Monteur krijgt 10 sterren ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ik heb een beetje pech gehad met mijn vaatwasser van inventum maar de monteur is geweldig!!
Hij weet en ziet direct het probleem, lost dit meteen op en doet zelfs meer dan nodig is.
Hij is zéér vriendelijk en professioneel.
10 sterren wat mij betreft! ;-)






