25home Furniture Opiniones 

651
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,3

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Feather Collection couch took 4 months to arrive. Upon arrival the white glove delivery left boxes and trash all over the driveway. Buyer's remorse for sure - the most uncomfortable couch we've eve... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought a sofa, chair and ottoman. After repeated emails, the indicated the sofa was in, but not the chair unit. That’s where it stopped. Waited for further communication on either delivering just t... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Experience! Communication Swift! Swatches were offered and sent quickly! Ordering was easy and the sales people were helpful! They communicate via email and text which is convenient! Custom... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Obsessed with my new sofa + ottoman from 25Home! It’s the perfect blend of comfort, style, and affordability. The modern Scandinavian design is exactly what I was looking for — clean lines, neutra... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de sofás

Escrito por la empresa

25Home is a furniture company that aims to revolutionise the industry by offering high-quality, modern, and minimalist designs at radically affordable prices. We are led by a team of Nordic designers and deliver premium on-trend furniture and accessories with a focus on modern and Scandinavian style. Our headquarters are located in Los Angeles, where our dedicated team works passionately to create products that inspire you to live the good life. What sets 25Home apart is our unique direct-from-manufacturer model. We believe that furniture should be accessible and affordable for everyone, which is why 25Home was founded. We offer a one-year guarantee on every product we create, ensuring your satisfaction and peace of mind. Join us on our journey as we redefine the furniture landscape, making high-quality and well-designed pieces accessible to all. Experience the 25Home difference and make your living spaces more stylish with our premium furniture and accessories.


Información de contacto

3,3

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

651 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 33% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,3

Todas las opiniones

(651)

70 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If I could give negative stars I would

If I could give negative stars I would. I ordered my couch costing over 4k in October 2025 and it is now almost April 2026 and still no couch. I was promised a 25% refund for my wait and have yet to receive this. Now they have completely stopped responding and their website is currently shut down. I have emailed several times and called the number on their fb and can’t get anyone to respond or answer. I am out my money and have no couch. I am a single mom of 4 kids and don’t just have a bunch of extra income. They just scammed me out of my money and I absolutely am so disgusted and mortified I trusted this company.

21 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

BEWARE SCAM! Over 12 weeks and still no couch & no contact

I ordered a couch set over 12 weeks ago and spent 7K. They keep giving me the runaround that my shipping is on its way to the warehouse. It’s now been two weeks since I’ve heard from them and they will not return emails. Their voicemail is full and now their webpage is down. Beware this is a SCAM! I will be disputing with my credit card.

17 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

They took my money

They took my money, told me the shipment was on the way, but stuck at customs. When pressed for more information, they are now ghosting me with no further contact, they do not answer their phones, and they've taken down their website. DO NOT ORDER!!!

10 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible customer service!

So I purchased a Sandwich sofa and chair in May 2025. Didn’t receive the sofa until July. The chair was damaged in shipping and was never delivered. I finally received the chair in March 2026 after 10 months of writing, calling and begging for an update without ever receiving a clear answer as to why I wasn’t getting my order fulfilled. While the furniture is nice and of good quality the customer service lead to a terrible experience. They had the use of my money for almost a year before my total order was delivered. I don’t recommend!

17 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT

DO NOT! I REPEAT DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!! THEY ARE SCAMMERS!!!! THEY SEND YOU JUNK AND THEN WILL NOT LET YOU RETURN IT WITHOUT THE ORIGINAL PACKAGING WHEN THEM THEMSELVES PAID TO HAVE THE PACKING TAKEN AWAY!! DO NOT BUY FROM THESE SCAMMERS EVER!!!

17 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

I really liked the sofas

I really liked the sofas, with the discount, it was a really good purchase, everybody commented on how comfortable they are. I had read many bad comments about your deliveries and aside from a couple of hiccups, the delivery was fine. Thank You.

5 de diciembre de 2025
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Thieves, Criminals, Fake company, Scam!

Thieves!! Criminals! Fake company! Absolute scam! Do not trust or buy from them! It’s a fake company from China! Any positive reviews for this place are absolutely fake/bots! Ordered a sofa in December and NEVER received it! It’s impossible to get in touch with anyone there. The only number they have to call is a single line number. When I finally did get in touch with someone they lied and said I would get a refund in 10 days which I never received! Do not trust these criminals! The stole $3000 from me!

17 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Don't trust this place

I ordered a couch in November 2025. I never received it and kept being told it was held up in customs. On February 21, 2026, after reading reviews of people with the same story, I canceled. Today is March 25, 2026, and I am still trying to get a refund for furniture I never received. I will be asking my bank to reverse these charges if I don't receive a refund soon. Please be careful ordering from this company. They falsely advertise products they have to have people paying for thing they likely have no intention of delivering.

30 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Junk

Junk. ALL leather furniture isn’t leather at all. Waited 4-6 months for product only received some of my order never received refund on items I didn’t receive. 6k for about $600 worth of furniture. DO NOT BUY. Horrible company.

1 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de 25home  Furniture

Respuesta de 25home Furniture

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration this situation has caused.

At the moment, we are unfortunately unable to locate your order based on the information provided in this review. To help us investigate the matter and verify the details of your order, we kindly ask that you contact our support team at service@25home.com and include your order number.

Once we receive your order information, we will be able to review the situation carefully, including the delivery status and any items that may still be outstanding, and work with you to resolve the issue as quickly as possible.

Customer satisfaction is very important to us, and we are committed to providing the appropriate support once we are able to locate the order details.

