Opiniones de Fodboldexperten.dk

MostrarOcultar Reparto de valoración
Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Overskueligt og nemt at betjene

Har du brig for en fodboldtrøje, er dette nemmere end at gå i andre butikker

Super hurtigt og dygtige folk

I skal roses til skyerne bestiller min Chelsea trøje en mandag kan hente den næste dag på jeres hyggelige kontor. Der er super service i levere og altid klar hvis man har spørgsmål

Fantastisk service, gode priser og hurtig levering

Fodboldexperten.dk har en rigtig god service og vil gerne hjælpe sine kunder hele vejen igennem købet. Det er gode priser og hurtig levering. Jeg fik broderet mine støvler med to forskellige flag og dette var intet problem for dem. Det kostede heller ikke ekstra, hvilket det f.eks. gør på Unisport. Broderingen er i kvalitet og meget flot.

Vil KLART anbefale forboldexperten!

God brodering og hurtig levering

Jeg er meget tilfreds med både brodering og levering og jeg vil helt sikkert handle mere hos fodboldexperten i fremtiden

Super hurtig levering

Bestilte trøje og bukser til min søns fødselsdag. Bestilte tirsdag kl. 1308 og onsdag kl. 10 var pakken leveret på min arbejdsplads.
Super hurtig service. Lækkert. Kan kun giver masser af ros for dette.

Fantastisk service og hurtigt levering

For mig var Fodboldexperten.dk den billigste mulighed og viste sig også at være den hurtigste. Bestilte mandag aften kl. 21 og modtag pakken onsdag. Fornemt.

Trækker pengene inden De har sendt varerne! Din ordre 100026488

Jeg bestilte varer ved dem den 05.12.2014. Her stod der at varen var på lager! Det var et sæt udenbanetøj! Da jeg ikke har modtaget varen meget tæt på jul, ringer jeg dem op, og de fortæller at de desværre ikke har shortsene hjemme. Jeg beder dem om at sende det de har, da det er en julegave. De lover at shortsene snart følger. Den 28.02 trækker de så pengene for tøjet, nu skriver vi den 17.03 og jeg har stadig intet modtaget. Jeg sendte en mail da de havde trukket pengene, som de ikke har svaret på. Her spurgte jeg om varen var på vej!!! Igen i dag har jeg sendt mail, så jeg er spændt på hvad der sker!! Total hævet fra min konto!! 1.095,- Din ordre #100026488 (d. 5. dec. 2013 14:29:31 CET)
Den 26 marts: Kan se at min vare nu er på vej!! Så godt 4 måneder, så næste gang skal man nok lige tænke over, om det er et barn der vokser!! Og blusen, som passer til shortsene er ved at være forvasket!!

Respuesta de Fodboldexperten.dk

Hej Hanne,

Vi beklager at de bestilte shorts var meldt i restordre i December, hvorfor vi aftalte at de skulle eftersendes hurtigst muligt. Det er de blevet, og det er naturligvis i den forbindelse, at vi har trukket betaling for bestillingen. Vi trækker nemlig først betaling når en bestilling er afsendt herfra.

Jeg har netop taget kontakt til dig pr. mail, da det lyder som om at denne forsendelse ikke er dukket op hos dig, og ser frem til at høre fra dig, så vi kan finde en løsning.

Venlig hilsen

Nicki
Fodboldexperten.dk

Super fantastisk hjemmeside, med mange gode tilbud!

Fodboldexperten.dk er en super fed hjemmeside, med masser af godt tilbud. Jeg kan især godt lide, at de har mærker, som ikke er set i en standard sportsbutik.

billig og hurtig levering

Bestilte lørdag og tirsdag var varen fremme, nem hjemmeside, biliig og hurtig levering.

Perfekt vejledning

Skulle købe målmandshandsker til mit barnebarn - var i tviv om størrelsen - lynhurtig tilbagemelding og hurtig levering.
Her handler jeg gerne igen.

En sand fornøjelse

Jeg fik mine fodboldstøvler inden for 12 timer, den rigtig gode pris og den gode service smittede af på mit humør. Det gode humør kom med på banen da jeg snørede støvlerne for første gang og det resulterede i et mål med hver støvle. Alt i alt en fremragende oplevelse at være kunde hos Fodboldexperten.

