Sprung Gym Flooring Opiniones 

299
•
TrustScore: 4.5 sobre 5

4,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This website was easy to review floor tile product available for my needs. They were competitively priced. Sending a sample was reassuring and their pre-sales communication was excellent. tiles arrive... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 2 estrellas sobre 5

I ordered 7x 43mm mats, rated for 250kg drops. The original shipment arrived damaged (corners chipped off mats, and slices on others) and had 2x replacement deliveries also damaged in some way such as... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Perfect first class service from start to finish. It was a pleasure to do business with a friendly professional company such as Sprung Floor. We will most certainly be back to do more.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Bought 15 tiles of their 20mm black rubber flooring. Arrived in a few days, I was contacted by the delivery company via email and phone to confirm delivery date. I was able to authorise delivery w... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de pisos
  2. Proveedor de suelos de madera y laminados

Escrito por la empresa

In the world of fitness, there's no room for wimps. It's a place of grit, grind, and glistening sweat. At Gym-Flooring, we've turned these fitness fundamentals into our business mantra. We're a family-owned company with a passion for pumping iron... well, pumping out high-quality flooring that is! We're all about the customer experience. Think of us as your personal trainers in the world of flooring - we're here to guide, encourage, and support you every step of the way, ensuring you're completely satisfied with your purchase.


Información de contacto

4,5

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

299 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Invita a los clientes a opinar

Esta empresa invita a sus clientes a opinar, independientemente de que la opinión sea positiva o negativa.

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,5

Todas las opiniones

(299)

73 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Wanted it to work out but.....

Unfortunately, my experience with Sprung Gym Flooring was frustrating and disappointing from a customer service and transparency standpoint.

I placed an international order and paid in full, including shipping, with no mention during checkout or over the phone of any additional duties or clearance fees. Only after the goods were en route was I notified by a third-party freight company that I owed €147.18 in surprise customs charges — charges that were not disclosed at any point in the purchase process. This lack of transparency is not only poor practice but contravenes both UK and EU consumer rights regulations, which require all charges to be clearly communicated prior to purchase.

Compounding the issue, I had already contacted the company in advance to request cancellation of the order due to a bereavement and the need to leave the country. Despite this, the goods were shipped anyway — against my express instructions. My request for a refund due to both personal circumstances and the misrepresentation of costs was initially ignored.

To their credit, a representative eventually stepped in to cover the customs charges as a goodwill gesture, but by that point, the experience had already become unnecessarily stressful, especially during a difficult personal time.

In short:
• Unexpected customs fees were not disclosed at checkout.
• My cancellation request was ignored, and the order was shipped regardless.
• Communication was inconsistent, and initial accountability was lacking.

I would not recommend this company for international customers until they improve their pricing transparency and respect cancellation requests in a timely and professional manner.

4 de junio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sprung Gym Flooring

Respuesta de Sprung Gym Flooring

Hi Tommy,

I'm sorry to hear that your experience with us was disappointing.

Regarding the customs charges, when goods are purchased for delivery to Ireland, they do not include VAT, which is then payable through customs upon entry into Ireland. We appreciate you bringing the lack of clarity on our shipping policy to our attention. We have since updated our policy to clearly highlight that customers may be subject to additional charges upon arrival in their country.

Regarding your cancellation request, your order was dispatched on 4 June and had already travelled to Ireland, awaiting payment of customs charges, when your request for cancellation was made on 11 June. We understand your concern regarding the additional charges, and as a gesture of goodwill due to the initial lack of clarity, we agreed to cover these customs fees on your behalf.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fast, helpful service!

Really impressed with the team at Sprung – I needed mats and ramps delivered quickly before going on holiday, and they were super responsive over chat. They confirmed stock, advised on delivery timelines, and arranged next-day delivery to get everything to me in time. Great customer service and communication. Highly recommend!

