Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Información sobre la empresa


Información de contacto

2,8

Medio

TrustScore: 3 sobre 5

9 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que solicite reseñas

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Dramatisch slechte klantenservice

2,5 jaar geleden een elektrisch fornuis/inductie plaat gekocht. Na 1,5 jaar de eerste storing; apparaat gaf kortsluiting. Na meerdere contacten met de klantenservice kwam er ruim 1,5 week later eindelijk een monteur. Deze zei dat er niks mis was met het apparaat, maar verving toch een contactje en toen deed hij het weer. In de 5 maanden hierna nog 4 keer hetzelfde probleem, en iedere keer weken wachten en meerdere contacten met de klantenservice voor er weer een monteur gestuurd wordt. Het fornuis en de kookplaat zijn onbruikbaar, zodra ik de stekker erin steek vliegen alle stoppen eruit, en Inventum weigert het apparaat te vervangen en er is weer (de 5e keer!) een monteur aangevraagd. Dit duurt inmiddels alweer 2 weken.
Ik koop nooit meer een Inventum, en kan ook iedereen afraden een apparaat bij dit bedrijf te kopen. De klantenservice is dramatisch slecht, er wordt vanalles beloofd maar dit wordt nooit nagekomen. Zeer teleurgesteld

29 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Zeer teleurstellende…

Zeer teleurstellende serviceafhandeling.

Mijn vriezer stopte plotseling met vriezen binnen de garantieperiode. Ondanks meerdere contactmomenten duurde het weken voordat er überhaupt een reparatieafspraak mogelijk was.

Het ging hierbij om een vriezer, een essentieel apparaat in een huishouden. Hierdoor heb ik de volledige inhoud moeten weggooien en uiteindelijk zelf een vervangend apparaat moeten aanschaffen.

Tijdens het traject werd de lange doorlooptijd meerdere malen gebagatelliseerd en werd uitsluitend vastgehouden aan een reparatietraject met opnieuw verdere wachttijd.

De communicatie verliep traag en er werd nauwelijks meegedacht in een redelijke oplossing.

Al met al een erg frustrerende ervaring.

9 de mayo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 3 estrellas sobre 5

Goede service

De service is geen kwaad word over te zeggen. De manier van verpakken helaas wel. Ik had een airfryer mandje besteld, welke vlot mijn kant op kwam. Ik was niet thuis en de DHL bezorger kwam keurig de volgende dag het pakketje bezorgen. Doosje ligt beschadigd, maar ook wat aan de krappe kant. Wat bleek, het doosje dusdanig klein dat het ook precies past, maar het mandje in de kreukels en niet meer te gebruiken. Gelukkig bod de klantenservice uitkomst en ze zouden (na opsturen van de foto) een nieuwe sturen... Wat ik al op mijn klompen aan kon voelen was dus weer een klein doosje waar het mandje precies in past. Gelukkig was dit deukje weg te werken, maar als ik een echte azijnzeiker zou zijn geweest had ik een nieuwe moeten vragen. Het is dun blik, zoek een betere verzendmethode!

15 de abril de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

3x verkeerd product ontvangen (en te laat)

We hebben een airfryer van Inventum met dubbele mand. Helaas hebben we 1 van de 2 manden kapot laten vallen. Met 1 mand werkt de airfryer niet. Daarom hebben we in de Inventum webshop deze mand los besteld. Het betrof de linkermand. Toen deze mand na een paar dagen op voorraad kwam heb ik hem meteen gekocht. Inventum zegt op de site dat bestellingen op werkdagen voor 21.00 uur gedaan de volgende dag in huis zijn. Na 3 dagen kwam de bestelling binnen; verkeerde mand. Dit was de rechtermand terwijl ik duidelijk de linker besteld had. Vervolgens heb ik deze retour gemeld en opnieuw een linker mand besteld...weer voor 21.00 uur...weer niet de volgende dag in huis. Toen het pakketje werd bezorgd en wij de doos open maakte bleek opnieuw; weer een rechter mand...weer onbruikbaar en weer retour. 3e mand besteld...moet nog binnenkomen, maar contact met de klantenservice maakt duidelijk dat ook dit een rechter mand gaat zijn. Dus 3e keer retour. Geen verontschuldiging van Inventum. Via de mail laat de klantenservice weten dat ik na de eerste verkeerde mand een foto had moeten mailen (waar niet naar gevraagd is) zodat zij hadden kunnen zien dat de voorraad im hun magazijn niet klopte. En ik had niet opnieuw een linker mand moeten bestellen terwijl zij deze nog in de webshop aanboden. Ik had blijkbaar als klant moeten weten dat dit probleem kwam doordat hun hele partij 'linkermanden' in hun magazijn eigenlijk rechtermanden waren. Eigenlijk lag de fout bij mij als klant door iets te kopen dat zij aanbieden en daar netjes voor te betalen. Onbeschoft bedrijf! Nu heb ik niks. Ik moet 3 dozen retour doen, moet naar de bieb om de labels uit te printen, moet mailen en bellen...en sta met een airfryer die tot juli niet meer kan worden gebruikt want dan pas komen de linker manden weer op voorraad...stelt de klantenservice. Geen sorry, geen oplossing, geen verantwoordelijkheid...alles ligt aan de klant. Nou ja...les geleerd; ik koop nooit meer wat bij dit Nederlandse bagger-bedrijf dat blijkbaar sinds 1908 bestaat...ik ga wel voor 1 van de 1000 Chinese concurrenten die netjes sorry zeggen als zij een fout maken of 1 dag te laat zijn. Bedrijven als Inventum zetten zichzelf buitenspel en heffen zichzelf op uiteindelijk door zo met klanten op te gaan. Bizar en dom....en klantonvriendelijk.

