Farm2table Opiniones 

731
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Så mysigt ställe! Bara sprang på det för var lite tidig till butiker jag skulle besöka. Hoppade av bussen precis utanför. Skön känsla, mycket god Chocolate banan breda. Men det finns så mycket gott hä... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I never usually leave reviews, but we order from here on a monthly basis, the service is brilliant. The quality of the meat is second to none, compared to other previous butchers we’ve used. This is f... Ver más

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I’m always on the lookout for excellent quality meat suppliers but Farm2table was a disappointment. The beef smelt past it’s best and sausagemeat had no ingredients listed and pork belly had a double... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Prompt delivery, ell packaged in a secure container with ice packs. Delicious diced lamb and chicken legs. The whole family commented on how tasty the lamb was. Beef shin and fillet strips also tast... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Carnicería
  2. también en la categoría
  3. Embalador de carnes
  4. Mayorista de carne
  5. Procesador de carne
  6. Proveedor de productos cárnicos
  7. Tienda de frutas y verduras

Escrito por la empresa

Our focus is purely on quality and consistency. We can deliver on demand to get quality food from our farms to your table.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

731 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 75% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(731)

25 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible customer service and delivery service

I ordered before Christmas with delivery day 28/12.
The delivery company never showed up and they will deliver the meat today, after a week! I have contacted them and they told me that they are not a refrigerated company, which means that the meat should go directly to the bin!
I tried to contact farm2table via email and telephone but I received no response.
I have spend £100 to through the meat to waste and no one answers to me to help me find a solution.
I don’t recommend them at all

27 de diciembre de 2023
Logotipo de Farm2table

Respuesta de Farm2table

I regret the inconvenience you faced with your order. After my return from a brief New Year break and upon reviewing messages, it has come to light that there was a miscommunication with our courier regarding the delivery address. Initially, they attempted delivery to location number 78, which is a closed shop. Unfortunately, due to the holiday season, redelivery couldn't be attempted until January 2nd.
Upon further examination of your order, it became apparent that the provided delivery address did not specify that you reside at 78C, a flat above the shop. To ensure smoother deliveries we recommend including precise instructions and the correct address details when placing orders.
Regarding your concern about the refrigerated van, please rest assured that our meat is meticulously packed in poly boxes with ice packs to maintain freshness during transit for 48 hours.
Understanding the disappointment of having to discard the meat, we have processed a full refund for your order.

Best regards,
Tony Hopkins

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Our ultimate Christmas box was amazing

Our ultimate Christmas box was amazing. Enough for the two of us and 2 additional people who confirmed Christmas with us after the order was placed. Turkey beef and ham, pigs in blankets and stuffing balls all the best quality. Fantastic!! Thank you!!!

22 de diciembre de 2023
Valorada con 4 estrellas sobre 5

A lovely bird!

The Capon Style Chicken was virtually ready for the oven when collected 23DEC and was delicious and appreciated by all.

23 de diciembre de 2023
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Informed when it was going to be…

Informed when it was going to be delivered
As usual well packed ,good value, pop up button to inform when perfectly cooked and most of all was enjoyed by all the family will buy again in the future.
Also purchased pigs in blankets and sausage meat that was exceptional So see you next time 🥰

23 de diciembre de 2023
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I never got my order of ham it cost me…

I never got my order of ham it cost me 37:50 iv already sent you 2 messages you ask me for my order number but I don’t know my order number as you can check my order you must have my order number as I’ve already paid you with my bank debit card ps i ordered my ham on the 13th of December

23 de diciembre de 2023
Logotipo de Farm2table

Respuesta de Farm2table

Hello Antony,

Thank you for reaching out, and I sincerely apologise for any confusion regarding your order. After thorough investigation, I've located your order, which is still awaiting collection. It seems there might be a misunderstanding, as it appears you were anticipating a delivery.

I want to clarify that our minimum order for delivery is £95, as clearly stated on our website. Unfortunately, the checkout process does not allow for orders below this minimum for delivery. In light of this, I've processed a refund for the amount of £37.50, which was paid using your bank debit card.

I regret to inform you that, due to the misunderstanding, the ham reserved for your order has been discarded as we were unable to proceed with the collection. I apologise for any inconvenience this may have caused.

I appreciate your understanding, and please feel free to contact us if you have any further questions or concerns. We value your patronage and hope to serve you better in the future.

Best regards,
Tony

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great service

3 bird roast was lovely and the delivery gave a time slot so no need to wait in all day would definitely get my meat from farm to table again

23 de diciembre de 2023

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más