Banner for furniture.co.uk

furniture.co.uk Opiniones 

1416
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,7

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Highly recommended. Very good range of products. Excellent service. Friendly staff. Everything straight forward and 'upfront' when dealing with this company - unlike many of the larger chain companies... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really pleased with my Gainsborough triple wardrobe. It arrived quickly, within the delivery window given, and was assembled for me as part of the premium delivery service. The wardrobe itself is beau... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Whilst I didn’t keep my piece of furniture, I have to give this company 5/5. The service was fantastic from placing my order, the delivery drivers, my returns request and collection. I will definitely... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Really pleased with furniture, it really is good quality, good communication from Furniture .co.uk. The only fault was one of the delivery drivers, the tall man was so pleasant and extremely helpful,... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de muebles
  2. también en la categoría
  3. Tienda de colchones
  4. Tienda de mobiliario para salones
  5. Tienda de muebles de exterior

Escrito por la empresa

From antique furniture restoration in the 1970s to the launch of our pioneering online furniture store in the 2000s, our story spans over six decades. But our aim has always been the same – to provide the best quality-for-money furniture in the UK. That’s what we’re passionate about and, most importantly, it’s something we’ve achieved. Today, we’re renowned across the UK for furniture that combines thoughtful design, expert craftsmanship and a personal touch – throughout the home. From bedrooms, living rooms and hallways to kitchens, dining rooms and bathrooms, you can choose furniture to fit your personality and lifestyle.


Información de contacto

4,7

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

1 mil opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 1 semana

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,7

Todas las opiniones

(1416)

239 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I have apologised to the Furniture Company, it was actually a different furniture company that I was unhappy with!

One item delivered on time, beatiful quality so very happy but second item delivery postponed, second delivery date then suddenly postponed at last minute, spoke to one of the customer team and was told a further delivery date but have not received any notification to confirm so in the air as to when this item is scheduled for delivery.

17 de julio de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Hi Michael,

Thank you for reaching out to us to confirm that this review was, in fact, for a different company.

I'm glad to hear that your orders were successfully delivered safely and on time!

If there is anything else that we can help with, please do not hesitate to get in touch.

Warm Regards,

Angharad

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent service

Excellent service! I had to return the dining table we purchased and the returns process was very straight forward. I wouldn’t hesitate to order from them again.

15 de agosto de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for your lovely review! We’re so pleased to hear that you found our returns process straightforward and that you were happy with the service you received.

We really appreciate your kind words and your confidence in ordering from us again. We look forward to welcoming you back in the future!

Warm regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Tall Jim thank you x

I want to thank Tall Jim for delivering my 'Romance Tallboy narrow chest' with care, consideration & excellence, its a beautiful dresser & Jim went the extra mile in unpacking it & setting it up in my room, I highly recommend this product & this companys service !!!

4 de septiembre de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you’re so pleased with your beautiful Romance Tallboy Narrow Chest and that Jim took such great care with the delivery and setup.

We’ll be sure to pass your kind words on to Jim ,we’re sure he’ll be thrilled to know his extra care and attention made such a positive difference. Thank you for recommending our products and service; it truly means a lot to our team!

Warm regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The draws are so gorgeous they make my…

The draws are so gorgeous they make my room look stunning 💕

14 de agosto de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you’re happy with your drawings and that they’ve added such a stunning touch to your room. It means a lot to know you’re enjoying them!

Warm regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Great product but very expensive delivery

Ordered a dressing table mirror and the prodcut is wonderful. Well made, really good value and exaclty what I wanted.

The negative side is the franky ridiculous delivery charge. £50 - which was their cheapest rate. I was initially shown a delivery cost of £70.

Of course I had the option not ot purchase and this was my choice but for sure this cost will put some off. Other than purchasing white goods I have never encountered such high delivery costs before. It is a real deterent to using this company again.

12 de agosto de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for taking the time to leave such a detailed review. We’re delighted to hear that you’re so pleased with your dressing table mirror and that you found it well made, good value and exactly what you were looking for.

We’re sorry to hear that you were disappointed with the delivery charge. We completely understand that delivery costs can be an important factor when making a purchase, and we appreciate you sharing your feedback with us. We continually review our delivery options to ensure we can offer the best possible service and value to our customers.

Thank you again for your kind words about the product and for choosing us. We hope you continue to enjoy your mirror.

