Cheadle Car Sales  Opiniones 

25
•
TrustScore: 3 sobre 5

3,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Im sorry to say that if there was 0 that is the rating that I would give to Cheadle Cars. Matthew is a horrible person very argumentative and aggressive. He has threatened me that he was coming to tak... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Could not fault Cheadle Car Sales .. very friendly and fairly priced.. they even delivered the car to the door. No issues whatsoever and found them very easy to deal with. Would definitely recommend t... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’m currently living abroad and my partner is moving over to join me, she needed a quick sale of her car but was a little apprehensive as she isn’t so clued up. Cheadle Car Sales were recommended to m... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible service, bunch of cowboys, state they will do finance on all cars, then change their minds to suit them, no customer service at all, ignorant bunch of liars, trust me, take your custom else w... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Concesionario de autos

Escrito por la empresa

Used car & van dealer UK Wide delivery available (free within 40 miles) More pictures available on our website: www.cheadlecarsales.co.uk Services offered: Finance Available / Debit & Credit Cards Accepted / Bank Transfers / Services / MOT's / Part Exchanges / Delivery & Collection Opening Hours: 9am - 5pm (Appointments available until 10pm) Why buy from us? * AA Trusted Dealer * Click & collect available * AA & RAC Inspections Welcome * Finance Available Good or Poor Credit History Considered * Same Day Drive Away *12 Months Free AA Breakdown Cover We are located: Cheadle Car Sales Ltd, Unit 8, Brookfield Road, Stockport, SK8 2PN - Whatsapp Dan on: 07572413333


Información de contacto

3,1

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

25 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

3,1

Todas las opiniones

(25)

5 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Service from Cheadle Car Sales

Could not fault Cheadle Car Sales .. very friendly and fairly priced.. they even delivered the car to the door. No issues whatsoever and found them very easy to deal with. Would definitely recommend them to friends and family.

4 de julio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Im sorry to say that if there was 0…

Im sorry to say that if there was 0 that is the rating that I would give to Cheadle Cars. Matthew is a horrible person very argumentative and aggressive. He has threatened me that he was coming to take my car away as the car is in my name. Matthew owes me £1499 that he promised to pay back in Feb 26. Still not paid me now I have had to take Cheadle Cars to court. Please stay away from Cheadle Cars.

12 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great selection and service

Great selection and service. Found the perfect around-town car. No hard selling or endless questions. I test drove while they checked over the car I was part-exchanging. Lovely people. Would use again and have recommended to others

28 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wouldn’t recommend buying from…

I wouldn’t recommend buying from Cheadle Car Sales they all seemed very nice on viewing and purchase and delivery was seamless. It was after this my problems started and have not ended. 

After having the car a few days the indicator fell out, the bulbs blew in two of the front lights (possibly not their fault could be a coincidence). I asked to take the car back in as I also noticed there were a lot of smoke on acceleration appearing and it began with a high pitch whine. 

When Cheadle Car sale took the car back in and looked at it. They changed the head gasket and fixed the indicator but said they couldn’t find anything wrong. On a separate note I made it clear that I needed to leave as soon as they were finished as I needed to get back to work. I was advised they were finished and I could collect the car but as soon as I arrived the owner went out to an appointment with the keys for a car that was parked directly in front of my car so I couldn’t leave until he returned.

I took the car back and a few days later the same problems returned. I then contacted the garage about returning the car to them as it clearly had issues. They were very unreceptive to this and wanted to charge me 400 pounds for the time I had had the car and pleaded poverty which was the reason they didn't want it back. Which at the time I thought was a bit much but in hindsight I should have gone for it would have saved me a lot of money and hassle. 

We finally came to the conclusion that they would take the car back in a have another look. The garage is half an hour drive from my house so I asked if someone could come and get it as I had already taken time off to bring it the first time. They agreed to this but never turned up at the arranged time, they then stoped answering the phone and replying to messages. 

