Colour Frog Opiniones 

2158
•
TrustScore: 5 sobre 5

4,9

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

easy to design, quick delivery and easy to install - one way window graphics =wow they are impressive, from the inside you'd barely know they were there, from the outside total opacity and clear prin... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic company. Super helpful when an image we’d chosen wasn’t a good enough quality. They didn’t just print it which would be blurry but contacted us and helped us change it for something that wor... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

These guys are great!! A superb selection of products and a fantastic level of quality control, customer care and satisfaction. We were in a rush for some signage on this order and the turnaround was... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely amazing service! We were let down at the last minute for our charity event and needed help fast. This company came through for us with a quick turnaround, excellent quality, and a very reas... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de letreros

Sobre Colour Frog

Escrito por la empresa

Colour Frog

Printed signs, banners and self-adhesive graphics

Low £20 Minimum Order
FREE Delivery
No Setup Fees
No Design Fees
Fast Delivery
Design Online!

Información de contacto

4,9

Excelente

TrustScore: 5 sobre 5

2 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 48 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,9

Todas las opiniones

(2158)

224 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Colour Frog Grest name. Great products. Great service

As everyone knows, finding a product online can be challenging. Finding a company that provides great service, good prices, and stellar service is what everyone looks for. Colour Frog has that in spades.

I’m glad to have found them and am already reordering

Give them a try if you need the type of products they produce.

24 de febrero de 2026
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Merchandise for my book

Merchandise for my book
I ordered a one-off drawstring bag with my logo and writing.
It was really easy to finalise the design on the website. I am really pleased with the result.

9 de febrero de 2026
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Great sticker shame about the transport.

Great sticker, easy to design and approve and quick delivery. My only issue was it was folded for transport usually they come rolled, with the fold it means it doesn’t adhere to the window properly and there’s a crease down the sticker.

16 de febrero de 2026
Logotipo de Colour Frog

Respuesta de Colour Frog

Hi Ruth,

Many thanks for taking the time to write a review based on your recent order with Colour Frog, and thank you for your feedback. We’re really pleased to hear that you found the sticker easy to design and that delivery was quick.

We’re very sorry to hear that it arrived folded. Stickers should normally be rolled to prevent creasing, so we understand how frustrating this must be. This isn’t the standard we aim for.

Our Customer Relations Manager has tried to contact you, but unfortunately, you were unavailable. Please could you get in touch with us at your earliest convenience? We’d be happy to look into this and arrange a replacement if needed or a refund.

Kind regards,
Colour Frog

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant all round service

Asa previous owner of a signs and graphics company I was really impressed with Colour Frog.

Easy to order, competitive prices, quick delivery and extremely well packaged.

Highly recommended

10 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Service was great but system could be better

Service was great but trying to use their website was difficult. Had to contact them to inform them how the order needed to be as website wouldn't allow me to make the changes. When the item was received it was done incorrectly.

27 de enero de 2026
Logotipo de Colour Frog

Respuesta de Colour Frog

Many thanks for taking the time to write a reviews based upon your recent order with Colour frog and thank you very much for taking the time to provide your feedback. We’re pleased to hear that you were happy with our service, and we truly value your comments as they help us improve.

We’re very sorry that you experienced difficulties using our website and that your order did not come out as expected. After reviewing the order, we understand that it was unfortunately damaged in transit. My initial plan was to process a return and send you a replacement. However, we didn’t hear back regarding the return, so the process didn’t move forward at that time.

When you subsequently contacted us about the issue, we discussed the situation and agreed that you could dispose of the damaged graphic, and a full refund was issued, which we hope resolved the matter to your satisfaction.

We sincerely apologize for any inconvenience this caused and for the frustration it may have created. Your feedback has highlighted areas where we can improve both our website and our order handling processes, and we are taking steps to ensure a smoother experience for all our customers in the future.

If you have any further questions, concerns, or need assistance with future orders, please don’t hesitate to get in touch. We’re always here to help and want to make sure your experience with us is a positive one.

Kind regards,

Colour Frog

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Supplied with a green line around the…

Supplied with a green line around the edge that I had to trim off.

09.02.2026
... changed my review. To be fair to them as though the initial customer service wasn't great, the follow up call was very helpful and I will be sure to place another order soon

3 de febrero de 2026
Logotipo de Colour Frog

Respuesta de Colour Frog

Hi Andy,

Thank you for taking the time to leave a review regarding your recent order with Colour Frog. We sincerely apologize for the frustration this situation has caused.

After reviewing your order, we found that the green line/border was added during the artwork creation stage when the order was placed online. Based on our records, everything was produced according to the specifications provided at that time.

We understand that the outcome may not have been what you expected, and we agree that better communication on our part could have helped avoid this misunderstanding. In light of this, we have offered a partial refund as a goodwill gesture, and we hope this demonstrates our commitment to resolving the issue and maintaining a positive experience for our customers.

Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve our processes for future orders. We truly hope this resolution meets your satisfaction and that you continue to consider Colour Frog for your printing needs.

Thank you for your understanding, and please don’t hesitate to contact us if you have any further questions.

Kind regards,
Colour Frog

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely Brilliant!!

Absolutely Brilliant!!
Ordered an exterior business sign with very specific colour codes. I emailed the team straight after placing my order and gave them the colour codes, asking if they could use these and they replied back immediately, assuring me they would handle it. The sign has arrived today and it was absolutely perfect. They were also one of the cheapest so winner, winner. Highly recommended 5*

2 de febrero de 2026
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más