Opiniones de Interflora

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Opinión de cliente confirmado

Påskebuket sendt til gode venner.

Jeg har hørt fra modtageren af min buket. De havde aldrig fået så flot en buket.

Så jeg er meget tilfreds. 5 stjerner.
Opinión de cliente confirmado

Utrolig flotte buketter hver gang

Jeg går til Banko og vi får månedens buket leveret fra Lottes blomster. Jeg var heldig at vinde den sidste gang, 30 flotte tulipaner, hvor har jeg nydt den, da jeg er handicappet kommer jer ikke så tit ud, så det var en fornøjelse at se på den hver dag. Jeg har og sendt blomster til andre fra Lottes Blomster og de har været lykkelige over hvor flotte blomsterne har været. så tak til Lottes Blomster.

Friske

holder længe selv på et plejehjem

Fantastisk service

jeg har kun gode oplevelser med Interflora, jeg fik købt et kort, og skrev en personlig hilsen, men jeg måtte have gjort noget galt, der var ingen tekst. Jeg lavede denne bestilling og kort om natten, og næste dag kom en email, der fortalte mig at teksten ikke var med på kortet, men hvis jeg ville besvare den email med min tekst, ville interflora sørge for at teksten kom på kortet som det var meningen jeg selv ville have gjort.
Det kalder jeg en fantastisk oplevelse og service:)
Jeg kan kun takke interflora for dette!
Opinión de cliente confirmado

Super go service og flotte vare

takker for jeres hurtighed venlighed og flotte vare

Hej Jonna

Tak for dit positive feed-back.

Nemt!

Nemt og overskuelig hjemmeside hos Interflora. Jeg handler gerne hos dem igen.

Respuesta de Interflora

Tak for den positive anmeldelse.

:( skuffende buket

Bestilte en buket i gule nuancer i anledning af påske. Fik istedet en utrolig grim klump røde blomster med en bunke grene på toppen. Øv !!! Er vildt skuffet.

Hej Stine

Vi undersøger p.t. din leverance og beklager vi ikke har levet op til forventingerne - vi vender tilbage med svar.

Fantastisk

Det var nogle fine valgmuligheder der var af dekotioner

Hej Mette

Tak fordi du er tilfreds med valgmulighederne på vores site.

Besværligt...

Æv! Det tog mig næsten en time at bestille blomster til min faster, der ligger på Skejby Sygehus.

Først ringede jeg til Interflora, der ikke kunne hjælpe mig, fordi de ikke kunne finde adressen på sygehuset. Da jeg havde fundet adressen og ville bestille over min mobil, kunne hjemmesiden ikke lave specialtegn. Ikke så godt, når ens faster hedder noget med ø, og Skejby ligger på Brendstrupgårdvej. Op og tænde computeren, og så lykkedes det... bortset fra at jeg fik at vide, at det ikke var sikkert at buketten kunne leveres samme dag (jeg bestilte kl 9.15 om morgenen)... Hvor er det ærgerligt, at ens gode intentioner skal gå til grunde i telefon-ekspedienter der er dårligt uddannede og overhovedet ikke servicemindede, og usikkerhed om leveringstidspunkt... Æv!

Hej Malene

Vi beklager, vi ikke har levet op til forventningerne og undersøger p.t. din levering, hvorfor vi vender tilbage med svar senere.

Påskefantasier

Super flotte buketter findes på nettet - de er flottere i virkeligeheden!!!

Hej Charlotte

Det glæder os at du finder buketterne flottere in real life.

pålidelig

Jeg har kun godt at sige om Interflora, godt, nemt og overskuelig hjemmeside og hurtig levering, ja hvad kan jeg sige blomster fra Interflora. Tak

En meget tilfreds bruger

Men. Kim

Hej Kim

Tak fordi du er tilfreds med Interflora og tak for den fine anmeldelse.

Ingen levering på dagen

Havde haft mest ud af Intetflora, hvis blomsten var kommet den dag jeg bestilte den til...

Hej Martin

Vi beklager du ikke er tilfreds med leveringen - vi undersøger sagen og vender tilbage.

Overskuelig online bestilling

Nemt at forestage en onlinebestilling. Flot og overskuelig side.

