Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Deposits fail for no reason. All issues occur on their end. No explanation. No support. They keep your money. Run away….

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Imagine your child being on a school trip in a foreign country and their credit card not working. Only to call the bank who has the card and says, "Whoopsie, service not guaranteed." That is exactly w... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

terrible company!! My son was in Japan on a school trip and they suspended his card!! customer service is email based and so it took 24 hours just to get a response to which I responded and then it to... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Customer Service is non-existent. You can't reach them by phone and get a generic respect when you send an email. I have had trouble with deposits failing on their end and the automatic reload feature... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Servicio financiero no bancario

Escrito por la empresa

Till transforms the way renters pay, stay and thrive in their homes. Till provides housing security through rent flexibility. So you can feel optimistic about the future. And take a key step toward achieving your ambitions.


Información de contacto

1,5

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

83 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,5

Todas las opiniones

(83)

9 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This service offers many benefits for…

This service offers many benefits for individuals on a budget.
I personally found the twice monthly payments offered me a great alternative to schedule my rent and always have an ontime payment.

15 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hi Arlene,

Thanks for the kind review - We really appreciate you choosing Till to pay rent!

- Till

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Excellent

I’m very impressed with the system seems very helpful as far. The main reason I entered this program is because I was told that it gets reported to my credit report but I haven’t noticed that perk. But overall it’s helpful.

15 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Good service

Good service, but unable to help if you miss 1 payment

15 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hi Alicia,

Thanks for the review - We value your feedback and work hard to give customers control over their monthly schedule with us. If you still need help, please contact us at residentservices@hellotill.com.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

THESE PEOPLE ARE THIEVES!

First of all there IS NO CUSTOMER SERVICE! Not only did they charge me 2x recently, but now, after making on time payments since I began using them, they randomly deactivated my account saying I didn't pay them in time for August rent payment. This is categorically FALSE and I have all the bank statements proving that I've paid till on time, EVERY TIME. so not only did they take my money, but they also did NOT pay my August 1st rent as agreed upon service. So they STOLE OVER $1200 from me AND deactivated my account under false pretences. These people are thieves and WILL be hearing from a lawyer if I don't get my money back or if my rent is not paid.

8 de agosto de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hi Jason,

Thanks for your review - We do apologize you had a poor experience using our program. As communicated with you, we did not receive your payment by the deadline and as a result, your account was processed for closure. Additionally, we have assured you that no money was "stolen" -- the money borrowed from Till when you signed up must be repaid at the time of closure. We have not heard from you regarding this situation recently, however, please contact us with any outstanding concerns at residentservices@hellotill.com.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

You still owe me my money $$_scammmmm

You still owee my money ....scammmmm. I paid on time for 3& 1/2 years on my daughter's apt .& after trying this scam I had paid again for the same month Till took & still has kept .
.terrible co. No one to talk to .1403 SE pinewood tr.34952 you got my name .

22 de julio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Leo,

Thank you for your review - We definitely want to help, however, we are unable to locate your Till account based on this review. Please contact us directly at residentservices@hellotill.com so we can assist.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Hello Till is a scam artist. I have paid my July rent payment to…

I have paid my July rent payment to Hello Till and then they send out an email saying that my account will be closed at the end of June. Well I received a phone call from my Landlord saying am I going to pay my July rent. I told them that I did and I have proof of the payments taken out of my bank account to pay for July. I called and no one answers. I email and get a response back saying that they sent out an email stating that I would have to pay my July rent to the landlord. I want to know what and where is my money that I paid in June for July’s rent. It’s really bad when your landlord sends out notices to promote this company. They didn’t do their research.

6 de julio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hi Julia,

Thanks for your review -- We apologize for the tough experience here. Unfortunately, our flexible rent program was discontinued at your community in June 2022 which is why there was confusion surrounding your July 2022 rent payment. That said, we did finalize your account balance after your 6/28/2022 payment settled and issued the appropriate refund for any overpayment you made to Till.

Once again, we do apologize the timing of the discontinuation and if you have any outstanding concerns, please contact us at residentservices@hellotill.com.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I used TILL to help split up my rent…

I used TILL to help split up my rent payments. In January they offered a rental assistance, but NEVER said it had to be repaid back. I did not sign anything staying the rental assistance had to be repaid back. I had a slight issue with their account in March, but it got figured out. I paid the full amount of my July rent on June 18th. I received an email yesterday stating that Till is no longer working with my apartment complex and they will not be making July payments. So I emailed to ask if I will get a full refund for my July rent payment. I got an email back stated they were taking half of it to repay for the rental assistance they gave me back in January. I WAS NEVER TOLD THAT 1) They wouldn't be make July rent until the last minute and 2) that they would be taking back the rental assistance that they offered in January. This is sooo inconvenient as how am I going to come up with the other half of my rent.

