Beverage Bombs Opiniones 

11
•
TrustScore: 3.5 sobre 5

3,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa


Información de contacto

3,5

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

11 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,5

Todas las opiniones

(11)

11 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión

Comprobamos las opiniones

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Shocking customer service

Shocking service. I ordered £32 worth, over two weeks ago. No tracking and no sign of the product having been sent.Shop is still showing as order placed, but no update.I emailed explaining that it was a birthday present, needed for 10th August, and if they couldn’t supply them to refund so I could purchase something else. My email was ignored. I am disgusted with the delay and the lack of communication. Avoid this seller!

9 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Beverage Bombs

Respuesta de Beverage Bombs

Hi Dawn,

We’re really sorry your order isn’t due to arrive in time for the 10th. I completely understand the frustration, especially when it was meant as a birthday present.

Every batch we make is handmade fresh to order rather than sitting in a warehouse, and the recent hot weather brought a very large rush of orders in a short space of time, which pushed our dispatch times out. Because of that, the confirmation email you received when you ordered asks customers to let us know if they need their bombs for a specific date so we can fast-track the order. We also sent a follow-up email after five days explaining the delay and repeating that offer.

We received your email three days before the date you needed them, which fell over a weekend. Even fast-tracked the earliest our courier could have delivered was Tuesday 11th, so there was unfortunately no way to get them to you for the Monday 10th.

That said, none of that changes the fact that the order could not arrive in time and we apologise for this. I’ve refunded your order in full, it should be back in your account within 3-5 working days. Your order was due to go out via next day delivery tomorrow morning. We packaged your order today as we have been working through the weekend to get all the orders made as fast as possible, but due to the shipping providers not working weekends the earliest they can be sent is Monday morning. If you’d still like the bombs, we’re very happy to send them out anyway as a late birthday gift including the full refund, please email and let us know.

Kind Regards, Harrison Taylor
Beverage Bombs

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great taste, arrived in time

Great taste , enjoyed this product.
I ordred these for a birthday party so paid extra for express delivery and emailed to let them know I needed them asap, they arrived the next day!.
Will defintiely buy again.

27 de julio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Beverage Bombs

Respuesta de Beverage Bombs

Hi Lucas,

Thankyou for your review, we’re glad we could get them delivered for your party in time. We hope everyone enjoyed them!

Kind Regards,
Harrison Taylor

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Rubbish product rubbish customer support

We purchased these and they came with a trial bomb which we tried, absolutely disgusting. As we had not opened the main product we requested a return, took them over a week to respond but eventually got the return details and duely returned.

3 weeks later still no refund

In short :-

Awful product
Rubbish customer service
Can not be trusted!

Guess it will have to be sorted by a charge back

Order ref : 6795

Update :- i dispute the narrative given by the vendor, but Amex where ever helpful and have resolved

25 de junio de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Beverage Bombs

Respuesta de Beverage Bombs

Hi Paul,

Thank you for taking the time to leave feedback, and I’m sorry the flavour wasn’t to your taste.

I’d like to gently clarify the timeline, as I think something may have gone wrong with the email correspondence.

You contacted us on 8 July requesting a return. We replied the same day with the return address and confirmed we’d refund you once we had confirmation the order was returned. We then heard from you again on 29 July asking us to check whether it had been received. We confirmed receipt and processed your refund on 30 July, one working day later. A confirmation email should have gone out to you automatically, so it’s possible that this email has been missed or has landed in your spam folder. Apologies if this is the case.

Refunds usually take three to five working days to show back on the original payment method, so it should be with you shortly if it hasn’t appeared already. We’re happy to email you a copy of the refund confirmation as proof, just let us know. If it hasn’t reached you within a few days, please let us know and we’ll chase it directly with our payment provider.

Kind regards,
Harrison
Beverage Bombs

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Waste of time they could not care less

Absolute joke 7 days after paying still not even shipped told them I wanted a refund I got zero communication, the next day I get a PayPal notification saying a refund would be with me in 3 days. So zero customer service!! Zero communication!! and obviously got a strop on when they were asked for a refund, I’m not interested if you have lots of orders I own a business and a website and I put the effort in to make sure every order goes out no matter how long I have to stay back to make sure my customers get what they paid for. Unless of course you are taking money for stock you do not have?

21 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Beverage Bombs

Respuesta de Beverage Bombs

Hi Pete,

Thank you for taking the time to leave your feedback, we apologise for the delay with your order.

When you placed your order we sent a confirmation email that explains we make every batch fresh to order, so when we receive a lot of orders at once this can occasionally lead to delays. The email also explains if customers need their order for a specific date, to please let us know and we will accommodate for this.

When you asked for a refund we replied the same day to confirm it and to apologise for the wait. It looks like that email may not have reached you or it is possible it landed in your spam folder. We can only apologise for this.

Once again we apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,
Harrison Taylor

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Over the moon these have arrived

Over the moon these have arrived. Paid express delivery and they certainly came in time. Exceptional communication from this company. Can't wait to try the other flavours in the future. Would definitely recommend. X

8 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Beverage Bombs

Respuesta de Beverage Bombs

Hi Amanda,

Thank you so much, we're so glad you enjoyed them!

Kind Regards, Harrison Taylor

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Tastie

They took a week to arrive. Tried them straight away but in lemonade and it was really nice. They would be great at a party to make people included that don't drink alcohol but have a mocktail.

6 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Beverage Bombs

Respuesta de Beverage Bombs

Hi Turner,

Thank you for you review, we're glad you enjoyed them!

Kind Regards, Harrison Taylor

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I absolutely LOVE these cocktail bombs

I absolutely LOVE these cocktail bombs. Honestly such a fun, easy & tasty cocktail to have at home! I’ve tried all three flavours & love each one!

28 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Beverage Bombs

Respuesta de Beverage Bombs

Hi Alice,

Thank you for you lovely review! We're happy to hear you enjoyed all three flavours!

Kind Regards, Harrison Taylor

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent customer service response

Order 4518 , didnt receive initial delivery on RM promised day , after emailing and reviewing an out of hours reply, they were able to offer reassurance and replacement in good time. Unfortunately , it was a full Royal Mail problem. Well packaged , very cute wrapping and amazing customer service.

I plan to update once Ive tried my new drink.

On service, 5 stars .
Value for money, 5 stars ( imagine the cost of a cocktail at £11 /15 , and you get multiple for that and a choice of flavours.

Flavour 4.7 stars
PRN STAR martini tried . My favourite. Its close to the flavour . I foumd it easier to mix in a jug - as it took a couple min to dissolve in a martini glass . 2nd attempt a jug used and a good mix worked so much better and faster . Certainly recommend tho x

7 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Beverage Bombs

Respuesta de Beverage Bombs

Hi EL Lem,

Thank you for your lovely review! We’re so glad you enjoyed them!

We’re so sorry Royal Mail didn’t deliver correctly first time. We’re glad everything was resolved and the parcel was delivered.

Kind Regards, Harrison Taylor

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely disgusting!

My husband bought these for us and we eagerly placed them into sparkling water in anticipation of a lovely cocktail. However, they fizzed and foamed and ended up looking like berroca and tasing like medicine. I would not recommend at all.

1 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Beverage Bombs

Respuesta de Beverage Bombs

Hi Katherine,

Thank you for your review and for trying our Beverage Bombs. We’re sorry the fizz and foam was not what you expected, they’re actually designed to fizz and foam in sparkling water. That’s the fun “bomb” effect as they dissolve and release the cocktail flavour.

We’d love to help resolve this, please email us at contact@beveragebombs.co.uk and we’ll resolve this quickly!

Kind regards,
Harrison Taylor

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más