Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Being the sceptic that I am I thought this site would be too good to be true as I hadn’t seen raffle pages like this before. I gave it a go with 2/3 different prizes and then saw a Facebook post about... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I've used other raffle companies before and I hate how the odds are always ridiculously high, especially when the tickets are highly priced too. The Draw have some really good prizes for a fraction of... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I had 20 tickets on the Vw camper draw. They cancelled it. They’ve been sitting on my money for months. Now, instead of refunding it, it’s in an account to spend on small competitions like spa days et... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I entered a draw for a vw camper. They withdrew the prize as they hadnt sold enough tickets and put my money in the "wallet"This was no use to me as I had no interest in any of the other compe... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Agencia de viajes
  2. Tienda de electrónica
  3. Tienda de juegos
  4. Concesionario de vehículos de motor
  5. Concesionario de motocicletas
  6. Relojería

Información proporcionada por diversas fuentes externas

The most exciting range of competitions with the widest choice of prizes. All winners are independently selected by PromoVeritas™ the world's leading competition adjudicators and every competition is verified.


Información de contacto

3,0

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

338 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

In July 2020

In July 2020, I purchased a camper ticket that didn't sell out, so the amount was refunded to my wallet. Not realizing I could withdraw the funds, I used them for another competition that has since been discontinued as well. Despite initially being attracted by their advertising, no promotions seemed to have occurred after my purchase. My inquiries to the Draw have gone unanswered. I also spent additional funds on a different competition, with no clue if it was ever drawn. I won't be returning!Update after response: I received a reply only after posting on Trustpilot. I'm surprised the draw reportedly sold out since less than 10% was sold near the closing date. But perhaps I'm mistaken. The winners' page on their website doesn't display any winners. I will continue to use only those companies that offer live draws that can be watched!

13 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

waste of money

Bought a camper ticket last July 2020 that didn't sell out so I was refunded to my wallet, unaware at the time I could withdraw this I used on other competition which now has been stopped also, no advertising seemed to take place even though my original camper ticket was bought due to the lure of their advertising. There has been no contact from the Draw following emails from myself. Other fund were spent on a competition and you have no idea if its ever been drawn or what. Will never use again!

Edit after reply: the reply only came once I made the trust pilot review. I find it amazing that the draw actually sold out to be drawn considering the there had been less that 10% sold on the run up to the end date. But maybe I am wrong. No winners displayed in winner page on the website. I will still not use this site again, I will stick to companies that run live draws that can be watched!

20 de abril de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de The Draw™

Respuesta de The Draw™

Hi Alison, we had already replied to your email today confirming that you can see all the winners on our winners page for each draw you have entered. If you need further details of the draw, please don't hesitate to get in touch and we can confirm any details you require.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I bought a ticket for a vw camper van

I bought a ticket for a vw camper van, which didn’t sell enough tickets and was withdrawn. After leaving it for some time I found this a really easy site to use and my money was safely stored in my wallet to reuse and Ive now got 2 tickets in the hope of winning a tv. Will definitely use again.

20 de noviembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Best £1.75 I’ve spent

As others have mentioned entered a camper van draw for it to be cancelled but as it said in the t&cs if they don’t sell 80% they have right to refund. That led to me seeing the low odds low cost draw for a Mavic Mini draw with 280 tickets available. I went for one and won. As soon as I won, the prize team were in contact and received prize in 2 days. Best £1.75 I’ve ever spent.

15 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID this company

I entered a draw for a vw camper.
They withdrew the prize as they hadnt sold enough tickets and put my money in the "wallet"This was no use to me as I had no interest in any of the other competitions I contacted customer services for a refund and have been completely ignored, not had any response at all
AVOID this company, try dreamcar giveaways or BOTB instead.

Edited to add

Despite the reply I have still had no contact by email or phone, and despite requesting a refund I have no money back.
I have tried again today for a refund, lets see if I get my money this time

26 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de The Draw™

Respuesta de The Draw™

Hi Andy, you can withdraw your wallet funds whenever you like, have you clicked the withdraw button? Please could you change this review as it’s a little unfair when we have contacted you and offered a refund. Many Thanks.