I took the car to another garage for a second opinion. The garage quickly identified that the car needed a new rocker cover and it wasn’t fitting properly. A few weeks after that the car needed a new alternator. It’s nothing but problems. I also have a very strong feeling it has been in an accident that hasn’t been recorded. There are signs.

In my opinion the car had clearly been flashed over for sale and they knew it had potential issues.  Save yourself the stress and money and avoid.

1 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought my car 16 months ago I got…

I bought my car 16 months ago I got contacted today by Matthew to see how my car was I have had no problem whatsoever I love my Nissan Juke and I’d definitely recommend Cheadle car sales to anyone when buying a secondhand car anything can happen I have been stung in the past but I’m really happy now

27 de julio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

First class service

I’m currently living abroad and my partner is moving over to join me, she needed a quick sale of her car but was a little apprehensive as she isn’t so clued up. Cheadle Car Sales were recommended to me and I can’t thank them highly enough, they bought the car same day for a more than fair price and the whole transaction was a breeze. Thank you, will be recommending to friends & family.

26 de julio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought a car off them realised…

Bought a car off them realised yesterday it had a minor fault. They sorted it out within hours. Collected from my home repaired and brought back. Excellent service . I would highly recommend a visit to dan and mat if you are looking for a new car. Very impressed.

25 de julio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service from both Matt and Dan…

Great service from both Matt and Dan from start to finish! Nothing is to much hassle for them and we’re more then happy to help me! Definitely recommend to everyone looking to buy their nice car! Thanks again guys!

30 de junio de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Cowboy - avoid

Cowboy - will take your money for a broken car then refuse to pay you back. Been waiting 6 months now for a car we had for 4 days - taking it to small claims now. Avoid this business at all costs!

1 de febrero de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Seriously don’t use.

Seriously don’t use.. had so many problems and more scratches seem to appear as the days went on. Never again..

29 de mayo de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Cheadle Car Sales

Respuesta de Cheadle Car Sales

Hi Lynn, we have spoken to you since you left this review and you have told us you will remove it as you purchased a vehicle which you found faults and was refunded straight away with no hassle. Regards

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bmw x5 NU63 GOC 40d

Bought the x5, had issues straight away. It went back to be fixed, after 3 weeks I collected it half heartedly repaired.
Scanned with bmw software, it has 2.5k of issues that the dealer said "didn't need fixing ". After 3 months of pain I unwound the finance and it went back.
Wouldn't buy a wheel barrow off these lot!

31 de octubre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

My son bought a 13k car from them

My son bought a 13k car from them, within a week of having it he has replaced a shock, discs and break pads and two new tyres. Wires showing on the inside of one. Phoned to complain and was given £400 back, work cost £600. They also offered to buy car back but he had already spent on it putting a tow bar on it. Get the car fit for sale in the first place.
Two months on and the car bonnet is diabolical, full of stone chips and loads of scratches which were not visible when he got it. A few washes later and it’s as if the paint is coming off. Took it to be re-sprayed and been told it’s had some kind of coloured lacquer on it to disguise the shocking paint work. Wouldn’t by a scooter from them, shocking really that they can let cars go out like that.

25 de septiembre de 2021
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought my first X5 from Cheadle car…

I bought my first X5 from Cheadle car sales 3 months ago and what a car it drives like a dream and I'm very happy with my purchase thank you Dan for your help .... quality service and a quality car ... thanks again.

27 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent experience

Our son bought a 2009 BMW 320i coupe for £4k three weeks ago. Dan was superb throughout and the after service care was excellent. The car drives superbly. He is really happy. We couldn't have had a better experience.

17 de julio de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent experience at Cheadle Car Sales

Really pleased with my experience at Cheadle Car Sales. They seem like knowledgable, friendly guys that went out of their way to help me. The car I purchased (a BMW z4) is in great condition, it drives wonderfully and, as the car didn't have service history, they serviced it for me before I left.
Surprised to see other reviews calling them liars, I felt like they were very honest and reasonable

6 de enero de 2020
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más