Joybos 

La valoración de esta empresa no está disponible debido a un incumplimiento de nuestras directrices.

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 1 estrellas sobre 5

The item was flimsy and not sturdy at all - nothing like the advertised strength. I ordered 4 of the storage boxes and one arrived completely damaged and cracked. I have been trying to get a return an... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Wir bestellten uns Joybos® Schmaler Multifunktions-Küchenschrank aus staubdichtem Metall mit 5 Ebenen F85. Nun ist der Schrank nach 4 Wochen angekommen. Bis auf eine wirklich kleine Delle im Vierkant... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

La qualité de la matière métallique de l'armoire de rangement est vraiment très médiocre, le métal marque facilement et ne semble pas du tout robuste, l'armoire fait vraiment cheap mais le prix ne l'... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Meuble de cuisine Joybos reçu en 8 jours. Notice de montage en chinois seulement mais en réfléchissant un minimum, c'est assez facile et rapide à monter. De bonne qualité. Pas de confirmation de com... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Tienda de artículos para el hogar
  2. también en la categoría
  3. Planta de almacenamiento
  4. Proveedor de productos de limpieza
  5. Proveedor para baños
  6. Tienda de artículos asiáticos para el hogar
  7. Tienda de suministros de cocina

Escrito por la empresa

Joybos® is an innovation-driven e-commerce enterprise engaging in the R & D, production and sales of daily necessities. Its main business covers household cleaning, storage, etc. Over the years, we have successfully expanded our business to the global market and have branches in major cities, including Hong Kong. At Joybos, we are committed to providing high-quality products with great designs and affordable prices to make your life easier and cleaner! Joybos invests a lot in R & D every year, so we can provide many useful products which are suitable for every family. At the same time, we are constantly improving our product offerings so that our customers can receive our products faster.


Información de contacto

Incumplimiento de directrices

Todas las opiniones

(245)

29 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Article jamais arrivé

Article jamais arrivé
Après plusieurs reclamationson m a repondu qu on en renvoyait un
Jamais arrivé non plus...

1 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Cher ami, veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée. Nous ne trouvons pas votre numéro de commande à partir de votre nom. Pourriez-vous vérifier si le produit que vous avez acheté provient de notre site web ? Pourriez-vous me fournir plus d'informations, comme le numéro de commande, le numéro de transaction par carte bancaire ou autre ? Nous pourrons ainsi vous aider à résoudre ce problème rapidement. Merci de votre patience et de votre compréhension.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

I received the item in a completely different colour

I received the item in a completely different colour and didn’t get my free gift as they advertised. Instead I was charged! tried to contact company thru chat and email and phone all unable to get thru - tried to send pics as requested chat does not work - now if I return it I have to repack again it was a heavy item still no response. Bad customer service.

2 de agosto de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Dear Customer,

Thank you for choosing Joybos.

Sorry for the inconvenience. Regarding the issue of wrong color delivery, we have verified with the warehouse and factory that the warehouse staff mixed up the colors when repacking the outer box to strengthen the product packaging, resulting in the receipt of the wrong color product. Based on our previous email chat and negotiation, we have provided you with a return label for easy return of the product. After receiving the return, we will promptly process your refund.Thank you for your understanding.

Please let us know if we can be of further assistance.

Best regards,
The Joybos Customer Service Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Product Quality not what was on Web Site

The Product I received is no where near the quality of material depicted in the picture on their website. Much Cheaper, thinner material, fit together well. Just not what was represented. No bother sending back, as order was shipped 6-12 and arrived 7-16. Yes that is over a month. I was told please be patient, if you are not the one waiting after paying for it.
I wish I could leave pictures showing the quality difference.

So going back and forth with Joybos, their biggest concern is me removing this review. Got an offer of $8 and now $12. No mention of the fraud shipping a different product than showing on web site. They don't even care. Read their emails..

Dear Kurt,

Thanks for your message.

We noticed that you left a review about our item on Trustpilot. We are sorry to hear that you are not satisfied with your purchase. We understand your frustration, and we apologize for the inconvenience and disappointment this has caused. We would like to address this issue promptly and offer a solution that is satisfactory to you.

After discussing with our manager, if you would like to keep the item received, we are happy to refund $8 to your account as compensation. Would you like to accept and delete your review on Trustpilot? Please reply to us and let us know your idea. Thanks for your patience and understanding.