Hi Andy, in response to your edited review, I myself have emailed you twice this week to sort your refund, please check your emails. Also your original refund request did not give us an opportunity to sort it for you before you had posted a negative review saying we had ignored you, so this was very unfair.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Being the sceptic that I am…

Being the sceptic that I am I thought this site would be too good to be true as I hadn’t seen raffle pages like this before. I gave it a go with 2/3 different prizes and then saw a Facebook post about a guaranteed winner that week for a PlayStation 4 and decided to add that one as well! Well I only went and bloody won it! Again, sceptical about what/when it would arrive but with amazing communication from the team a brand new in sealed box PS4 with 3 games arrives next day! Definitely will be continuing on this site and telling everyone I know!

16 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Super chuffed

Super chuffed with this site! The tickets are cheap as chips and I like the smaller prizes just as much as the bigger, I feel they are more realistic prizes and odds compared to other sites which is more exciting! I’ve seen a few reviews complain about receiving money back from ‘cancelled raffles’ but I’d take the money to spend on others rather than a lose! 😂 I now have three more tickets on! Got my fingers crossed! I’m hooked!

16 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Decent odds, low ticket price!

I've used other raffle companies before and I hate how the odds are always ridiculously high, especially when the tickets are highly priced too. The Draw have some really good prizes for a fraction of the cost per ticket. And the odds are much better too! Its actually worth a punt and exciting to play! Keeping my fingers crossed for the recent draws I've entered 🤞

16 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was a winner!

I entered this on a whim and I actually won! Thomas, their marketing manager was great and kept in contact to make sure I received my prize ok. I've recommended to my friends who are also now having a go. Definitely a great experience!

16 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Cancelled draw

Draw I entered was cancelled due to low sales others set a end date and draw regardless of sales now used the credit and more on another draw hope this doesn’t get cancelled as well not a great first experience
Update draw for mini not cancelled but no draw info the draw only 10% of the 999 tickets sold it seems the draw happened behind closed doors no transparency no email updates draw info results indicated by generic photo and a name won’t be using again others do live draws and that’s what I will be doing from now on

16 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fraud! Avoid this site!

I had 20 tickets on the Vw camper draw. They cancelled it. They’ve been sitting on my money for months. Now, instead of refunding it, it’s in an account to spend on small competitions like spa days etc. Not interested. I am only interested in competitions for camper vans! This is fraud! You have obtained my money under false pretences. Refund immediately! Avoid this site

15 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de The Draw™

Respuesta de The Draw™

Hi Graham,
Regarding your review and to provide a summary of the situation.
We have been trying hard to sell the camper draw tickets for the past three months since launch but despite our teams best efforts and in this current climate it has not proved possible to generate sufficient interest.
Believe me we are genuinely all as upset about having to cancel the camper draw as you.

Therefore, as you have pointed out, we have now added low ticket number draws for a variety of prizes to get quick results as we know from customer feedback that this is required and has been requested.
Rather than draws having 9,333 tickets for sale, as did the camper draw you entered, the new draws have on average around 450 tickets for sale which deliver great odds and a much faster timescale from launch to draw.
In the current climate we expect this approach to deliver greater value to customers with a quicker sales timeline.

To address your comment concerning the refund.
There is no issue at all in you accessing your refund, if you go into your account on the website and enter your wallet you will find the standard refund request facility which has always been a feature within the website..
This is a feature that enables a customer to take out the value of their wallet at any time, and as such there is no issue at all in you doing this.

Regarding the cancellation of the camper draw, please be assured that we thought long and hard regarding this, and after a great deal of consideration, the best way forward was to accept that tickets sales were slow & not improving and react accordingly.
By offering a variety of new low odds alternative draws, along with a 10% wallet bonus if a customer wishes to enter the new draws , we have provided existing customers with the choice to move forward with us or alternatively to take the wallet refund.