Kind regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Delivery on time

Delivery on time
Quality 100%
Absolutely in love with the draws

12 de agosto de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that your delivery arrived on time and that you’re so pleased with the quality. It’s wonderful to know you’re absolutely in love with your drawers!

Thank you for choosing us and for taking the time to share your feedback. 😊

Kind regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Had to cancel the order as delivery was…

Had to cancel the order as delivery was taking too long. TBF the furniture.co.uk part was fine and the refund was processed quickly but your courier company really let you down on delivery and customer service: their rep on the phone was rude & unhelpful.

11 de agosto de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re pleased to hear that you found our service helpful and that your refund was processed quickly.

We’re very sorry, however, that the delivery delays and your experience with the courier’s customer service led you to cancel your order. We completely understand how frustrating this must have been, particularly when you were met with a rude and unhelpful response when trying to get an update.

This is certainly not the experience we want for our customers, and we’re disappointed that our courier partner let us down on this occasion. We really appreciate you bringing this to our attention.

We hope we have the opportunity to provide you with a much better experience in the future.

Kind regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great furniture/ delivery service not so much

Great furniture, I love the tetbury set only criticism is that delivery was scheduled and the men turned up a day early without warning no call or txt to check and I paid for gold service take box/packaging etc and I had to tell them To do this and I’m lucky I was home else £413 would of been left outside in full view of anyone

5 de agosto de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for taking the time to leave your review. We’re delighted to hear that you love your Tetbury set and are so pleased with the furniture.

We’re very sorry, however, to hear about your delivery experience. We completely understand your concerns, particularly as the delivery arrived a day earlier than scheduled without prior notice, and that you had to remind the delivery team about the Gold Service you had paid for. We certainly appreciate how worrying it would have been to think that a £413 order could have been left outside unattended.

This is not the level of service we aim to provide, and we’re sorry for the inconvenience caused. We really appreciate you bringing this to our attention, and we’ll ensure your feedback is shared with our delivery team so we can improve the experience for our customers.

Thank you again for your kind words about the Tetbury range and for choosing Furniture.co.uk.

Kind regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Only 1 bedside cabinet when picture…

Only 1 bedside cabinet when picture shows 2 message and they started to reply and now nothing, won't reply. Afew marks on the wardrobes and chest of draws, they are very cheaply made, you literally get what you pay for cheap. Also had to pay an extra charge £30 because it was on the second floor, even though I mentioned when I ordered!

24 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Hi,

We’re sorry to hear about the experience you’ve described. However, I believe you may have us confused with another company, as we cannot locate any orders under your name or details.

If you have purchased from us, please send us your order number or the details used when placing the order, and we’ll be happy to look into this for you.

Kind regards,
Furniture.co.uk

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent

I can not personally fault this company. We purchased a kitchen island from them, which was lovely and very well made, but unfortuantely too big for our kitchen space. They were easily available on the phone and very helpful. They delivered it and put it together within the time slot I was given and they collected it and refunded me within a week and without any problems. Excellent. I wish there were more companies with your work ethic. Thank you.

31 de julio de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you so much for your wonderful review and for your kind words. We’re absolutely delighted to hear that you were happy with the quality of your kitchen island and with the service you received from our team.

Although we’re sorry the island wasn’t quite the right size for your kitchen, we’re pleased that the delivery, assembly, collection and refund were all handled smoothly and promptly.

It’s fantastic to hear that you found our team helpful and easily available when you needed us. Your comments about our work ethic genuinely mean a great deal to us and will be shared with the team.

Thank you again for choosing Furniture.co.uk and for taking the time to leave such a lovely review.

Kind regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The hall bench lovely just what I…

The hall bench lovely just what I wanted good value for money, fast efficient delivery

3 de agosto de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you’re pleased with your hall bench and that it was just what you wanted.

It’s great to know you found it to be good value for money and were happy with our fast and efficient delivery service.

Thank you for choosing Furniture.co.uk and for taking the time to share your feedback.

Kind regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

A first-class professional and friendly service. I absolutely love my new furniture.

I absolutely love my new furniture.
It is very well made, with quality solid wood and every attention to detail is taken to this beautiful romance collection.
It looks beautiful and a perfect match for bedroom two.

Customer service is excellent. Any issues encounted are resolved directly.

The platinum delivery service is value for money. The furniture is delivered, taken to the designated room, should an item need to be assembled, this is included within the £49.99 delivery service, in my case it was the assembly of a French style double wardrobe, and this was assembled in no time at all in a professional and friendly manner. All packaging is taken away.