Super

Simpelthen bare iorden, super service og hurtigt levering, selv ombytning at varer, til super stærkt, ( ombytning kun grundet bestilt i for lille str.

Super hurtig levering!

Meget hurtig levering, varen blev sendt samme dag som bestilling.

Hurtig levering, fint med live chat

Dog var kassen som støvlerne kom i fra GLS helt smadret, som om den var blevet mast under transport

perfekt

nemt at bestille, hurtig levering, vil helt klart anbefale at handle her

Uheldigt !

Jeg bestilte en fodboldbluse og noterede mig, at der var 4-6 dages levering, det var lige på grænsen til at det kunne nås, derfor skrev jeg i forbindelse med ordren, at såfremt den ikke kunne komme til fredag, så ønskede vi ordren annulleret. Det var der ingen reaktion på, hvilket i og for sig ville have været nyttigt - f.eks. at de ringede mig op og sagde ved du hvad, vi regner på ingen måde med at den når frem til fredag - men nej, i stedet for var der tavshed og først da jeg tager fat i dem pr. mail får jeg en fuldstændig ligegyldig tilbagemelding om deres angivne tider er overholdt osv. osv. DET ændrer jo bare ikke på, at DE burde have reageret på min kommentar til ordren. For mig virker det som en virksomhed der bare skal have solgt - er sgu skuffet. Flere gange har vi købt bluser hos Unisport, hvor det bare har fungeret super fint. - nu er vi en erfaring rigere og vores yngste søn får ikke blusen på selve fødselsdagen - hvis, fodboldeksperten havde reageret, så havde vi haft mulighed for at finde noget andet. Kan på ingen måde anbefale denne hjemmeside til nogen.

Som svar på Fodboldekspertens svar, har jeg skrevet flg. til dem (se under kommentarer) :
- Hej Nicki - dit svar understøtter hele mit budskab og årsagen til utilfredsheden - at i bare ikke forstår jer på Kundeservice - i blir ved m at fable om de leveringsdage, i stedet for at forholde jer til essensen af mit budskab - hele situationen er jo blevet forværret af at i tilbyder os kompensation mod at vi fjerner denne anmeldelse, gad vide hvor mange der har sagt ja til det - for så forstår jeg da godt jeres fine anmeldelser !!

Respuesta de Fodboldexperten.dk

Hej Carina,

Det bestilte produkt har været angivet med en leveringstid på op til 9 hverdage, og har derfor ikke kunne garanteres at være fremme på den pågældende dag. Jeg skal beklage at din kommentar til ordren tilsyneladende har været overset, men kan forstå at du har været i dialog med os herinde, hvor du er blevet meddelt at den angivne leveringstid naturligvis er gældende.

Jeg håber derfor at du vil kigge forbi siden igen, og revurdere din anmeldelse, da vi til fulde lever op til de vilkår, der står angivet på hjemmesiden, og som du har accepteret ved handlen.

Venlig hilsen

Nicki

Det virker bare

Nem overskuelig hjemmeside, gode priser og hurtig problemfri levering - så er det svært at ønske sig mere af E-handel

Nemt og hurtigt!

Mit køb på Fodboldexperten.dk er netop overstået og det kan, i helhed, kaldes en god oplevelse. Nem og overskuelig hjemmeside og shop gjorde at det ingen tid tog og bekræftelses-mailen, som jeg læste 30 sekunder efter, sikrede at alt var bestilt korrekt.
Jeg er meget tilfreds med oplevelsen.

Hurtig og meget nemt, min ordre kom bare hurtig og sikker frem..

Det var nemt at bestille fodboldtrøjen på deres hjemmeside..... og jeg fik hurtig en mail tilbage på at bestillingen var modtaget,,,, det syntes jeg er rart... for har man nu også udfyldt det rigtig... man er nogen gange usikker,,, jeg gør det gerne igen,,, og bare på tredje dagen efter bestillingen havde jeg pakken....

Fodboldexperten.dk Detalles

Acerca de esta empresa

Din online fodboldshop. Vi har et stort udvalg af alt inden for fodboldens verden, både små håndlavede lækre italienske specialiteter eller de store internationale markedslederes letvægtsmodeller, der bæres af alle de store stjerner.

Visita Fodboldexperten.dk

Información de contacto

Llámenos al: 50478750
Estamos en Krystalgade 7, 2.
1172 København K
Dinamarca

Categoría

Deportes

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.