Opiniones de UnoEuro Webhosting

Reparto de valoración

opiniones

Sobre

Det spiller MAX

Ingen problemer fra day one. Gode guides
Opinión de cliente confirmado

UnoEuro er velfungerende webhosting, der virker med det samme

UnoEuro virker bare og det er godt der er en supportafd og god kundeservice
Opinión de cliente confirmado

Mener det har været en god oplevelse.

Alt er gået helt smerte frit og hurtigt, kan anbefale det til andre.
Opinión de cliente confirmado

Hurtig responce helt uden problemer.

Jeg vil anbefale Unoeuro som min fortrukne webhost

advarsel

god vejledning og produkt, men de kunne godt sige at man ikke skal vælge et blognavn med æ,ø og å, hvis den skal kunne findes på iphones osv.
UnoEuro Webhosting

Respuesta de UnoEuro Webhosting

Hej Natasia

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af overskriften er "advarsel", især når du giver os 4 stjerner. Du kan fint have et blognavn med æøå hos os, så jeg vil tro dit problem bunder i en misforståelse. Du skal være velkommen til at kontakte vores support hvis du er i tvivl om hvordan det hænger sammen, så skal vi nok hjælpe dig :)

Find, Bestil, Betal, Installer - Det bliver ikke nemmere

Jeg er lige blevet arbejdsløs og fik en noget alternativ idé til hvordan jeg igen kommer i arbejde. Idéen går ud på at registrere domænet "jegsøgerjob.dk" og fra jeg gjorde det til jeg rent faktisk kunne installere html-kode på sitet gik der langt mindre tid end hos mange af UnoEuro´s konkurrenter.

Nu overvejer jeg kraftigt at flytte alle mine domæner på UnoEuro´s servere.
Optimal hastighed og oppetid er vigtige for mig. At jeg så får DK´s letteste kontrolpanel med i handlen er fra mit synspunkt bare en bonus.

perfekt

Meget tilfredsstillende!

Kundesupport i verdensklasse!

Jeg havde et spørgsmål omkring understøttelse af en bestemt teknologi på deres webhoteller, som ikke var anført på hjemmesiden.

Jeg stillede spørgsmålet kl. 21:56 en onsdag aften, hvor mange nok er gået på påskeferie, men kundesupport svarede efter bare 7 minutter!

Man ser gang på gang at folk skriver gode anmeldelser, men at det går galt, når kundesupport bliver inddraget. Det gælder ikke UnoEuro!

De fik lige en ny kunde..

God og hurtig support

Jeg har brugt UnoEuro webhosting de sidste 8 år og kan kun sige godt om den håndtering jeg har fået via deres support afdeling.
Supporten er fyldsgørende og afklarende til det problem jeg har anmodet support til.
Jeg synes ligeledes, at det er en meget fyldig support som findes på deres hjemmesiden så jeg har en fin balance af hvornår jeg selv kan løse problemet og når jeg har behov for deres support. Tak UnoEuro.

super nemt og billigt

Det er så super nemt. Man tjekker sit domænenavn, registrer det og vælger det webhotel og den pakke man ønsker og indenfpr kort tid har man sin side ... Altså 24 Max. ... Og bum så er man i gang
Opinión de cliente confirmado

Billigt, godt og ment. Super!

Jeg er lige startet med at lave hjemmeside. Det jeg havde brug for var et sted til hjemmesider, som jeg designer hjemme og derefter uploader. Det klarer UnoEuro rigtigt godt. UnoEuro kan absolut anbefales.
Opinión de cliente confirmado

Unik service fra et lavprisselskab

Jeg var forsinket på min retur kørsel til Arlanda, og de sørgede over telefonen for at checke mig ind så jeg nåede flyveren hjem. Langt mere end man kunne forvente, og desuden var bil og alt andet OK.

Uovertruffent

Har den sidste måned oprettet og overflyttet 4 domæner til Unoeuro.
De småproblemer jeg har haft (selvforskyldte) er blevet løst lynhurtigt og professionelt
m.v.h.
Flemming

Kort, præcist og hurtigt

De få gange jeg har måttet bede om hjælp har jeg altid fået ganke korte og effektive svar, der har løst problemet.
Det er behagelig i en ordskvaldrende verden...

I love it and its cheap

Jeg Syntes at alle der skal have et domæne burde overveje dette :) super nemt og billigt :)
Opinión de cliente confirmado

Let og brugervenlige, men.

Jeg er rigtig glad for mit valg af webhotel og jeg synes at det er nemt at bruge, også som ny :-) det eneste der ville være skønt, ville være at 1-click installations delen gav mulighed for flere versioner af eksempelvis joomla, hvis man ønsker at tilføje en webshop, såsom virtuemart, da den kun understøttes af joomla 2,5:-) bortset fra det er jeg fuldstændig tilfreds :-)

kanon hurtig support

Hej Jeg har oplevet det flere gange. Support hos UnoEuro er super venlig og super hurtig. det betyder altså alverden, når man sidder og fedter med sin hjemmeside, at der er støtte og god hjælp at hente - og gerne hurtigt.
Jeg er meget glad for at have skiftet til UnoEuro - og jeg har mange domæner der nu.

Ok, seriøse

De er fine, der er ikke noget bøvl, ingen extra regninger.

Fik et grundigt og professionelt svar på under 5 minutter

Ville vide lidt om man kunne lave en hjemmeside som andre kunne se uden at oprette webhotelet endnu. Fik en detaljeret svar som passede til mit program i Rapidweaver. Tak for det. Fuld pot - har aldrig mødet et så professionelt team på internettet.
Opinión de cliente confirmado

Super service og support!

Det er ganske enkelt genialt! :-)

Om UnoEuro Webhosting

Bedst til prisen

Hos UnoEuro får du et webhotel der kan det hele, for kun 1 EUR/måned.

1-Click installation

Installer WordPress, Drupal, Joomla, Typo3 mfl. med blot ét enkelt klik! Kom nemt igang på få sekunder.

Daglig backup

Sikkerheden af dine data er vores højeste prioritet, vi sørger for fuld daglig backup af alt!

PHP5 - MySQL

Vores servere er fuldt kompatible med WordPress og andre systemer. Vi gør alt for at sikre vores kunder en problemfri hostingoplevelse.

ASP & ASP.NET

Vores servere understøtter ASP / ASP.NET og vi bruger IIS 7.5. Det betyder du uden problem kan installere eks. Umbraco eller BlogEngine.NET.

Om virksomheden

Hos UnoEuro sikrer du din hjemmeside et sikkert og stabilt sted på nettet. Til en pris hvor alle kan være med.

Se vores webhoteller

Bestil et webhotel nu

Visita UnoEuro Webhosting

Categoría

DNS Provider

Dominios

Proveedor de Servicios Email

Compromiso de Trustpilot

Trustpilot está comprometido a asegurar una mejor experiencia de compra en línea para todo el mundo, lo que significa que hacemos todo lo posible para erradicar las opiniones falsas.Leer más.

Si tiene opiniones falsas que se publican en su perfil de empresa, queremos saberlo. Por favor, póngase en contacto con Trustpilot aquí.

Subscrito a Trustpilot

Esta compañía está subscrita a los servicios de Trustpilot. Lee más sobre nuestros servicios para empresas aquí.

Ninguna compañía puede borrar o censurar opiniones.