A superb service, each member of staff I have dealt with have provided a professional and friendly service.
I would most definitely use Furniture.co.uk again and highly recommend them.

Thank you all

3 de agosto de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful and detailed review. We’re absolutely delighted to hear how much you love your new Romance Collection furniture and that the quality, solid wood and attention to detail have exceeded your expectations.

It’s fantastic to hear that you were so pleased with our Platinum Delivery Service, particularly the professional assembly of your French-style double wardrobe and the removal of all packaging. We’re also thrilled that our team provided a friendly and professional service throughout and that any queries were resolved promptly.

Your kind words and recommendation truly mean a great deal to everyone at Furniture.co.uk. We’re so pleased to have been part of creating your beautiful bedroom, and we look forward to welcoming you back again in the future.

Thank you once again for choosing Furniture.co.uk! 😊

Kind regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good experience

Had a issue with product and this was resolved fairly and efficiently

2 de agosto de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for taking the time to leave your review. We’re sorry to hear that you experienced an issue with your product, but we’re pleased that our team was able to resolve it fairly and efficiently.

We really appreciate your understanding and are grateful for your feedback. Thank you for choosing Furniture.co.uk.

Kind regards,
The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent build quality

Excellent build quality. Easy to finish the assembly. Delivery was on time and very efficient.

27 de julio de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear you’re pleased with the build quality and found the assembly straightforward. It’s also great to know your delivery arrived on time and efficiently. We really appreciate your feedback and hope you enjoy your furniture for many years to come!

The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great communication,on time delivery &…

Great communication,on time delivery & excellent quality furniture.

27 de junio de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear you were happy with our communication, on-time delivery and the quality of your furniture. We really appreciate your feedback and hope you enjoy your furniture for many years to come!

The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great experience

Great experience, excellent communication, delivered on time..delighted with my coffee table

28 de julio de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for your wonderful review! We’re so pleased to hear you had a great experience and were happy with the communication and on-time delivery. Most importantly, we’re delighted that you love your new coffee table! We hope you enjoy it for many years to come.

The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Good Quality Product

Very well made product which was well packaged and easy to assemble. Love it.

26 de julio de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear you’re so pleased with the quality of your furniture and that it arrived well packaged and was easy to assemble. It’s wonderful to know you love it! We really appreciate your feedback.

The Furniture.co.uk Team

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Damaged

The coffee table is very nice but arrived damaged. We had to re-glue the draw reinforcer back into place, and the strut which runs between the legs under the draws also needed re-screwing into place. It is scratched in two places too. With the amount of packaging there’s no way this was damaged in transit, so was sent out in this condition. We needed it quickly and couldn’t be bothered to go to the hassle of returning it.

Delivery service was great

26 de julio de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Hi Lara,

Thank you for taking the time to leave us a review!

I’m pleased to hear that you’re happy with the coffee table and delivery service, but we’re very sorry that it arrived damaged and required repairs.

This is not the standard we expect, and we’ll be raising your feedback with our quality control team.

We understand that you needed the table quickly, but please contact us at info@furniture.co.uk or on 01989 763 343. We’d be happy to look into this further and see how we can put things right.

Warm regards,

Angharad

Valorada con 5 estrellas sobre 5

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
I ordered a chest of drawers in Antique White, but when it arrived, the colour was more grey than white. I contacted the company, and their customer service was exceptional from start to finish. They offered to exchange it for the white version and arranged the replacement free of charge.
The chest of drawers is beautifully made, excellent quality, and looks fantastic in my home. The way the company handled the issue was professional, helpful, and hassle-free.

12 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you so much for your thoughtful review. We’re sorry the Antique White finish wasn’t quite as expected, but we’re delighted that our team was able to resolve this quickly and make the exchange as smooth and hassle-free as possible.

It’s wonderful to hear that you’re now happy with your white chest of drawers and that you’re pleased with the quality and finish. Your kind words about our customer service mean a great deal to us, and we truly appreciate you giving us the opportunity to put things right.

The Furniture.co.uk Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality of my unit is good

Quality of my unit is good

18 de julio de 2026
Logotipo de furniture.co.uk

Respuesta de furniture.co.uk

Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear that you’re pleased with the quality of your unit. We really appreciate your feedback and hope you enjoy your furniture for many years to come.

The Furniture.co.uk Team

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más