Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant service, called in to buy new pedals, mentioned I was having issues with raising handlebars and they fitted some extra rings for me straight away!! Couldn’t ask for a better professional and... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

In fact it was Halfords that suggested I visit you guys. Im glad I did as it is refreshing to find such helpful people and I whole heartedly recommend you to anyone that asks. This time I just need... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Ordered a product which did not arrive after 4 weeks. Called Cyclomonster who said someone will be in touch about my order. No one called. Called again a week later to be told it will take another mon... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Arrived at the arranged time and was kindly assisted to remove the bike from my vehicle. It was agreed to wait for call on completion , which was received within the hour. On collection, staff again h... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de artículos para deportes al aire libre

Escrito por la empresa

Specialist Independant bike shop in Derby with repair center. Stocking Scott, Cube, Haibike, Raleigh, Frog, Mirider. Road, MTB, Hybrid, Electric E-Bikes & Kids.


Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

49 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really nice men that work there and…

Really nice men that work there and very knowledgeable. Went in to get a bike for my daughter. They helped size her and got it ordered in. I’ll be back soon to get a bike for myself. Really pleased with my purchases!

12 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

All round excellent service

Great value
Excellent packaging
Quick delivery
Recommended
5*

12 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Thanks for your review, Im glad you are happy with the service

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic Service

I recently experienced an issue with my E-bike, which led me to consult Cyclo Monster for assistance. They conducted a detailed inspection of my bike and provided honest insights regarding the problem. It was identified as a stretched chain, and they proposed a replacement at a very fair price. I agreed to this and also requested the replacement of the rear cassette. The repairs were completed promptly, and the quality of workmanship was exceptional. I cannot recommend their services highly enough.

14 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Hi Laurence, aways a pleasure to see you instore. Thanks for your review

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Seamless and Satisfactory

Following an extensive search for a Cube Aim Pro XS mountain-bike, which proved difficult to locate due to limited stock, I successfully procured XS mountain bike from Cyclo Montser for my son's Christmas gift after he changed his mind at the last minute.

A phone call confirmed the XS model's availability, and the staff member provided excellent customer service.

The online ordering process was efficient, and delivery was prompt.

The mountain-bike arrived well-packaged; however, minor scratches were noted on the lower parts of the mountain-bike These imperfections are insignificant and unlikely to detract from the overall enjoyment of the bicycle.

As the mountain-bike is a Christmas gift, it remains untested. Therefore, I cannot comment on its ride quality.

In summary, the entire process, from online ordering to delivery, was seamless and satisfactory.

6 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Hi Michael, thanks for your review we are glad you are happy with the bike and everything went well with the order

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Loving my new bike

Excellent service from start to finish.
Took the plunge on buying a new bike for work, found the one I wanted online, went into the store last Friday where Andy and the team took the time to understand what I wanted from my new bike, sized me up properly, ordered the bike; advising it might be two weeks, received the call after a week and picked it up today.

Very very happy indeed, thanks team cyclo monster!

19 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Thanks for your review, glad we could help you out

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Had a few parts and a service from here…

Had a few parts and a service from here and they have all been top notch, brakes work better than ever and all the squeeking has gone!

1 de agosto de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Hi Andy,
Thanks for your review

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Zero after sales service

Great product,Timely dispatch and smooth delivery. Let down by zero after sales when they ignored e mails/Online enquirys,about some small problems.

18 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Hi Mr Farren, I'm glad you like the product and it arrived quickly, I'm sorry to hear there was a small problem, please can you get in touch so we can understand the issue as we can't find any emails from you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not use.

Tried to rip me off for a completely new brake system for over £150 when all I needed was two new levers which they said they could not get. I sourced them for £12 from the manufacturer and can easily fit myself. Will not use again.

27 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Hi Mark, We are sorry you felt you received poor service. The Clarkes M2 brake set your bike was equipped with is only available from our approved supplier as a full brake set and as advised the levers aren't sold separately, they were also not immediately available. We can't find the levers sold separately generally online either unless they are v brake levers rather than the hydraulic needed, however, if you found some that's great.

You also wanted the bike fixed quickly, we quoted you an option which was available straight away which would have also been an upgrade on the existing brakes.

The price quoted included 2 full brake sets including fitting, cutting cables to length bleeding and testing.

We believe we offered the best solution available at the time at a competitive price and are disappointed you felt we tried to rip you off

Regards

Cyclo Monster

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Just had my bike in for 6 week check…

Just had my bike in for 6 week check up. Booked in no problem, dropped off on time, grabbed a coffee across the road whilst it was being serviced, got an email when it was ready. Can’t fault the service. Picked up some bits whilst in there too..

12 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Hi James, Thanks for your review, glad we could help

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very helpful

I had a query about some wheels I had seen on their website. Adam answered my call and was very helpful. I placed an order and Adam phoned back to query with me that I had opted for delivery when I had said earlier that I would collect them. Seems nothing was too much trouble. A great price on the wheels as well.