Hej Michael

Det glæder os at du finder siden flot og overskuelig.

Opinión de cliente confirmado

hurtigt - nemt og lige til at gå til

jeg har ingenting at udsætte på Interflora, det hele virker som det skal

Hej Iben

Tak for din positive tilbagemelding.

Opinión de cliente confirmado

Altid en rigtig god servic

Tusind tak for endnu en god behandling, det er nemt og overskueligt at gennemføre en handel
MVH Lone og Finn

Hej Lone og Finn

Selv tak, vi gør, hvad vi kan for at gøre handlen let og ligetil. Tak for den positive anmeldelse.

Det er svært

Efter opdelingen i alle de forskellige kategorier og anledninger, er det godt nok blevet besværligt at bestille blomster på jeres hjemmeside. Det tog mig næsten 20 min. at bestille en buket til 150 kr. da alle dem jeg måtte lede længe efter en buket, som kostede det. Før kunne man bla. i florist choise selv bestemme prisen. Det kan da ikke passe at en florist choice buket skal koster 175 kr. når de selv kan bestemme hvad den skal bestå af. Hvis det skal tage så lang tid og være så besværligt at bestille en buket, må jeg finde en andel løsning fremover, det her gider jeg i hvertfald ikke bruge tid på.
mvh. Bente Nygaard, bed@domstol.dk

nemt at bestille men umulig at komme i kontakt med(pr. telefon)

Jeg synes det er nemt og overskudeligt at bestille blomster på hjemmesiden, men så vil jeg have lave noget om i teksten på kortet og prøvede at kontakte interflora på 43434747, men hver gang blev der sagt "det er Interflora vent et øjeblik", men Interflora lagde bare røret på??. Det var mega træls. Håber I kan opdatere jeres personlig service, ellers kan man lige så godt lade være med at skrive et telefonnr, hvis det bare en snyde nr.

Hej Jette

Vi beklager du har haft problemer med at komme igennem til os pr. telefon, det er det korrekte nummer og du skulle gerne nå vores omstilling, som kan sende dig videre til kundeservice.

Super smuk buket.

Jeg ville sende en lille opmuntringsbuket til et familiemedlem, som lige havde mistet sit job. Jeg fandt en lille og sød buket i hendes yndlingsfarver på webshoppen. Det gik nemt og hurtigt med bestilling og betalingen. Da mit familiemedlem modtog buketten, sendte hun en tak og et billede af buketten til mig. Hold da helt op, hvor var det en smuk buket - og meget meget større end på billedet på webshoppen. Jeg er godt nok imponeret. Det var min første bestilling hos Interflora.dk, men absolut ikke den sidste.

Hej Ellen

Tak for din positive tilbagemelding.

Interflora

Levering samme dag kan ikke lade sig gøre.

Jeg synes det er for dårligt at man ikke kan bestille en levering til samme dag i en provinsby, når man - som der står i jeres leveringsbetingelser - bestiller inden klokken 12. I lever simpelthen ikke op til hvad I lover!

Hej JB

Vi er ved at checke op på leveringen og vender tilbage.

Opinión de cliente confirmado

Let at gå til og hurtigt at bestille

Webshoppen er let at gå til og gode alternativer uden at det bliver rodet.

Hej Lars

Vi sætter pris på din anmeldelse og er glade for at du finder vores webshop let at gå til.

Interflora Detalles

Acerca de esta empresa

Interflora-Danmark er en forening. Medlemmerne i Interflora-Danmark er ca. 500 af de bedste blomsterhandlere fordelt rundt i hele Danmark. Over 50.000 blomsterbutikker i ca. 175 lande står klar til at bringe din blomsterhilsen ud. Vi leverer ca. 32 mill. blomsterhilsner ud hvert år. Sagt med andre ord, hvert sekund året rundt leverer vi en blomsterhilsen et eller andet sted i verden. Interflora er verdens største og verdens ældste blomsterorganisation grundlagt i 1925. Vi er markedsledere og arbejder altid ud fra nøgleordene kvalitet, kreativitet og stabilitet. Vi stiller store krav til vor medlemsbutikker, krav som sikrer at vor kunder altid kan være sikre på den bedst mulige service.

Visita Interflora

Dinamarca

Categoría

Regalos

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.