Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I am going back probably 18 months, trying to remember I paid for i think it was a package of 6 phone searches. Never thought anymore about it until I was checking my bank account and found these guys... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Spent 50pence to get a number from these guys, it worked fine but 24 hours later they tried to take £49 from me account twice but my bank blocked it due to funds thankfully. Logged into my callhunt a... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

While I have seen other companies help me out in case of a refund, in exceptional cases - despite stated rules, Call Hunt denied upfront. Shows at some level - lack of customer empathy. I am disappoin... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Switching to CallHunt's API has completely transformed our lead generation. The data is incredibly accurate, and the one-click access means our reps spend more time selling and less time searching. Th... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

1,9

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

53 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,9

Todas las opiniones

(53)

1 opinión en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I am going back probably 18 months

I am going back probably 18 months, trying to remember I paid for i think it was a package of 6 phone searches. Never thought anymore about it until I was checking my bank account and found these guys had been taking £48.90 each month from my account. This had been going on for over a year, I called my bank and they said they would put a stop on it, however today my account went into overdraft when I checked to find out why, I was horried to see these guys were still taking £48.90 each month. As I initially paid by card, my bank should have cancelled the card when I called previously, today when I called they have now cancelled my card, I will be making a complaint to my bank needless to say. These guys at Call Hunt as they call themselves have taken over £1000 from my account and being an OAP could not afford to lose this sort of money so I hope this cheating company are proud of themselves cheating an OAP out of hard earnt cash. I would add in all this time I have never recieved and paper work from them or receipts, these cheats were quite happy to take my money.

6 de abril de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Good, but had a small hiccup

Overall, a great product. The people data is up-to-date and the platform is secure. We did have a small issue with the initial configuration of the daily updates, but their support team was responsive and helped us fix it. A solid 4-star service that we're happy with.

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that our platform and data met your expectations. We appreciate your note about the initial configuration, and we’re happy our support team was able to assist you promptly.

If you need any further help, our team is available: 📞 +33 1 88 31 40 47 or 📧 contact@callhunt.co

The CallHunt.co Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Solid Data, Easy Integration

I was pleasantly surprised by how easy the API was to integrate. The documentation is clear, and we were up and running in a day. The data quality is excellent and has helped us reduce fraud significantly. A very reliable service.

28 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for sharing your experience! We’re delighted to hear that our API was easy to integrate and that the documentation helped you get up and running quickly. It’s wonderful to know that our data quality has contributed to reducing fraud and that you find our service reliable.

For any questions or support, our team is available at +33 1 88 31 40 47 or by email at contact@callhunt.co
.

Best regards,
The CallHunt Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Change for Our Sales Team

Switching to CallHunt's API has completely transformed our lead generation. The data is incredibly accurate, and the one-click access means our reps spend more time selling and less time searching. The advanced filters are a lifesaver for targeting specific industries. Well worth the investment.

27 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear that CallHunt’s API has transformed your lead generation process and helped your sales team focus more on selling. It’s great to know that our data accuracy and advanced filters are making a real difference for targeting the right industries.

If you ever have any questions or need support, our team is available at +33 1 88 31 40 47 or by email at contact@callhunt.co
.

Best regards,
The CallHunt Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Paid 50p just to see if it worked ok

Paid 50p just to see if it worked ok, it did, I thought that was it,,, then with no warning that I had seen £49 was removed from my account, be very wary of this company and don’t fall for this trick, be sure to unsubscribe as soon as you have paid the 50p.

7 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid paying 50p for the same…

Avoid paying 50p for the same information i already knew then trying to set up in a contract avoid

7 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Spent 50pence to get a number from…

Spent 50pence to get a number from these guys, it worked fine but 24 hours later they tried to take £49 from me account twice but my bank blocked it due to funds thankfully. Logged into my callhunt account no mention of these charges or any subscription, same in my emails from them. Nonetheless clicked unsubscribe and then got an email to say you've unsubscribed front the subscription. TOTAL SCAM sadly as the tool to find numbers works well but seems to be actually about signing you up for a £600 / year subscription fraudulently

16 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

On the web they inform that they will…

On the web they inform that they will charge 0,5€ for searching one person. Two days later they charge 39,9€ aditional euros without previous notice or warning, I consider that a scam.

