Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

2,3

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

9 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

k ben zeer teleurgesteld over de…

k ben zeer teleurgesteld over de afhandeling van mijn klacht. Mijn achterruitwisser is beschadigd geraakt doordat deze verkeerd werd bewogen; in plaats van omhoog te trekken werd deze naar de zijkant gedraaid. In plaats van serieus naar een oplossing te zoeken, kreeg ik direct te horen dat de schade volgens u al aanwezig zou zijn geweest en dat dit onder mijn eigen verantwoordelijkheid valt.

Wat ik vooral jammer vind, is dat er geen enkele moeite is gedaan om de situatie objectief te onderzoeken. Er is niet gekeken naar eventuele camerabeelden en mijn uitleg lijkt niet serieus te zijn meegenomen. Daardoor voelt het alsof mijn klacht op voorhand is afgewezen zonder daadwerkelijk onderzoek

11 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

De werd op twee plekken een beetje nat…

De auto werd op twee plekken een beetje nat gespoten. Soort toneelstukje. Daarna auto onder diepe krassen en spiegel eraf getrokken. Uiteraard gelijk gemeld. Maar lag niet aan hun. Stond tegen een paar nonoos te praten. Toen mail gestuurd want ze zijn niet telefonisch bereikbaar. Meerdere keer gemaild. Willen nergens aan meewerken. Auto was te oud volgens hun(2021). Nu met 700,- schade en ze geven niet thuis. Walgelijk bedrijf. En ik ben niet de enige in mijn kenniskring. Had ik het maar geweten. Jullie zijn gewaarschuwd

10 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ik kwam regelmatig bij Carwash & Go

Ik kwam regelmatig bij Carwash & Go. Deze keer ging ik weer naar de wasstraat en had betaald, maar mijn auto kwam er niet schoon uit. Toen mocht ik er nog een keer doorheen, maar hij was nog steeds niet schoon. Daarna vroeg ik of ze met een oplossing konden komen, maar dat konden ze niet, terwijl ze wel een service horen na te komen die ze niet goed leveren.

Ik ben heel slecht geholpen en het was totaal niet klantgericht. Heel slecht hoe Carwash & Go dit aanpakt. Zo verlies je een trouwe klant die al jaren langskwam. Ik kom hier nooit meer terug.

4 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Krassen op lak en zelfs mijn velgen…

Krassen op lak en zelfs mijn velgen zitten vol krassen. Je mag een mail sturen naar het hoofdkantoor, vervolgens hoor je niks. Als er dan een antwoord komt, kan dit niet door de wasstraat komen.

3 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

niks is gratis

Via ah kan je gratis je auto wassen bij carwashgo. Ik heb mijn auto nog nooit via een wasstraat gewassen omdat ik huiverig ben ivm evt schade en ja hoor lak schade rijders kant op de dak zijde een dikke kras. Dit was in Ede en personeel zeg dat het er al was en dat andere geen schade hebben en laatste woord van hun was is jouw woord tegen ons. Dus met andere woorden zoek het maar uit. Ik heb klantenservice een mail gestuurd en je krijgt meteen zo'n bot antwoord. Ze zullen dit binnen 3 dagen reageren. Ik ben benieuwd, maar voor mij nooit meer naar carwashgo en ik zal ook AH ook een mail sturen met wie ze samenwerking willen omgaan met hun acties.

15 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Binnenkant portie afspuiten

Ik wilde heel even de binnenkant van mijn portier afgespoten hebben. Daar zit erg veel zand op is een standaard probleem bij mijn type auto. Helaas was de medewerker te beroerd om dit even voor mij te doen. Hij zei zelfs dat ze deze service niet verlenen. Dan is 21 euro plotsklaps wel erg veel geld.
Verder stond hij met zijn handen in zijn zakken auto's af te spuiten en blijkbaar heeft niemand hem verteld dat een auto zowel een linker als een rechterkant heeft. Dus deed hij alleen de linkerzijde. De rechterzijde werd gemakshalve vergeten.
Het personeel wil wel verkopen, maar service verlenen is er niet bij.

4 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Schade door wasstraat


Originele spoiler breekt af in de wasstraat doordat een borstel keihard op de auto drukt van mijn audi rs6. Eerst willen oplossen via een vriendje van hun en zodra de verzekering erbij komt ontkennen ze dat de schade door hun is ontstaan. Echt een waardeloos bedrijf!!

15 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Mooie nieuwe wasstraat

Mooie nieuwe wasstraat, klein dingetje de achterkant van de auto was niet geheel schoon.Ik heb dat aangegeven, en zo als het hoorde de filiaalmanager heeft gelijk aktie ondernomen. De achterkant werd handmatig schoon gemaakt. En misschien wel een aanpassing voor het voorwas programma.Mooie plekken om je auto te zuigen,en ook een mattenborstel. Kort om een fijne nette wasstraat...thanx

2 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Prima wasstraat laks personeel

Prima wasstraat, gratis achteraf stofzuigen en lucht in je banden.
Ook hebben ze doekjes liggen die je kan lenen om je auto na te drogen.
1 reden voor 3 sterren is dat ik nu al meerdere keren heb gevraagd even goed voor te sproeien maar ze weigeren de naar de andere zijde van de auto te lopen, ze blijven in de buurt van het bedieningspaneel en slaan elke keer de rechterzijde van de auto's over met insprayen.... heel jammer

Breng hier verbetering in aan en jullie krijgen van mij 5 sterren.

18 de agosto de 2025
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más