Civaro Opiniones 

52
•
TrustScore: 2 sobre 5

1,8

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

VERY disappointed. REALLY wish I had read the reviews first. Wish to return 2 pairs of shoes which I do not believe to be GENUINE leather and do not believe are' lined with cotton' Tried to sen... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bought lights from civaro as looked for scandi look, said origin Sweden, on purchase received tracking saying China, goods arrived damaged, was send replacement, arrived damaged again, then was told t... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Appalling. Lamp masquerading as Scandinavian arrives from China and bears no relation to the photo. Cheap tat. 25% refund promised but I am having to chase. If refund does not materialise I will be... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have a special area for dining, l wanted a work of art, not just a light. I basically hunted down the right light for me on the Internet. I wanted unique, classy, practical, quirky ..eve... Ver más


Información de contacto

1,8

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

52 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 84% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 2 semanas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,8

Todas las opiniones

(52)

25 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic product and customer service!

I read the reviews for this company after I had ordered and emailed to try to cancel as the reviews were so poor. I had a very quick response from James who agreed that the reviews were worrying but that the company had new owners, committed to great products and customer service and to ask that I give them a chance. I am so very pleased that I did. The lamp I ordered is beautiful! Excellent quality, very well packaged and even better than I’d expected so if you’re hesitating due to poor previous reviews don’t as, based on my experience, this company delivers in every sense! Thank you James - I’m very pleased I didn’t cancel my order!

26 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I ordered a pretty shower curtain and I…

I ordered a pretty shower curtain and I was sent instead a plastic bowl which I did not ask for or want. Not a good company to do business with

22 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Receiving the wrong item instead of the shower curtain you ordered is understandably frustrating, and we regret that you were left feeling dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how orders are managed to ensure greater accuracy and reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Had issues but resolved with good customer service

Ordered a set of 8 measuring spoons. 8 spoons turned up all the same which took over 3 weeks to arrive. Advised them of the error and told new spoons being sent, still awaiting them it's been 3 weeks now. Updated review 14/1/26Despite a frustrating experience I was contacted by the company in January offering an apology and ways to sort the issues I had experienced. The resulting customer experience has been excellent. They could have just ignored the issue and ran off with my money but they have been brilliant on the follow up

29 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Receiving the wrong items and then waiting weeks without resolution is understandably frustrating, and we regret that you were left feeling dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how orders and replacements are managed to ensure greater accuracy and reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Absolutely do not order!!

Ordered a lamp shade in July - never received. Contacted Civaro multiple times - initially replied then they cancelled the order and never refunded. Have gone through Amex small claims to get money back!

17 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Not receiving your lamp shade, facing cancellation without a refund, and then needing to pursue a claim through your bank is understandably frustrating, and we regret that you were left feeling dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how orders, cancellations, and refunds are managed to ensure greater transparency and reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience and disappointment caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Order never came and emails ignored!

ordered two wall lights and a teapot came instead.
The company claimed this to be an accident and they would send the correct items out.
Lights never came and I’ve been ignored ever since.
After researching the company it seems that scamming customers and not sending out orders but pocketing the money is the aim. I contacted Watch dog to looks into this

16 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Receiving the wrong item, then not receiving the correct products as promised, and feeling ignored when reaching out is understandably frustrating, and we regret that you were left dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how orders and communication are managed to ensure greater accuracy and reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad service

Ordered 3 lights they all arrived wrong. Contacted customer services seamed helpful and said they would send replacements right away. Yet 18 days later nothing arrived no tracking provided now customer service wont get back to me at all despite sending numerous emails.

26 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Receiving the wrong items, then waiting weeks without replacements or communication, is understandably frustrating, and we regret that you were left feeling dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how orders, replacements, and communication are managed to ensure greater accuracy and reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid

Bought lights from civaro as looked for scandi look, said origin Sweden, on purchase received tracking saying China, goods arrived damaged, was send replacement, arrived damaged again, then was told they will give 15% off as gesture off good will to keep damaged good or send them to Sweden for inspection at my own cost. What a joke, I would seriously avoid this company. AVOID

18 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Receiving damaged goods more than once, facing unexpected shipping details, and then being offered a solution that did not feel fair is understandably frustrating, and we regret that you were left dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how product quality, shipping transparency, and customer communication are managed to ensure greater reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Low quality Chinese imports with zero customer support

Civaro's products ship direct from China taking a number of weeks to arrive. That wouldn't necessarily be an issue, given that their prices are competitive. However, my coat rack had an obvious manufacturing defect. When I complained, after initially making positive-sounding noises, Civaro's customer service team quickly ghosted me. It looks like my only hope for resolution now is to request a chargeback from my credit card provider. Avoid.

