Opiniones de redcoon Danmark ApS

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Ikke lager i Danmark

Jeg har to gange købt ved Redcoon.dk, og begge gange blevet skuffet over lang leveringstid.
Begge gange tog det 7-8 dage før produktet var i hænderne herhjemme. Og så kommer der oven i købet et beløb på regningen for "transportforsikring", ganske uforståeligt da man ikke finder dette i andre butikker.

På hjemmesiden bliver man narret ved at de siger at varen er på lager, ja fint nok men begge gange er det kommet fra Holland.

Ekstrem lang og dårlig behandlingstid

Jeg modtog et defekt vinkøleskab i midten af januar 2014 og efter nu 3 måneder hvor det er sendt til reparation har jeg stadig ikke hørt noget. Det lader ikke til at der er styr på logistik/arbejdsflow i virksomheden. Der var hurtig levering på køleskabet fra starten, men da der så opstod reklamation, så virker det ikke til at de følger dette undervejs, desværre.

SUPER!"!!!

Jeg bestilte en HAMA rexton 150 fototaske til mit nye camera søndagaften, jeg havde den i hånden, onsdag eftermiddag, og den kommer helt fra Holland.Det kan man ikke ikke klage over.

dårlig service

modtog mit tv efter 4 dage og var glad til jeg opdager at der mangler manual på dansk ringer straks til redcoon der siger der ikke har en manual på dansk på trods af at produket er købt i dk og en manual på mindst et nordisk sprog er lovpligtigt de siger så de vil undersøge sagen og vende tilbage 10 dage efter har vi intet hørt og står med et tv der kun til dels virker efter hensigten utrolig oårlig service det burde da være muligt at finde en løsning i det mindste kontakte os så vi kan finde en løsning men nej bare for dårligt

OK handel, køber der gerne igen

Jeg købte en Cloer 7580 kaffemølle og prisen var i orden.

Det tog nogle dage før varen kom, men helt OK da jeg havde fundet ud af at den kom fra Holland eller Belgien. Det var forventeligt.

Pakken bar præg af at have været åbnet før, men den fejlede ikke noget og var pæn og ren.

Jeg giver 4 stjerner fremfor 5 fordi det var meget besværligt at finde ud af hvilket land der var firmaets jurisdiktion og lidt fordi pakken havde været brugt/åbnet.

Kaffemøllen bruges malning af mandler og det klare den fint.

Hvis jeg kan vente 3-4 dage på levering, handler jeg der gerne igen. (og prisen er i orden)

Godt tilfreds

Lave priser, men høje leveringsomkostninger.
Det er irriterende med en transportforsikring, som ikke kan fravælges. Jeg har ikke behov for at forsikre de tandbørstehoveder, som jeg købte.
Alt i alt er jeg nu godt tilfreds.

billigst og hurtig levering

jeg bestilte mit nye tv fra redcoon, da det var der jeg kunne få det billigst ifølge pricerunner. Pakken kom inden for 3 dage. Var lidt skeptisk efter at have læst nogle af de andre anmeldelser, men jeg har intet at klage over.

RMA; Helt uacceptabel behandlingstid

Fik d. 12/2 2014. afhentet en defekt forstærker til RMA over reklamationsretten, Proceduren er den har Redcoon fortalt, at varen først sendes til Kolding og derefter til Redcoon´s lager i tyskland for derefter at blive sendt til det værksted som skal kigge på den. Denne procedure tog 14 dage og sendt tilbage til deres lager igen grundet en ukendt fejl ifølge Redcoon. Jeg er blevet fortalt at min forstærker er sendt videre fra værkstedet og er på vej til producenten, og har derfor spurgt Redcoon om oplysninger om hvor det er den skal sendes hen, men det er pt. ikke lykkedes at få et svar på det. Redcoon har oplyst mig at deres RMA sager tager ca. 3 uger fra de modtager varen på deres lager i tyskland (det tog en uge), dvs ca. 4 uger ialt. Er det rimeligt? Det syntes jeg ikke, købeloven og reklamationsretten angiver at en RMA sag skal afsluttes inden for en rimelig tid, som i den forbindelse opfattes typisk som ca. 14 dage.

