Agnew Group Opiniones 

17.959
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,6

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I would like to give a special mention to Aaron Graham who went above and beyond exceptional customer service today in the Portadown showroom. He took the time to go through everything about my servic... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My first visit to Agnew Volkswagen, as response to a product recall. I was immediately impressed with the surroundings, and the professionalism of the staff during my visit. Not to mention the wonder... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I had a brilliant experience dealing with the BMW sales manager Robbie. He was polite, friendly, and genuinely helpful from start to finish. Communication was great , he always kept me updated and not... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I honestly can’t say enough about Agnew and James who handled our sale. I needed to change car the same day, and James really went above and beyond to make it happen. I don’t remember ANY dealer tryin... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Concesionario de autos
  2. Concesionario de automóviles usados
  3. Concesionario de vehículos de motor
  4. Mantenimiento y reparación de automóviles
  5. Servicio de arrendamiento de automóviles

Sobre Agnew Group

Escrito por la empresa

Agnew Logo that has black writing with a grey underline.

Welcome to the official Trustpilot profile for Agnew.

We are a leading motor vehicle retailer group in Northern Ireland, whilst also being one of the UK’s top 25 franchised dealers.

Established in 1931, our reputation and wealth of experience is second to none with friendly and professional staff who are dedicated to providing an exceptional level of customer service.

We operate 12 dealerships around the Belfast and Portadown areas, representing seven prestigious manufacturer brands; Audi, BMW, Mercedes-Benz, MINI, Porsche, Volkswagen and Volvo.

Check out our dealership locations.

We also operate Agnew Leasing (Contract Hire & Leasing), Agnew Van Centre (Commercial Vehicles), Agnew Motability, TPS (VW Group Trade Parts), Agnew Repair Centre (Bodyshop), Agnew Trade Centre (Trade Auction Site), Agnew Car Buyer.

Plus, we offer a full range of manufacturer approved servicing and aftersales.



Información de contacto

4,6

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

18 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 89% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,6

Todas las opiniones

(17.959)

387 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

If you haven’t dealt with Glenn and…

If you haven’t dealt with Glenn and Ryan, then let us tell you how fantastic they were—from our first meeting right through to the final car purchase.

What made the difference compared to other sales experiences?
Their understated professionalism and completely no-pressure approach. They took the time to answer every question, offered honest advice, and made the whole process smooth and enjoyable.

Buying a car can sometimes feel stressful, but Glenn and Ryan made it easy and straightforward. We wouldn't hesitate to recommend them to anyone looking for a great customer experience and a great car.

Nigel and Jayne Magee
Magee Dental Care, Lurgan

6 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you, Nigel and Jayne, for your 5 review. We are pleased to read about your experience with Glenn & Ryan and will be sure to share your positive comments with them. Kind Regards, Mercedes-Benz of Belfast.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

We don’t want your business in future, so don’t care whether you’re a satisfied customer!

I’m not in the least impressed with Agnews (VW Commercial) having taken 2 months to return my VW Grand California and refusing to return the vehicle in the same clean state handed over.

With one month of usage lost, despite this being the second time Agnews undertook to complete repairs to my vehicle, I was told ‘Agnews are not equipped to deal with Grand Californias’ and the repair was to be effected elsewhere. On collecting the vehicle after 2 months, I was told I should ‘take it elsewhere in future’!

I was further told Agnews weren’t responsible for the dirty/stained/grubby state in which the van was returned (that ‘there were 2 dealerships working on the van’, ‘the van was in this state when dropped off’, they’d ‘cleaned where they dirtied’, ‘our workmen wouldn’t have been in that part of the van’...) Attempting to close the argument and get rid of me, I was told at least 3 or 4 times, by their General Manager, that my van was ‘repaired and fit to drive away’!

The overriding message that I’ve taken away was … we don’t want your business in future, so don’t care whether you’re a satisfied customer!