1 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Receiving a defective product, facing delays in shipping, and then feeling ignored when reaching out for support is understandably frustrating, and we regret that you were left dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how product quality and customer communication are managed to ensure greater reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Item not delivered, refund refused

I purchased an item for someone else, but the item was delivered to the incorrect address _ same flat number but different postcode_ and they declined to refund or replace the item. Do not do business with this company. They are clearly dishonest.

5 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Having your order delivered to the wrong address and then feeling unsupported when requesting a refund or replacement is understandably frustrating, and we regret that you were left dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how deliveries and customer concerns are managed to ensure greater accuracy and reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Please don't buy from this company

Please don't buy from this company. It's a scam. Dishonest about arrival time when emailed it arrived a week and a half later, direct from China...Missed our event so having to return them, which is a ridiculous and expensive process as it needs to be sent to Sweden. Now it's at their customs and they won't pay the duty to get their items back or even reply to me. I'm stuck completely out of pocket.

15 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Facing unexpected shipping times, missing your event, and then encountering costly and complicated return procedures is understandably frustrating, and we regret that you were left dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how shipping transparency, return processes, and customer communication are managed to ensure greater reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

ABSOLUTE SCAM

Just found out I have lost thousands of pounds!!... ordered 2 Ball of yarn chandeliers and received terrible copies from CHINA!!!!

1 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Ordering chandeliers and then receiving poor-quality copies is understandably frustrating, and we regret that you were left feeling dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how product quality, sourcing, and customer communication are managed to ensure greater reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience and disappointment caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The item doesn't look like in the…

The item doesn't look like in the picture. Save yourself some time and money and buy from a different website. They'll deceive you with the beautiful picture but send you the wrong items and not come back to you.

20 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Receiving an item that does not match the advertised picture and then feeling unsupported when reaching out is understandably frustrating, and we regret that you were left dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how product accuracy and customer communication are managed to ensure greater reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

USELESS COMPANY-AVOID!!!

The courier company dumped my £500 package in front of my gates to my property. When I came home from work they were not there and Civaro refuses to take any accountability for this.

They even called me negligent!!! and said that was an adequate safe place.

17 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Having a valuable package left outside your property and then feeling unsupported when raising your concerns is understandably frustrating, and we regret that you were left dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how deliveries and customer communication are managed to ensure greater accountability and reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not trust this company

Item completely not as described. It must be 1/10th of the size shown in the sale photo. Bought a futon cushion that actually is barely enough space for even my dog to rest its head on let alone me to sit on. Delivery took 20 working days when the website says 5-7 working days. Classic Chinese fake site with UK address. Returning an item is an absolute nightmare. Do not buy from this company.

17 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Receiving an item that does not match the advertised description, facing unexpected delivery delays, and then encountering difficulties with the return process is understandably frustrating, and we regret that you were left dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how product accuracy, shipping timelines, and return procedures are managed to ensure greater transparency and reliability in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Damaged Order

Item arrived chipped, unfortunately. I didn’t bother with a return but was disappointed. Packaging could be better.

2 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company has disgusting customer…

This company has disgusting customer service. They have no concern for the needs of their customers. They are patronising and belittle relevant concerns and complaints.

8 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Civaro

Respuesta de Civaro

We are very sorry to hear about your experience. Feeling that your concerns were not taken seriously and that our communication came across as patronising is understandably upsetting, and we regret that you were left dissatisfied.

Your feedback is important to us, and we take it seriously. We will be reviewing how customer concerns are handled to ensure that our service is respectful, supportive, and focused on resolving issues more effectively in the future.

Please accept our sincere apologies for the disappointment caused. To help us resolve this matter directly, we kindly ask that you provide us with your email address so we can reach out to you personally and follow up on your case.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Very Good purchase

The delivery was fast and the product looks good. Butthere was a strong smell from the fabricwhen I opened it – it faded in a few days though so there is no problem.

26 de julio de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más