k ben zeer teleurgesteld over de…
k ben zeer teleurgesteld over de afhandeling van mijn klacht. Mijn achterruitwisser is beschadigd geraakt doordat deze verkeerd werd bewogen; in plaats van omhoog te trekken werd deze naar de zijkant gedraaid. In plaats van serieus naar een oplossing te zoeken, kreeg ik direct te horen dat de schade volgens u al aanwezig zou zijn geweest en dat dit onder mijn eigen verantwoordelijkheid valt.
Wat ik vooral jammer vind, is dat er geen enkele moeite is gedaan om de situatie objectief te onderzoeken. Er is niet gekeken naar eventuele camerabeelden en mijn uitleg lijkt niet serieus te zijn meegenomen. Daardoor voelt het alsof mijn klacht op voorhand is afgewezen zonder daadwerkelijk onderzoek








