Opiniones de TV 2

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Tvungen videoreklame på tv2.dk

Hvis en artikel også indeholder en video, så er man tvungen til at se videoreklamen, man kan hverken springe over eller skrue ned for det. Efter videoen, er man igen nød til at se en anden reklame. Og igen her, kan man hverken skrue ned eller stoppe den.

Mega irriterende. Især det sidst nævnte.

Ææææææhhh!

Er det muligt, at jeg kan downloade en app eller lignende, som kan fjerne jeres nyhedsoplæseres, og andres, umådelige misbrug af de dræbende æh øh og ah'er?

Er det virkelig noget de lærer på journalisthøjskolen, og ansætter TV2 de værste af misbrugerne?

Når jeg vil se nyhederne, går der ikke lang tid inden jeg begynder at tælle æh'er, og så hører jeg ikke hvad der bliver sagt! Det er vel ikke meningen, vel?!

Reklame samt penge maskine

Deres hjemmeside er en stor reklame tavle intet andet. Man bliver ligefrem tvunget til se reklame-film når man læser artikler. Jeg vil vove at påstå denne hjemmeside kun er lavet for at tjene penge på reklamer og ikke for at give brugeren en god oplevelse.

Go morgen tv.

22 sekunder, det er omtrent så lang tid jeg holder til at se morgen tv når Kathrine er i studiet. I min omganskreds har vi det meget besværligt med hendes konstante afbryden sine medværter og gæster. Hendes indskudte lyde og sætninger når andre taler. Ofte skal gæsten bare sige ja og nej, for hun siger alt andet. Generelt kan jeg godt lide morgen tv, eller det kunne jeg, for nu er der ikke meget voksen indhold længere. Det er blevet en omgang leflen for unge, der nok slet ikke er tidligt oppe, eller er i skole. Tøj, fylder mere og mere i deres indslag. Hvis så man samtidig kunne få Lisbeth Ø til at bruge nogen flere danske ord, og for guds skyld glemme alt om Slash, som hun ynder og sige og hvis Morten kunne få et lille kursus hvor hvert 4. ord ikke er øøøøh, så ville det højne standarden. Hvad blev der af indslag der ikke handler om børn eller mad??? Sker der intet interessant i DK eller i verden som i synes vi skal vide mere om??? Hvis tv2 røg ud af ´min antenneforening, ville jeg ikke købe dem andetsteds, føler ikke rigtig det er tv for voksne mere.

Julekalender. Haha til grin!

Jeg kan ligeså godt sige det som det er, hvis jeg havde børn idag så ville de få lov at få samtlige gode julekalendre på DVD af mig, bare for at undgå at de skulle se sådan noget L*** på TV2.
Nu har jeg set noget af "tvillingerne og julemanden" og allerede det første afsnit sad jeg og grine af.. I giver jo børn en hel forkert opfatning af hvem julemanden er.
Julemanden er en mand, man skal overlade til fantasien, børn skal tro på julemanden og den måde julemanden ser ud på i "tvillingerne og julemanden" er jo bare helt forfærdelig?? Hvor er det lange skæg? Osv henne?..
Desuden syntes jeg det er lidt mærkeligt i har valgt Lars Hjortshøj til at spille hovedrollen, personligt syntes jeg Lars Hjortshøj er sej og jeg sku godt lide ham, men at vælge ham i en børne julekalender, fatter jeg ingenting af.. Jeg ser nemlig Lars Hjortshøj som en klodset mand der dummer sig meget i bla. Serien klovn..

Hvor bliver "krummernes jul", "pyrus", "brødrene Mortensen jul", "nissebanden" osv. Af?.. Det er julekalendre for børn.. Det er "tvillingerne og julemanden altså ikke"..
Vil ikke engang kalde det en julekalender, jeg tror jeg kalder det en kalender fremover...

frihuset

Jeg troede at nu kom der et spændende program, men nej. Magen til selvhøjtidelige og kedelige personer skal man lede længe efter. Det er en gang børn TV. Få dog fat i nogle personer som brænder for deres fag og kan formidle det.
Med venlig hilden mogens