26 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Danisha,

Thanks for your review - We apologize for any inconvenience during the time you used our service. Every resident that borrows money upon enrolling with Till must acknowledge that this money is due for repayment at the time of account closure. We are sorry if that was unclear to you but we simply ask to be repaid the money we originally lent.

- Till



Valorada con 5 estrellas sobre 5

I’ve never had any issues with Til

I’ve never had any issues with Til. The customer service is always great and they are always willing to work out payment to fit what you need so I’m not sure who you guys been talking too. I love Til and hate that we will no longer be partnering with them where I live. Thank you Til

17 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hi Dorothy,

Thanks for the review - We appreciate your kind words and are hard at work building the best flexible rent program out there!

- Till

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I received a refund

HelloTill was such a huge blessing in managing rental cost. The monthly fee was really reasonable too. In the end, I'm grateful that I received a refund from Hello Till, I am really sad to see them go.

13 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Karine,

Thanks for your review - We are glad to have a resolution in place regarding this situation. Would you kindly consider updating your review?

We appreciate you using Till and for your feedback!

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

HORRIBLE!

HORRIBLE!! DO NOT USE!! I’ve called, email and NOTHING!! They messed up my account and now I owe my apartment $1035 for their mess up!!! THEY NEED TO BE SUED AND SEND REFUNDS TO EVERYONE WHO USED THEIR SERVICE!

10 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Bianca,

Thank you for your review - We apologize you had a bad experience towards the end of your account. Upon review, Till paid your community exactly what you paid Till minus the $76.29 in total Till & Credit Card Fees. If there are any questions, we ask that you contact your landlord for your resident ledger for further review. Please feel free to email that us at residentservices@hellotill.com.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

No one will answer phone or return…

No one will answer phone or return emails. There was a problem with my account from the start. Have been reaching out for over a week with no assistance.. Tried cancelling service still no response

8 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello,

Thank you for your review - We apologize for the frustrating experience. We would like to provide closure but are unable to locate your account based off this review. Please contact our team directly: residentservices@hellotill.com

- Till

Valorada con 2 estrellas sobre 5

Not worth the hassle

Would not recommend. Just save your money and pay your landlord directly, more of a hassle than help.

8 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Mitch,

Thanks for your honest review - We apologize you may have not had an ideal experience using our Flexible Rent program. Our team is hard at work on improving the service to better help residents at our partnered communities.

We appreciate you using Till and for your review.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Overs

Wanted to cancel my act after payment to community instead they canceled it between payments and never paid my community so basically got me for $566 and will not pick up phone or respond to emails.

7 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Justin,

Thank you for your review - We apologize you had a frustrating experience working with us. Upon review of your account, the payment you are referring to from 5/27/2022 was disputed as the "authorization was revoked by customer". As a result, we would not pay your rent on your behalf. This was communicated to you shortly after.

We are doing our best to improve our customer service and experience, and are thankful for your feedback.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Horrible customer service

Horrible customer service, I just had the worst experience and almost faced late fees and a poor payment record due to errors and lack of communication by Till on my rental payments. You pay their $10 fee per month just to have aggravation, not worth it and also never reported to credit bureaus as promised upon sign up. Worthless!

6 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Lisa,

Thank you for your review. We are sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. While looking deeper into your experience, we could not locate an account with your information. We would love to be able to help further. Can you please contact our team at residentservices@hellotill.com?

Your feedback is important, and we rely on hearing from our customers to create the best possible user experience.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company is such a scam and now my…

This company is such a scam and now my account is negative and I also have to pay a late fee on my rent. I'm so beyond pissed right now. I wish I never wish I came across this horrible site. These day's people will do just about anything to cheat the innocent out of their hard earned money. If you read this message,please learn from my mistake and do not trust your rent payments with Till. Everyone today is trying to make a quick buck and they don't care who they hurt and cheat in the process and Till is no different.

6 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hi Jean,

Thank you for your review. As we responded to your wife (Melissa) below -- the payment you initiated to Till on 6/2/2022 failed and the account was processed for closure shortly after.