At Redcoon har sendt min vare til producenten, er ikke mit problem, Redcoon har ifølge købeloven ansvaret overfor mig som forbruger for at RMA sagen kan afsluttes indenfor en rimelig tid. Efter knap 4 uger rendte var min tålmodighed ved at løbe ud og jeg bad derfor Redcoon om at tage min ret ifølge købeloven i brug, til at ophæve Handelen og få mine penge tilbage, da Redcoon ikke kunne afslutte RMA sagen indenfor en rimelig tid, som jeg mente nu var brugt. Redcoon holdt mig desværre hen, med at sige jeg skulle have tålmodighed.

Den 11. marts får jeg i en e-mail, at vide at hvis de ikke hører noget konkret fra værkstedet inden d. 14. marts vil jeg få krediteret beløbet og kunne vælge noget andet på deres hjemmeside.

Dagen efter d. 12 marts 2014, efter 4 uger skete der noget, jeg fik en mail om at nu havde værkstedet besluttet at min forstærker vil blive ombyttet til en ny og at den var på vej til Redcoon´s lager hvorfra de ville sende den videre til mig.

Da jeg ikke havde ønske om at få forstærkeren ombyttet til den samme model, da noget tyder på problemer med denne model, kontaktede jeg både Producenten og Redcoon om det evt. var muligt at vælge at få forstærkeren ombyttet til en anden model mod selv at betale for en evt. prisforskel?
Producenten sagde ja, men Redcoon sagde i første omgang nej. Redcoon brugte derefter en uge på at undersøge dette nærmere, men jeg har stadig ikke hørt noget konkret, om hvornår en ombytnings forstærker er på vej til mig.

Der er nu gået over 7 uger, og min tålmodighed brugt helt op Jeg har derfor bedt Redcoon om af få afsluttet denne sag nu. Det er ikke i orden, at hver gang jeg henvender mig, at få at vide "vi skal nok rykke værkstedet". Det er i mine øjne at skubbe ansvaret fra sig. Redcoon har altid ansvaret overfor mig som forbruger uanset hvilket værksted de vælger at have som samarbejdspartner.

Jeg sendte d. 20. marts en klage til Redcoon.dk pr E-mail over den alt for lange behandlingstid i denne sag, og har bedt Redcoon om sende mig en ombyttet enhed indenfor 3 hverdage, ellers vil jeg kræve handelen ophævet og have min penge tilbage. Men jeg har pt. ikke fået noget svar på min henvendelse.

Status 3. april 2014.
Har pt. ikke fået svar på min klage, men har i dag modtaget mail om at nu er min forstærker blevet repareret og vil blive sendt til mig snarest. Lidt mærkelligt, for d. 12. marts fik jeg jo mail om at den ikke kunne repareres og at jeg ville få en ny tilsvarende tilsendt, hvilket altså bare ikke er sket endnu.

Gad vide hvor lang tid Redcoon syntes det er i orden at trække sagen ud? Svaret får du her en dag.

Jeg er sikker på at Redcoon kunne score meget bedre her på trustpilot, hvis de fik rettet op på deres alt for lange ekspeditionstider, over 7 uger det ganske enkelt ikke godt nok.

Jeg må konkludere at Redcoon har nogle rigtigt gode priser som frister, men skulle dit produkt evt. gå i stykker, og du får brug for en RMA sag. Så kan de sparede penge været givet dyrt ud til en alt for lang behandlingstid, desværre.

Så tænk dig rigtigt godt om inden du køber noget hos Redcoon.dk, tør du?

Intet mindre end........ Fantastisk !

Jeg er nok ikke den eneste der har læst de andre anmeldelser og tænkt Åh åh - det lyder ikke som et godt firma - men jeg tog chancen, og lod mig tage fejl.
Super service - gode medarbejder der var søde at svare på spørgsmål. Mail kom der både ved afsendelse og undervejs. Rigtig gode priser og leveringstiden - selvom den kom fra Tyskland - var kun 4 dage. Det synes jeg er ganske rimeligt.
Jeg bestiller helt sikkert fra Redcoon igen :)

Og til jer andre - GØR DET !

Dårlig service og lang leveringstid!!!