Forbandede TV2

Forbandede TV2. Endnu en gang pisser de på deres brugere som betaler til deres løn. Har lige endnu en gang optaget noget fra TV2, serien Elementary. TV2 var som altid meget forsinket, og reklamerne trak ud, og så skulle de lige reklamere lidt mere for dem selv. Det bevirkede at serien startede 15 min for sent, og jeg fik ikke resten af optagelsen med. For Helv.....hvor er det irriterende. Hvordan kan i dog være dette bekendt. I kunne i det mindste svare på mail, men det gør i heller ikke. Så kan du bare bruge play, men det har jeg afmeldt, for det virkede heller ikke. Der var pok og støj i lyden når play skulle buffe hele tiden. TV2 HELT UBRUGELIGT.

Elendige programmer

Utrolig ringe programmer, som bruger meget tid på at svine andre mennesker til.

Dobbelmoralsk

Nyder godt af seertal i eet program - og sviner egne gæster til med den anden hånd .... når det så også kan give seertal ... hvorfor SKAL man gi' een stjerne ?

Man bliver ikke meget klogere af at se TV2

I gør da en god indsats for at lave noget TV, som fanger en bred målgruppe. Lidt hjernedød må man vel have lov at være engang imellem :-) Fortrækker dog noget mere indholdsrigt tv, man bliver jo ikke meget klogere af at se TV2.

Voksenmobning på direkte tv?

Det er simpelhent for groft at i skal mobbe Allan Simonsen.. Han dansker sku' da bedre end mange andre, og han elsker det. det hedder VILD med dans, hvor finder i GOD til dans i denne titel? Føj, uforskammet! Send en undskyldning til Allan S. med det SAMME.

satme det sløjeste

beskrivelsen for 1 stjerne passer perfekt på denne virksomhed, uacceptabel oplevelse, urimelig og grov behandling. Præcis hvad de udsætter deres egne castet folk for!

Breaking news

Broken news og breaking news, der er en hårfin grænse.

Dårligt

Efter TV2 er blevet en betalingskanal, er det gået ned af bakke. Til dels synes jeg ikke at der er kommet bedre programmer, og det er en helt urimelig pris, som BoxerTV tager for at man kan se TV2 (i forhold til den gamle licenspris, er prisen mere end dobbelt så høj). Det skal også liges siges, at BoxerTV har monopol på det, da man ikke kan bruge andre firmaer, når man har sin egen antenne.
Ydermere er servicen på BoxerTV så lav, at TV2 kun fungerede optimalt hver anden dag, og man kunne kun komme igennem (til den ellers forfærdelige og uhjælpsomme support) efter en halv time i telefonkø.

BoxerTV hører selvfølgelig ikke under TV2, men siden firmaet har eneret på at sælge TV2 til antennehavere, må TV2 sgu da kræve noget af dem.

Nyheder uden nyheder

Alt for meget 'nyheder' om håndbold, fodbold og boksning, men alt for lidt om hvad sker i verden. Det er godt at vi har adgang til nettet, CNN og BBC så folk kan være informeret om andet end sport eller vores danske blæsevejr.

Go' morgen TV

Er spild af tid og penge

Tv2 "fox"

Tv2 FOX. Behøver jeg skrive mere....Så blåslipset som det kan blive.
Gået hen og blevet en del af "dumme" kanalerne sammen med tv3,4,5,6,7,8,9 osv.
Tv der gør dig dummere.

Ligesom DR

Ligesom DR TV - Fuldstændigt ligegyldigt dårligt produceret ringe tv.

Luk det skidt og lad folkene bag tv2 betale hver en krone de har fået i støtte tilbage. Mage til ringe lort.

TV 2 Danmark A/S Detalles

Acerca de esta empresa

TV 2/DANMARK A/S er Danmarks mest sete landsdækkende kommercielle public service tv-station og samtidig en af Danmarks største medievirksomheder. Virksomheden har hovedsæde på det gamle kvægtorv på Rugårdsvej i Odense og har også tilknyttet en afdeling i København. TV 2 er et 100% statsligt ejet aktieselskab.

Visita TV 2

Información de contacto

Llámenos al: 65919191
Estamos en Teglholm Allé 16
2450 København SV
Dinamarca

Categoría

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.