Fogervapes Opiniones 

44
•
TrustScore: 2 sobre 5

2,2

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I created an account with all my information. Verified my age and went to pay with Google Pay , not able to pay , I tried credit cards and also same problem.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

SCAM SCAM SCAM today marks exactly 2 months since I ordered $205 worth of vapes from fogervapes.com. My order was returned to foger vapes and I was told to pay another $9 for shipping, which I did...... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Absolutely love this company, I own almost every foger switch you all make! My favorite is skittles cupcake, and blue dragon. Keep up the great work guys! I was smoking cigarettes for 28 years before... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I've bought 15 or so, different models, different flavors... The separate battery concept seemed a wiser way to go. Every single Foge'n one has leaked and about half of them within a cou... Ver más


Información de contacto

2,2

Malo

TrustScore: 2 sobre 5

44 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

2,2

Todas las opiniones

(44)

35 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wait a long time for what you didn't order.

It took a week for them to fill the order and ship it. Then, I waited another week to get the order via USPS. I ordered 5 pods and one kit but got 6 pods. No reply from their support team yet. I feel as though I've been "duped". I'm glad that it was only for 5 dollars but there are less expensive retailers out there with much better reviews so...

11 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

They SAY 3-5 days to your door

They say 3-5 days to your door. After a week my order still hasn’t shipped. This was my second order. Had shipping issues the first time too but thought to give them the benefit of the doubt. Noticed a couple pods didn’t last anywhere near as long as they should have. Never again.

23 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Foger vape kit not worth it

I purchased the foger vape and battery kit less than a week ago.I have more than three quarters juice left and the unit stopped working on me. I have gone through all of the trouble shooting tips I found online, and I just keep finding information from people about how these units stop working often and are a waste of money. I'll go back to geekbar

2 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Good morning

Good morning. Thought they finally came out with disposable vape that was amazing. I was wrong I had about 10 different flavors in my door or my car and I was gone for one day and they were all empty when I came back did all leaked into my door they were all standing up straight and I came back to over $300 worth of product that disappear in the bottom of my door or my car. No other vape leaks like that this is a two-piece piece of shit. I enjoy The flavors Don't get me wrong but I like multiple flavors so when I leave flavors in my door and then I come back and I lose all my money because this company has just decided to make a shitty product The flavor is good like I say but the product is f#@#ing shit now I have no vapes and I'm never going to buy from this company again. Can you imagine this happened a day before Christmas so it was unable to go get another vape because everybody was closed fogger sucks. Every time I try to get a hold of them they never call me back.

23 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

BAD PODS! THEY DONT CARE! No refund for you!

I’ve been using FOGER for years. Unfortunately I have purchased a few defective kits that have two juice pods that legit don’t work. The battery pack flashes and the juice is basically just.. existing and can’t be used. I’ve contacted customer service over chat with proof & waited weeks for an email reply with supposed “investigation”. Weeks later, I’m being told to text a random number with proof that HAVE ALREADY BEEN SENT over chat and email and now they need text proof? Unacceptable and truly showing they do not care an ounce about their customers. Especially one who’s been with them for years. Save your money and go elsewhere. I never got my refund or my replacements. FOGER Do better. -Brit

1 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve been vaping for a fat minute lol…

I’ve been vaping for a fat minute lol since high school and fogger really brings out the old school mod looks , the taste is pretty spot on , I love the fact that you can see all your juice . 30k puffs last me about 2 weeks compared to other brands only lasting a solid week . Shoutout fogger vapes you guys got it down

15 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great prices and customer service

They were out of my preferred flavor due to the tariffs currently impacting many businesses in the US. A full refund was issued along with a great discount code for my future order. Thank you!

18 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Fogervapes

Respuesta de Fogervapes

Hi Kim,
We truly appreciate you taking the time to update your review. Tariff delays have been tough on everyone, but we’re glad we could make things right and leave a better impression. Thank you for your understanding and for giving us another chance. We look forward to serving you again soon!

— Team FogerVapes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Solid Site, no issues

Solid Site, No Issues

Took a chance on Fogervapes and glad I did. My order came in pretty quick and everything was legit. Got the Switch Pro (Blue Rancher) and it hits super smooth — flavor’s on point and it’s lasting way longer than I thought. No sketchy vibes, no problems. Will for sure be back for more.

