Awaken Beauty Lab Opiniones 

17
•
TrustScore: 3 sobre 5

2,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa

  1. Tienda de cosméticos

Escrito por la empresa

Awaken Beauty Lab is an American-founded beauty brand based in Overland Park, Kansas, created for women dealing with sparse, thinning, or vanishing eyebrows. We built the Awaken Dual-Action Brow Wand and the Awaken Nourishing Brow Serum because the beauty industry kept designing brow products for eyebrows that were never sparse to begin with, and women with real brow loss were left to make do with tools that were never built for them. The Awaken Brow Wand is designed to fill in sparse or thinning eyebrows in under 60 seconds, using natural, hair-like strokes instead of a heavy, drawn-on look. It comes in three shades, from warm golden brown to deep espresso black, so brows look full and natural rather than obviously filled in. The Awaken Nourishing Brow Serum is designed to support the appearance of healthier-looking brows over time, and pairs with the Wand for a simple two-step routine. We built Awaken Beauty Lab around honesty as much as results. Every product description reflects the actual ingredients on the box, our claims are never inflated, and we stand behind every order with a 30-day satisfaction guarantee, no return required. Orders over $60 ship free, and our support team is easy to reach if anything about your order or your brows needs attention. Whether you are searching for a brow wand for sparse eyebrows, a brow filler for thinning brows, or an easier alternative to eyebrow pencils, powders, or microblading, Awaken Beauty Lab was built with one goal in mind: helping women look like themselves again.


Información de contacto

2,8

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

17 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 90% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 mes

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,8

Todas las opiniones

(17)

17 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión

Comprobamos las opiniones

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

If I could give negative 5 I would

If I could give negative 5 I would. Product is cheaply packaged and not good quality and customer service is abhorrent. This is their FAQ on returns/refunds: We offer a 30-day guarantee on every order. If you're not satisfied for any reason, email us with your order number and we'll process your refund. No lengthy forms, no hoops, no questions you don't want to answer. Except when you do they try to get you to try another product. And then offer 2 options, neither of which refunds you your purchase price. (Send back you pay for shipping and they keep $5.95 or keep and and they’ll refund you $10 less than what was paid - I see in the comments that they claim this r the case but I assure you, it is). Thankfully when I disputed this charge with my lender it was refunded immediately which makes me think this is not unusual for this company and sounds kind of scammy to me.

22 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

We are so sorry to hear this. Smashed packaging and empty bottles is absolutely not the experience we want for you and we take full responsibility. Please reach out to us at support@awakenbeautylab.com and we will make it right right away, whether that is a replacement or a full refund, whichever you prefer. We are sorry this happened!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

They are so great to work with

They are so great to work with! They get back to you right away and are so understanding. I love the wand! It looks so natural on my thinning almost invisible brows. I have brows again!

13 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Chris this made our day. Having brows that feel like yours again is exactly what we set out to do and we are so glad you found us. Thank you for the kind words and for giving us a chance!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brow wand

I’ve been using the brow wand for a few weeks now and love it! It goes on easily and doesn’t look fake. The brush on the wand blend the color nicely with my existing brows. Highly recommend!!

12 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Lisa this is wonderful to hear! Natural looking and easy to blend is exactly what we were going for. Thank you so much for giving it a try and for the recommendation. It truly means a lot to us.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I love my Awaken brow wand

I love my Awaken brow wand! It is so easy to use and it lasts a long time. I have been using the same wand now for over four months. Does your current pen do that? I bet not. Also, their support team is great! Always available and ready to assist.

8 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Kellie four months on one wand and you are still loving it, that is exactly what we hoped for. Thank you so much for the kind words about our support team as well, that means a great deal to us. We are so glad you found us and we hope to keep earning that trust!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great product

Great product! It several tries to get the hang of applying it; you need a light touch and going back over your brows with a dry brush immediately afterward helps a lot. I like the result; I have very sparse brows.

1 de octubre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Thank you so much for sharing this. You have figured out exactly the right technique and we could not have said it better ourselves. A light touch and a dry brush to blend is the move. We are so glad it is working well for you and that you stuck with it through the learning curve. Enjoy your new brows!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best eyebrow makeup ever

Communication. Ask a question get a timely response. Helpful staff, and i love the product

11 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Natalie, this truly made our day. Thank you so much for taking the time to share your experience. Customers like you are exactly why we do what we do and we are so glad the product and our team have made a positive impression. We hope to keep earning that trust with every order.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Not sure I got what was advertised

Not sure I got what was advertised. Box looks different. Is it a Sam company? Product came from china…

22 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Angela, thank you for reaching out and we want to address your concerns honestly. Awaken Beauty Lab is an American-founded small business based in Overland Park, Kansas. Like many beauty brands we work with international manufacturers, which is why your order shipped from China. We understand the packaging may look different from what you expected and we appreciate you flagging that as it is something we are actively working to improve. If you have any questions or concerns about your order please reach out to us directly at support@awakenbeautylab.com and we will personally make sure you are taken care of.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The product is like water

The product is like water, it doesn't what you said it suppose to do. Just not satisfied.

