Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa


Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

16 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Dygtig smed, dårlig tidsplanlægninger

Dygtige fagfolk
Jeg har en hest med brækket hovben
Det er Henrik fra firmaet der har skoet min islænder. Han er vandvittig dygtig og ved hvad han snakker om. Han håndterer hesten super godt, han er rolig omkring hesten og nusser den lidt hvis den bliver presset.
Grunden til 4 og ikke fem stjerner er at det er svært at komme i kontakt med dem og få svar, de siger Max. 2 dage i forvejen hvilken dag de vil komme og så forventer de man holder hele dagen fri da de ALDRIG kan gi en tid på dagen de kan være der.

Alt i alt vandvittig dygtig hovsmed
Men vandvittig DÅRLIG tidsplanlægning.

27 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jeg vil bestemt ikke anbefale og bruge …

Jeg vil bestemt ikke anbefale og bruge Bergers.
Jeg har en hest som nu har stået "skadet" i 6 mdr. Da de ikke har ville lytte til mig, da min hest blev ved med og smide sine sko. Dette resultere jo i, han desværre trådte hov med af hver gang, og blev halt heraf. Selvom jeg både i telefonen, og når smedene kom ud, spurgte om der ikke er andet vi kunne gøre, og det simpelthen ikke kunne passe, at han skulle have sko på igen, da der jo ikke var noget hov tilbage. Hver gang blev jeg mødt af en smed som mente han sagtens kunne få skoene på igen, og at jeg bare skulle blive ved med, at give ham deres biotin prudukt, så skulle hovene nok vokse, da der ikke var noget galt med hans Hove mente de, udover at de var lidt svage.
De var tilmed svære og få lavet en aftale med, og aflyste vores aftaler, på trods af jeg havde sagt det hastede, da min hest var halt.
Når han havde smidt sin sko 1 time efter, smeden havde været og sko ham, ville de ikke engang komme og fikse det! Nej så måtte jeg vente uger, før de havde tid igen.

Da jeg endelig skiftede smed, kunne den smed jeg så bruger nu, slet ikke forstå, hvordan man blev ved med at slå sko på så skadede hove! Min hest havde bakterier i hovene, som spiste hans Hove hurtigere, end de kunne nå at vokse. Og ved og slå søm i, lavede man desværre bare flere huller til bakterierne. Og alt det dyre biotin, kunne jeg ligesågodt have hældt i skraldespanden, da han slet ikke fik noget ud af det, før man fjernede bakterierne.
Han havde så lidt sål tilbage, at smeden var bange for at hovbenet ville gå igennem. Han havde 3 hovbylder, som kom frem. Og var 3 benet on and of, i en måned.

Nu et halvt år efter, kan jeg ligeså stille gå igang med og skridte lidt på ham langt om længe. Han kommer dog ikke til og kunne få sko på igen, før om mindst 1/2 år. Så han går med boots, for ikke at være for ømtået. Men han er godt på vej, og både smed og dyrlæger mener han nok skal komme sig helt!
Så jeg kommer aldrig til og bruge Bergers igen, og kommer heller aldrig til og give mine anbefalinger til dem! Tvært imod, vil jeg fraråde og bruge dem!!

31 de octubre de 2017
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Brug ikke dette firma!

Jeg vil ikke anbefale dette firma til nogen!
Efter skoning stod jeg med en halt hest og smeden nægter at have lavet en fejl til trods for at hesten har været tilset af dyrlæge på Højgård og en anden smed og begge har konstateret at hesten er yderst trykket og øm i hele hoven- sål og stråle.
De vil så heller ikke hverken gå i dialog omkring situationen eller refundere skoningen på forhovene.
Rigtig dårligt arbejde og endnu dårligere kundeservice med en grov og ubehøvlet ejer.
Lad værre med at bruge dem det er det bedste råd jeg kan give andre.

23 de diciembre de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårligt arbejde og dårlig attitude

Får anbefalet Bergers da min ene hest døjer med halthed. Smeden kommer ud og vurderer at den skal have sko på, hvilket den så får uden problemer. Ugen efter smider den uheldigvis skoen på den dårlige hov, og de sender en anden smed for at sætte skoen på, har desværre ikke mulighed for at være tilstede, men får at vide at denne gang viser hesten tegn på stor smerter da skoen slåes fast, og efterfølgende kan hesten slet ikke gå på det ben. Jeg tager billeder af hoven og sender til en smed fra et andet firma for en second opinion, og han ringer mig op og fortæller at skoen ikke er ordentlig tilpasset efter hans mening og at den skal omskoes hurtigst muligt. Jeg ringer efterfølgende til den første smed uden at de svarer tilbage, og da jeg kommer igennem er det en meget ubehøvlet attitude jeg bliver mødt med, og der afvises med det samme at der er lavet fejl, uden at han overhovedet har set arbejdet. Vi diskutere lidt og jeg holder på at de skal komme NU og omsko hesten, og det gør han så.
Da han kommer ud nævner han slet ikke noget om det arbejde der er lavet på hesten, han omskoer den og konstaterer at den har fået 3 hovbylder igen som han skærer fri. De sender så en regning på 738kr for hvad de kalder "akut tilkald for tjek af hovbyld", hvilket jo ikke var årsagen til at de blev tilkaldt !

