Autochristiaan Opiniones 30

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de aut... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het be... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriende... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super goede service, geven vertrouwen aan de klant. Perfecte levering van de auto. Menno is een zeer attente en positieve verkoper, geeft duidelijk toelichting. Kom hier zeker weer terug!


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

30 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 50% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Zeer tevreden!

In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de auto was schoon, netjes en volledig opgeladen bij aflevering. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Al met al een prettige ervaring en zeker een bedrijf waar ik opnieuw een auto zou kopen en dat ik aan anderen kan aanraden.

25 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Een aanrader!

Ik heb recent mijn auto gekocht bij Auto Christiaan en ben echt ontzettend tevreden over de hele ervaring.

Vanaf het eerste contact voelde het betrouwbaar en prettig. Ze namen de tijd, dachten goed met me mee en gaven eerlijk antwoord op al mijn vragen.

Wat ik vooral waardeerde, is hoe attent ze waren in het proces. Afspraken werden netjes nagekomen en alles werd goed uitgelegd. De auto zelf is ook in topstaat afgeleverd: netjes, schoon en precies zoals afgesproken.

Kortom: een bedrijf waar je met vertrouwen een auto kunt kopen. Ik zou Auto Christiaan absoluut aanraden.

30 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Onvriendelijke monteur

Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriendelijke behandeling geen Auto Christiaan meer voor mij. Ik heb inmiddels mijn auto elders in onderhoud en hier gelukkig weer een vriendelijke benadering naar de klant. :)

30 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Autochristiaan

Respuesta de Autochristiaan

Beste Rosanne,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer om te lezen dat het contact met ons zo is verlopen. Dat is niet de manier waarop wij met onze klanten om gaan.

Wij vinden het belangrijk dat iedere klant zich serieus en netjes geholpen voelt, zeker ook wanneer er vragen zijn over kosten of werkzaamheden. Daarom nemen wij uw opmerking intern serieus op.

Wij komen graag met je in contact om beter te begrijpen wat er precies is gebeurd en om te kijken of wij dit alsnog op een nette manier met je kunnen bespreken en samen kunnen oplossen. Je kunt hiervoor rechtstreeks contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Team Auto Christiaan

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Netjes afgehandeld

Na mijn eerdere review is er uiteindelijk alsnog contact geweest met Auto Christiaan en zijn we in overleg tot een financiële tegemoetkoming gekomen voor het defect aan de on-board charger van mijn Peugeot e-208.

De communicatie had naar mijn mening sneller en duidelijker gekund, waardoor het vertrouwen tijdelijk minder was. Wel waardeer ik dat er uiteindelijk alsnog een oplossing is gekomen en dat het dossier financieel netjes is afgerond.

20 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Autochristiaan

Respuesta de Autochristiaan

Beste Beaudey,

Dank voor de review. Het spijt ons om te lezen dat jullie onze communicatie en werkwijze als teleurstellend ervaren. Dat is vanzelfsprekend niet hoe wij met onze klanten willen omgaan.

Op dit moment zijn wij nog met jullie in gesprek om samen tot een oplossing te komen. Wij vinden het belangrijk om dit op een zorgvuldige manier af te handelen en rechtstreeks met jullie af te stemmen zolang het dossier nog in behandeling is.

Jullie feedback nemen wij serieus en wij vertrouwen erop dat wij in onderling overleg gezamenlijk tot een passende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Team Auto Christiaan

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Ruim aanbod van diverse automerken; vriendelijke medewerkers

Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het bekijken van een mooie xc40. De koop was vervolgens snel rond. Goede afspraken gemaakt. Kortom: zeer tevreden klant.

20 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Topservice bij auto Christiaan

Menno heeft ons super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto. Wij hebben er 2 uur voor moeten rijden dus het was erg fijn dat we van te voor een filmpje hebben ontvangen via WhatsApp om een goed neeld te krijgen. Wij zijn dus erg tevreden over auto Christiaan maar specifiek over de goede zorgen en service vanuit Menno!

6 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Heel fijn zaken doen

Heel fijn zaken doen, prettige en duidelijke communicatie, denken met je mee en zijn erg betrokken.

Menno, bedankt!

23 de enero de 2026
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más