Opiniones de Århus PC-Lager ApS

MostrarOcultar Reparto de valoración
Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Hurtigt, billigt og stort udvalg

Jeg har handlet hos Århus PC-Lager flere gange. Der er et stort udvalg, fine priser og leveringen er altid hurtig. Jeg har tit afhentet varer, og det fungerer også rigtigt godt.

Alt i skønneste orden!

Jeg lagde hårdt ud med at bestille en computer, der skulle indeholde mere, end der åbenbart var plads til i kabinettet, men det var supporten meget behjælpelig med at få justeret, så det hele passede sammen. Tidsplanen blev også overholdt, og jeg kunne hente maskinen på den lovede dag. Alt i alt en meget positiv oplevelse. Jeg vender tilbage om nogle måneder, når en anden maskine skal udskiftes. Godt arbejde!

OK oplevelse med et enkelt minus

Købte for nylig en gamer-PC fra Århus PC-Lager. Efter at have stillet den op og installeret Steam samt diverse spil går det op for mig, at der er adskillige korrupte dll-filer i DirectX-installationen - det er i hvert fald hvad fejlmeddelelserne fortæller. Et problem der hurtigt burde kunne løses med en re-installation af DirectX, men som viste sig at være mere besværligt end som så.

Support-afdelingen var dog hurtig til at svare, da jeg kontaktede dem for at få hjælp til at afhjælpe problematikken, og bidrog med flere forskellige løsningsforslag. En formatering af begge computerens harddiske og en re-installation af Windows (begge dele dog på eget initiativ) endte med at blive løsningen. Siden har jeg ikke haft problemer af nogen art.

Jeg er godt klar over, at man fra butikkens side ikke kan kontrollere al software, inden varen sendes afsted, men når der er tale om en PC, hvis primære formål er at køre computerspil, burde man sikre sig, at den i det mindste kan løse den opgave uden gener for kunden.

Jeg ville gerne give 3,5 stjerner, men pga. supportafdelingens hurtige svar runder jeg op til 4.

God service indtil reklamation

Regnah HangerJeg købte et memorycard for ca. 1 år siden. Levering og service var 100% i orden.
22/1 indleverede jeg det til RMA, da den pludselig ikke kunne læses i hverken telefon (som den havde sat i siden start) eller min PC.
Jeg ved det kan tage noget tid, hvis varen skal testes og evt sendes retur til leverandør, så den 13/2 sender jeg en mail omkring RMA'en. Modtager intet svar.
18/2 sender jeg endnu en mail. Modtager ikke direkte svar på mailen, men min RMA bliver opdateret. "Varen er ikke blevet testet, men ombyttet pr kulance" står der i mailen.

27 dage for at finde ud af de ikke gider teste den, og bare vil ombytte den, synes jeg er alt for lang tid. Tyder lidt på de har glemt sagen og var nødt til at gøre noget ved det, da de blev gjort opmærksom på den anden mail.

Det er ikke sidste gang jeg vil bruge mine sparepenge hos Pc-Lager, men håber ikke jeg for brug for deres reklamationsafdeling igen.

PCLAGER tager en anden pris en den de har på hjemmeside og som de bekræfter via E-mail.

Når man bestiller så kan man ikke være sikker på den oplyste pris er korrekt da PCLAGER kan finde på at ændre prisen når der skal betales!
PCLAGER siger at den bekræftelse man får på køb, via e-mail, ikke er en ordrebekræftelse og at de derfor har ret til at ændre prisen!
Dette er sket 2 gange for mig!

Hej Bjarne.

Er du venlig at oplyse de 2 ordre numre din anmeldelse drejer sig om ? Så vi har mulighed for at undersøge hvad der er sket i de konkrete sager.

Tak for ordre nummeret. Når der er tale om en vare vi ikke har på lager men skal bestille hjem kan det i sjældne tilfælde ske at vi ikke kan skaffe varen til den oplyste pris. I sådanne tilfælde kontakter vi kunden for at høre om kunden ønsker varen til den pris vi kan skaffe den til eller om de blot ønsker at annullere deres bestilling. Det er naturligvis beklageligt hvis du 2 gange har oplevet dette men det kan altså ske.