3 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Very Durable - perfect for a gym

Easy website to navigate, prompt delivery and very easy to install. The matting is currently holding a treadmill, and over 100kg of free weights, there is absolutely no wear or degrading of the material.would highly recommend

7 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Gym Flooring Purchase

I bought gym flooring around 1 year ago for my home gym. I received the flooring promptly and have now ordered additional flooring due to the brilliant quality product. The 20mm flooring is brilliant for all types of training including HIITs, weight training and cardio sessions due to its durability and shock absorbing nature. Customer service is excellent and everyone is helpful. 5 star service and product

2 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

gym tiles

Got the 40mm gym tiles for our gym garage conversion, delivery was good and the product is exactly as described and what we were hoping for. Very strong and durable and look really smart too!
Would highly recommend :)

6 de julio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Creating our in-house gym

We've moved house and wanted to create a great home gym/training space. We've used foamy interlocking mats before but they're a false economy as they tear and just don't last.

We've bought 30mm matting and they're superb - probably more than we need, but we now have a proper workout space, giving us the floor space to use freeweights, bench work or floor work.

I feel the pricing was really reasonable and delivery prompt and efficient. Really pleased.

Thanks guys!

6 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Product looks good

Product looks good, delivery reasonably timed, one thing I would say is that it would have been nice to have a time slot late the night before or early on the day instead of me chasing.

29 de mayo de 2025
Valorada con 5 estrellas sobre 5

40mm jigsaw mats for Judo

I purchased 20 of the 40mm jigsaw mats for my home dojo to practice judo on with my wife and son.
They arrived promptly on a pallet in fine condition, each had a smooth edge around them to protect the jigsaw edge and to use around the walls if required. They were easy enough to lay and connect to each other with no gaps, providing a tight, safe fit.
We've used these for full judo sessions with adults, as well as kids, and they provide great impact protection.
I've no hesitation in recommending them for such a high impact sport such as judo. We also use them for gymnastics and yoga as they are more than comfortable enough!

24 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Quality Flooring For Your Home Gym

My garage feels like a proper wee gym now that I’ve got mats laid from Gym Flooring.
I fitted it myself and it was straight forward enough but quite tough to cut through so requires a very sharp blade.
I train 3 to 4 times a week, they’ve been down for a year and no signs of wear so lifespan should be lengthy.
I’m extremely satisfied with the whole process from ordering to price to durability and would highly recommend.

24 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

20mm Sprung Flooring - Excellent

Ordered my flooring last year (2024) and I was impressed with the quick service. Very reliable company, delivery was on time. Flooring is of a high standard. I ordered the 20mm sprung pro flooring tiles and they are great for deadlifting in my garage. One year one, they are still in great condition and easily cleaned (they even sent free bottle of cleaner).

24 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Sold me mats they didn’t even have in…

Sold me mats they didn’t even have in stock so I could finish a £40,000 landscaping project. Now I can’t even finish the job. 0/10 from me.

12 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sprung Gym Flooring

Respuesta de Sprung Gym Flooring

Hi Jonathan. Unfortunately one of the pallets was wrongly labelled by the supplier and only picked up when making up your order. We are now out of stock of the product, however we will have more stock available at the end of June/early July. I can only apologise for the error.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great tiles for my garage gym

I bought the Gymsprung 20mm tiles for my home garage, and they are perfect for what I need and feel very strong. Easy to lay and fit. Delivery was fine and the driver helpfully put the pallet outside my garage door.

29 de abril de 2025
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Do not recommend.

Worst experience ever!

Bought 24 mats received only 10. Delivery company knows nothing about the rest of it.

And to make things worse: I've been in contact with both the seller and the delivery company for days asking for an estimated time of delivery and nobody responds with a clear answer.

Company has good price but it is not worth the frustration.

Had an inauguration class tomorrow but now I will have to cancel it.

Do not recommend!! Not a professional company.

9 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Sprung Gym Flooring

Respuesta de Sprung Gym Flooring

Hi Augusto. I'm sorry to hear of the issues you experienced with the delivery. Unfortunately the pallet was damaged during transit which meant that some of your order went missing. Our warehouse had already closed by the time we were notified on Friday which meant we couldn't get replacements out to you at that point. We sent out replacements to you yesterday which you have now taken delivery of. I hope this made up for your initial experience with us.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más