Thank you, and we look forward to assisting you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM - They will not give you money back

My experience with this company has been unacceptable and raises significant concerns about its business practices. Despite paying in full and providing a four‑month window for delivery, the product was never delivered, and repeated requests for a refund went unresolved.
Communication from the company has been consistently evasive, AI in tone, and lacked any meaningful action. The responses appeared automated or template‑driven, offering assurances but no measurable progress or accountability.
I was forced to initiate a formal dispute with my financial institution. AVOID- i waisted way too much time and energy!

8 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de 25home  Furniture

Respuesta de 25home Furniture

We are genuinely sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been.

We want to clarify that your refund request has been actively followed up on our side, and we had already escalated the case internally to ensure it would be completed within this week.

However, once a formal dispute is opened through the financial institution, our system is automatically restricted from processing the refund directly. In these situations, the refund must be handled through the dispute channel initiated by the bank, and we are required to wait for that process to conclude before taking further action on our end.

Please rest assured that we are fully cooperating with the dispute process and are committed to resolving this matter as quickly as possible.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience. If you are open to it, please contact us directly at service@25home.com so we can provide updates and assist further.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic & Friendly

I really appreciated the prompt service and communications from the staff from 25Home. They were super kind, friendly, understanding & knowledgeable.

22 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

NEVER again

NEVER again. I ordered a leather sectional on November 21st. Their email confirmation and website suggested that delivery would take around a couple of weeks, but I didn't see a specific timeline or any tracking info. I emailed them and asked when it would arrive. They told me to expect early January! I swallowed my surprise and set in to wait. Early January came and went, and no sectional or any other communication from 25Home arrived. I emailed, no response. I called multiple times, no answer. Finally, by using the live chat on their website, I reached someone, who told me it would be at least another month before my sectional would reach me! I told them enough was enough, that I was not willing to wait another month on top of the 2 months I had already waited, especially given the lack of any communication on their part. I told them to cancel the order and refund my money. First they tried to offer me, in order, a horrible looking ottoman, then 10% off, and then 15% off my order if I would keep the order. I told them no, give me a full refund. They then told me it would take them a couple of weeks to process the refund! They continued to offer assurances that they were "escalating" with their team and would provide the refund as fast as possible. Over a week went by, and no refund. Finally I filed a charge dispute with my bank, and they have begun the chargeback process with VISA. All said and done, 25Home will have wasted THREE MONTHS of my time just to get my nearly $4k back! I reported them to Shopify as well and received an email notice that they are now investigating them.

20 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de 25home  Furniture

Respuesta de 25home Furniture

We understand your frustration and regret that this order did not meet expectations.

For transparency, once you requested cancellation, the refund was formally escalated and we provided a committed completion timeframe. Unfortunately, after the charge dispute was filed with your bank and VISA, we were no longer able to process the refund directly, as chargeback cases must be handled exclusively through the issuing bank.

We are cooperating fully with the dispute process and will comply with the bank’s resolution.

We apologize for the inconvenience and remain available should you wish to discuss further at service@25home.com.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best online furniture purchase I ever made

I ordered my furniture right before the Thanksgiving holiday and was kept informed about my delivery every step of the way. The customer service was excellent. I ordered with a representative who was patient knowledgeable and very helpful.

My white glove delivery was top tier. They took their shoes off prior to coming in my home, unboxed everything outside and set it up in no time.

28 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

The delivery process was a nightmare

The delivery process was a nightmare. It took over two months to receive the product.

5 de diciembre de 2025
Logotipo de 25home  Furniture

Respuesta de 25home Furniture

Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry to hear that the delivery process caused you inconvenience, and we completely understand how disappointing it can be when a product takes longer to arrive than expected. Your feedback is very important to us, and we would like to address your concerns with the utmost respect and clarity.

After reviewing the order details and contact information you provided, we have already assigned a dedicated team member to reach out to you directly regarding the situation you described. Our team has also offered a compensation solution as a gesture of goodwill, and we sincerely hope it will help ease some of the frustration caused by the delay.

We would also like to gently clarify that while we always strive to meet the estimated delivery timelines communicated at the time of purchase, there are occasions when factors outside of our direct control can lead to unexpected delays. These may include third‑party shipping carrier scheduling changes, customs inspections, port congestion, global supply chain disruptions, or other logistical challenges that can arise during transportation. Although such circumstances are not common, they can unfortunately extend delivery times despite our continuous efforts to manage them proactively.

Please rest assured that we are committed to supporting you throughout this process and ensuring that your concerns are addressed thoroughly. Our team will continue to follow up with you directly to make sure you receive clear updates and assistance until everything is fully resolved.

Thank you again for bringing this matter to our attention. We truly appreciate your patience and the opportunity to improve your experience. If you have any additional questions or need further support at any time, please feel free to contact us at service@25home.com. We remain dedicated to providing attentive and responsible service to all of our customers.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Delivery Issues

After a long delay in receiving my 2nd piece, I finally got notice that it was shipping out soon. I specifically asked that the piece not be shipped while I was on vacation and I gave the exact dates. I was told the trucking company would call me to schedule the delivery, so I just needed to let them know.
Well, the trucking company never called me and the piece was delivered while I was on vacation. Extremely annoying in that this could have been avoided if 25Home just held onto the piece one more week as I originally requested.

5 de diciembre de 2025
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely love our couch

Absolutely love our couch! No assembly required, camel color and material are absolutely beautiful. The material unfortunately did rio just after the first year of ownership but we got it reupholstered.

1 de febrero de 2026
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más