Indastro Opiniones 

26
•
TrustScore: 1.5 sobre 5

1,5

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam, con artists. Claims to provide customised astrology reports but it's all generic and computerised. Their website is so misleading and they only interested in your money. There's no way they'll e... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible. Horoscope are created not by humans but by programs. Quite contradictory, moreover they keep sending you weekly or monthly reviews, usually with very bad outcomes, so that you might need to... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wasted birthday money. $105 Annual Birthday horoscope $55 Rahu-Ketu reading and $39 Atmakarka reading = $199 down the drain. Birth time updated from am to pm. Alerted customer service. They said... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Predictions are spot on but the customer service is the worst I’ve ever experienced. I am extremely angry as several times I was told that I was allowed follow up questions to the astrologer but it do... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Astrólogo
  2. también en la categoría
  3. Gemólogo
  4. Numerólogo

Escrito por la empresa

Indastro.com is your ultimate destination for Vedic astrology readings and reports! Discover insights into your love life, career, and more with our expert analysis of your birth chart. With over 22 years of experience, unlock your destiny with our comprehensive, in-depth reports, each meticulously handcrafted by experienced astrologers for accuracy and reliability. Proudly serving 5M+ users worldwide.


Información de contacto

1,5

Muy malo

TrustScore: 1.5 sobre 5

26 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

No ha contestado las opiniones negativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

1,5

Todas las opiniones

(26)

1 opinión en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not trustworthy

Seems like the reports are AI generated - many things like operating Dasha / Antardasha/pratyandara Dasha and divisional charts are incorrect.

7 de agosto de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Not one accurate prediction.

Not one accurate prediction.

I'm going through a lot right now and needed some guidance and hope that things will improve. Not a single one of their predictions were real. The report was definitely not personalized and was very generic and things I already knew...what's the point of going to a so called expert when I am more knowledgeable than them? Dont do it, is my suggestion. Literally every prediction they gave me was flat out wrong.

1 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Location of this website and…Deli, India

Location of this website and collections of personal information is that legal? next making money and paying Taxes. impossibility to read Term Conditions and Privacy. Since this Astrology Website make a lot of money on Internet by using mostly all World data, does NEA and CIA were informed about this website?

27 de enero de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wish I could put 0 stars

Wish I could put 0 stars. Like most of these comments say, the reading SUCKS. They are adamant to say it’s written by actual people, but I am quite certain it’s not. It feels too computer generated, basic and most of all INACCURATE. It didn’t feel personal at all. I am currently studying Vedic astrology myself and I was hoping for a fun and informative experience to learn from. Lol. It was SO bad.

I’ve had other computer generated reports that are way cheaper and actually have relevant and personal information in them. So it’s not even like computer generated ones are always terrible. This one was just extremely terrible. Chat gpt could do a much better job. If you’re gonna make it computer generated, just learn to do it better. Cause this was TRASH. It’s actually embarrassing to say real astrologers wrote these reports.

It seems like they reply the same thing to other bad comments on here, stating they really do use real astrologers, not computers and to email them with order # so they can resolve the situation. Well here’s my order #: 244500
Please refund me. I will be back here in the comments to share what the communication is like.

13 de noviembre de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam. Not worth it.

Scam. The report is generic. Something you could probably google and find out. Hardly worth the money you pay for specific report. Every paragraph is same info writing in different way. Total scam. Save your money and do Google search yourself for free!!!

20 de septiembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear that you felt our report did not meet your expectations. Our aim is to provide personalized insights, and we regret that you found the content to be generic.

We value your opinion and would love the opportunity to address your concerns directly. If you’d like, please reach out to us at ccare@indastro.com, and we can discuss how to make this right for you.

Thank you again for sharing your experience. We’re committed to improving our services.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam....it's not manually created…

Scam....it's not manually created report.....it's computer generated one itself ......for geniune purpose I compared the my manual report with free report from same website.. surprized to see the sentence used in free computer report is given in manual report without a word change...waste of money...2)highlight is that computer generated report mentions if so & so planet is good something will happen & bad something will happen..
But the joke here is in manual report also it mentioned same....they not even mentioned which planet is good or bad for me....then how this will become manual report?

26 de junio de 2024
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Please be careful

Please be careful, as this website is a complete scam. I ordered my reading, and since I didn't receive it for a while, I put a dispute on PayPal. They contacted me immediately and asked to remove the dispute. They convinced me to do so and said they would send me the horoscope in 7 working days, but I never received anything. I don't understand how this organization is still there and taking money from people without facing any consequences.

22 de marzo de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Hi Diana,

We understand your concern and assure to do our best to regain your trust. We checked the details of your order and found that it was placed on March 24th, 2024. As stated on our product page and in the confirmation email, delivery typically takes 5-7 working days. On March 26th, 2024, shortly after you placed the order, we noticed that you had raised a dispute with PayPal regarding non-receipt of your order.

We immediately contacted you on March 27th, 2024, to resolve the issue and requested you to remove the dispute so that we could expedite the delivery. Unfortunately, as the dispute was ongoing, your order was put on hold. We regret any miscommunication that may have occurred and understand your frustration. While we are unable to proceed with the order without resolution of the payment issue, we would like to find a solution that works for you.