Blev lovet at de ville sende mit tv dagen efter jeg bestilte den, men blev ved med at få beskeden at der var sket en fejl og mit tv ikke var kommet med lastbilen. Da jeg blev træt af at vente, ringede jeg til deres kundeservice for at annullere mit køb så jeg kunne købe det hos anden forhandler og få det leveret dagen efter. Men dette kunne kun ske ved at jeg nægtede at tage imod varen når den endelig kom og så kunne der gå lang tid før jeg ville få mine penge refunderet. Det var heller ikke muligt at få fragten gratis eller nedslag i pris pga. Den lange ventetid! Det var det mindste de kunne gøre, og så havde de måske ikke mistet en kunde og fået dårlig anmeldelse.
Køber aldrig igennem redcoon igen!

Elendig opfølgning på reklamation - pt. 5 uger uden fjernsyn

Vi har købt et Toshiba fjernsyn 22`' fjernsyn hos Redcoon. Fjernsynet blev leveret hurtigt - alt i skønneste orden. Men desværre er der en kedelig baggrundsstøj når fjernsynet er tændt. Vi får fin betjening/vejledning og sender fjernsynet til reparation hos Service Broker d. 16.1.14 og efter 14 dage får jeg at vide at det ikke kan repareres. Jeg kontakter straks Redcoon for videre eksp. for at få nyt fjernsyn. Får herefter først d. 5. februar besked om at de kontakter Toshiba. Har siden ikke hørt mere fra Redcoon !!!! Har rykket d. 12.2 og igen i dag. Desuden vil de heller ikke refundere fragtomk. ifm forsendelse af fjernsyn, idet de henviser til at fragtmand kommer og afhenter - men bare ikke mindre fjernsyn. Redcoon er kun for købere der er 100% sikker på, at den købte vare ikke har el. får en defekt. 5 uger uden fjernsyn kan selvfølgelig være sundt nok, MEN :-(

Dårlig ordrehåndtering og lang leveringstid. Find en alternativ dansk leverandør

De har ikke styr på en skid, man skal rykke og rykke, man kan ikke få svar på leveringstiden. De glemmer at give odren videre til lageret og man kan vente i ugevis.
Min ordre blev først leveret efter 14 dage og den kom fra Holland!
redcoon Danmark ApS

Respuesta de redcoon Danmark ApS

Hej Poul.
Beklager at du har fået en dårlig oplevelse.
Jeg kan se at søjlebormaskinen er en model som udgår fra vores sortiment, og nu ikke længere findes på vores hjemmeside. Det er for sent mig at se om vi har haft varen på lager, på det tidspunkt du bestilte den. Leveringstiden fremgår ved selve varen, og der burde fremgå om der var leveringstid på, eller om varen var på lager. 14 dage leveringstid er ikke normalt for en vare vi har på lager, så højst sandsynligt har vi ikke haft varen på lager da du bestilte varen. Beklager hvis du ikke har fået nok information omkring leveringstiden. Jeg kan ikke se at vi har modtaget nogen e-mails fra dig, men du har måske brugt vores online chat?
Med hensyn til hvor varen afsendes fra, så afsendes alle vore varer fra Tyskland, men den første scanning en forsendelse får, er i Holland.

Asif

Holder hvad de lover og oplyser om levering m.m.

Da jeg bestilte varer, stod der i annoncen at varen først var på lager om 4 dage. Ved bekræftelse af ordren blev oplyst at varen kom på lager om 4 dage. Jeg bestilte mine varer d. 11 jan. som blev bekræftet pr. mail. Fik mail d. 17. jan, at nu var varen afsendt og fakturabeløb trukket på min konto. Tirsdag d. 21. januar modtag jeg varen gennem post danmark. Hele forløbet er som forventet. Og varen var som forventet.

Før tiden

Bestilte en opvaskemaskine mandag. Fik besked tirsdag at den var sendt og jeg skulle vente levering en uge senere. Det holdt ikke vand, da den allerede var der om mandagen. Det var dejligt.

maglende information og service. og varen bliver dyrt i forsendelse ved retur.

Jeg bestilte en toastmaskine d.02.01.2014. regnede med 3 hverdags levering som står på hjemmesiden. jeg afventer og får en mail d.4.1 hvor står levering d.10.1. D.11.1 kommer en mail mere, de for forventer en levering 12.1 og vil sende den ud derefter. men intet sker den uge. modtager først min toast maskine d.30. Januar.
Tænker jeg vil retunere den. Men det bliver jo 100 kr. oveni til forsendelse... Alt for dyrt at handle på nette, når man ik kan stole på de leveringsbetingelser der bliver udsendt.