To make matters worse, taking the vehicle away it has been noted that the door pillar trim has been fitted incorrectly on both sides of the vehicle resulting in the seatbelts not adjusting as designed. Despite repeated calls and emails, Agnews have yet to make contact to make arrangements to rectify this issue; ordinarily recorded as a MOT MAJOR defect.

*** UPDATE ***
The Agnews Senior Management response received:

‘We are satisfied that the work carried out on your vehicle was completed correctly and to the appropriate standard.

As it is clear that we are unable to meet your expectations, we recommend that you refer the matter to an authorised California dealer for any further assessment or assistance.

Regards,
Marc’

My response…

‘Marc,

You undertook to provide a service for which VW will be reimbursing you under the vehicle warranty. However, you have failed to carry out that work correctly (the seatbelt system is not working as designed or as it was working when the vehicle was dropped off with your dealership) and I expect rectification. For the avoidance of your confusion, this work is not California specific with the fitment no different to a VW Crafter or Transporter.

The responsibility for rectification is yours (your dealership’s) not anyone else’s. Time to set aside excuses, step up and do the work you’ve been paid for.

I’ll make further contact tomorrow if I haven’t received a positive response in the interim.

Yours…’

23 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Hi, thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to learn of your disappointment, and can assure you that your comments have been shared with our senior management team for review. Best regards, AVC

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service as always from David…

Excellent service as always from David and team

23 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Hi Peter, thank you for the 5 stars. We are glad to hear that you were well looked after by David and we look forward to seeing you again soon. Best regards, AVC

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Made a phone call on Thursday to Agnew…

Made a phone call on Thursday to Agnew Belfast on. 12 Feb 2026 at 10 19am spoke to Amy who was to come back to me that day with the cost to carry out works. No return call back that day or the following day Friday 13 Feb . I made Eight number phone calls on Friday 13 at time starting 15. 46 each call rang so long with no answer to the attempted calls that disconnected. I phoned a much smaller repair shop ang got answered within seconds and was able to book my car in for the service works on Wed 18 Feb. If I could give zero to Agnew Mercedes I would , however I reluctantly gave 1 star . Totally disappointed with customer care at Agnew Belfast . Posted by S. Montgomery.

13 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you Sean for your review. We appreciate your feedback and are disappointed to read about your experience. A member of our team will be in contact with you to discuss. Kind Regards, Mercedes-Benz of Belfast.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Top Quality Service

I honestly can’t say enough about Agnew and James who handled our sale. I needed to change car the same day, and James really went above and beyond to make it happen. I don’t remember ANY dealer trying to add value to a trade in, or filling the new car with fuel and covering road tax. A full years warranty is also not something I’ve ever received before. A truly customer focused, friendly, helpful and professional service from start to finish. Highly recommended!!

12 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Hi David, it is great to receive such fantastic feedback following your recent purchase. We are delighted to hear that you were well looked after by James, and we would like to thank you for the business and recommendation. We look forward to welcoming you back to our showroom again in the future. Best regards, Agnew Volkswagen Mallusk

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Up your game

Was given a book in time of 11am for first service ... oil change and inspection . There was an intermitent issue with climate control to be addressed and documented at the time of booking. Car was not taken to workshop until well after noon. 4 and a half hours later still no car ! Approached staff to be told that issue with the climate control could not be solved and a part needed to be ordered. 2/3 working days . Staff member stated that car would be presentable in 10 minutes.... but I would have to return in a few days to have new part installed. Not acceptable at all . 1 hour drive form home 2 hours return journey ... wasted .Apologies to the young lady who served coffee ... she was great ...However other than that not 1 other person approached me in the 4 + hours I was waiting to enquire on my well being.
VW need to up their game and not rely on sales figures rather to focus on present customer service .