Hurtigt og godt!

Dag-til-dag levering er et stort plus i min bog, bestilte i går et headset og fik det dagen efter. Kan ikke sige mere end rigtig godt gået!

Rigtig godt

Har altid det man mangler

Nok den bedste kundeservice jeg hidtil har oplevet!

Bedst som jeg fik en beta-key til Titanfall til PC, brænder mit GTX680 2gb grafikkort af.
Ringer straks til Aarhus PC-Lager og får at vide at der nok vil gå lidt tid.
Forklarer dem derefter min situation, men får stadig at vide at der kan gå alt fra et par timer til et par dage.
Jeg får afleveret kortet og cykler hjem igen.
Lige som jeg skal til at stikke nøglen i låsen ringer min telefon, og det viser sig at være Mads fra kundeservice der meddeler at de kan ombytte det med det samme til et GTX770 4GB grafikkort.

Det er nok den bedste kundeservice jeg længe har oplevet. Ikke engang 10 minutter på testbænken og så kunne jeg bare komme og hente myt nye kort.

Det eneste negative jeg kan sige om dette forløb er det regnvejr som befandt sig over Århus imens jeg måtte cykle tilbage til Århus PC lager.

5/5. Ren perfekt!

Nemt og hurtigt

Bestilte et DVD drev og kunne hente det med det samme i deres butik. Det er nu rart med de shops der tilbyder man kan afhente en bestilte vare i en butik (når en tumpe som mig glemmer at der skal være et DVD drev i en ny maskine man selv samler for at installere Windows (som kommer på DVD) og først opdager dette fredag eftermiddag).

Formidabel kundesupport!

Det er en helt vildt god kundesupport jeg har fået, både ved indlevering og udlevering af computer, men også i rep afdelingen har jeg været ekstremt tilfreds med både support og professionalisme! Ikke blot er mit problem blevet fixet, men de har også forbedret min computer uden ekstra gebyr, og i den tid jeg har snakket med dem har jeg sågar lært en masse omkring computeren og hvordan den fungere.

Jeg troede jeg havde fået god support i andre butikker og forretninger, men intet slår deres venlighed og vilje til at samarbejde og svare på dine spørgsmål og foreslå produkter der passer til dit forbrug. Jeg ville ønske jeg kunne give dem mere end 5 stjerner da de fortjener mere, men de må nøjes med det bedste. Fra hjertet TAK!

Brugt harddisk solgt som nye

Jeg købte i Mandags 2 professionelle HP SAS Diske hos PC Lageret, disse skulle bruges til udskiftning i en server så det var en hastesag. Diskene var på lager i Århus hvor jeg befandt mig på tidspunktet, så jeg hentede dem og kørte til København ... da jeg skulle montere dem opdagede jeg at forseglingen var brudt på emballagen, og det havde man forsøgt at skjule ved at sætte pakketape hen over.

Disken virkede og jeg havde ikke mulighed for at vente på en ny, men når man betaler 1500kr for en 300gb harddisk ... så forventer man at den er iorden og ubrugt.

Jeg sendte en venlig mail til supporten og gjorde opmærksom på problemet, med henblik på at de i fremtiden kunne undgå den slags, og så havde jeg egentlig ikke tænkt mig at gøre mere ved det.

Men jeg fik en flabet mail tilbage hvor en eller anden support-dreng citerede købeloven og sagde at de var i deres fulde ret til at sælge varer der havde været solgt og leveret tilbage på retur-retten.

Hvilket han jo muligvis har ret i, men jeg er da bestemt også i min fulde ret til at IKKE at købe deres brugte harddiske - og for den sags skyld levere dem jeg lige havde købt tilbage.

Der er ligesom en grund til at diskene er forseglede fra fabrikkens side, jeg ender nok med at handle der igen ... men jeg er blevet opmærksom på at tjekke forseglingen _inden_ jeg forlader butikken.

