Jeg har ingen ord....
Jeg har ingen ord om hvor dårlig en hjælp og hvor dårligt en app det her er...
Jeg er virkelig ikke en fan af Adobe lige nu!
Jeg startede med ikke at godkende min computer, og da jeg endelig fandt ud af, hvordan man gør det, IKKE MED HJÆLPEN FRA CHATEN ELLER HERinde! Jeg kan nu ikke komme ind i min bog! Det siger, at jeg har brug for at godkende min computer, men når jeg prøver at gøre det, gæt hvad, kan jeg ikke fordi bogen blev åbnet, da computeren ikke var autoriseret, som jeg ikke hved er.....Tusind tak .... Så nu er min skolebog, jeg har brug for ved semesterstart, hvilket starter op i morgen, ikke tilgængelig..
7 de febrero de 2021
Opinión espontánea