værste kundeservice
Jeg bestilte en oplader til en MacBook Air, den virkede én gang og så gik den i stykker.
Varen var meget lang tid
Jeg har skrevet flere mails, men får intet svar.
Jeg har forsøgt at ringe til dem, men nummeret eksisterer ikke.
Jeg har oprettet en returneringssag, men de svarer ikke.
Det er den absolutte værste kundeoplevelse jeg nogensinde har prøvet.




