Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolute con! Purchased phantasmal flames in Oct 2025 still haven't received neither a refund. Proceeding for a refund through my bank. Absolute waste of time!!!!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible Experience, Product recieved was from Argos.... Delayed delivery by around 3-4 weeks no communication made the whole time. Taking pre orders over market place... Scalping products after... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve used Cart Mart multiple times and they’ve never disappointed. I've ordered my Black Blot/White Flare, Mega Evolution base set and Phantasmal Flames from them. Shipping can be slower than other re... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

DO NOT USE THIS STORE - Issuing purchases for pre-orders of Pokemon stock which simply cannot be fulfilled. Every response to an email chasing my product which I pre-ordered back in AUGUST is. Yeah we... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de intercambio de cartas coleccionables
  2. también en la categoría
  3. Tienda de artículos coleccionables
  4. Tienda de hobbies

Escrito por la empresa

A small yet mighty family-run Pokémon TCG retailer. Offering the latest expansions, previous hard-to-find sets, as well as sought-after Japanese imports.


Información de contacto

2,0

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

155 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,0

Todas las opiniones

(155)

75 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No orders fulfilled, edit: being refunded

I placed an ore-order for a Destined Rivals booster box on the 26th March 2025 and then als 2X ETB’s plus two collection boxes for Black Bolt & White Flare on the 7th May 2025. Both releases dates have been and gone with none of my items delivered.

I’ve tried calling and emails at first to no avail. I then found a different email address that Nathan (business owner) actually posted on here which I did get a reply apologising for the delay in delivery. This was just for the Destined Rivals booster box. He then promised I would get it mid to late July which again has been and gone and no contact. Since I’ve emailed numerous times now with no replies at all for any of my orders. This is quite a substantial amount of money now and at first I was happy to wait but clearly he’s not getting any of this back in stock. I would just like a refund and leave it at that. I’ve tried asking g through email but seems to be no way of getting through. The phone number doesn’t work anymore, not that it was ever a so before either. I will have to take the matter further if nothing is resolved soon.

Edit: contact made 10th September after this review. Money is being refunded for both orders.

26 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Overselling/Supply issues? Won't be ordering again.

Pre-ordered 2 DR ETBs and a DR booster box on 25/03..
ETBs were received a bit late with a tear in the seal (Fortunately I was planning on opening one of them anyway). Kept waiting on the booster box which was supposed to be expected mid-July, after a delay from the release date of the 30/05.
Proceeded to contact the company on the 20/07, to sadly be informed that they had to cancel my booster box order.
My partner has had the same issue, but with no correspondence regarding the booster box they ordered, it's been over 5 months.

Feels like the company is overselling/having severe supply issues, as retailers have had several drops of DR booster boxes since the initial release date.

25 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

overall good

slow delivery & could do with a bit more communication but overall good, just have to be patient

5 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Pre ordered white flare and black bolt…

Pre ordered white flare and black bolt items. Didn’t revive any communication and finally when my items were over a month a late I emailed for an update only to be told my ETB would be shipping that day which it didn’t it took a further week. The poster illustration collection which came out on the same date as the ETB might be shipping the following week when he had more coming in so he clearly over sold . I reached out again asking for a refund for the rest of my items because at this point I was over waiting an extortionate amount of time for my pre ordered items. That email never got a reply and I never revived any of the rest of my items .

7 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Fine

Lack of communication and long delivery time. The products did come however packed safely, just takes patience

29 de agosto de 2025
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company seems to oversell products…

This company seems to oversell products and then struggles to fulfill there orders. asked for a cancellation for weeks before i finally got one. Seen many other people getting products of high street retailers from this company such as Game/Very/Argos

13 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

£350 worth of orders back in may

£350 worth of orders back in may, no Information or updates since placing order. No response to 4 emails.. contact phone number doesn’t dial through.

Updated - after making contact the items arrived 48 hours later.

27 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Card Mart

Respuesta de Card Mart

Lewis,

Thanks for the update.

I did send you a detailed email response but this bounced back stating your registered mailbox was full. I also tried to call and finally SMS to inform you of this - as your tracking info would also have been sent via email and as with the above email I would've imagined you'd also not see it.

Best wishes!

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Lack of updates, late dispatch, poor service

Pre ordered black bolt and white flare etbs on 8th of June. Released on 18th July. No updates at all. Tried calling multiple times to no avail. Finally received an email back near the end of August and received the items a week or so later.

Honestly shocking service considering it was a pre order. My partner and a colleague also had the same issue, but they are still yet to recieve theirs!

Apparently overwhelmed with over 70 orders a day as a one man band... not a good enough excuse really

Pre ordered a booster box of mega evolutions for September. I am hoping this is just a blip in their service and I will re visit this review if I get a better service on that.

30 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered some products from the black…

Ordered some products from the black bolt / white flare pre release on May 27th, not received anything yet, tried to email and call no answer. Finally received etb 5 months later, don’t use these clowns. Being a small business is not a good enough excuse. If you can’t handle a lot of customers don’t advertise for it.

