Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lækker, lækker butik som jeg ville ønske jeg boede i nærheden af. Men har taget turen forbi et par gange, når jeg alligevel var i Jylland. Men de er simpelthen så gode til at inspirere, gode lives/ree... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bedste butik. På de sociale medier giver de inspiration. Jeg kontaktede dem om hjælp via mail og fik den fineste vejledning til muligheder. Spot on. Kun handlet online flere gange…. Men intet at... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfekt ! Bestilling, betaling, levering ….. Incl. delvist håndskrevet kort, returlabel OG besked om, at 45 kr. betales tilbage, hvis fortrydelsesret ønskes og returlabel anvendes. I love i... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Det er anden gang indenfor 2 måneder at en bestilling tager mere end 1 uge om at komme frem. Super irriterende at de ikke advarer om lang tids levering på webshoppen eller i en evt. ordrebekræftelse.... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de ropa para mujeres

Escrito por la empresa

A'poke er en butik sprængfyldt med mode, sko, dufte, interiør, accessories og små overraskelser - alt det som vi synes kan være med til at gøre kvinder ekstra skønne. Vi fokuserer på personlighed og forskellighed. Alle brands og produkter er derfor håndplukkede med øje for den moderne kvindes mange forskellige udtryk og behov. Vores brede sortiment giver os de bedste muligheder for at give kunderne individuel betjening og en optimal service - det som er det absolut vigtigste for os. A'poke inviterer dig indenfor i et univers af forkælelse, overraskelser og inspiration. Her er drømmen om det gode liv i centrum.


Información de contacto

4,3

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

200 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Fik ikke den bestilte vare trods ordrebekræftelse

Bestilte bukser online og fik ordrebekræftelse. De lover 1-3 dages levering. På 4. dagen kontakter jeg deres butik og får at vide, de lige undersøger sagen. Lidt efter får jeg mail med, at de beklager, men de kan ikke levere bukserne alligevel. Meget træls først at få det at vide, ved selv at henvende sig:-(

1 de septiembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Apokevejle

Respuesta de Apokevejle

Kære Sarah

Jeg beklager meget din dårlige oplevelse ved køb af bukser på vores webshop og at vi ikke var hurtigere til at kontakte dig.

Vi gør alt for at gøre os umage og gøre det bedste for vores kunder, men indimellem har vi desværre alligevel en svipser, da vi deler lager med vores fysisk butik, som ligger et andet sted i byen. Fejlen sker når vores system ikke oplodes hurtig nok når vi optager din ordre og samtidig har en kunde der køber varen i den fysiske butik. Vi arbejder naturligvis på en løsning hvor det ikke kan forekomme.

Jeg ønsker dig en dejlig dag

Bedste hilsner Trine

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Er vild med at handle her

Er vild med at handle her. Altid super service, vejledning og ideer. Spørger man på IG er det hurtigt svar - også om aftenen og weekender. Fultime service og lækkert tøj mm. What’s not to like.

15 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Mitt navn er Tove

Mitt navn er Tove, og jeg bor i Norge. I lang tid har jeg fulgt denne butikken på Instagram og Facebook, og er svært imponert over hvor flinke de er å markedsføre seg. I sommer ville jeg besøke butikken for å se om mitt inntrykk var riktig. Og JA, absolutt!! Jeg ble tatt imot av en hyggelig dame, og fikk en service uten sidestykke. Damen var også like oppmerksom mot min mann, noe som gjorde at han slappet totalt av. Butikken bugnet av fristelser, og jeg fikk med meg flere godbiter. Jeg følte meg som en stjerne i butikken. Og min mann skjønner godt at dette heretter blir mitt førstevalg når jeg skal shoppe tøj. Tusen millioner takk for udmerket service🤩 Dere er best🤗

11 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfekt med perfekt på :-)

Uanset om man handler i den fysiske butik på strøget i Vejle eller i webshoppen, er service bare helt i top 👌
Kunne man give mere end 5 stjerner, så havde jeg gjort det ⭐️

20 de julio de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig kundeservice grundet lang…

Dårlig kundeservice grundet lang leveringstid, hvor de så alligevel ikke kunne levere varen.

Synes generelt servicen på Danske webshops er er hurtigt nedadgående, oplever ofte længere leveringstid end på varer fra udlandet.

16 de marzo de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Apokevejle

Respuesta de Apokevejle

Kære Bibi

Jeg beklager din dårlige oplevelse ved køb af bukser på vores webshop.
Vi gør os faktisk umage for at gøre det bedst muligt for vores kunder, men indimellem har vi alligevel en svipser, da vi deler lager med vores fysisk butik, der ligger et andet sted i byen. Fejlen sker når vores system ikke oplodes hurtig nok når vi optager din ordre og samtidig har en kunde der køber varen i den fysiske butik. Vi arbejder naturligvis på en løsning hvor det ikke kan forekomme.
Vi er ærgerlig over vores 1 stjerne, men endnu mere ærgerlige over din dårlige oplevelse.

Jeg ønsker dig en dejlig dag – og håber du en dag vil finde vej til os igen.

