Opiniones de Google

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

det er godt

Det er rigtigt godt. Det var sådan jeg fandt den her hjemmeside.

Google blokerer uden grund vores mails til kunder og leverandører - og gemmer sig godt, så de kan undgå at løse problemet.

I den seneste tid, har vi haft vanskeligt ved at sende ordrebekræftelser til vores kunder, ligesom vanlig dialog med leverandører i vid udstrækning har været umuliggjort.

Årsagen er, at Google blokere vores mails til gmail-brugere, ligesom virksomheder der har deres mail-adresse tilknyttet GoogleGroups ikke kan modtage vores mails. Hvis vi havde sendt spam, var blokeringen til at forstå - men det har vi på intet tidspunkt gjort.

Vi har naturligvis forsøgt at komme i dialog med Google om problemet, men det har indtil nu været komplet umuligt. En kontakt hos Google AdWords har meget venligt henvist os til en "Find selv ud af det"-side - hvor der ikke var skyggen af hjælp at hente.

At Google har mange stærke sider, anfægter jeg ikke - men at blokere for en lille virksomheds daglige drift uden grund - og at gemme sig godt og grundigt så det Google-skabte problem kan løses, finder jeg helt utilstedeligt.

Impox ApS
Helge Nielsen

Genialt

Tak for de mange svar på mine spørgsmål

above and beyond kundeservice

24/7/365 tele support... aldrig oplevet mere end 30 sek ventetid

Google!

Google answers even stupid questions! :P

God søgemaskine

Anbefales. Klart den foretrukne søgemaskine

Fantastisk

Hvad kan man sige. Det fungerer bare!

Verdens bedst

Verden bedste søgemaskine. Brugte engang Yahoo, men er skiftte til Google og det er meget bedre

Det er jo Google!

Google er den bedste søgemaskine og giver dig et svar bedre end nogen anden.

Gratis og det virker

Google fremstiller en masse smarte programmer/apps og de virker.
Det er gratis, ok med lidt reklamer men ikke nok til at genere endnu.

Hurtigt, smart, enkelt

Prøv at bruge google.
Den har ALLE mulige funktioner lige pt.

Det er skide smart!

Google er fisme en smart opfindelse. Alt kan googles.. Kan klart anbefale søgemaskinen.

perfekt

fungerer hurtigt og præcist

Rigtig glad for Google ind til i dag hvor alle mine billeder forsvandt på min Blog

Jeg har været rigtig glad for at bruge Google til snart sagt alt - men jeg må sige det er dalet efter i dag hvor jeg har brugt timer på at finde nogen hos Google jeg kunne kontakte da alle mine billeder på min blog forsvandt - Til orientering så kan det IKKE lade sig gøre at få fat i nogen!!!!
Det er sq da imponerende at der INGEN er at få fat på. Det eneste sted man kan kontakte google er hvis man vil købe noget, alle links som henviser til support og email formularer ender blindt!

Umulig at slippe ud af

Jeg kan ikke komme til at slippe ud af min årlige betaling til Google for et domænenavn.
Jeg har åbenbart sat kryds i "automatisk fornyelse", men nu kan det ikke stoppes igen.
jeg får anvisninger pr. mail, men de virker ikke.
Det er mildest talt ret generende.

Det er også noget nær umuligt at komme i kontakt med googles folk, så lige nu skal jeg betale for domænet til evig tid.... det passer mig rigtig dårligt.

Super søgemaskine

Bruger Google dagligt og klart den foretrukne måde at finde information på nettet

i Love Google

Hvad skulle vi gøre hvis Google ikke var der?
jeg elsker Google :D

Es Google su compañía?

Conozca a sus clientes. Simplemente reclame su empresa ahora. Obtenga una perspectiva real de sus clientes y responda a sus opiniones. Es gratis.

Reclame esta empresa Conozca más

¿Es ésta su empresa?

Pruebe las herramientas exclusivas de Trustpilot para la recopilación de opiniones - empezar con nuestro servicio Kickstart! Y recuerde, responder a las opiniones es absolutamente gratuito. Conozca más

Reclame esta empresa

Google, Inc Detalles

Acerca de esta empresa

google tilbyder søgning til almindelige mennesker i hverdagen.

Visita Google

94043 Mountain View, CA
Dinamarca

Categoría

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.