Opiniones de www.computersalg.dk

MostrarOcultar Reparto de valoración
Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Hurtig og god service. Men forfærdelig langsom levering

Jeg havde bestilt en kamerataske d.11/04 og forventet levering d.16/04 men der kom ingen pakke, så skrev jeg til dem hvornår den kom, de sagde d.22/04 og det var jo fint -nok fordi Post danmark havde jo ferie d.16-21, men den kom ikke den 22/04 så skriver jeg til dem, de siger så den er 1 dag forsinket. Så skriver jeg til dem i dag som var den dag den skulle komme, men der kom den ikke. Så skriver jeg igen, de siger så at levering var udskudt og at de først sender den fredag d.25/04 og jeg har den Mandag d.28. Håber den kommer der.....

Forstår ikke der står 2-3 dages levering. Det passer jo ik!

Hurtigt og nemt

Bestilte to eksterne harddiske, havde dem dagen efter. Perfekt service og gode priser :-)

Fremragende hurtig levering

Hvert gang jeg har handlet hos computersalg har deres levering livet op til mine forventninger, det må siges at arbejdet fra deres side er udført helt perfekt.
Derfor synes jeg at dette virksomhed kan kun anbefales.

Eksemplarisk ordrebehandling og leverance

Overskuelig website - enkel og ligetil ordreafgivelse - eksemplarisk information under ordrebehandling og leverance som lovet.

Hurtig levering - DÅRLIG service

Bestilte en HP printer - og fik den dagen efter, kunne ikke være bedre !
Da jeg så åbnede kassen, så jeg at den ikke svarede overens med beskrivelse og billeder på deres hjemmeside.
Da jeg gjorde opmærksom på dette, beklagede de og sagde at de ville rette tekst på hjemmeside, og at jeg i øvrigt kunne købe den manglede den på medsendte link.
Efter lang mail korrespondance er det ikke lykkedes mig at få den manglende del uden at betale fuldt beløb, det er den dårligste service jeg længe har oplevet.

Super !

Hurtig og sikker levering

Hurtig levering - selv tæt på Påske

Bestilte lørdag før Påske og fik leveret allerede mandag - imponerende leveringstid.

Dejlig nemt og ligetil

God, hurtig og problemfri handel. Får ikke topkarakter da der var skader på indpakning, pakken havde tilsyneladende fået tæsk af Post DK, måske kraftigere indpakning bør overvejes...

Tilfreds kunde!

Hurtig levering og et produkt præcist som ønsket.

Levering som den skal være

Du får tingene. Der pakkes oven i købet på en søndag. Køber gerne der igen

Billigt og effektivt

bestilt onsdag kl 13 og modtaget varen dagen efter kl 10 hos den lokale 7eleven ... perfekt!!!

Super hurtig levering

Bestilte en skærm som mod forventning og beskeden dukkede op en dag før, hvilket var perfekt da den var til en gave. Handler her gerne igen.

Altid Godt

Som altid ingen problemer og hurtig levering

Fuld tilfredshed

Hurtig levering, fuld tilfredshed

Venlig og god service

Jeg havde bestilt en TrekStor 10'' tablet over nettet til afhentning og betaling i butikken.
Da jeg kom til butikken havde jeg om morgenen set på nettet, at prisen siden bestillingen var faldet en lille hundredeseddel. Der var intet problem - jeg fik selvfølgelig tablet'en til den billige pris.

Den rigtige varer til den rigtige tid

Tvivlsspørgsmål hurtigt afklaret både før og efter købet.

Bestilt om formiddagen, sendt om eftermiddagen og klar til afhentning...

Bestilt om formiddagen, sendt om eftermiddagen og klar til afhentning efter en arbejdsdag til forsendelse i nærmeste 7-11. Let bestilling, god pris, hurtig levering og forsvarlig indpakning. Godt tilfreds ;O).

God service

Fik mine vare meget hurtigt og kunne ringe og ændre min ordre over telefonen uden problemer (der var en vare der ikke var på lager).

Hurtig service

Bestilte 16.20 og kunne afhente det dagen efter I superbest gls afhentning, og gratis forsendelse, det duer bare.

Hurtig & Prisbevidst

Hurtig levering af vare til super gode priser

ComputerSalg.dk A/S Detalles

Acerca de esta empresa

Computersalg.dk A/S - Handel med alle typer IT - hardware.

Visita www.computersalg.dk

Información de contacto

Llámenos al: 70 22 23 32
Estamos en Kimmerslevvej 28
4140 Borup
Dinamarca

Categoría

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.