11 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Hi Jim, thank you for your feedback. We are sorry to learn of your recent disappointment, and as such a senior member of our management team from Belfast will be in touch to discuss. Best regards, Agnew Volkswagen Mallusk

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Thank You / Agnew / Boucher Crescent / Repair Centre

Thank You, Ryan & Team at Agnew Group / Boucher Crescent / BMW Repair Centre.
Exceptional Work.
Guiding me through the process.
Nothing was too much trouble. All hands on deck!!
Greatly appreciated. John G

10 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you for your positive review and 5 star rating John. Ryan and the team are delighted with your comments, thank you from us all at Agnew Repair Centre.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

5* Service

I called to the site unannounced without an appointment this morning with a tyre related issue and the level of service I received from Ellie & Norbert was next level 5 *

15 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you so much for your wonderful comments, I will personally pass on your feedback to the two team members you mentioned. We look forward to seeing you again soon.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Just left my car in bavarian boucher Rd…

Just left my car in bavarian boucher Rd under warranty to be checked for water ingris in the back door . Was phoned 1 hour later to be told the warranty did not cover this problem. The car was never moved from the spot I parked in . I can assume the the warranty manager informed the service girl that they need £160 before it can be looked at. This is my 2nd time leaving my car with them under warranty to be told they need money as the first time it cost me £23 for a fuse that cost 50p. I will Definitely never be using bavarian boucher Rd again. Can't be trusted

8 de enero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Hi Mr Kane, thank you for providing your feed back, we are aware you have been speaking with Richard McKnight (Customer Experience Manager) reference your recent visit. We apologise for any inconvenience caused. Kindest Regards Team Bavarian.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great buying experience

From our first visit to collecting our keys, everything was handled exceptionally. We were taken care of by Jonathan Perkins and he was on hand to answer any questions whenever needed and nothing was too much trouble. Fantastic showroom with equally fantastic staff!

28 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you Gary, we will pass on your wonderful comments to Jonathan. We look forward to seeing you again soon.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Update re Agnew Audi .Collected my Audi…

Update re Agnew Audi .Collected my Audi Q8 today . Agnews conceded that in fact my Alternator needed replaced .Had it replaced at no cost to me as the part was covered under Audis guarantee. Happy to have my car back not withstanding the fact that I felt very frustrated . Anyway problem resolved

31 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not have a clue but charge plenty

Do not have a clue but charge plenty! Always deliver incorrect diagnosis and charge plenty for a woeful service. I say woeful that is at best. Actually called themselves technicians but that is dubious of course. I have met engineers in my life from a very young age and certainly people I would recommend could be trusted. I would not put these malevolent clowns in charge of a guppy let alone a vehicle I take my granddaughter out in.
YOU HAVE BEEN WARNED!! STAY AWAY FROM THIS COMPANY AS NOT REPUTABLE!!!
ALSO BE MINDFUL WHEN YOU NOW BUY INTO MERCEDES THEY FIT FRENCH ENGINES AND CERTAINLY NOT BEST ENGINEERS EITHER??? ALL ABOUT COST TODAY AND HOW MUCH THEY CAN RELIEVE YOUR BANK ACCOUNT OF!! ALL THEY ARE ANY GOOD AT!!!!

20 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you Paul for the review. We appreciate your comments and will review your feedback with our Service Team. Kind Regards Mercedes-Benz of Belfast.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

I bought a used velvet polo and had to…

I bought a used velvet polo and had to have it repaired days after buying it because the car had a rattle

3 de octubre de 2025
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Hi Bronagh, thank you for the feedback. We are sorry to learn of your recent disappointment and as such a member of our management team would welcome the opportunity to discuss this with you. Can you please confirm your preferred contact details by emailing feedback.volkswagen@agnews.co.uk at your earliest convenience. Best regards, Agnew Volkswagen Belfast

