Opiniones de Mytrendyphone

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Dårlig opfølgning

Bestilte en vare som VAR på lager da jeg bestilte, senere samme dag, kommer mail med den ikke kunne leveres, efter lang ventetid på kundeservice, sagde de den kom nok på lager om 1-2 dage, og jeg ventede så i 4 dage,, hvorefter jeg ringede og afbestilte, Produkt skaffet andet sted fra dag til dag.

Nemt

Super nemt. Fik det jeg skulle og til tiden :-)

Super

Super hurtig levering til super god pris

enormt hurtig levering! Tak!

Ingen dikkedarer.
Nem og hurtig bestilling, leveret dagen efter. Fantastisk. Gid alt anden gik lige så nemt.

Simpelt, effektivt og hurtigt

Nemt, at finde rundt og meget hurtig levering samt information hele vejen igennem købe processen!!

Få aldrig lavet en glasreparation varenr: 93507 på din mobil hos mytrendyphone.dk

vil ikke anbefale nogen at købe denne reparation da de ikke kan garantere at glasset også sidder fast
eller som i mit tilfælde sidder løst i hele toppen af telefonen. lavede så en rma sag. og fik telefonen tilbage uden at de havde gjort noget ved den.ingen forklaring eller noget.skrev så til dem om hvorfor jeg fik telefonen tilbage uden at de havde lavet den eller info om hvorfor.de tilbyder mig 30% rabat på reparationen. eller en ny reparation med både nyt glas og display til 1800kr -500kr jeg allerede har betalt altså 1300kr mere
det syntes jeg er for dårligt da jeg jo har betalt for en glas reparation som de ikke har lavet ordentligt.så jeg mener jeg er berettet til at enten at få den lavet om eller få mine penge tilbage. dette er hvad de skrev tilbage til mig:

Takk for din mail.
Den reparasjon er veldig krevende og den er dessverre ikke alltid vellykket.
Det er derfor vi tilbyr den rabatt sånn at du betaler kun differanse mellom den originale delen og reparasjonspris du allerede har betalt.
Det er dessverre det beste som vi kan tilby.

og da jeg ikke vil give 1300kr mere for denne reparation står jeg hermed tilbage med en telefon med et løst glas som jeg har betalt 500kr for -30% rabat.
flot gået mytrendyphone det skal nok give flere kunder
i har i alle tilfælde mistet mig.
og alle dem jeg får mulighed for at advare

Altid i top!

Har nu bestilt to gange hos mytrendyphone og er aldrig blevet skuffet. Rigtig hurtig levering, gode priser og god kvalitet. Kan anbefales.

Super og forrygende hurtig.

Bestilling af varer på hjemmesiden er super nemt og leveringen sker normalt fra dag til dag.
Jeg bestillte to batterier til mine mobiler og kunne ik finde dem billigere på andre hjemmesider ellers så havde man dem ikke.
Jeg fik en mail/sms om aftenen på bestillingsdagen om at mine varer er på vej.
Hurtigere går det ik.

Super keep it up my trendy phone.

Rystende dårligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Jeg bestiller datakabler i forskellige farver.
2. De emailer at nogle af farverne har de ikke alligevel (selvom der stod "På lager" på deres hjemmeside - men jeg kan vælge andre varer og give besked per email
3. Jeg ringer OG skriver til dem at de bare kan sende samme kabel i en af de andre farver som de har på lager i følge deres hjemmeside ( Jeg har bestilt 3 stk. i alt).
4. De bekræfter per telefon at det er OK.
5. Kort efter kommer en mail at de kun har 1 stk. sort kabel........ (og jeg har ikke bedt om sort kabel men bare en anden farve - så de kan bare vælge en af de farver de har på lager i følge deres hjemmeside.
6. Jeg skriver til dem - med link til deres hjemmeside - at der er både Sort, Lilla og Hvid på lager i følge deres hjemmeside - så jeg beder dem om bare at sende 3 kabler i de farver. (Hvorfor skal jeg gøre deres arbejde????)
7. 8 timer senere er min ordre stadigvæk sat i stå da "lager status er ubekræftet" - så selvom der stadigvæk står masser af data kabler i masser af farver "På lager" på deres hjemmside - ja, så sidder de på deres hænder og snorksover.

Undgå at handle med dem hvis ikke du kan klare dårlige behandling og ikke gider emaile og ringe flere gange for at tale med en sød men åbenbart fat-svag kundemedarbejder der alligevel klokker i det selvom alt er skåret ud i pap og hun med svensk accent siger "Okaj - da gjør vi dæt"
Mytrendyphone.dk