29 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Long delays, but Order arrived safely

I ordered a Black bolt etb at the start of july, received it on the 23rd of august and it was packaged really well. There were a few delays, but i expected that, just have to be very VERY patient. The only advice i can give is that customers should expect to wait longer than they’re used to. If you want to get a reply from the shop owner, i recommend going to the ‘contact us’ section of their website and writing there. I sent two emails chasing the order (a few weeks apart with no answer) but i got a quick reply when i used the website.

i’ve also preordered mega evolution etbs from this shop, i dont intend on cancelling that order, even if there are long delays, i know ill get it eventually.

27 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Tried numerous times to contact the…

Tried numerous times to contact the company but have not had a single response.

Still waiting on order from May. Appreciate it’s a lot to manage but to receive no update or responses to my emails is just extremely poor.

Hopefully once you see this you will decide to respond.

Update. Card mart have responded and seem to be no much better with communication. My requested cancellation was completed and my other order was delivered. Hopefully this improvement is a sign of things to come

26 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Card Mart

Respuesta de Card Mart

Hi Scott - this order is showing as delivered just under two weeks ago.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Has not replied to my emails

Has not replied to my emails, and has taken my money on hold. Do not order from him. Will be reporting this business if it does not reply to my emails. I've emailed twice, the last one being around 6 weeks ago - with no response.

1 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Card Mart

Respuesta de Card Mart

Adnan,

An email was sent out prior to Black & White release regarding the cadence of deliveries and expectations. I notice from your account that you had declined email communication and as such wouldn't have received this.

As I'm still waiting for a couple of suppliers to deliver White Flare ETBs, and due to your review of concerns - I've cancelled and refunded your order.

Best wishes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid

Avoid. Poor replies to emails. And oversells stock they dont have

28 de julio de 2025
Logotipo de Card Mart

Respuesta de Card Mart

Thank you for leaving a review, though I must clarify that the comments here are not an accurate reflection of events.

The order in question was impacted by a cancelled allocation from one of my suppliers – something completely outside of my control. As soon as I became aware, I communicated this clearly and promptly, explaining the delay.

It’s also worth noting that this customer and his brother placed multiple orders and became aggressive when one of them received stock while the other did not. I received repeated goading emails, and their behaviour quickly turned confrontational. In addition, Shopify flagged this particular purchase as a high risk of chargeback and advised cancellation – which, given the circumstances, was the correct decision.

As a one–person business, I work hard to get genuine collectors their orders fairly and on time. I also do everything I can to keep on top of scalper behaviour, and I have found that most of the negative reviews I receive tend to come from disgruntled scalpers who are unhappy when orders are cancelled or stock is allocated differently.

Delays in supply can unfortunately happen in this industry, but overselling is never intentional. The overwhelming majority of my customers receive their products without issue, and I remain committed to transparency and fairness.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A few issues around the pre orders and…

A few issues around the pre orders and largely what is in the comments below. I can understand the difficulty of being a one man band. I cancelled my order and received a refund straight away. No concerns you won’t be reimbursed. Always teething issues with new companies but still rated 5*

11 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Poor Black Bolt and White Flare experience

I hate writing negative reviews, but in this case I would like to warn others of my experience so they can make an informed choice on using this company.

I preordered Black bolt and White Flare ETBs back in May. Full payment taken as of time of preorder. Took a chance as never used Card Mart before, but reviews were good.

Roll on to release day in June, no word on my order. A notice was put on the website to expect delays, cool, I can handle that, I’m in no rush. I know the state of Pokemon right now, I have been collecting since 1999 and know the ebbs and flows of in the hobby. We are in a time of unprecedented demand.

So I wait patiently. I see a large number of negative reviews piling in, so I’m getting nervous. No updates on my order as of late July so I send a polite email checking in. I get an automated response same day which answered my questions, so I accepted this and waited some more.

Then we are in August and still no updates. I then see more black bolt and white flare ETBs are listed on sale on the website, as of the 8th August. Since I hadn’t received mine, this made me even more uncomfortable. This company has my money, has not sent any product, and I know that if something does go wrong I am running out of time to action to get my money back.

So as of today I have asked for a refund, which I am advised will be with me in 5-7 days. The email response I got was a bit sharp, and a bit blaming of my lack of patience(!) but explained the issues.

My suggestion - do not take full payment, take a deposit on your preorders. This protects you and your customers. Or don’t sell until stock until is with you. Or put some more clarity on your website about the state of play so that you are not left with lots of nervous customers emailing the same questions.

Overall, I am left disappointed I have had to cancel, but it’s too much money to risk losing (and prices are above retail price anyway). I feel blamed for not waiting long enough, and there doesn’t seem to be any plans to rectify the situation (e.g., more clarity about what to expect purchasing from Card Mart). I will not order from here again, sadly.

11 de agosto de 2025
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más