Valorada con 1 estrellas sobre 5

A sad tail of dishonestly and unreliability

A sad tail of dishonestly, unreliability and terrible customer service.
So we have a Dec 2020 EQC400 with 47k miles which started making a noise when driving. Took it to Agnews Mercedes Belfast for a service and fix in August 2025. They said bearing in one of the two electric motors had gone and motor is a sealed unit so motor needed replacing at c.£6,400. We argued that it was reasonable to expect the motor to last over 5 years and 50k miles. Seems we were wrong and it is NOT reasonable to expect a Mercedes motor to last that long. We were offered 50% of the cost as a gesture of goodwill but had to pay £3,200. This is where it gets even worse. They serviced the car (before changing the motor!) on day one. Gave us the Mercedes Roadside Assist from day 1. They then kept the car for 76 days and reduced our Roadside Assist by that amount as we didn't have the car. They charged us for goods not received in the service (second year in a row of doing that so use them with care and check everything as they simply cannot be trusted). The car came back to us with three significant scratches on it. We have been chasing them for final invoice, application of the Roadside Assistance for a full year, the decision making for not covering the full cost of the faulty motor Mercedes put in the car and also rectification of the scratches. Have been dealing with Owen in Agnews but he is blanking us despite numerous attempts to reach him. Asked for a Manager to call us but they won't do that either. Nothing good to say about Agnews Group or Mercedes at all. Steer clear of them. They are dishonest and simply have no care for their customers. The charging for goods not received is an appalling practice that is basically theft. Stay alert around them and go elsewhere if you have the option. We were tied as we wanted Main Dealer Service but it's worth nothing it turns out. Also learn a valuable lesson that if your £70k+ Mercedes doesn't even last 5 years before the motor goes then you're on your own. Just dreadful in this modern age.

By way of an update I got a call off Mercedes when I posted this review. Promised a call by a Manager on Wednesday. No call. Not on Thursday either. This is their approach to proving they are reliable and can be trusted. The facts speak for themselves Agnes Mercedes of Belfast……you really are an awful company. If you treat people like this you’ll lose customers. We pay your salaries guys. Wake up and engage. You’re being very short sighted.

22 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you for taking the time to leave your feedback. We believe a member of our Service Team has been in contact with you to discuss your comments. These are now being reviewed with our Service Management team who will follow-up with you directly. Kind Regards, Mercedes-Benz of Belfast.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Nice coffee but that was the highlight

I've being to many car dealerships in my time and the good ones give you space but at the same time let you know their available to answer questions.
I was in Agnew Skoda & VW Belfast today and I actually had to approach staff in the hope that they might take their heads out of their laptop or stop having a good chat with a colleague to possibly deal with a customer. It seemed that everything was too much trouble for them unless you wanted a cup of coffee. Now don't get me wrong, I know in this day and age younger people don't like to talk or make eye contact lol. But a basic 'hello, hi ya doing? I'll be over here if you need anything' approach is probably old school but it still works. The showroom is very fancy and modern, but it gets boring and frustrating very quickly when staff show no interest in their job

Update: Really good to see that Mr. AI had time to reply to my review.

4 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Hi Peter, thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience and we can confirm that a senior member of our team will be in touch with you to discuss. Best regards, Agnew Volkswagen Belfast

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Under warranty issues on my approved…

Under warranty issues on my approved Audi have been misdiagnosed numerous times and rework unsuccessful, in one case made the problem worse. Latest solution is to replace the windshield, initial issues reported in May and still not resolved in December.

9 de septiembre de 2025
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you for your feedback, I have passed your comments to the customer service team to review

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Mercedes service in Portadown accepted…

Mercedes service in Portadown accepted warranty repair with out any problems. Repair was quick and profesional.

24 de octubre de 2025
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you Mr Maszkiewicz for your 5 star review. We are pleased to read about your experience. Kind Regards, Mercedes-Benz of Portadown.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This is what this company claim to…

This is what this company claim to deliver???

The Agnew Group constantly strives to deliver the best possible Mercedes-Benz experience to every customer and visitor at their showrooms in Belfast

ARE YOU HAVING A LAUGH?

