Cph Logistikhuset 

Gracias por visitar Trustpilot. Lamentablemente, no se pueden publicar más opiniones en esta página, porque el sitio web de la empresa ya no existe. Si tienes alguna pregunta, contáctanos.

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

BRUG IKKE DETTE FIRMA! Min kæreste og jeg havde booket dem til at flytte for os d. 28. marts og havde fået bekræftet på skrift at de ville komme ml. Kl. 7-9. Vi venter hele morgenen og ringer til... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

De reddede os da et andet flyttefirma aflyste på dagen, mens alle vores møbler stod klar på gaden til at blive hentet. Professionelle og venlige mennesker, kan kun anbefales.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Stor fleksibilitet og kundeservice helt i top! Ene flyttemand var dog lidt hårdhændet med et par kasser og billeder, hvilket medførte et par ødelagte ting( fad og billedramme) Men bortset fra det,... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

På trods af en lidt bøvlet start med forsinkelse pga nedbrud på flyttebilen, blev min flytning med cph logistikhuset til en super god oplevelse. Pga forsinkelsen kom der 4 meget arbejdsomme mænd. De h... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Servicio de mudanza y depósito

Escrito por la empresa

CPH-Logistikhuset er en veletableret flyttevirksomhed, og vi sætter en ære i at give vores kunder en god service og flytteproces. Med vores erfaring og ekspertise har vi været en pålidelig partner for en bred vifte af kunder, der har valgt os til at håndtere deres flytninger i løbet af de sidste 7 år. Vi går den ekstra mil for vores kunder, fordi vi tror på, at en flytning ikke bare handler om at transportere ejendele fra et sted til et andet. Det handler om at skabe en behagelig overgang til et nyt hjem.


Información de contacto

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Det mest uprofessionelle svindler-firma!

Vi havde fået en timepris, og da betalingen skulle finde sted, skulle vi pludselig betale 7x399 ud over den faste timepris for tungløft, selvom vi på forhånd havde oplyst størrelsen af de møbler vi skulle have flyttet. Flyttemændene kunne hverken dansk eller engelsk, de viste blot et tal på telefonen og krævede at vi overførte det til deres privatnummer, mens de grinte hånligt, fordi de udemærket var klar over, at de havde snydt os til at betale ekstra. Derudover blev flere møbler ødelagt under flytningen og vores gulv blev ridset. Flyttemændene havde hverken handsker eller tæpper og var meget voldsomme ved møblerne.

Da jeg kontakter firmaet efterfølgende med en klage, får jeg intet svar, før jeg har rykket for det 5 gange. De benægter det hele og siger, det er min egen skyld.

Jeg vil aldrig anbefale nogen at bruge dette firma. Det er snyd og svindel hele vejen igennem og det er det mest uprofessionelle, jeg nogensinde har oplevet. Vi har efterfølgende talt med andre, som har brugt samme firma, og haft en lignende oplevelse.
Hvis jeg kunne give 0 stjerner havde jeg gjort det!

2 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Smadret rude - løber fra ansvar

Undervejs i flytningen smadrede flyttemændene en rude i min lejlighed. Det har vedkendt sig fejlen og bekræftet denne skriftligt. Når jeg så pludseligt ringer efterfølgende så bliver telefonen ikke taget og der bliver ikke svaret på sms'er. Jeg må på det kraftigste advare mod at bruge dette firma. De passer ikke ordentlig på tingene og snyder dig.

19 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Fint nok til prisen

Der kom kun 1 flyttemand trods der skulle komme to. Så jeg skulle ringe til kontoret 3 gange før der kom en mere. Det var for dårligt. Og synd for ham der stod med det hele, så det endte med at vi bar selv en hel del, da vi havde en stram tidsplads. Den 2. mand kom først efter næsten 2 timer, så vi havde flyttet alt læs ud selv med hjælp fra en.
Anmeldelsen her bliver 3, da jeg ville give min flyttemand 5 stjerner, men firmaet og kontoret jeg talte med 1 stjerne.

15 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Respektløse chauffører.

Det her er en oplevelse der ikke relaterer til deres service, men deres tilstedeværelse.