23 de marzo de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Zeer tevreden

Zeer tevreden
Na 4 dagen wachten, vandaag heeft Freek een geweldige monteur van inventum ons kookplaat goed en snel gerepareerd, dank jullie wel allemaal voor dit goed service zo door gaan .
Nogmaals bedankt.

10 de febrero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Matige kwaliteit, dramatische klantenservice.

Bij het aanschaffen van onze nieuwe keuken was Inventum het geadviseerde merk. Helaas is de kwaliteit matig, hebben we veel storingen aan diverse apparatuur en is de klantenservice een drama. Slecht te bereiken en ook meegemaakt dat niet opgeloste problemen automatisch na bepaalde tijd als gereed worden gemeld. Nu na inmiddels 6 maanden ben ik Inventum spuugzat en raad iedereen aan hier niet mee in zee te gaan. Ik heb nog nooit een review geschreven over een bedrijf maar voelde nu de behoefte om anderen te behoeden voor hetzelfde als wij hebben ervaren.

14 de enero de 2026
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Inventum ZWAKSTROOMDEKEN HNL4112Z

Inventum ZWAKSTROOMDEKEN HNL4112Z

We kozen speciaal de zwakstroomdeken vanwege de veiligheid en onze gevoeligheid voor stroom en straling.
Helaas zijn er teveel negatieve kanten aan dit product.
De transformator wordt onacceptabel heet in de hoogste stand.
Bij bedekking ervan is het gevaar van brand groot.
Daar wordt niet duidelijk voor gewaarschuwd in de handleiding.
Het lampje op de transformator brandt altijd, zodat niet goed te zien is of de deken aan of uit staat.
Ook kan dat de levensduur van het lampje negatief beïnvloeden.
Tegenvallend is het ontbreken van bandjes om de deken goed vlak te kunnen leggen.
Al tijdens het eerste gebruik raakt de deken gebobbeld en gevouwen.
Zoiets zien we gewoonlijk alleen bij heel goedkope en dunne dekens.
De schakelaar heeft zes standen, maar géén voor alleen de voeten of andere delen.
Drie van de zes standen zijn overbodig.
Automatische uitschakeling na 12 uren. Waar slaat dat op? 3 uren is gangbaarder en zinvoller!
De bedieningsschakelaar heeft twee smalle segmenten die tegen elkaar aan liggen.
Daardoor is het niet mogelijk de schakelaar op gevoel te bedienen.
Verbinding van de schakelaar aan de deken zit op de meest ongunstige en pijnlijke plek!
De connector aan de deken raakt spontaan los. De deken wordt dan uiteraard niet warm!
Label aan de connector: 'Hier niet aan trekken, niet buigen en snoer niet knikken'!
De connector zit gewoonlijk onder laken of deken!
De aan-uit schakelaar weigert soms geheel dienst!
De deken is te lang, daardoor wordt ook het kussen warm.
Handleiding is onbeschoft.

Inventum biedt 5 jaar garantie op huishoudelijke producten.
Het nakomen van die belofte schijnt nog wel eens op problemen te stuiten, als we de berichten hier mogen geloven.
Inventum heeft ook een mooi idee bedacht om alleen maar positieve recensies te krijgen:
Koop een Inventum product, schrijf een recensie en wie weet krijg je je aankoopbedrag terug!
Bovenstaande recensie (ook wel review genoemd) heeft helaas niet gewonnen...

12 de diciembre de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Belazeren de klanten.

Pas heel goed op wanneer je een product van Inventum koopt , ongeacht bij welke verkoper ook bij partners. Je krijgt 5 jaar garantie ( not ) en NA aankoop word de garantie bepaling veranderd naar 2 jaar zonder de klant daarvan op de hoogte te brengen.
Ze Belazeren de klanten (en partnerbedrijven waar ze hun producten te koop aanbieden)

In 2022 een oven van Inventum aangeschaft bij Bol na nog geen 3 jaar ging het verwarmingselement aan de onderkant stuk.
5 jaar garantie staat duidelijk in mijn bestelling en factuur dus contact gezocht voor een reparatie verzoek.
Ook in mijn reparatie verzoek staat 5 jaar garantie.
Maar wat krijg je als reactie, je oven kan gemaakt worden op eigen kosten, je hebt maar 2 jaar garantie want Inventum heeft de garantie bepalingen aangepast???
Ook Bol trekt zijn handen er vanaf en geeft Inventum de schuld maar blijven wel samenwerken met Inventum vanwege de verkoop provisie.
Heb contact opgenomen met Inventum op aanraden van Bol.com maar na 2 maanden nog altijd geen reactie gekregen van Inventum.
Nieuwe oven aangeschaft en de oude helaas weg moeten doen. Kan niet langer dan 2 maanden een grote kapotte oven in mijn woonkamer laten staan. Dat is werkelijk absurd.
Inventum verdiend niet eens 1 ster ( evenals Bol klantenservice trouwens) maar minder dan 1 kun je niet geven.
Hoop dat Inventum na het lezen van deze review zijn klanten wat beter, netter en met respect zal gaan behandelen.

23 de mayo de 2025
Opinión espontánea

¿Es ésta tu empresa?

Reclama tu perfil para acceder a las herramientas gratuitas de Trustpilot y conectar con tus clientes.

Crear cuenta gratuita

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más