Opiniones de AV-Connection A/S

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

fik den bedste Connection

Jeg har fået en outstanding service fra firmaet,de ringede tilbage for at være sikker på nogle. detaljer i forbindelse med køb at kabler for 149kr........fantastisk.

Perfekt netbutik og personlig betjening

God oplevelse. Fik enda rabat, da der er prisgaranti på nogle varer. Handler gerne der igen og anbefaler det til andre.

Man kan ikke være mere tilfreds end det!

Kompetent personale, god betjening, overholdt oplyst leveringstid, og nåh ja - landsdækkende prisgaranti... Jeg havde set den vare jeg købte, hos en anden forhandler, men AV-Connection matchede prisen omgående. Jeg føler mig virkeligt godt behandlet, og kan varmt anbefale AV-Connection til andre.

Super support og service

Meget fin service inden køb og alt gik uden problemer i forbindelse med køb og levering.
Levering på aftalt tid.

Utrolig billigt og upåklagelig kvalitet

Skulle bruge ekstra strømkabel og HDMI kabel til Mac mini, godt jeg ikke købte det hos Apple! Kunne endda fås i hvid. Blev leveret 1 til 2 dage senere. Så fuld tilfredshed her.

super hjemmeside

god hjemmeside at bestille på , fik varen med posten 2 dage efter jeg bestilte.
eneste minus , at man skal købe for min 500 kr. for at slippe for portoen

ikke god nok info om de har varen

Info er for dårligt om de har varen eller ej, kunne lige ved første øjekast ikke se de ikke havde varen på lager, først da fælde var klappet stod den på udsolg, eller what ever der stod, varen jeg købte er nok ikke noget de sælger ret meget at, og derfor ikke har den på lager, så istedet for at skrive levering på et par dage, var det bedre med "dette er en skaffe vare pga vi sælger stort set ikke vare så tit", eller hvad nu end årsagen måtte være, og melde rent ud så kan jeg vudere om jeg vil købe eller ej,

Super handel!

Udvalget, hjemmesiden, leveringstiden og de konkurrencedygtige priser er alt sammen med til at siden får 5 stjerner af mig.
Der er absolut intet at sætte en finger på! Manglede et langt netværkskabel (Skærmet CAT6) hvilket hastede lidt. Bestilte tirsdag kl. 13.05, og det lå til afhentning kl. 11.43. Det er saftsusemig hurtigt! Alle tiders.

Intet at udsætte!

Jeg har efterhånden handlet hos AV-Connection mange gange gennem flere år og har ikke noget at udsætte på dem overhovedet. Vareudvalget er stort og overskueligt. Ekspeditionen hurtig. Der er ingen problemer med returvarer eller reklamation. Og yderligere så er de villige til at lave specielle leverancer. Top dollar her fra :)

God betjening - hurtig levering

Fik hurtigt svar på de spørgsmål jeg havde til produktet. Varen blev afsendt samme dag som bestilling. Kan varmt anbefales

Det var hurtig

Jeg bestilte Fredag middag og Lørdag kl.10.05 fik jeg en sms om at min pakke var ankommet på posthuset, det er godt nok en hurtig handel og det virkede som det skulle.

Godt udvalg hurtig levering

Som sagt, gode produkter og hurtig levering. Super sted at handle.

super god hjemmeside og hurtig levering

super god hjemmeside og hurtig levering, prisen for fragten var helt i top 0 kr , et meget seriøst firma, der lever op til alle forventninger, har anbefalet dem til andre jeg kender. perfekt

Skarpe priser og hurtig levering

Siden har et godt udvalg, kvaliteten af produkterne er fin og prisen i den absolut lave ende :-)

Det tar kun 5 minutter.

5 minutter tog det nu ikke men det tog kun 4 så det var nem hurtigt og billigt det var første gang jeg handlede her men helt sikkert ikke sidste gang.

Hurtigt og godt. Det er bare perfekt.

Ingen problemer hurtig levering

Ingen problemer med bestilling eller levering, perfekt

AV-Connection A/S Detalles

Acerca de esta empresa

AV-Connection er en dansk virksomhed, som er specialiseret i at tilbyde et bredt udvalg af kabler, hi-fi og hjemmebio udstyr. Virksomheden er drevet af personer med en brændende interesse for hi-fi og en solid teknisk indsigt, hvilket sikrer, at vi altid kan tilbyde vores kunder den bedste rådgivning og service, således er du sikker på at få den løsning, som er rigtig for dig.

Visita AV-Connection A/S

Sonido

Piezas de repuesto y Componentes

TV y Pantalla

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.