Opiniones de Speedline.dk

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

biligt og hurdig,

jeg er ikke ferdig med dem i nu,
jeg kommer til at bruge mange penge hos dem i nu.

Fantastisk hjemmeside

Rigtig god hjemmeside. Nem at overskue. De har alt som jeg har skulle bruge, og til en god pris også. Jeg har selvfølgelig kun kigget på vare til netop min scooter, men min opfattelse er, at de har et stort udvalg til alle scootere og knallerter.

Udemærket.

Bestilte varen natten til mandag og fik varen tirsdag, dvs at leveringen tog ca 1 døgn.
ingen ødelagte vare, kun bukkede pakninger!! kan dog rettes.
ellers er jeg tilfreds med servicen :)

Fint

Gode dele, og gode priser, og hurtig levering, men er lidt træt af at kasser til delene har været smadret de sidste to gange eg har bestilt, og at delene bare lagde ud over det hele i kassen i havde pakket det hele sammen i... Og at nogle af delene var åbnet for :-/

Hurtigt og godt

Servicen er i top og leveringen er hurtig. Man bliver løbende opdateret om, hvor langt forsendelsen er nået.

Hurtig og go service

jeg kan kun anbefale speedline .dk vis i skal havde stumper til jers scooter

God support inden køb.

God support ind køb af reservedel og råd om montering.
Hurtig levering, men fik ikke koderne til pakkeboksen, den kom et døgn efter pakken var ankommet??
Tror jeg bruger GLS næste gang.

Hej Steen,

Tak for din anmeldelse.

Det virker underligt der er gået så lang tid før de har sendt koderne til dig, men hovedsagen er du fik dem og at det lykkedes at få pakken udleveret. Jeg håber du får glæde af tingene.

alin mares

The best service. ..!

super service samt levering

jeg meget tilfreds med en god behandling fra speedline det er ikke sidste gang jeg bruger
dem det kan jeg varmt anbefalde at andre gør det samme

mvh.lars j.

Hej Lars,

Tak for din anmeldelse.

Det er godt at høre du er tilfreds med at handle hos os og vi glæder os til at betjene dig næste gang.

super fed kvalitet

bestilte det en torsdag aften og fik det lørdag morgen, det hele gik som smurt i olie

Overskuelig hjemmeside. Nem at bestille og hurtig levering

super hurtigt levering og god service :)

Jeg synes, at der er rigtig god og hurtig levering fra Speedline.dk - kan varmt anbefale dette til alle :)

super god side og service

Nemt, billigt og hurtigt. bedre kan det ikke blive

God service!!

Har efterhånden bestilt ved Speedline en del gange, uden nogle problemer.
Ok priser, hurtig levering. Kunne ikke være bedre!
Alt i alt, har det kun været positivt for mig at handle hos Speedline.

Rigtig hurtig betjening

Speedline har en rigtig god service, man bestiller inden kl. 15.30-16.00, og varene er der allerede næste dag, omkring middagstid.
Har aldrig haft noget bøvl med Speedline, de har været gode til at hjælpe mig og sørge for, at jeg får de korrekte dele :-)

Kæmpe ros herfra, vil altid stærkt anbefale Speedline! :-)

Kan ikke gøres bedre

God hjemmeside med reservedele som ellers kan være svære at finde til samme pris. Levering hurtig og fejlfri.

køb over 499 og få fri fragt NOT..

De reklamer med at der er fri fragt ved køb over 499 så jeg køber for 700 men skal stadig betale fragt, det dur sgu ikke..

men ellers hurtig service og pakken kom hurtigt, tak for det så man kan blive hurtig kørende igen..

Hej Lars,

Tak for din anmeldelse.

Som vi skriver på hjemmesiden, så er den gratis fragt ved køb over 499,- kun gældende med GLS. Du havde valgt Post Danmark og skrevet en bemærkning om fragtprisen ikke var gratis - dog havde vi alligevel været inde og give dig gratis fragt på din bestilling, da vi var overbeviste om du måtte have overset punktet mht. GLS.

Tag et kig på din faktura, deraf fremgår det, at der er givet 59,- i rabat som dermed udligner det fragten er faktureret til.

Jeg har forsøgt at ringe til dig, men desværre uden held og håber du enten vil ringe tilbage eller følge op her.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Simon, Speedline.dk

Speedline har endnu en gang ydet kannon service.

Bestilte nogle ekstra dele i lørdags og og fik dem tirsdag, ligesom for en lille uges tid siden hvor jeg bestilte det første af det jeg skulle bruge og fik den næste dag fordi jeg bestilte på en hverdag.

Kan kun sige at alle de gange jeg har handlet md dem har jeg modtaget varene hurtigt og altid kvalitet.

super god service

super god service og de skaffer oven i købet dele hjem som de ik lige ligger inde med, har kun gode oplevelser med dette firma og har da købt en hel del gennem tiderne,så kan kun sige go til speedline :)

Speedline A/S Detalles

Acerca de esta empresa

Online salg af reservedele til cykel scooter og skate. Originaldele, styling og tundele. Vi har mærker som AO Scooters, Centurion, Cube, District, Doppler, DR Racing Parts, Giannelli, Malossi, Motoforce, NGK, Nishiki, Polini, Slamm, Stage6, TNT, Top Performances, Yasuni, Zoot og mange flere. www.speedline.dk

Visita Speedline.dk

8660 Skanderborg
Dinamarca

Categoría

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.