Thanks

19 de abril de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

I'm glad we could help you out

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Damaged my thru Axle

Left my road bike in to have work carried out on front and rear brakes. Couple of days after collecting the bike I noticed that the Allen key thru axle on the front wheel was sheared and rounded. I didn’t inspect the bike after collecting it as this store has a good reputation!….This thru axle was a new part and had never been used before I had dropped it into the store (so it only could have been damaged by a mechanic at Cyclo monster). Called the shop straightaway and they asked for an email with photos. I sent all of this to them as requested. 12 days later no response to my email. I then phoned them and spoke with someone again and they said someone would call me back. Two working days later again no call back.
Really disappointing that they are not bothered and do not appear interested in replacing the Thru axle they damaged. It is understandably embarrassing for their mechanic to have to own up to shearing and rounding a thru axle but as a business they should make good on mistakes like this. I was not after a refund of any description I just wanted them to replace what they had clearly damaged. Will not use this business again - was planning on potentially buying a new bike from them. Not anymore!

30 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I HAVE BEEN WAITING 2 weeks and taken 3…

I HAVE BEEN WAITING 2 weeks and taken 3 days off (I’m self employed) now for something I ordered and Payed £1600 for I also got Royal Mail 48hr delivery but I’m still waiting and the only source of contact who is no help and doesn’t read emails just sends the same apologies each time is a fella called Adam, and to top it all off I have contact the supplier directly and they have stated there isn’t any stock issues and I could of ordered from there in 2-3 days at the same price I have emails from supplier stating this and I have a recept from cyclo with a 48hr Royal Mail delivery
Plus all the lies and dates Adam in there customer service team has told me I would like to take this further as Ive really been put out of pocket by this, the complete lie I have been told and just want my money back or my bike as this cannot stand

Please advise as this is surly a breach of my consumer right you have stated on my receipt it would be 48 hr Royal Mail, your customer service department has give 3 separate dates with it hasn’t turned up

Please advise as I want to take this further

Order no 4134

7 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Hi George,

We are sorry this bike took longer than anticipated to arrive.

There were some delays in the supply chain which were outside of our control. The bike could not have been ordered any fastest directly from the supplier as there lead time was 10 days.

We are sorry for any inconvience caused.

Please contact us directly if you need any more help.

Regards

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I took my bike in for the Platinum…

I took my bike in for the Platinum Service.

They kept the bike for three weeks before I got it back. In total It was approx £166. I had a new chain and cassette and headset bearing fitted. The gears too we’re not working correctly and I had a weird crunching noise on the left pedal which I assumed was bearings or bottom bracket.
I did get a new chain, headset and cassette but was told everything else was ok.

The gears were never the same after the chain was always rubbing against the derailleur, and I’ve had to watch videos on YouTube to correct that issue myself.

The crunching noise in the left pedal is still present when cycling.

Also the bike is supposed to be clean after the service and yet there were dirt areas which I deliberately left on the bike which were present after I picked it up, so if it was cleaned they barely touched it.

I don’t think it was serviced to the standards they say. I would not go back there.

10 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Hi Mr Smith

We are sorry you felt the need to leave this feedback. We guarantee all our work, so if there is an issue you only need to drop back in for us to have a look at what the problem may be.

Unfortunately we can find your job from the name and service amount given, so please can you get in touch or just drop back in.

Sorry for any inconvience caused

Regards

Phil

Valorada con 5 estrellas sobre 5

These folks know how to service a bike

These folks know how to service a bike. I got a platinum service for my road bike. Highly attentive service delivered with care and thoughtfulness. Most importantly my ride the next day was like riding a new bike. Beautifully smooth braking & gear changes and the hubs. And the bike literally purred again.

1 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Thanks for your review

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Scott mountain bike

I brought a Scott mountain bike from Cyclo Monster, the guys are knowledgeable, professional and helpful. I cannot recommend highly enough.

21 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Thanks for your review

Valorada con 1 estrellas sobre 5

WARNING!!! READ BEFORE ANY CUSTOMER DECIDES TO PURCHASE ANYTHING FROM CYCLO MONSTER.

WARNING!!! READ BEFORE ANY CUSTOMER DECIDES TO PURCHASE ANYTHING FROM CYCLO MONSTER.
A simple almost £2k transaction turned sour, stressful, and fraudulent. Rogue bike shop and poor trading standards. Please review Google before making a purchase.

18 de diciembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Cyclo Monster

Respuesta de Cyclo Monster

Thanks so much for taking the time to write this review. We are sorry to hear your experience has caused you stress.

We have fully investigated your claims and provided you with a detailed report on the condition of the bike we received back from you with images and made our position clear.

We can find no evidence of fraudulent activity or any breach of distance selling regulations

Unfortunately, its taken much longer to resolve your claims than normal due to the condition the bike was returned in, which in our opinion did not match the original images and information supplied and in our opinion had been damaged by wear and tear, an accident or misuse.

Should you wish to discuss further please contact us via email

Regards

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más