To address the same, please reach out to us directly at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com. We are here to assist you with your Vedic astrology needs.

Best regards,
Indastro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I have been scammed as well.

I have been scammed as well.
Paid £50 and they keep telling me report is one the way via WhatsApp but no report and no response!
Avoid at all costs as you won’t get report or money!!!

8 de diciembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Aniza,

Thank you for bringing this to our attention. We deeply regret that you had this experience and apologize for any inconvenience caused. We take such matters very seriously and aim to resolve this right away.

Could you please provide your order details or contact us directly at ccare@indastro.com / webmaster@indastro.com so we can investigate this further and ensure you receive the report or a full refund?

We value your trust and hope to make this right for you.

Best regards,
Team Indastro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Fraud

A customer service rep by the name Sumit had taken 59 dollars from me for a birth time report. He sent me two pay links and took 25 and 34 dollars in two installments. It is now almost a month. I have still not received the report. They are not responding to my calls emails or chat. This is a fraud. - Mrs Paramita Das

27 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Paramita,

We are truly sorry to hear about your experience and apologize for the inconvenience. Your satisfaction is important to us, and we want to resolve this issue as soon as possible.

Could you please provide us with your order details or contact our support team directly at ccare@indastro.com and webmaster@indastro.com? We will investigate this matter immediately and ensure you receive the report or a full refund.

Thank you for your patience and understanding. We look forward to resolving this for you and make it right!

Warm regards,
Team Indastro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible

Terrible. Horoscope are created not by humans but by programs. Quite contradictory, moreover they keep sending you weekly or monthly reviews, usually with very bad outcomes, so that you might need to go deeply in your misfortune paying more money.

10 de octubre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Andrea,

Thank you for sharing your feedback. We appreciate your perspective and would like to clarify that our horoscopes are crafted by experienced astrologers, not generated by programs. Our goal is to provide insightful and personalized readings to our clients.

We're sorry to hear about your recent experiences. Please know that the outcomes shared in our weekly or monthly reviews are based on astrological insights, and our intention is to guide and support you through any challenges you may face.

If you have any further concerns or would like to discuss this matter in detail, please feel free to reach out to us directly at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com. We're here to assist you.

Best regards,
Indastro Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

i have been fooled by them ....reports…

i have been fooled by them ....reports are inaccurate...they said i will marry by 2013..i married in 2010!..they said chances for higher studies are dim....i went on to do DM cardiology and further subspeciality!....

11 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Mr. Kalashviv,

Thank you for your feedback.

We take pride in our customers returning to us, sharing that our predictions have proven true for them. Your experience is one of a kind, and we regret that it did not meet your expectations.

Please contact us at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com with your order details. We will review your report, and if there has been a miscalculation, we will compensate you for the report you ordered.

Best regards,
Team Indastro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wish I had never contacted them Paid…

Wish I had never contacted them Paid $200 Canadian for marriage prospects Got better answers from Ganesha for 1/2 the cost Did not explain anything Made no sense seemed very generic. They are scam artists Wish I had read these reviews before Computerised jargon No definite answers no timing prediction no mention of mahadasa or transits just this planet is in this house and that in the other and oh try the next few months it is a good time to look for someone. Any fool can say this . If you do not have any evidence to support then what is the point Please do not waste your money on them

24 de noviembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Nelim,

We regret to hear about your experience and apologize for any dissatisfaction. At Indastro, our horoscopes are crafted by experienced astrologers to provide detailed and personalized insights. We aim for accuracy and clarity, and we are sorry that this was not reflected in your report.

Could you please provide us with your order details by contacting ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com? We would like to investigate this matter further and ensure it is addressed appropriately.

Thank you for your feedback. We are committed to improving our services.

Best regards,
Team Indastro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Very very bad

Very very bad
It's not accurate and expensive very negative feedback everytime no good language. Don't waste your money. And believe me it's a computer based mail. Everything is almost same expect a few

25 de septiembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback. We apologize for the dissatisfaction you've experienced. At Indastro, we strive to provide accurate and insightful horoscope reports that are meticulously curated by experienced astrologers. We regret that your experience did not meet your expectations.

To help us address your concerns, could you please provide us with your order details? This will allow us to review your report and thoroughly investigate the issues you've mentioned.

Please contact us at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com with your order details, and we will do our utmost to resolve this matter promptly and to your satisfaction.

Thank you for bringing this to our attention. We look forward to resolving this issue for you!

Best regards,
Team Indastro

Valorada con 2 estrellas sobre 5

indastro has been correct on some…

indastro has been correct on some points but not all makes sense, reports are pricey and customer service is very bad they do not handle complaints, its hard to know if its all true, they make very negative comments in reports and have poor english, they go calling someone aggressive in their reports but with no explanation when you on a chat with them and pay you get an astrology meaning without explanations i do not think this is geniune company and do not understand how they make reports without proper explanation of terms, that is why it is an untrustworthy service also recently customer service never got back to me i also deleted my profile

14 de septiembre de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Antonina,

Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you have experienced.