19 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Shirley, we are sorry the product did not perform the way you expected. What you are describing sounds like the formula may have settled during shipping, which can make it feel thin or watery on first use. Giving the container a good shake and pressing the brush tip vertically into the sponge a few times before use draws the product back up to the surface and makes a significant difference. We would love for you to give it one more try. Please reach out to us at support@awakenbeautylab.com and we will personally walk you through it.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I found this product to be awful for…

I found this product to be awful for me. Smeary mess.

21 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Mary, we are sorry the product did not work for you and we understand how frustrating that experience must have been. A smeary application is usually a sign that there is a little too much product on the brush tip. A light blot on a tissue before each stroke helps control the amount and gives a much cleaner result. We would love the chance to help you get there if you are open to it. Please reach out to us at support@awakenbeautylab.com and we will take care of you personally.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

One of the bottles was empty

One of the bottles was empty. The brush on the 2nd bottle was weird and flat and didn't apply as shown in the instagram videos. Requested a refund and they did eventually process a refund and sent a replacement as well. Good customer service, just not sure it's the right product for me.

19 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Alicia, we are truly sorry for the empty bottle and for not honoring your refund request the first time. You were clear about what you wanted and we should have listened. That is on us and we apologize. Please reach out to us at support@awakenbeautylab.com and we will process your full refund right away with no conditions and no further back and forth.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very disappointed

I have tried repeatedly to get a response from you. I received the eyebrow wands and serum. I am not pleased with them, they are too dark even when applied sparingly and I purchased the lightest shade. I also do not see any benefit from the serum. I would like to return them and get a refund. Since I have not heard back from you, I have filed a dispute for the charge with my credit card company.

20 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Susan, we sincerely apologize for the lack of response. You should never have had to file a dispute to get our attention and we are truly sorry this happened. That is not the standard we hold ourselves to and we take full responsibility for the gap in communication. The shade running too dark is also something we hear you on and want to help resolve. Please reach out to us directly at support@awakenbeautylab.com and we will take care of a full refund for you immediately, no questions asked.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The package was smashed

The package was smashed, it was just in a plastic bag, I don't know if someone stepped on it, or put a heavy package on top. I was disappointed!

19 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Sandi, we are so sorry your order arrived in that condition. Receiving a damaged package is completely unacceptable and we are truly sorry we let you down. Please reach out to us at support@awakenbeautylab.com with a photo if you have one and we will make this right for you right away. You deserve better than this.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I cannot explain how disappointed I was…

I cannot explain how disappointed I was when this product came in. I ordered two of them, not know the color I need it and they will draw the next day both of them then I found you can buy the same stuff on Temu for 5.99 same brand same everything I want my money back and they said they had to keep $10 of it for a stocking fee. Their website said there is no stocking fee. The stuff is terrible. Want to try it for less than 20 something dollars order it from Temu and I guarantee you you will have the same result everybody else else’s had.

25 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Sharon, we are sorry for the experience and want to address your concerns directly. Awaken Beauty Lab does not charge a restocking fee of any kind and our 30-day guarantee has absolutely no conditions attached to it. If that language was communicated to you it was a misunderstanding and we sincerely apologize. We also want to be transparent about the packaging. The Kafurux name that appears on the product is our international manufacturer, which we should be clearer about upfront. Please reach out to us at support@awakenbeautylab.com and we will process your full refund immediately with no deductions whatsoever.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Doesn’t work as shown

Doesn’t work as shown. There are no hair like strokes. Just comes out looking filled like using a pencil or powder. It also doesn’t apply much product when you put it back in the bottle.

14 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Joyce, we are sorry the application did not deliver the result you were expecting and we take that feedback seriously. The hair-like strokes come from using very short, light feathering motions rather than longer sweeping ones, and making sure the brush tip is lightly blotted on a tissue before each stroke helps control the product flow. We understand this was not communicated clearly enough and that is something we are actively working to improve. Please reach out to us at support@awakenbeautylab.com and we would love to make this right for you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Your product did not cover my eyebrows…

Your product did not cover my eyebrows (they are almost gone). I'm very disappointed. I tried it again and it worked much better. I will most likely order again.

13 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Kathy, we are so sorry the wand did not give you the coverage you were hoping for, especially when your brows have thinned significantly. For very sparse or bare skin the technique makes all the difference. Short, individual strokes applied directly onto the skin with a light hand tend to give the most natural result. We would genuinely love the chance to help you get there. Please reach out to us at support@awakenbeautylab.com and we will take care of you personally.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The product in no way resembles the brow applicator in the adtor

The product does not look like the example in the ad. It does not apply easily and the brow color does not flow evenly. I commented about my concerns and it was
suggested that I try and trim the bush shape of the brow applicator....the appeal of the product was the clearly individual brush tips. Not a functional tool.

10 de julio de 2026
Logotipo de Awaken Beauty Lab

Respuesta de Awaken Beauty Lab

Hi Kelley, we are truly sorry the product did not match what you saw in the ad and we completely understand your frustration. The wand creates natural hair-like strokes with short, light feathering motions rather than a single sweeping application, which can take a little practice to get the feel for. We should have made that clearer upfront and that is on us. Please reach out to us directly at support@awakenbeautylab.com and we would love to personally make this right for you.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más