Additionally, and noting the point in your review, we must state strongly that we always operate in a 100% correct manner and would never act in any kind of fraudulent way or with less than acceptable standards.

What has happened here is unfortunate, but please be assured that as a business we tried extremely hard to make the camper draw work regardless of advertising & marketing costs but it has now reached a point where it is clear that to progress would not achieve the required level of sales.
Hence the action taken to move things forward by providing the options for you to either use the amount in your account wallet, plus the bonus, and choose one of the new prize draws or to action the refund request facility in your wallet.

We are very grateful to existing customers who support our new approach moving forward and we also thank existing customers who do not wish to continue with us.
Therefore in your case we thank you for your camper ticket purchase and would obviously prefer you to stay with us, however we completely understand that you have decided to take the refund route.
Please let our support team know if you require any assistance in terms of the wallet refund facility and we will be pleased to assist.
All the best.
On behalf of the Draw Group Directors.
Best regards, Garry

Valorada con 1 estrellas sobre 5

AVOID IS MY OPINION

AVOID IS MY OPINION
Spent alot of money on tickets, since earlier this year 2020 , only for them to pull the rug on several competitions!!
Their out to make money obviously, so its quite easy to just sit back with your cash in there bank, hoping your respend it with them. Have money to make money / To purchase new stock.
I've asked for all my bet money back today, but had no response as yet. Concerned I'm gonna learn the hard way here!!

15 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de The Draw™

Respuesta de The Draw™

Hi Kevin, we’ve tried to be as honest as possible with our customers, and explain what hasn’t gone as we had hoped and why, and to Thankyou for understanding whilst we make some changes. Your refund request is being processed so you haven’t lost out and we couldn’t have been fairer really, so would have hoped you would have understood a bit more than new businesses often experience challenges especially in the current climate. COVID has taught us all to be more empathetic and understanding, and whilst we are as disappointed as you, we don’t think we could have been any fairer than offering your money back or a credit with some extra for your support. As you will know many businesses in our position cease to continue but we thankfully have support of our customers and a plan to develop.

So we thank you for your support, but would have appreciated some more understanding especially as we are trying to create jobs when others are cutting them and without our customers ongoing support that wouldn’t be possible.

All the best.

The Whole Team at The Draw.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Appalling

Appalling. I entered a competition in good faith, and now, due to not selling enough tickets they have cancelled the competitions. Rather than give a full refund, they have given a credit note and you have to ask for a full refund which can take up to 14 days. Strange how they can take the funds immediately but have to sit on it for two weeks before refunding.
And the draws went from £8.50 for an M4 to £18 for a mini.
I’ll stick with REVCOMPS in future as they know what they are doing.

15 de septiembre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de The Draw™

Respuesta de The Draw™

Hi Stephen, Your refund is processed immediately and arrives in your bank as fast as your bank processes it. Some banks take longer but typically 3 days is normal. In good faith we have contacted you to explain the situation and be as honest and fair as possible, hence us offering a credit with a bonus or a refund if you wish. Regarding the M4 and MINI as you will no doubt be aware entering these draws with others, ticket numbers make a huge difference, we have reduced the mini to under 1,000 tickets when it was over 7,000 and yet the ticket price has only gone from £5 to £18, we are running this competition at cost, with absolutely no margin in the vehicle. So all the savings have been passed on to you the entrant. As with lots of businesses we are relatively new and trying to provide something a bit different in the sector with quality, honesty and transparency. New businesses should be given a chance, especially when they are honest about when things don't go how they wanted but keep customers informed and try to do the right thing. Alot of our customers are being really supportive and understanding, and for those that don't wish to enter another draw just yet we of course offer a refund, but to write such a negative review when we have been upfront and fair, seems unnecessary and also damaging to a business trying to create jobs, value and quality in an economy that isn't exactly favourable at the moment. If COVID19 has taught us anything, it is empathy and understanding. Everyone has to start somewhere, and the best organisations are those that improve and grow as we plan to.

We would love an opportunity to change your mind and your review, and anything we can do to apologise for your disappointment.

All the best.

The Draw

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más