Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 4 estrellas sobre 5

We ordered 2x CÉLESTE TRINITÉ CHANDELIER - Cosmic Circlet & Ovoid just before Christmas and got delivered on 3rd Jan this year. We really loved the customer support they have. They are quick and suppo... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great treatment and although I didn’t want a full set for this specific room , but had fell in love with some of the beautiful high quality pieces, Decor Lane went above and beyond to make my experien... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought this for my client's master bedroom and it's gorgeous. Great quality and super soft, and shipped quickly. The packaging was also beautiful and it was nice to get an extra bag! Definitely will... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I wanted a return an unopened item, which according to their website is up to their discretion and they refused. I would have been okay with an exchange, but they just leave their customers stuck wit... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de decoración e interiorismo

Escrito por la empresa

At Decor Lane, we are dedicated to providing our valued customers with the finest selection of luxury home goods and an exceptional shopping experience. Our goal is to offer a range of unique and stylish products that not only enhance the aesthetic of the home, but also provide practical functionality.


Información de contacto

3,5

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

35 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is my third order from Decor Lane…

This is my third order from Decor Lane the quality of their plates glasses and cutlery is second to none I would also like to mention that their customer is exceptional I would like to give a shoutout to Jay who has helped me with my orders I highly recommend Decor Lane

2 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Incredible customer service and mind-blowing quality

If you are on the fence about this company, I’m here to tell you that this place rocks. Not only has the team worked with me on reswizzling orders around after I placed an order and changed my mind, but their quality is MIND BLOWING. The pictures can’t do the quality justice in my opinion. Don’t hesitate. Order now. I’m so excited that I found this place! I love everything about it!

31 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I placed an order in December I have…

I placed an order in December I have sent three emails concerning my order and I have not received any response confirmation # #VZ7LQWIE0
The email address isunder my husbands name Roy Martin
We never received this order the amount was $398 and some change if we had received it I would not be reaching out to you I don’t know what door UPS left the order but it was not ours. I even checked my camera for Jan 6 and there is no footage showing that UPS made a delivery

11 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Stephanie,

Please note that your shipment was sent via UPS under the following tracking details:

Tracking ID: 1ZK1013D0301116013
Courier Partner: UPS
Delivery Date: Tuesday, January 06 2026
Delivery Time: 4:52 P.M.
Delivery Location: Front Door

As per the courier’s official records, the package was successfully delivered at the above-mentioned time and location.

We have not received any email or communication from the email addresses or names previously referenced. We kindly request you to review the email we have sent, which includes the proof of delivery attachment for your reference.

Please check with household members, neighbors, or your building’s reception/front desk if applicable. Should you require any further clarification, we remain available to assist.

Kind regards,
Customer Support Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Where’s my order?

Where’s my order?? #6884 ordered on Oct. 15, 2025. You said 5 to 10 days delivery time. I’ve sent emails but no response. Can you tell me where’s my order?

15 de octubre de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Mark,

We would like to inform you that your order was shipped via FedEx under the following tracking details:

Tracking ID: 885377860924
Courier Partner: FedEx

As per the courier records, the shipment has already been successfully delivered to your address on November 5, 2025 at 12:25 PM.

If you are unable to locate the package, we kindly recommend checking with household members, neighbours, or the reception/front desk (if applicable). Should you require any further assistance, please feel free to contact us.

Kind regards,
Customer Support Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam company

I ordered plates. They are all defective— the pattern isn’t centered on the plates. I sent several emails about returning the plates and haven’t heard a peep. I think this company is a scam

16 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Decor Lane refuses to refund my…

Decor Lane refuses to refund my purchase because the product isn’t damaged in any way! On their website they state that “If you find that your purchase doesn't meet your expectations, you have 30 days from the date of delivery to return or exchange your items”.
I attempted to return a Duvet and Shams within 24 hrs of receiving it and they have the audacity to offer me a credit for $19 on a product I spent close to $300 on. Stay away from this company.

11 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent products

Excellent products. I ordered 2 chandeliers and a custom wall panel and I’m very impressed. Great customer service, price and product. The wall panels were customized for my house and I’ve gotten several compliments. The chandeliers are of great quality and sparkle like to other.

6 de octubre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Mayra,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product.