Hej Mike

Er du venlig at oplyse dig ordre nummer så vi har mulighed for at undersøge sagen ?

Hej Mike

Tak for ordre nummeret. Jeg beklager hvis du opfattede min kollegas svar som flabet da dette naturligvis aldrig er hensigten. Hans ønske var blot at informerer dig om hvordan det kunne være du har modtaget en vare hvor emballeringen havde været brudt. Som du selv nævner har du jo ved online køb altid dine 14dages retur ret hvor du kan returnerer varen hvis du ikke er tilfreds med denne eller dens stand.

Cheap, quick delivery and good service.

Had one faulty part in my order, was replaced without any fuss, good service!

Købte en bærbar pc på nettet og valgte at hente den selv i Århus , hurtig og nemt og alt virker som det skal ,kan kun anbefale andre at købe her .

Rigtig god service

Købte hovedtlf. i dec. 2011. I nov. 2013 forsvandt lyd i den ene side. Ombyttet til nye uden diskussion. Fin betjening.

Lidt knas med levering og RMA, men god service retter op på det

Købte et par kølere i oprydningsudsalg. De var ikke pakket godt nok ind, så finnerne på den ene var bøjet. Da blæserne var ret billige, ønskede jeg ikke at bruge tid og energi på en returnering. Det skrev jeg i en RMA-sag. Jeg hørte ikke noget tilbage, men det viser sig, at en mail var gået tabt, og da der først var hul igennem, var der ingen problemer i at sende en ny - de skulle bare lige se nogle billeder af skaden.

Det hele kunne være undgået, hvis varerne havde været ordentligt pakket ind - derfor "kun" 4 stjerner. Den gode vilje og venlig service ud over hvad man er forpligtet til trækker helt klart op - bliv ved med det!

Jeg vil ganske sikkert handle hos PC-Lager igen.
Opinión de cliente confirmado

Mærkeligt at i fjerner dårlige anmeldelser.

Jeg har tidligere givet en anmeldelse over hvor dårlig service jeg har fået hos pc lager, men den er blevet fjernet.
Jeg købte en pc hos jer i maj i år. Leveringen var hurtig, men mit Windows 8 virkede (og virker den dag i dag stadig) ikke. Da jeg kontaktede jer for hjælp, forklarede i som om jeg var ekstremt dum, i mails, hvad det var jeg skulle gøre, hvilket gjorde mig meget frustreret. Min kode til windows 8 er forkert og virker stadig ikke - det er ikke min fejl at i har sendt en forkert kode med, men jeg må jo lære at leve med den blå skærm af og til, for jeg har ikke råd til at købe en ny.

Jeg fik jer anbefalet af en god ven, der er computernørd, men jeg ville aldrig nogensinde anbefale jer til nogen af mine venner og bekendte, når i ikke hjælper, og når i sletter de mindre gode anbefalinger.

Hej Ellen

For det første sletter vi aldrig anmeldelser. Vi anmelder dem der ikke har angivet ordre/faktura nummer da vi uden dette ikke har mulighed for at give korrekt respons på anmeldelsen. Så snart man har oplyst dette vil anmeldelsen igen kunne ses.

Jeg beklager meget hvis du føler at vores support ikke har leveret det forventede niveau. Det kan nogen gange være svært at vide hvad niveau kunderne befinder sig på. Hvis vores respons på nogen måde har virket nedladende er dette naturligvis beklageligt, da det aldrig er hensigten. Vi ønsker blot at man lige gyldigt hvad baggrund man har, kan få den ønskede hjælp.

Du nævner at du forsat har problemet. Du er naturligvis velkommen til at indlevere pc´en på en RMA så vi kan finde en løsning på hvorfor dit windows ikke acceptere keyen. Jeg kan se at min kollega i support d.6 maj, per mail har opfordret dig til at sende den ind på en RMA sag hvis du forsat havde problemer med den.

God service og hurtig levering

Har altid fået det aftalte til aftalt tid.

Altid god service og lave priser.

