Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

They cancelled the order, but have left a hold on my debit account for the amount of the purchase. I can't use that money until the hold is lifted Update 5/21/23:If your company is going to engage in... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This product has been a true keeper to have at all times. No headaches afterwards and lasts in your system for days of pleasure. My order was processed and delivered quickly. This has been a great... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have used Adrene Vive for over 10 years. Great product. Helps to lower my cortisol levels which tend to run high. Keeps me relaxed and less anxious. I feel I am better able to handle everyday stres... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Their website was very easy to use. I ordered WAP and it shipped pretty quickly. Just like the description, my libido definitely spiked. My husband noticed a difference right away. I'll be buying more... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

3,9

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

43 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Do products come in discreet packaging?

25 de noviembre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Valerie,

Yes. All products come in discreet packaging. Also, you will receive a 10% discount at checkout. Please email us at hello@firstholisticchoice.com if you have any additional questions.

Thank You

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Was ordering stuff to help coworkers…

Was ordering stuff to help coworkers out because they didn’t want they’re wives to see and last order just didn’t come so I started ordering from somewhere else

27 de septiembre de 2022
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Brendt,

We are so sorry to hear that you did not receive your order. According to our records and the tracking number, your package was delivered. Unfortunately, we did not receive any communication indicating your package was not received. A member of our team will reach out to help resolve this situation.

Thank You

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fast shipping

This product is effective and priced at a good amount. Fast shipping and trusty seller.

3 de octubre de 2022
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Chris,

Thank you so much for your review and glad it was effective. I hope you choose to order from us again in the future.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

When charges appear on the statement

When charges appear on the statement
Leave the name of product purchased to avoid, what is this charge?
Secondly I thought I was purchasing capsules not honey pockets infused with the medicine.
Please write ordering forms more clearly

15 de agosto de 2022
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Gary,

Thank you for the review. We reviewed your order and the item stated "honey" in the description, which is what we sent you. We apologize for the confusion. A member of our team will reach out about your order and the statement issue. We appreciate your business and hope to win you back in the future.

Thank You

Valorada con 2 estrellas sobre 5

The gummies were melted to the…

The gummies were melted to the packaging. I have them in the freezer to try to get them in to a solid state,.

1 de septiembre de 2022
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Raul,

We apologize that the product was melted. Even though we keep all products in a climate-controlled storage area, once they leave our facility they can melt if they are left outside for too long once delivered. Our team has already contacted you to resolve this issue as fast as possible.

Thank You

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great site

Product is good! Only complaint that knocked it down a star is shipping time. Takes quite some time to get a purchase. Otherwise, easy overall experience!

8 de julio de 2022
Valorada con 1 estrellas sobre 5

i ordered a product and now i dont see…

i ordered a product and now i dont see it nor has it told me when its comming
i think this is a scam....order number is 1424 .i just want what i ordered money refunded thanks

27 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Sharon,

Your order was placed on Friday, June 24th at 8:47 p.m. EST. It was shipped on Monday, June 27th and is expected to arrive on June 29th, which is well within our shipping time frame. You received an order confirmation email with our shipping policy and an email with your tracking number the morning of June 27th. However, we will resend this information to you for reference. We have all of the records and receipts if you would like us to forward them to you.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I did not receive the Venus intense

I did not receive the Venus intense. I was sent the regular ultra instead

7 de junio de 2022
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Kesha, we apologize for the inconvenience. Please send us an email at hello@firstholisticchoice.com and we will process a full refund immediately.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

thank you

thank you , its wonderful

6 de junio de 2022
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Virginia, thank you so much for shopping with us and for your kind review.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Pricey and still gives headaches…

Pricey and still gives headaches despite it specifically doesn’t.

22 de mayo de 2022
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Adam,

Thank you for your review and we apologize for the inconvenience. A member of our team will be reaching out to you shortly.

Customer Care Team
First Holistic Choice

Valorada con 5 estrellas sobre 5

WAP works every time

Their website was very easy to use. I ordered WAP and it shipped pretty quickly. Just like the description, my libido definitely spiked. My husband noticed a difference right away. I'll be buying more, unless my husband beats me to it.

24 de abril de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Not Yo Mamma's Garden

Respuesta de Not Yo Mamma's Garden

Hello Elese, we are happy to hear that the product works!

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great experience and product!!!!!!

This product has been a true keeper to have at all times. No headaches afterwards and lasts in your system for days of pleasure. My order was processed and delivered quickly. This has been a great experience overall and I am a dedicated customer.

Junior

24 de abril de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fabulous product and service

I have used Adrene Vive for over 10 years. Great product. Helps to lower my cortisol levels which tend to run high. Keeps me relaxed and less anxious. I feel I am better able to handle everyday stress. When I run out I notice a difference within 48hours.
First Holistic Choice has great pricing on this product. The process and shipping was simple and fast. Will definitely be ordering again.

24 de abril de 2022
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más