Recently had the unfortunate experience of having the “technicians???” at Mercedes dealership in Belfast do a diagnosis and also an in-depth diagnosis on my vehicle. As if a “technician???” should have had to put any vehicle on an in-depth diagnosis to tell them a clutch has gone?? Actually a major misdiagnosis as nothing at all wrong with the clutch rather a more simple fix. Was told the engine had to be removed to fit the clutch????! Absolutely ridiculous!! Would have been content if they could even tell the truth but just more “dealer stealers!!!!” Their relationship with the truth is galactic miles apart!!!!!
The cost…. Wait for it!!!!’with diagnosis and in-depth diagnosis £5000 if I had of been stupid enough to engage them to do the work!! Fortunately I did not!! Certainly never buy from them or have any work done by them as do not have a clue!! The price of their labour is outrageous!!
Guess what??? I took it to a gentleman, a real engineer, that repaired my vehicle and had nothing to do with Mercedes of Belfast diagnosis??? In fact polar opposite!!! Instead it was a wiring loom to the coil packs causing intermittent misfire that Mercedes of Belfast dealership could not find yet wanted to remove the engine at a cost of £5000 with their diagnosis. WELL DONE!!! £4000 to replace a clutch??? £1000 for misdiagnosis!!! Are you having a laugh??? Have to get in touch with media about this one. Have they not truly earned their reputation of dealer stealers??? Absolutely disgusting and abhorrent treatment but happy to take the over inflated price for misdiagnosis!!! For exactly what???
If you are thinking of buying a vehicle or indeed taking it to this Mercedes Belfast dealership to even have a simple service ??? FORGET IT!!!! Truly, avoid them like the plague!! Give them a wide berth at best!!! They have not a clue !!!! Though will always be happy to furnish you with a bill for doing absolutely nothing!! I mean what machine or diagnosis system is ever going to confirm a clutch has failed in a vehicle. Big bill!!’ That is all Belfast Mercedes dealership can deliver and should hang their heads in shame! Exactly why dealerships have well earned the name of “dealer stealers!!! Certainly well deserved in this case. Failed to spot the damaged wiring, leaking water pump or even the thermostat that had failed. Some of these were previously diagnosed by an independent Mercedes specialist. John Murray… of course you know him!!!!
No mention of any clutch issue and fortunately I took the car away from Belfast Mercedes dealership and the whole catastrophic failing. Be interested to hear how your STAR diagnostic system delivered a diagnosis of a failed clutch when I was previously told by the workshop it certainly was not a clutch! Also an email stating engine had to be removed and how big of a job it was?? Talk a good story and nothing else!!! Disgusting service and even Mercedes Customer Service, which is also a disgrace to the brand were not even interested in answering why one of their appointed dealers namely Agnewcars had failed to correctly diagnose anything, let alone what was wrong with my vehicle. How on earth the mechanic/mechanics can make such a catastrophic error is beyond me!!
They did also tout for work on my vehicle costing an estimated £1500 for discs and pads front and rear drop links front and rear and a CV boot.
Customers expect to be treated fairly but not at this dealership,Mercedes Customer Service condone their actions or lack of them depending on how you look at the whole farce that it was.
You have been warned do not buy a vehicle or have your vehicle worked on at this dealership or expect more of the same!!!! All that was visited upon me! What a woeful experience!!!Malevolent clowns is all I could truthfully describe them as!!CLUELESS!! Can make up ridiculous invoices. If a diagnosis of £200 could not deliver any fault or that a clutch had failed I totally despair. By the way I purchased discs and pads, front and rear, BREMBO NO LESS for £150 had them fitted for another £100 £250 in total! Belfast Mercedes wanted £1000 yes you read it correctly!I was told it only took an hour to replace all discs and pads by the engineer that fitted them for me!! Justify any of it, Dealer stealers…. £1000 WELL DONE BELFAST MERCEDES! YOU ARE A DISGRACE TO YOUR TRADE/BUSINESS! CERTAINLY POOR BUSINESS ETHICS THEY SEEM TO HAVE ADOPTED !!!! Anyone I come into contact with will be informed of your gross treatment be certain of that!!!!

Must be reviewing it with your service team from some distance…..like the moon!!!!!!!

20 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Agnew Group

Respuesta de Agnew Group

Thank you Vincent for taking the time to leave your feedback. We will review this with our Service Team. Kind Regards, Mercedes-Benz of Belfast.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más