Starter altid her, når jeg køber elektronik.

Sådan skal det bare gøres.

Bestilte en vare på Århus PC lager, de havde Danmarks bedste pris, varen lå klar til afhentning dagen efter, det er lige som internethandel skal være, og i øvrigt super god service ved afhentning, så alt i alt, en perfekt handel, stor ros fra mig.

Forkert vare, til gengæld hurtig levering

Jeg bestilte en musemåtte.
Jeg fik en musemåtte på 45 x 40 cm, den bestilte skulle måle 32 x 27.
Men så er der da plads til kaffekoppen også..

Hej Bo.

Vil du ikke være venlig at oplyse dit ordre/faktura nummer så undersøger vi hvad der kan være sket.

Tak for faktura nummeret Bo. Det er vores hjemmeside der har fejl. Vi får opdatere specifikationerne så de stemmer overens med produktet

Ærgerlig episode PC-Lager.

Jeg købte for godt og vel en måneds tid siden, bundkort, RAM processor, køler og Kabinet hos jer.

Da jeg købte dem den 9 september, ville jeg montere, og det viser sig, efter at have gennemtestet noget, fandt vi ud af at bundkortet er defekt.
Jeg tog det jeg havde købt, ned til PC-lageret den 13 september for at få den testet igennem, og [personlig data fjernet] (tekniker) ringede til mig torsdag den 19 september og fortæller mig at bundkortet er som bekendt defekt. Jeg skulle bare oprette en RMA sag (gjort den 20 september), for derefter at få skiftet bundkortet med et nyt bundkort.
Det var fint med mig, og vi hørte ikke fra PC-lager siden, men valgte så derfor at tage ind for at høre hvad der er sket den 28 september. Der viser det sig at RMA sagen ikke er afsluttet, og derfor kan jeg ikke tage tingene med hjem, og egentlig skulle der bare have ligget et andet bundkort klar til at tage med hjem, iflg aftale med [personlig data fjernet] (ret mig hvis jeg tager fejl - men sådan forstod jeg det).

Så ringer jeg mandag til [personlig data fjernet], og får at vide at det kan være at mit bundkort skal BIOS opdateres (så vidt jeg forstod), og det kan være at det hjælper der. Jeg tager ind tirsdag (igår) og der er [personlig data fjernet] syg, men jeg fortalte at det skulle gerne have været gennemtestet iflg [personlig data fjernet], og være klar til at tage afsted, men RMA sagen er stadig ikke afsluttet. Jeg tager dog tingene med i den tro at det er blevet ordnet. Det er det så imidlertidigt stadig ikke, hvilket gør at jeg skal køre ind på PC-lager på et eller andet tidspunkt igen og indlevere det hele en gang til, og gå igennem samme mølle.

Jeg kan forstå hvis der er nogle ting der er defekte, og har forståelse for at man kan være syg, og har forståelse for at tingene skal være i orden på varelager, og det daglige workflow i en virksomhed - Ingen problem der.

Det der er så ærgerligt, er at jeg ikke føler at I har kommunikeret sammen som medarbejdere, hvilket har gjort at jeg skal derind 1-2 gange mere - og har allerede været 4 gange hos PC-lager på 22 dage. Jeg er ærgerlig over at skulle bruge SÅ lang tid på et bundkort, hvor det reelt set kunne have gået meget nemmere.

Det er brandærgerligt! Det tager min tid, og det tager jeres tid - og det er til ingens gavn.

- Filip

Hej Filip.

Vi er helt enige i at det er en utrolig uheldig situation. Som du selv nævner kan sygdom jo desværre ikke forhindres, men du har helt ret i at kommunikationen i denne sag burde have været bedre. Jeg kan se at dit bundkort blev byttet igår og jeg håber derfor at denne sag er afsluttet tilfredsstillende for alle parter, på trods af at forløbet har ikke har været optimalt. Vi beklager ulejligheden og eventuelle gener denne sag måtte have medført.

Århus PC-Lager ApS Detalles

8200 Aarhus N
Dinamarca

Categoría

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.