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 5 estrellas sobre 5

My experience with Sam at Ddcor lane…

I have worked with Sam at Decor Lane and he has made the buying process very easy. Any questions I have had have been answered in a very understandable way and is always there when I have a question. The quality of the products has been excellent.. and I will continue to sac Sam whenever I need another Decor Lane product

18 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Andrew,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product.

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 5 estrellas sobre 5

We were very pleased with Decor Lane…

We were very pleased with Decor Lane the quality of the plates and bowls amazing

4 de julio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Doron,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product.

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Decor-abound

Thorough, prompt, courteous staff ... accommodating

Lovely product quality ... inviting prices

2 de junio de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Peter,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product.

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No Returns or Exchanges

I wanted a return an unopened item, which according to their website is up to their discretion and they refused. I would have been okay with an exchange, but they just leave their customers stuck with products and I think most good companies allow returns and/or exchanges if you're willing to absorb the shipping. If you're 100% sure you want something, good luck. But I won't be shopping with them again.

22 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Extremely helpful chat assistance, and NOT from a BOT

I chatted with Jay, who gave me a heads up that there would be a difference in size between US standard and European standard. I would have ordered something that would have been the wrong size and couldn’t have been altered to fit. I was spared a disappointment AND expense! Jay was also so patient while I checked measurements on things— couldn’t have asked for better customer service!!

6 de mayo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Carol,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product.

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent Online help!

Very responsive & quick to help answer any questions.
Answered with very detailed information and very polite!

5 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Randi,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product.

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This is the company I can trust

I wasn’t clear about the print description then I contacted customer care team and promptly received the answer that completely satisfied me. I went to ordering and received the package without delay.

11 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Paul,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product.

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great product

We ordered 2x CÉLESTE TRINITÉ CHANDELIER - Cosmic Circlet & Ovoid just before Christmas and got delivered on 3rd Jan this year. We really loved the customer support they have. They are quick and supportive. Chandelier are of good quality but prices are bit high. I will definitely buy again and 100% recommend their website.

20 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Sonia,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product,

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us. We tried but couldn't add the picture you shared with us and we're very disappointed that others won't be able to see how creatively you've made use of the extra pillowcases.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good quality 👌

Good quality 👌
Very satisfied with my order.
I will definitely order more

22 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Jade,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product,

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us. We tried but couldn't add the picture you shared with us and we're very disappointed that others won't be able to see how creatively you've made use of the extra pillowcases.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I loved the duvet cover and my sham reuse!

I loved the duvet cover. Since I didn’t need the pillow shams, I used them to cover the two dining room chairs at ends of the table - love😍!

7 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Maria,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product,

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us. We tried but couldn't add the picture you shared with us and we're very disappointed that others won't be able to see how creatively you've made use of the extra pillowcases.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Disappointing, Not Recommended

I purchased a Prussian Blue King Duvet set. The product that arrived was DULL in colour and not as advertised. I was told that I could not exchange the product despite the discrepancy in colour. It’s too awful to use so it’s sitting in its original packaging. I don’t believe most of their reviews are genuine either. It cost me close to $600, and they offered to refund $37 and give me a gift card for $50. Terrible product, service and false advertising. Don’t recommend it, save your money.

26 de septiembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Upa,

We apologize for any inconvenience caused and regret the experience you've faced.

You mentioned that you think the color you've received is different from what has been mentioned on the website.

We'd like to let you know that we have clearly mentioned a disclaimer on each product page which says - Also please note, product color may slightly vary due to photographic lighting sources or your monitor settings.

After thorough inspection, our team had concluded that the same item has been sent to you. Please understand, the color may vary due to different lighting conditions.

Due to the same reason we could not process a return for your order.

Warm Regards,

Team Decor Lane

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order and good communication…

Easy to order and good communication from the seller. I would shop here again.

28 de mayo de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Decor Lane

Respuesta de Decor Lane

Dear Renee,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service.

It's always a pleasure to know that we're meeting our customers' expectations and providing them with the quality service they deserve. We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with our product,

Your kind words and support mean a lot to us and we truly appreciate your patronage. We hope to continue serving you in the future and delivering the same level of satisfaction that you have come to expect from us.

Best regards,

Customer Care

Team Decor Lane

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más