We apologize you had a frustrating experience. We are working to improve our product and service each day.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

My husband signed up for this to help…

My husband signed up for this to help pay rent they withdrew the whole amount of my rent and put my account in the negative without even letting us know they where taking the money when I messaged about it some Tommie told us it was June rent up front but then when I look at my rent it does not show that it was paid either it now has a late fee added I have tried to call can’t get a hold of anyone just able to leave a message not even showing a number now to call I feel I was scammed I really want to know where is my money if it didn’t go for rent I have asked several question get no answers nobody gives straight answers I was message by a Kimberly B to send my bank statement showing they took the money did that and no answer back now I just don’t understand why their is no communication with this place to let us know what is going on

6 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Melissa,

Thank you for your review. We are sorry to hear you had a frustrating experience. Upon review of your account, it appears the payment you initiated to Till on 6/2/2022 failed and the account was processed for closure shortly after. We were in contact with your husband who was the account holder regarding this back in June.

We do appreciate your feedback and apologize if things were unclear at the time.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This has been the worst I paid what…

This has been the worst I paid what they ask me to pay . Then I get a email saying pay 313 now but it states it’s due on the 9th of June now my account is closed and no one will call me back

3 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Omari,

Thank you for your review. We are sorry to hear you had a frustrating experience with our application process. We really appreciate you bringing this issue to our attention we are always striving to create a better experience for our users.

- Till

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Irritated and beyond

So I have been reading some of the responses on here from the people that weren’t “invited in” and I noticed tills response is the same to almost everyone that you agreed to this or this and this is why but it never really answered the questions. I started with till last year in July never had any issues until the community I live in decided to end contract with them. When I spoke with my office I was told I’m almost 1800 behind in rent and I’m like how. So I got my bank account statement and compared to the ledger I received and there are times where I paid hello till but it doesn’t show up on ledger and the manager in my apartments says they never received those payments, but yet they are debited from my account. I was caught up in January due to me falling behind and catching CoVid. So from February until May I have accumulated 1800 dollars of unpaid rent but in April my account was debited for $1,019.00 about 400 of that they never received but it shows on my bank statement that HelloTill took it out. When I have tried to call them (multiple times) the phone rings and then you are put on hold then comes back and says no one is available to take your call but the prompt just stated their wait time was 14 minutes but I waited almost 40 minutes before an answering service picks up and says no one is available and to leave name, number and email address. Since my account is closed I can’t even access the information anymore and I have also emailed still with no response. When I was still with them they were very on time with responding to messages but now that I’m not it’s like they could care less. I at one time may have recommended this company but after no responses and not being able to tell me where my money is they took from me but didn’t go to my rent I would never recommend them.

2 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Sammiqua,

Thank you for your review. We are sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. We are very sorry for any frustration the account closure process may have caused for you. We hope that the account information that was sent over on June 3rd resolved any discrepancies with your balance. If you have any additional questions and/or concerns, please feel free to reach out to us at residentservices@hellotill.com for additional assistance.

Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is important to us as we are always striving to do better.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would not recommend this service

I would not recommend this service. Till was going great until about a couple of weeks ago, they have stopped reporting my payments to my landlord and will not respond to my emails or calls. I have paid every week like, for the past year and all of a sudden, nothing!! I DO NOT RECOMMEND SERVICES. I am in the process of filing a BBB complaint.

1 de junio de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Tybreanna,

Thank you for your review. We are sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. While looking deeper into your experience, we could not locate an account with your information. We would love to be able to help further, can you please contact us at residentservices@hellotill.com?

Your feedback is important, and we rely on hearing from our customers to create the best possible user experience.

- Till

Valorada con 1 estrellas sobre 5

This company has terrible customer…

This company has terrible customer service. They have you hold for up to 45 minutes to and hour and sometimes will disconnect the call. I made my payment before my rent was considered late and my property did not receive my payment in a timely manner, which caused me to be charged a late fee. I have called and spoke with 2 different people whenever I could get someone on the phone. I will manage to pay my rent on my own from now on. I would not recommend this company to my worst enemy. This company sucks.

12 de mayo de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Till

Respuesta de Till

Hello Sandra,

Thank you for your review. I’m sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. Upon receiving your notification we were able to reach out to your community and explain the situation resulting in the removal of your late fee.

Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is important, and we rely on hearing from our customers to ensure we’re doing a great job.

- Till

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más