Ualmindelig god service

Købte en Canon computer og fik den leveret d. 10 december. Et måned efter vælger jeg at tage printeren ud af kassen. Her finder jeg ud af, at jeg manglede strømkablet.
På trods af at der var gået et måned siden jeg havde fået leveret varen, så var de meget søde, og jeg efter en uge til sendt det manglede kabel. Det er ualmindelig god service.

leverer til tiden

Købte Køl&Frys, men priserne er højere end redcoon.de. Kunne spare ekstra 600,kr :(

Intet at være bange for...

Jeg købte en fin espressomaskine, hvorefter jeg læste anmeldelserne på trustpilot - og så blev jeg bange og tænkte 'nej nej nej - så skal det da lige passe, at espressomaskinen aldrig kommer frem'... men mine bange anelser blev gjort til skamme!!

Jeg tog straks kontakt til Redcoon via chatten, som fungerer ubeklageligt, hvor jeg skrev med en venlig pige, som kunne se, at min pakke blev afhentet dagen efter, og jeg burde have pakken efter to dage.

Ganske rigtigt, i dag, torsdag er pakken kommet. Jo jo jeg havde da godt nok bestilt ordren ultimo sidste uge, men pakken kommer jo også fra Holland.

Jeg synes ikke, at man kan forvente, at der er levering fra Danmark, når priserne er SÅ LAVE. Man kan ikke både få de laveste priser og den hurtigste levering. Det er vel logisk, at priserne i Danmark er højere end priserne i udlandet (Tyskland, Holland etc.), hvorfor pakken så kommer derfra.

Jeg er kun positivt overrasket over Redcoon, og jeg kan varmt anbefale dem til andre! :)

Fint og flinkt

Jeg købte en phillips juicer hr 1871/10 som var relativt svær at finde hos andre udbydere, men som var hos redcoon. Prisen var god og leveringen udmærket, og jeg havde et enkelt telefonisk spørgsmål til leveringen, som blev besvaret hurtigt og serviceminded.

Eneste lille-bitte anke er måske 1) at det ikke var helt nemt at gennemskue, da jeg bestilte, at der var tale om en forudbestilling, og dermed ikke var nogen angivelse af forventet leveringstid (det viste sig dog at gå relativt hurtigt alligevel), og 2) at det vist ikke kan lade sig gøre at angive en døgnpost som levering (da der vist bruges en udenlandsk distributør), hvilket kunne have fremgået tydeligere på redcoon's hjemmeside, ift. at undgå evt. forsinkelser i leveringen af den grund.

Men alt i alt anbefalelsesværdigt.

Det er for langsomt

Jeg har købt en brødrister via Redcoon.dk i 2012. Denne går desværre i stykker i November 2013, og da den koster 700 stakater vælger jeg at starte en reklamationssag. Dette forløber faktisk rigtig fint og over forventning sikrer Redcoon afhentning på min adresse. Dog er resten af forløbet en del under forventning. Først 12 dage efter afhentning på vores adresse modtager vi en bekræftelse på at vores defekte produkt er modtaget. Herefter er der stilhed frem til sidste uge hvor jeg vælger at skrive til Redcoon igen. De beklager den lange ventetid, men er kommet frem til at det ikke kan svare sig at reparere varen og tilbyder at jeg kan få en tilsvarende via hjemmesiden. Det tager altså næsten 2 mdr. fra jeg har sendt min vare retur til at jeg får en respons, som først kommer når jeg selv tager kontakt. Det er ikke OK. Selvom det er billige priser, så vil jeg ikke handle produkter som jeg ikke kan undvære i måneder i træk hos dem igen.

redcoon kundesupport

Online chat

Få hurtig online hjælp ved at benytte dig af vores chat-service

Leveringstid

Leveringstiden på pakker er ca. 3 hverdage for varer der er på lager

Kæmpe udvalg

Mere end 10.000 forskellige produkter online!

redcoon tilbyder...

Gigantisk udvalg af (forbruger)elektronik med topmærker, til skarpe priser. Bl.a. LCD/plasma/LED TV, computertilbehør, digitalkameraer, husholdningsapparater og hårde hvidevarer.

Visita redcoon Danmark ApS

3520 Farum
Dinamarca

Categoría

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.