Fjallbarn Opiniones 15

TrustScore: 3.5 sobre 5

3,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información


Información de contacto

3,5

Medio

TrustScore: 3.5 sobre 5

15 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

passar till mycket

Jag beställde en skjorta med ståkrage och den har snabbt blivit en favorit i garderoben. Passformen är avslappnad utan att se slarvig ut och designen fungerar både till vardags och vid lite mer uppklädda tillfällen.

20 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Beställ inte

Tog en stjärna för minus fanns inte. Beställde en fin olivfärgat kavaj från dom. När den anlände (från kina) var den fel modell, fel färg och nån slags polyester sk.t material, inget som stämde från deras marknadsförings foto. Det var bara returnera…NOT.
Dom meddelade mig att jag var tvungen att står för returkostnaden själv och tull/moms till kina. Retur kostade 50% av vad jag betalde för jackan. Dom erbjöd mig 10% av totalkostnad om jag behöll jackan men det var oanvändbar. Dåliga produkter/dåliga kundservice/sämst retur rätt. Sämst alltså.

23 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jag kände inte till märket innan jag…

Jag kände inte till märket innan jag beställde, men fokus på komfort och funktion tilltalade mig. Jag köpte en skjorta och ett par shorts, och båda känns som plagg gjorda för att användas på riktigt i vardagen. Kvaliteten känns bra och den enkla stilen passar mig perfekt. Jag kommer gärna tillbaka och tittar på framtida kollektioner.

12 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Vill bara varna

Vill bara varna!
Ett företag som utger sig för att vara svenskt, men sitter i Holland. Svara inte på frågor, utan viftar hela tiden bort frågorna med att "vi håller på att förbereda ert paket".
Det finns en anledning till att dem har så dåliga snittbetyg här och dem har tagit bort möljgheten att ge recesioner på google. Ouch!

22 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jag köpte ett par vida byxor och blev…

Jag köpte ett par vida byxor och blev positivt överraskad över hur bekväma de var redan från första dagen. Den elastiska midjan sitter skönt utan att strama. Jag har använt dem både hemma, på stan och när jag varit ute och ätit. De känns avslappnade men ändå välklädda.

3 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Jag köpte en kostym inför en…

Jag köpte en kostym inför en familjetillställning och fick flera komplimanger under dagen. Materialet var bekvämt även efter många timmars användning. Det jag gillade mest var att den såg elegant ut utan att kännas överdriven. En riktigt bra balans mellan modernt och klassiskt.

2 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fruktansvärt dåligt material på kostymer, aldrig mer.

Företaget först och främst ska marknadföra riktiga bilder på kläder de säljer. Beställde mörk grå kostym som var rena katastrof, färgen, storlek allt var fel. Från min erfarenhet beställ inget kostym från de, jobbiga returer, ska skickas till Kina och det kostar, så man förlorar bara mera pengar.

21 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

ren stil utan krångel

Webbplatsen fångade mitt intresse eftersom den inte hade den där typiska känslan av snabbmode. Allt såg rent, lugnt och lättburet ut. Jag köpte en klänning inför en weekendresa och den motsvarade precis mina förväntningar.

10 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

stilrent och lättmatchat

Jag köpte nyligen en kavaj och blev imponerad av hur lätt den var att matcha med resten av garderoben. Inga onödiga detaljer, bara en ren och stilren design. Precis vad jag letade efter.

2 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Kundtjänsten var väldigt hjälpsam när…

Kundtjänsten var väldigt hjälpsam när jag hade frågor om storleken. Jag fick svar redan nästa morgon och rekommendationen stämde perfekt. Plagget sitter bekvämt utan att kännas för stort, vilket annars kan vara svårt när man handlar online. Hela upplevelsen kändes personlig och smidig.

22 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Helt otroligt dålig service

Helt otroligt dålig service. Ingen retur godkänns för produkten som inte alls stämde med bilden. Mycket besviken på företaget som inte följer lagen om retur och pengarna tillbaks inom 14 dagar. Kan vara varna andra att handla någon annanstans. Bortkastade pengar för varan plus returpaketet. Handla inte här.

17 de junio de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

enkelt och avslappnat

Det jag uppskattade mest var att inget kändes överdrivet. Kläderna har en avslappnad och naturlig stil som passar perfekt i vardagen. Beställningen kom inom utsatt tid och allt var snyggt packat.

25 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

en favorit i garderoben

Jag beställde en midiklänning och den har blivit ett av de plagg jag använder mest. Stilen känns väldigt skandinavisk på bästa sätt, enkel men ändå välklädd. Tyget faller fint och fungerar lika bra med sneakers som med stövlar.

29 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

VARNING FÖR BLUFF

Katastofalt dåligt! Bild och beskrivning överensstämmer inte alls. Skickade efter en härlig herrtröja men när den kom var det en helt annan ful polyester historia som jag nu ska försöka skicka tillbaka. Har kontaktat kundtjänst för att få retursedel vilket inte fans med i sändningen.

12 de junio de 2026
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más