21 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Fogervapes

Respuesta de Fogervapes

Hi Kelvin,
We’re so glad to hear your experience with us was smooth and that the Blue Rancher hit the mark! We work hard to ensure quick shipping and fresh stock, so it means a lot that you noticed. Appreciate the support and look forward to having you back soon!

— Team FogerVapes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The Goats 🐐

Honestly pleased with the service. The new flavors are fire too, these guys are A1. I didn’t realize the tariffs would affect my vapes in store so I came online. A little delayed but I still received my shipment!

Age verification kinda was annoying but other than that we’re good. I will be back before I run out again.

2 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Fogervapes

Respuesta de Fogervapes

Hi Robert,
We appreciate the GOAT-level review! 🙌 Thanks for sticking with us even through the recent tariff delays — we’re glad your order made it safely and that the flavors hit the spot. We hear you on the age verification and are always working to improve the process while staying compliant. Hope to see you back before you run out!

— Team FogerVapes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Legit

Quick and easy service. I really liked their communication even though every vape brand is struggling.

I was super sketched out using them first but they sell real products and I’m here for it.

30 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Fogervapes

Respuesta de Fogervapes

Hi Brad,
Thanks for trusting us, especially during a tough time in the industry. We know how sketchy things can feel lately, and we’re doing everything we can to provide real products, fast shipping, and honest service. Glad you’re here for it — we’ve got your back.

— Team FogerVapes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I placed an order and received it…

I placed an order and received it within a few days! Fogervapes has surprisingly surpassed my expectations! I’ve never had any issues placing an order! My order was packaged really nicely too. Thank you!!!

18 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Fogervapes

Respuesta de Fogervapes

Hi Tiffany,
Your feedback means the world to us! We’re thrilled to have exceeded your expectations and that your order arrived safely and quickly. Thanks for giving us a shot. We look forward to delivering for you again soon.

— Team FogerVapes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve been shopping with Fogervapes.com…

I’ve been shopping with Fogervapes.com for a few months now and always get my order within a few days! I will always stay loyal to them even though they are experiencing delays in the market but so are the vape shops near my home so I know they are trust worthy!

16 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Fogervapes

Respuesta de Fogervapes

Hi Andrea,
Loyal customers like you are the heart of our business. Thank you for sticking with us, even with all the market delays. We’re doing our best to stay stocked and ready, and your trust keeps us going. Can’t wait to ship your next order!

— Team FogerVapes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

On time delivery and great price with…

On time delivery and great price with stellar quality.

7 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Fogervapes

Respuesta de Fogervapes

Hi there,
Thank you for the awesome review! We’re glad the delivery was on time, the price was right, and the quality lived up to your expectations. We work hard to hit all three, and we appreciate you noticing. Hope to see you back soon!

— Team FogerVapes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I placed an Oder almost 3 weeks ago and…

I placed an order almost 3 weeks ago and have not received even a shipping date. I did get a reply to first email I sent them and they advised issue is do to tariffs ( I call BS on that). I have not received any response to the several emails I sent requesting to cancel my order and refund my money

25 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Fogervapes

Respuesta de Fogervapes

Hi Kim,
We’re truly sorry to hear about your experience, but we were unable to locate any order or customer record under your name or email in our system. We take these claims seriously and would like to resolve this as quickly as possible.

If you placed an order with us, please contact our support team directly at 833-542-6992 with your order number and the email used at checkout so we can investigate further.

For full transparency: we’ve recently issued full refunds for all pre-orders due to unexpected customs delays, and have notified all customers. Our current website only lists in-stock items that ship same day or next business day.

We’re committed to rebuilding trust and ensuring every customer is taken care of. We’d appreciate the opportunity to help if this review is legitimate.

— The FogerVapes Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I placed my first order a week ago…

I placed my first order over a week ago for $80 and since then, I have gotten absolutely zero updates on my order. I've reached out via email and text and they simply do not reply.

4 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Fogervapes

Respuesta de Fogervapes

Hi Kristine,

We’re truly sorry to hear about your experience, but we were unable to locate any order or customer record under your name or email in our system. We take these claims seriously and would like to resolve this as quickly as possible.

If you placed an order with us, please contact our support team directly at 833-542-6992 with your order number and the email used at checkout so we can investigate further.

For full transparency: we’ve recently issued full refunds for all pre-orders due to unexpected customs delays, and have notified all customers. Our current website only lists in-stock items that ship same day or next business day.

We’re committed to rebuilding trust and ensuring every customer is taken care of. We’d appreciate the opportunity to help if this review is legitimate.

— The FogerVapes Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más