10 de marzo de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kvalitet, høj faglighed og super service

Giver Bergers Smedie alle tænkelige stjerner.
Har oplevet fantastisk service, fra både personalet på kontoret og de smede som har ordnet min hest.
De er kommet straks jeg har ringet, koordineret tidspunkt med dyrlægen, taget hensyn til hvornår der var mest ro i stalden, så hesten fik en god oplevelse.
De levere kvalitet med meget høj faglighed, og jeg kan kun give dem min bedste anbefaling.

9 de febrero de 2016
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Øv! Så dårlig kundeservice!

ØV jeg er færdig med Bergers efter mange år som fast kunde.
Havde en forfangen pony i sidste måned. Dyrlægen siger med det samme at det er en hovbyld og at vi skal have fat i smeden. Vi ringer til Bergers som kommer og kigger (på ingen måde akut eller med "udrykning").
De er der i under 10 min, siger at den er forfangen og at det er et job for dyrlægen. Smeden kigger på den ene hov og siger at han lige kan file lidt på den, så den står lidt bedre og det er det! Jeg fik en regning på 738,75 kr for dette besøg!!! Og det skal siges at de var og beskære begge ponyer mindre end en uge før, så hvis den skulle files igen, er det vel fordi han ikke have gjort sit job ordentligt første gang. HELT ok, at de skal have noget løn for den tid de har brugt på at sige "Forfagen" og for transport, men 738 KR!!!!! Jeg bruger dem ALDRIG igen!!!!! Ringede derind og fik at vide at indehaveren ville ringe tilbage og telefondamen sagde, at hun godt kunne forstå, at jeg var meget vred over dette og at de ville ringe tilbage, men hørte selvfølgelig aldrig fra dem igen. Som sagt .... efter mange år som loyal kunde (på trods af priser som stiger igen og igen), finder jeg mig en ny smed og jeg anbefaler aldrig Bergers igen. Det er blevet en upersonlig pengemaskine. Ærgerligt :-(

15 de junio de 2015
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Elendig kundebehandling!!!

Bergers smedie er et af de værste firmaer, som vi har været i kontakt med. Deres kvalifikationer berettiger på ingen måde til særbehandling af dem, men alligevel er de ubehagelige og nærmest truende, når tingene ikke lige går deres vej. Forsøger man at komme i dialog med dem, er de tæt på umulige at snakke med, og man har cirka 3 sekunder til at svare, inden alt er faldet på jorden og de starter bål og brand, så at sige! Fraråder alle at bruge dette firma!

2 de junio de 2015
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dårlig service

Jeg indleverede en ridevest der skulle broderes bagpå - da jeg fik den hjem opdager jeg de har lavet en stavefejl - jeg ringer til dem - de nægter det er deres fejl - til trods for ,at de skrev hestens navn ned på papir , da jeg afleverede vesten

27 de marzo de 2015
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super dygtige smede.

Har brugt bergers smedie i næsten 2 år. Der har aldrig været problemer. De yder super service. Tænker på hesten under hele forløbet, og laver et super godt resultat hver gang. De ved hvad de har med at gøre. Og så skal det lige siges, at man altid bliver mødt med en venlig tone i telefonen, når man ringer til dem. Det betyder også meget for mig. Kan klart anbefale dem til andre, der har brug for godt og præcist håndværk.

8 de marzo de 2015
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super kompetente fagfolk.

Jeg har brugt Bergers smedie til mine heste i 6 år.
Jeg har aldrig oplevet noget dårligt. Ingen halte heste olign.
Selv de heste, der hopper og danser bliver taget på den helt rigtige måde. Der bliver snakket og nusset med de der har behov for det. Også selvom det så tager lidt tid at slå 4 sko på.

Kan klart anbefale dem til andre.

9 de octubre de 2014
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lyver om pris og skader dyr

Ufff dejligt de er herinde. Så kan man da advare mod den virksomhed. Vores hest skulle have beskåret sine hove. Og efter en vente tid på 14 dage (trods de lovede 2 men skubbede det konstant) kom der en sur og selvhøjtidlig mand og hæv hestens hov op. Skar og det forkert, så den styrblødede. Han satte noget på så det stoppede og mente. "Det kan ske"

Dage efter kom (14 dage igen) kom der 3 kollegaer og tog vores hest. De lavede alt muligt ved den (vi var der ikke) og sendte os så en regning for sko og puder osv på 5.500 kr. Vi havde aftalt en beskæring for 800 kr alt i alt.

Altsammen udført UDEN VORES SAMTYKKE og DE HAVDE SKADET vores hest.

Svindel firma af rang. Brug ALDRIG disse snydere og bedragere.

Hesten blev en måned efter deres hårdhændede behandling aflivet. Dyreplageri det de gjorde med hesten.

3 de febrero de 2013
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más