Respuesta de Mytrendyphone.dk

Tak for din henvendelse.
Når der er en grøn prik på hjemmesiden, betyder det ikke altid at varen er på lager og kan afsendes med det samme. Hvis du går hen på “Læs mere” og kigger på lagerstatus der, står lagerstatus mere detaljeret beskrevet. Hvis der står “På lager. Dag til dag levering”, så er varen på lager i Hillerød i øjeblikket og kan afsendes samme dag. Hvis der står “På lager. Forventet levering 3 - 7 dage” eller “Bestilt”. Forventes på lager den DD/MM”, så er varen på fjernlager, og er desværre behæftet med ventetid. I alle tre tilfælde er der grøn prik på hjemmesiden. En rød prik betyder, at varen ikke er på fjernlager, men anokmst afventes fra producentens side, og figurerer derfor som “Ikke på lager”.
Vi er ganske rigtigt et dansk firma som handler i hele Norden og er repræsenteret i flere andre europæiske lande. Vi har valgt at samle vores nordiske kundeservice under en paraply sm en del af fremmelsen af interkulturel forståelse i Skandinavien, me ddet in mente kan man risikere at komme i kontakt med enten norsk- eller svensktalende medarbejdere. Man er dog altid velkommen til at anmode om at blive kontaktet af en dansktalende medarbejder telefonisk eller skriftligt. Endvidere kan det forekomme, at der opstår overbelastning hos de danske telefoner, i spidsbelastede perioder vil resten af den nordiske support til for at aflaste det danske marked. Hvis du oplever kommunikationsvanskeligheder, kan du som sagt altid forlange at blive kontaktet telefonisk eller skriftligt af en medarbejder, der taler dit modersmål.
Der var tilsyneladende ingen problemer med at holde en sober og venlig omgangstone fra den pågældende medarbejder du var i kontakt med, hvilket du også bekræfter . Sagen forholder sig således, at hun blev nødt til at rette skriftlig henvendelse til dig (hvilket hun også gjorde) og tilbyde nogle varer, som var på lager, da hun ikke kan udvælge produkter for dig og afsende noget, som du ikke har givet bekræftigelse og tilladelse til. HVad angår langsommelig behandlingstid vil vi påberåbe os retten til at være en kende uenig, da vi rettede skriftlig henvendelse til dig via mail kl. 20:15 den 15/04/2014, hvilken du besvarede kl. 20:25 samme dag. Endvidere bliver der også afsendt automatisk mail, hvor vi gør opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer førend at vi kan besvare en given henvendelse. Pågældende medarbejder ombyttede dine varer kl 17. dagen efter.

Vi beklager misforståelsen og ventetiden og takker for din tålmodighed.

Hav en dejlig dag og påskeferie.

Bedste service nogensinde. Fåes kun få steder. Nem handel.

Hvis man nogensinde skulle bruge tilbehøre til ens mobil eller tablet, så SKAL man handle hos mytrendyphone.dk
Servicen er altid i top og handlen er hurtig og nem.
Der er altid nogen der med glæde vil hjælpe en og gøre alt, for at man får en god betjening og ens svare savret.
Jeg har og vil ALTID handle hos mytrendyphone og alle mine venner eller andre, vil jeg ALTID anbefalde og opfordre dem til, at handle herinde.

En meget hurtig og præcis levering.

Jeg var meget spændt på at handle med My Trendy Phone igen, thi første gang jeg prøvede firmaet var der rigtig mange problemer. Min bestilte vare blev væk og der gik 3 uger, før jeg - efter at have underskrevet en på tro og love erklæring - fik min bestilte vare. Men denne gang var der absolut ingen problemer. Super!! :)

Det godt

Det er en super god vare jeg er så glade for den

super service og hurtig levering

jeg ringe ind spurgte på en vare, fik nogle lunde svar på det jeg spurgt om, jeg gik ind på hjemmesiden bestilt det jeg skulle havde og dagen efter havde jeg det hjemme

dårlig system

de sælger varer hvor de har ikke på lager dvs meget lang ventetid !
Mytrendyphone.dk

Respuesta de Mytrendyphone.dk

Tak for din henvendelse.

Vi beklager men somme tider opstår der uoverensstemmelse mellem vores system og vores fysiske lager, således, at en vare fremstår som værende på lager på hjemmesiden, mens den fysisk desværre ikke er det. Det er til tider svært at holde hjemmesiden opdateret konstant, når vi for indeværende råder over 100.000 artikler. Det beklager vi naturligvis meget.

Når der er en grøn prik på hjemmesiden, betyder det ikke altid at varen er på lager og kan afsendes med det samme. Hvis du går hen på “Læs mere” og kigger på lagerstatus der, står lagerstatus mere detaljeret beskrevet. Hvis der står “På lager. Dag til dag levering”, så er varen på lager i Hillerød i øjeblikket og kan afsendes samme dag. Hvis der står “På lager. Forventet levering 3 - 7 dage” eller “Bestilt”. Forventes på lager den DD/MM”, så er varen på fjernlager, og er desværre behæftet med ventetid. I alle tre tilfælde er der grøn prik på hjemmesiden. En rød prik betyder, at varen heller ikke er på fjernlager, men afventes fra producenten, og derfor figurerer som “Ikke på lager”.

Mytrendyphone.dk Detalles

Dinamarca

Categoría

Mobile Accessories

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.

Mytrendyphone está en la categoría: Mobile Accessories

1. Onedirect.es