Bedste hilsner
Trine

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hurtig levering

Hurtig levering, endda med fin hilsen og chokolade :-) bestemt ikke sidste gang jeg handler her.

6 de enero de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Danmarks lækreste butik

Danmarks lækreste butik.
Simpelthen den bedste butik med de lækreste varer og den bedste service.
De sødeste og mest hjælpsomme piger, som yder service langt udover hvad man kan forvente - selv her i juletiden.

Jeg bor desværre langt fra Vejle, men kører gerne de 150km for at besøge deres to lækre butikker af og til.

Kan i øvrigt anbefale alle at følge dem på IG for inspiration til lækkert tøj ❤️

23 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Elsker deres butik

Elsker deres butik , når jeg besøger vejle .
Kommer fra odense, men kommer et par gange om året til Vejle for at shoppe og besøger altid jeres butik.
Troede aldrig man vandt på de julekalender på nettet , men jeg har været så heldig at vinde på jeres julekalender . Endda en meget fin præmie en zarkoperfume .

21 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

returnerer varer fra Webshop…

Når man returnerer varer fra Webshop får man ikke det fulde beløb tilbage for varen, fordi de mener man skal betale 80 kr i fragt. En fragtpris der ikke er den samme, det er åbenbart dyrere af sende end at modtage. Helt til grin.
Har aldrig oplevet en dårligere service.

At man ikke engang får det fulde beløb tilbage for en ny vare, der ikke er sat ned, burde være ulovligt!!!

12 de agosto de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Apokevejle

Respuesta de Apokevejle

Kære Betina
Vi er kede af din oplevelse og beklager at du føler uret. Vi gør vores bedste for at oplyse om vores handelsbetingelser og synliggør dem bedst muligt. De fremgår blandt andet på vores hjemmeside under returnering:

”Returnering som følge af fortrydelsesret sker på købers egen regning. Vi har dog gjort det nemt for dig, da vi altid vedlægger en returlabel i pakken. Vær opmærksom på, at ved brug af denne, trækker vi returbeløbet 45 kr. fra din tilbagebetaling.”

Derudover står det på den vedlagte faktura i alle ordre.

Du ønskes en rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Trine

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tak for fin betjening

Fik min vare hurtig. Den passede desværre ikke og blev sendt tilbage. Lynhurtigt blev pengene sat retur på min konto! Tak for fin betjening!

17 de julio de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig service og brudte løfter.

Jeg fik en flot Anine Bing T-shirt til 750 kr. i julegave, som desværre var i str. XS. Jeg skriver til butikken d.19/1 hvordan jeg skulle forholde mig mht at bytte T-shirten, da butikken er lukket og jeg selv bor et par timer fra Vejle? Jeg får at vide, at jeg bare skal gå ind på deres Webshop og bestille T-shirten i den størrelse som jeg ønskede i stedet, og når jeg modtog den ønskede T-shirt ville de medsende returlabel, så jeg på denne måde kunne sende den retur.
D. 8/3 ser jeg på instagram, at der byttes julegaver til og med d. 10/8. Der har på intet tidspunkt været muligt at bestille T-shirten , da den ikke har været på Webshoppen i hverken str. S eller M. Så jeg skriver igen til butikken d.8/3 om hvordan jeg så skulle forholde mig, da der på intet tidspunkt har været den ønskede vare? Jeg får ikke noget svar og beslutter mig til at ringe til butikken og ringer mindst 10 gange, men telefonen bliver ikke taget, men henvist til et nr. på deres lager. Der får jeg endelig fat i en medarbejder, og spørger igen hvordan jeg skulle forholde mig når de ikke har varen og jeg desværre bor nogle timer fra Vejle. Medarbejderen siger, at så er det nok bedst at du bare kommer ind med T-shirten og får en tilgodeseddel når du kommer til Vejle. Og samtidig får jeg svar per sms på den besked jeg havde skrevet 2 dage tidligere "Du kommer bare ind, så vi kan lave en tilgodeseddel til dig" Da jeg så kommer i butikken d.9/4 med T-shirten samt kvittering, får jeg at vide "Det er for sent nu beklager vi kan ikke lave nogen tilgodeseddel" Men de viser mig en Sweatshirt i samme mærke til 1300 kr. som jeg gerne måtte købe??? Så jeg kan kun sige dårlig service/kommunikation og brudte løfter.

3 de mayo de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastisk

Både udvalg og service er helt i top. Jeg har handlet her mange gange, både i fysisk butik og web shop og jeg har været tilfreds hver eneste gang.
Jeg anbefaler Apoke til alle jeg kender.

1 de abril de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Spænde i stykker

Jeg fik en spænde i julegave og 14 dage efter gik den i stykker. Jeg sendte et billede til dem, fik den sendt retur, og få dage efter lå der en ny i min postkasse. Det er hvad jeg kalder god service

23 de febrero de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kan kun anbefale at handle her

Kan kun anbefale at handle her. Denne gang har jeg handler en varer som desværre skulle returneres. Men også her gik det stærkt og hurtig refundering. God service og god hjælp at hente med størrelse mv.

21 de enero de 2021
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más