At Indastro, we strive to provide accurate and insightful horoscope reports tailored to each individual's circumstances. We regret that your experience did not meet your expectations and would like to investigate this further.

Could you please provide us with your order ID so that we can cross-check the details of your report? This will help us understand the specific issues you've mentioned and ensure that they are addressed properly.

We value your feedback and would like to offer you the opportunity to experience our service again. Please contact us at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com with your order details and we will do our best to resolve this matter to your satisfaction.

Thank you for bringing this to our attention. We are committed to improving our services and look forward to resolving this matter to your satisfaction.

Best regards,
Team Indastro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Innacurate, unresponsive, computer generated. Don't waste your money.

Innacurate chart. I contacted the customer service on many occasions for clarifcation but every time they have ignored.
I have used other service such as Co-star and cafeastrology which gives a different chart to indastro and has been far more accurate. So all my orders from indastro have been wrong? I have given them the chance check this but since i have already paid for their services it seems like they dont care after theyve taken your money.

It looks as though many others on here have had the same experience.

I do not reccomend this service and would be very cautious before you pay up.

5 de agosto de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Ratan,

Thank you for your feedback from 2021. We apologize for any inconvenience caused. At Indastro, our astrological readings are crafted by experienced astrologers to provide personalized and accurate insights.

We strive to provide timely and attentive support to all our customers and regret any oversight in your case. We have reviewed our records but couldn't find your details in our system. Please contact us directly at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com with your order details so we can assist you promptly.

Best regards,
Indastro Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Wasted birthday money

Wasted birthday money.
$105 Annual Birthday horoscope
$55 Rahu-Ketu reading and
$39 Atmakarka reading = $199 down the drain.
Birth time updated from am to pm. Alerted customer service. They said too bad. I need to pay $199 for reports again. I already paid for a clarification in this event, for any errors. Not paying again. As others said, generic reports. I've had great reports before with other sites. Tried this site my first time. Indastro Vedic Astrology, India Net Consultants LLP is prompt and pleasant with response. They enticed me with the emails. However, poor customer service. Poor reports. A report mill. Save your hard earned money.

23 de abril de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Customer,

We apologize for the inconvenience.

After 24 hours, orders are transferred to our astrologers who meticulously work from scratch on each report. Accuracy of the time of birth is crucial in Vedic astrology. Changing the time from AM to PM involves a 12-hour difference, requiring a complete rework on the astrology chart and dasha predictions.

We understand your frustration and regret any confusion caused. Despite this, we would like to assist you. As a gesture of goodwill, we would like to extend a discount on your next order with us.

To further investigate and assist you, could you please provide us with your order details and the correct time of birth? You can contact us at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com.

Looking forward to serve you again!

Best regards,
Team Indastro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Scam

Scam, con artists. Claims to provide customised astrology reports but it's all generic and computerised. Their website is so misleading and they only interested in your money. There's no way they'll ever reply to your emails and if there's one, the reply will sound like typed by preschooler. Get your astrology report elsewhere. Indastro c/o Indianet Consultants LLP are a ripoff!!

17 de abril de 2021
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Betty,

We apologize for the frustration you've experienced. We assure you that all our astrology reports are personally curated by experienced astrologers, not computer-generated. We take feedback seriously and would like to address your concerns at the earliest.

Please contact us at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com with your order details so we can investigate this issue further and provide you with the right resolution.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
Team Indastro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

ZERO STARS - Buyer Beware!!!

Not even one star - but zero is not an option. I have had several reports/readings by professional astrologers in my lifetime. The report I purchased for $55US from Indastro was NOT LEGITIMATE and NOT WHAT WAS ADVERTISED. It quite obviously is a generic computer generated report that did not involve a professional astrologer's review and reflection of the transiting aspects in relationship to my chart. If you are seeking a paid professional reading, look elsewhere to spend your money.

12 de octubre de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Metta,

We apologize for your dissatisfaction with our service.

We assure you that all our astrology reports are curated by experienced astrologers, not computer-generated. We take feedback seriously and would like to investigate this issue further.

Please share your order details with us at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com. If our report did not meet what was promised, we are committed to providing a refund.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
Team Indastro

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad. I spent $50 for a two year birthday…

I spent $50 for a two year birthday reading. It was so vague, it could have been anyone’s reading. I honestly think there was no professional or experienced astrologer involved in my report. Example: “You should pay attention to your professional field and continue to work in a suitable professional field.” “Increase efforts and take important decisions after weighing pros and cons.” They have not responded to my feedback. I see no value in this reading, except that I will be sure to read reviews ahead of my next online purchase. Don’t get ripped off like I did.

3 de agosto de 2020
Opinión espontánea
Logotipo de Indastro

Respuesta de Indastro

Dear Kristina,

We apologize for your dissatisfaction.

We assure you that all our astrology reports are curated by experienced astrologer. We take your feedback seriously and would like to investigate this issue further. Please share your order details with us at ccare@indastro.com or webmaster@indastro.com. We are committed to addressing your concerns and deliver a resolution to your satisfaction.

Best Regards,
Team Indastro

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más