For to uger siden, opdagede vi at en af deres biler kørte LATTERLIGT HURTIGT igennem vores lille sommerhusområde (med 20km/t begrænsning) - og kontaktede Cph-logistikhuset. Vi fik pænt at vide at der ville blive taget hånd om det.

Idag den 26, kommer der så IGEN en cph-logistikhuset vogn DRØNENDE afsted på vores sommerhus-veje. Det er fuldstændigt uacceptabelt, at have chauffører der vælger - til trods for at vejen kun er en kilometer lang - at drøne igennem her frem for ud til landevejen der kører parralel med, hvor man må køre 80.

26 de noviembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ikke tillidsværdig

Jeg kontaktede firmaet med henblik på at få transporteret 2 genstande (Et større spejl og en skænk) og gjorde opmærksom på at det er dyrbare genstande som jeg ønsker skal transporteres med forsigtighed og jeg spørger ind til hvordan deres forsikring dækker såfremt noget beskadiges under transporten.

Via telefonsamtale får jeg bekræftet at deres forsikring kan dække op til 2m.DKK så ingen problem ift. mit spejl og skænk.

Jeg får et tilbud på sms på 1499kr. inkl. alt (også at de selv skal pakke spejlet i bobbleplast) men når jeg sender en mail på det som er aftalt via sms -> som jeg beder dem bekræfte med en faktura og at de vil godtgøre værdien af de 2 genstande såfremt de beskadiges under transporten) får jeg en mail retur at de ikke kan påtage sig opgaven medmindre prisen hæves til mere end det dobbelte -> 3999kr.

Total spild af tid at kommunikere med firmaet som heller end gerne vil bekræfte alt telefonisk men ikke på skrift over email når man beder om en faktura og skriftlig bekræftelse på godtgørelse i tilfælde af skader.

13 de septiembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Cph Logistikhuset

Respuesta de Cph Logistikhuset

Hej

Du har ingen ret til at give os din anmeldelse, fordi du ikke er vores kunde, og vi har ikke givet dig nogen bekræftelse på, at vi gerne vil udføre dit opgave i første omgang! Men det okay Men det er okay, vi kan svare dig og præcisere for vores kunder, så de kan se vores svar med fuld gennemsigtighed og klarhed.

Først.
Du må ikke giver dårlig anmeldelser Vi udførte ikke dit opgave i første omgang og gav dig ikke bekræftelse på aftalen.

Hvis vi har givet dig bekræftelse og derefter annulleret aftalen, har du ret til at indsende din anmeldelse.

Bogholderen accepterede ikke din opgave, fordi der er stor stress fra din side, og prisen på delene er meget høj, og vi vil ikke udføre denne opgave under denne pris 3.999,-kr, fordi der er stor risiko for, at hvis en del bliver ridset, så bærer vi ansvaret selvfølgelig , og vi vil ikke bære denne byrde for Kun 1499,-kr.

Vi håber, du forstår og accepterer dette. Ligesom du ønsker at vedligeholde dine møbler, ønsker vi også at opretholde vores kvalitet og pris.
Derfor har vi givet dig et nyt tilbud med samme ny pris, inden vi giver dig en bekræftelse.
Du har ret til at klage, Hvis vi udfører den opgaver til dig og bad om anden pris efter er opgaven udført. Men dit opgaver er ikke accepteret fra os.

vi havde tilbuddet dig anden pris fordi du tilføjer en enkelt møbel mere…Men det okay Tak for dit anmeldelse ☺️

Tak på forhånd

BVh
Rasmus-Aftenvagt

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super søde flyttemænd

Super søde flyttemænd. På trods af vejarbejde og regn kom de til tiden og var hurtige. gjorde et godt stykke arbejde. Uden en eneste skade. Jeg er meget tilfreds.

6 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Not impressed with their service

Good: price, speed.

Not so good: damage on the furniture and the apartment. Deep scratch on wooden stairs in the apartment.

Bad: we got a no show on the day and they ended up coming the day after.
They promised to fix the scratch on the stairs but they never did. I had to email them twice to get a response, which led into nothing being done.

Overall, if you have only boxes to move it ok. But with heavier or delicate furniture, I wouldn't recommend.

25 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💚💚💚💚💚💚💚💚💚…

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

16 de mayo de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más