7 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam

Paid 50p to see if my old phone number was still attached to me (kept getting odd calls)... double and triple checked no other charges would be made.
24 hours later they tried to take £49 from my bank (with no permission).
Luckily I'm with Monzo who immediately blocked the payment as they are known for scams.

12 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

THIS COMPANY IS TERRIBLE

THIS COMPANY IS TERRIBLE

YOU PAY 0.50 TO FIND A PHONE NUMBER BUT IF YOU DO NOT CANCEL IN 24 HOURS THEY CHARGE A FURTHER £49.00. THERE CUSTOMER SERVICES ARE A JOKE HUNG UP REPEATEDLY. ENDED UP CALLING MY BANK WHO HAVE BLOCKED THEM FOR FURTHER PAYMWNTS BUT CANT GET THE £49.00 RETURNED.

WOULD NOT RECOMMEND YHIS COMPANY.
BEWARE THEY ARE SCAMMERS.

11 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible scammers took my money then…

Terrible scammers took my money then went back into my account an took more,no reason,had to change my bank account

6 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Paid £0.50 for a search on my own…

Paid £0.50 for a search on my own number just for fun. I find out a week later they charged me £49 for a subscription i had no aware of at all. What a scam. Stay away

23 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Be careful paid for a 50p call find…

Be careful paid for a 50p call find only to find out a month later they charging £48 per month which I didn't request..

12 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing customer service.

Disappointing customer service.. They didn’t care the least to help me with a refund under negotiable circumstances. All the other companies, cooperates under extenuating causes..Call hunt didn’t bat an eyelid.. Disappointed..thoroughly..

28 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Didn't receive Refund...

While I have seen other companies help me out in case of a refund, in exceptional cases - despite stated rules, Call Hunt denied upfront. Shows at some level - lack of customer empathy. I am disappointed by their service. I'm afraid I won't take your service again.

22 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sly £48 a month charge after using once…

Sly £48 a month charge after using once for 50p. They know what they’re doing and it’s immoral.

4 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

PLEASE DO NOT USE THIS WEBSITE

PLEASE DO NOT USE THIS WEBSITE, IT IS A SCAM.
I used their services in Aug-24 for a one-off mobile phone number search. After paying 50p on the day, they charged me 2 months worth of subscription fees (£48.90 x2) 2 months later in Oct 24 although I didn't subscribe. After multiple attempts to understand why they charged me, they explained that it was in the small prints of the search form although they never sent me a confirmation of my subscription. If I had been charged the next month, I could have unsubscribed straight away but they did wait for 2 months on purpose and charged me for both months in the space of 2 days in Oct 24. Real crooks

7 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company runs a"subscription trap"…

This company runs a"subscription trap" or "negative option billing" scam. I have fallen victim to its tactics of offering a 50p call lookup through a sister/microsite that uses their API, then, 24 hours later, enrolling you in a £50pm subscription.

The only way to cancel is to contact them directly - no option to do so through the account they setup in your name. They have no intent of refunding or supporting customers who have fallen victim to this scam.

The companies' house filings for this company also raise significant questions over legitimacy.

Avoid at all costs.

8 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Used this company

Used this company, on the pretext that o would be charge 50p a search , next day the took £48-90 , from my account and unknown to myself I had subscribed to a 12 month subscription, cancelled immediately, but lost my money, don’t use

1 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

fraudsters

I have been charged 48.90 pounds every month for one time use. I never agreed to any kind of subscription. I've tried calling them but they never answer!

23 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Callhunt

Respuesta de Callhunt

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments have been taken seriously and forwarded to our customer support team for careful review.

If you would like us to investigate your case further, please feel free to contact us with any additional details. Our team will be happy to assist you.

Kind regards,

The CallHunt Team
📧 contact@callhunt.co
📞 +33 1 88 31 40 47
🕘 Monday – Friday: 9:00 a.m. – 6:00 p.m.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más