Rive Droite Bistro Table Large Silver

Opiniones sobre Rive Droite Bistro Table Large Silver

La valoración en estrellas de un producto se calcula como la media de todas sus opiniones.


Logotipo de Garden Trading

Lo vende Garden Trading

www.gardentrading.co.uk

•

8,5 mil Opiniones

4,2

La información de esta página se basa únicamente en reseñas sobre productos escritas por clientes de Garden Trading a través de Trustpilot.


Tus clientes han destacado lo siguiente

Calidad

3,0

4 valoraciones

Relación calidad/precio

3,0

4 valoraciones

Información del producto

Todas las opiniones


Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really good quality and would easily sit 4 or people around it.

Calidad: 5
Relación calidad/precio: 5
Logotipo de Garden Trading

Respuesta de Garden Trading

Thank you for your review! We’re so glad to hear you’re happy with the quality and that the table comfortably seats four people

Valorada con 1 estrellas sobre 5

It wasn't delivered, was returned to the warehouse, my payment was refunded but the £15.95 I paid to have it delivered wasn't. Rubbish customer service who ignored my efforts to contact them.

Calidad: 1
Relación calidad/precio: 1
Logotipo de Garden Trading

Respuesta de Garden Trading

Thank you for your time in leaving a review. We’re sorry for the frustration caused. I can see you emailed us on Friday evening, and our team responded a few days later to confirm your full refund, including delivery charges. We appreciate your patience and understanding as we don’t operate over the weekend.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent quality

Calidad: 5
Relación calidad/precio: 5
Logotipo de Garden Trading

Respuesta de Garden Trading

Thank you for your feedback. Have a lovely day.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Has not been delivered and a week later still waiting for a response.

Calidad: 1
Relación calidad/precio: 1
Logotipo de Garden Trading

Respuesta de Garden Trading

Thank you for your time in leaving a review. I am very sorry for the delivery issue. I can see Customer Service have since made contact, and a refund has been issued. I am very sorry for the inconvenience caused.