Zeer tevreden
De reviews waren wat twijfelachtig, dus ik heb eerst contact opgenomen via mail om te kijken of er reactie zou komen en dit was de eerst volgende werkdag in orde. Zodoende toch een duur kleed voor de hond besteld. Binnen 2 dagen was er een verzendlabel aangemaakt, maar duurde het nog even voordat er een pakket aangeleverd was bij het postbedrijf. Binnen een week was echter het product netjes bij ons, top! Het kleed voor de honden is ook echt van top kwaliteit, dus we zijn zijn zeer tevreden.








