Greatdeal.nu Opiniones 54

TrustScore: 2.5 sobre 5

2,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Jag har handlat av greatdeal i flera år nu. 5-6 gånger varje år. Alltid snabb leverans, mycket bra priser. 1 gång när DHL hade skadat paketet så hjälpte kundtjänst mig omedelbart utan problem. Rek... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Köpte en säkerhetsväst som inte gick att ladda om och trots att jag kontaktat dem via alla tänkbara kanaler har jag inte ens fått något svar. Köp aldrig något härfrån!!

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Inte fått Mail om restad produkt. Det är absolut inte problemet. Snarare ett riktigt otrevligt översittar-svar via Mail, betalar hellre mer för produkterna nästa gång och trevlig service när man behöv... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Jag beställde ett Back on Track täcke till min hund i början av november. Först fick jag en sommarbrynja. Jag fick kontakt med dem efter många om och men. Jag returnerade brynjan. Nu i Januari fick ja... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,4

Malo

TrustScore: 2.5 sobre 5

54 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Köpte en säkerhetsväst

Köpte en säkerhetsväst som inte gick att ladda om och trots att jag kontaktat dem via alla tänkbara kanaler har jag inte ens fått något svar.
Köp aldrig något härfrån!!

28 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Gjorde en beställning för snart 2…

Gjorde en beställning för snart 2 månader sedan och inte fått varan än trots att jag redan har betalat.

Jag har skickat mejl flera gånger utan att få något svar tillbaka...

Köp inte härifrån. Högst troligen bedrägeri

18 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Beställde benskydd 30/12-23 som…

Beställde benskydd 30/12-23 som betalades i samband med köp.
Har inte fått mina varor och dom svarar inte på mina mejl. Försökt att ringa men nummret är ej i bruk 😡
Beställ inte här ifrån! BLUFF!!!!

17 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Oseriöst företag som lurar kunder!!!

Oseriöst företag som lurar kunder!!!
HANDLA inte här!!!
Beställde Back on track stall skydd i början av Januari och har tyvärr betalat via Klarna men har fortfarande inte fått någon vara.
De svarar varken på mail eller telefon,så jag kommer göra en polisanmälan.

13 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bedrägeri

Beställde 2/1-2024 har inte fått varan, betalade i förskott. Mailat flertal gånger utan svar!!!! Klarna är kontaktad, men jag har ju fortfarande betalat för varan som aldrig kom! Riktigt dåligt

6 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Betala inte förrän varorna kommit!

Beställde varan för över en månad sedan men den har fortfarande inte kommit. Jag har mejlat dem flera gånger men de svarar inte. Fakturan har förfallit, men jag har meddelat Klarna. Betala inte förrän varorna kommit!

6 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Uselt företag

Betalat för restad produkt som ej levereras.
Enda infon jag fått är en plocksedel som kom i kartongen med övriga produkter där det står information om att "restad produkt skickas inom 1 vecka".
Är ca 1 månad sedan jag beställde.

Mejlat vid 3 tillfällen utan återkoppling.

1 de febrero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Hälften av det jag beställde kom

Hälften av det jag beställde kom, resten skulle komma veckan efter. Inne på v2nu. Inte hört ett pip. Tycker man kan svara sina kunder åtminstone.Mailat 3 ggr. Inget svar. En nöjd kund berättar för 1 person, en missnöjd för många fler. Otroligt dålig reklam.

10 de enero de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Oseriös leverantör

Jag beställde ett Back on Track täcke till min hund i början av november. Först fick jag en sommarbrynja. Jag fick kontakt med dem efter många om och men. Jag returnerade brynjan. Nu i Januari fick jag en fleecetröja till hund. jag gick in på hemsidan för att kontakta dem igen och ser då att den ligger nere. VÄLJ EN ANNAN LEVERANTAR FÖR DEN HÄR ÄR INTE SERIÖS

8 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Greatdeal.nu

Respuesta de Greatdeal.nu

Hej Per,

Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Ledsen för att du råkat ut för detta. Så ska det ju inte gå till.

För att ge lite bakgrund kan jag meddela att att greatdeal.nu har nya ägare sedan det förra ägarbolaget försattes i konkurs under våren 2024. Därför har sajten legat nere sedan dess.

Som nya ägare har vi dessvärre ingen möjlighet att ersätta historiska ordrar då detta sköts av konkursboet.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Skämtföretag

Skämtföretag. Köp ingenting härifrån. De skickar inte produkterna man köpt, svarar inte på mail, ingen spårningsinfo öht, telefonnumret leder till telefonsvarare. Ett skämt. Blir polisanmälan om de inte är tillgängliga för att kontaktas och om inte varorna som jag betalat för skickas under nästa vecka. Riktigt uselt.

5 de enero de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Greatdeal.nu

Respuesta de Greatdeal.nu

Hej
Ledsen för att du råkat ut för detta. Så ska det ju inte gå till.

För att ge lite bakgrund kan jag meddela att att greatdeal.nu har nya ägare sedan det förra ägarbolaget försattes i konkurs under våren 2024. Därför har sajten legat nere sedan dess och återlanserades 6 november.

Som nya ägare har vi dessvärre ingen möjlighet att ersätta eller reglera historiska ordrar då detta sköts av konkursboet.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Vilket fruktansvärt oseriöst företag…

Vilket fruktansvärt oseriöst företag handla inte här. Beställde täcken som skulle skickas inom 3dagar. När det gått 7dagar skriver jag att jag nu köpt täcken så dessa behöver dom inte skicka. Då vaknar dom till liv och skickar dom samma dag. Jag skriver att jag vill skicka tillbaks men får ingen retursedel. Står också att man får skicka tillbaka själv på köpvillkor. Vilket jag gör och naturligtvis tar jag spårbart till detta företaget. Då hämtar dom inte ut paketet istället så det är nu på väg tillbaka till mig. Detta är inte kundvänligt bemötande ingen retursedel samt tar inte emot returen. Kommer göra en ARN på detta. Samt anmält till KLARNA

11 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Uselt

Uselt! Avråder alla att beställa genom greatdeals. Väntade i 2 veckor, inget meddelande, ingen möjlighet att spåra var order befinner sig. Vid mailkontakt sedan kommer det fram att ordern skickades tillbaka… surt. Och då menar greatdeals att jag är skyldig att betala 69:- för att de misslyckades med leveransen.
Min kundupplevelse var långt ifrån great - undermålig!!!

26 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Urusel service

Urusel service. Trots flera mail om vart mitt paket tagit vägen så inget svar! Väntat över 1 vecka.
Beställ INTE därifrån!

14 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Skickade varor med DHL

Skickade varor med DHL, de befann sig på terminal i 9 dagar- snabba svar på mejl att de ringer och hittar vad hänt, men händer inget. När skrev att cancelerar- spårningsnummer försvann…
Mer än 2 veckor nu och inte klart vad bli med betalning. Ingen bekräftelse heller.

8 de diciembre de 2023
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más