wel hebben, SPIJT van mijn aankoop hier!

mooi binnen de aangegeven levertijd verzonden en in goede staat geleverd.

Beste vriend,

Ik heb onlangs een mooi paar sneakers besteld bij Alta-Moda. Ik zocht naar aparte sneakers die ze niet overal hebben, en kwam daarbij op deze site uit. Hij was goed overzichtelijk en ik vond het handig en leuk dat je 5 euro korting kon krijgen door Alta-Moda te liken op facebook en nu ben ik op de hoogte van alle nieuwe sneakers die ze binnenkrijgen. Ik had hier nog nooit iets besteld en wist dus niet wat ik moest verwachten. Op de site stond een levertijd van 5 dagen. Wat ik heel fijn vond aan deze site was dat je met iDeal kon betalen. Ik kreeg meteen een bevestigingsmail van mijn bestelling en betaling, en 4 werkdagen later kreeg ik een mail dat mijn sneakers verzonden waren. De volgende dag om 10 uur 's morgens waren mijn sneakers bezorgd in perfecte staat. Ook alle gegevens zaten netjes in de doos erbij zonder kreukels. Ik ben erg tevreden en raad je aan ook eens op deze site te kijken!

xxxx

Niks te klagen

Veel keuze, betalingsbevestiging en ik werd goed op de hoogte gehouden over de verzending. Niks te klagen dus.

mooie producten, gratis verzending en mooi optijd geleverd.

ik heb een fijne ervaring met www.alta-moda.nl ik heb eindelijk een betrouwbare site gevonden om jordans te bestellen, ik had eerder op een andere site besteld maar had hele verkeerde en neppe gekregen. ben heel blij deze site gevonden te hebben. ook heel blij met mijn nieuwe jordans.

toppie

ik heb lang moeten zoeken maar hier heb ik me jordans eindelijk gevonden de verzendtijd en de communicatie was top. ik ga hier zeker vaker bestellen.

Betrouwbaar

Heb al een aantal keer bij alta-moda besteld. Altijd werd er duidelijk gecommuniceerd over levertijden en producten waren altijd van goede kwaliteit.

Little Birdie

Ik heb alles heel positief meegemaakt. Het was duidelijk wanneer er wat ging gebeuren. Er was duidelijke communicatie en alles is goed verlopen.

Alles prima!

Bestelling en levering jordan

Echt top bedrijf.
Bestel eigenlijk nooit via internet maar nu ga ik dat vaker doen.
Snelle levering goede service.

Snelle, nette, keurige bezorging

Houdt de klant goed op de hoogte. Erg snelle levering!

Uitstekend!

De enige webshop hier in Nederland, die nog een restock had van een bepaald Vans model, dus ook de enige die ze nog op voorraad had. Rond een uurtje of 2 besteld, gelijk een mailtje dat de betaling was ontvangen en een paar uur daarna, verzendbevestiging. Liep allemaal heel vlot en zonder problemen.

De volgende dag stond de postbode er met een verzorgd pakketje.

Service en kwaliteit

Ik vind de ervaring met Alta Moda uitstekend gezien de goede klanten service en de kwaliteit van het product voor een mooie prijs. Binnen een dag had ik mijn bestelde schoenen thuis staan. De kwaliteit is super, ze lopen heerlijk en dat voor een mooie prijs!!!!!! dus ik zeg: KOOP bij alta moda :)..

Perfecte levering

Ik vind de levering van Alta-Moda altijd super, ze leveren erg snel en ook in perfecte staat. Ook ben je er welkom met vragen over een product en zelfs dan krijg je altijd erg snel een reactie terug. Alta-Moda heeft vaak de schoenen die je in de winkel niet kan vinden wat het ook erg goed maakt. Ik heb nu mijn Jordans gekregen van Alta-Moda en ben er erg blij mee want ik kon ze ergens anders niet meer vinden. Ik bestel zeker vaker mijn schoenen bij Alta-Moda :)

Super survice!!

Wauw! Wat een goede service. Persoonlijke mail voor track & trace code.
Snelle levering en goede schoenen! Ben er heel erg blij mee.
Wat ik wel een na-deel vond, is dat de Vans Crayola Blue-pink eerst een hele tijd uitverkocht was. Dit vond ik jammer.
Gelukkig kon ik mij wel aanmelden voor een mail, dat ik automatisch bericht kreeg als de schoen er weer was. Dus dit was wel weer toppie!

Schoenen eindelijk gevonden!

Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en de schoenen waren snel binnen. Wat ik vooral fijn vond was dat ze daadwerkelijk op voorraad waren, in contrast met de vele winkels en sites die ik eerder geprobeerd had, waar alles besteld moest worden of helemaal niet meer te krijgen was.

Mooie vans en goede levering

Gelukkig kon ik bij alta moda de vans vinden waar ik al een tijdje naar zocht en toevallig de laatste en de juiste maat! Verder snelle levering en goeie service. Wel jammer dat er geen telefoon nummer op de site staat.

www.alta-moda.nl Detalles

Acerca de esta empresa

Alta-Moda is een webwinkel waar full-time aan gewerkt word. In het kleine dorp Sint-Michielsgestel zitten we sinds 2008 gevestigd. Ons concept is simpel, goede service en altijd de goede merken in het pakket voor dames en heren. Momenteel bieden wij collecties van merken zoals Vans, Adidas Originals, Asics, Converse en Nike aan.

Visita Alta-Moda

Información de contacto

Escribir a info@alta-moda.nl
Estamos en Regent Smitsstraat 43
5272BC Sint-Michielsgestel
Holanda

Categoría

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.

Alta-Moda está en la categoría: Zapatos

1. Spartoo
9890 opiniones