Please let us know if we can be of further assistance.

Dear Kurt,

Thank you for your message.

We sincerely apologize for the frustration and disappointment you have experienced with the order. We understand that the quality of the product you received did not meet your expectations, and we are committed to helping you resolve the issue.

We would like to explain to you first. The product pictures on our website are based on professional photography and are intended to clearly show functional details. But visual differences may occur due to the shooting environment, light angle, or screen display effects. Actually, the product you received is the correct upgrade model. After discussing with our manager again, if you would like to keep the item received, we are happy to refund $12 as compensation. Would you like to accept? If you agree, can you please help delete the review on Trustpilot? Please reply to us and let us know your idea. Thanks for your patience and understanding.

14 de julio de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Dear customer,

Thank you for your purchase at Joybos.

We apologize for any inconvenience. According to the product photos you provided to us earlier, the product is intact. We also provided you with a solution and return address in the email. Could you please check your email? Thank you for your patience.

Please do not hesitate to contact us if we can be of further assistance.

Sincerely,
The Joybos Customer Service Team

Valorada con 5 estrellas sobre 5

The Stackable Clothes Storage Basket is a great buy

I was very pleased with my Stackable Clothes Storage Basket. Once assembled, it looked great and afforded plenty of storage. I’ve also just ordered another 2 layers.

I was also impressed with the customer service and assistance I received from the team.

28 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Je viens de recevoir mon étendoir à…

Je viens de recevoir mon étendoir à linge et c'est lamentable ! article de très mauvaise qualité vendu avec remise à 86.95 € exactement le même que le site TEMU à 29.00 € ! je suis très mécontente et ne recommande pas ce site véritable arnaque !!

20 de junio de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Avoid at all costs

My experience with JoyBos has been absolutely dreadful. I ordered the Joybos® 6 Tier Upgrade Large Metal Kitchen Pantry Storage Cabinet F118, and upon opening the package, I discovered rat droppings all over the contents. Not only did I have the difficult task of carrying this heavy package multiple times to dispose of it, but it also caused significant issues with my building management. As a result of the contamination, my building authorities had to discard the entire package.

Furthermore, JoyBos’s responses to my concerns have been completely unrelated to the severity of the issue. Due to the seriousness of this matter, I will be escalating it to health authorities and the relevant fraud departments.

This has been a highly disappointing and unacceptable experience.

31 de diciembre de 2024
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

We're sorry to hear that you're not satisfied with your purchase. For your order, we would like to explain that we have provided you with a prepaid return label in the email we sent you on May 5 and promised to arrange a replacement or process the refund to you after receiving the return. However, we have not received your reply. Would you please check your email and contact us? Thanks for your patience and understanding.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great Product and Customer Service!

JOYBOS’ Trash Can with Lid Automatic Garbage Can, 3.8 Gallon has been a game changer for our family. When our trashcan lid broke at the hinges, we were eager to contact their Customer Service to get it replaced. JOYBOS sent out a replacement lid and we couldn’t be happier to use our Automatic Trashcan again. Thank you JOYBOS!

20 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 2 estrellas sobre 5

Déçu

Bonjour.
Deux mois pour un balais, toujours pas livré... Echangé par le service client car non disponible et encore 1 mois d'attente ...toujours rien ! J'attends la réponse du Service Commercial !

6 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Cher client,

Merci de votre achat chez Joybos.

Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée. Concernant le statut de votre commande, nous vous avons envoyé un e-mail et vous avons remboursé le 3 juin. Nous vous avons également informé que vous pouvez refuser le colis et que nous le traiterons. Nous sommes ravis que votre problème soit résolu. Pour toute question, n'hésitez pas à nous contacter. Merci de votre patience.

N'hésitez pas à nous contacter si nous pouvons vous aider davantage.

Cordialement,
L'équipe du service client Joybos

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Bad vs Worse

Bad, bad company. No way to contact them. Their phone number rings 4 times and drops. Poor customer service. If ypu email them, you might be lucky if someone gets back to you. Ot took me a while to finally get an address to return an item. The address was in China and the post office was charging me $81.70 dollars to send back to the package. Really? Crazy.



12 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Dear customer,

Thank you for your purchase at Joybos.

We apologize for any inconvenience. Since your package is sent from our International warehouse, it should be returned to the international warehouse. Regarding the item situation, we previously negotiated via email and received your return on May 29th, successfully refunding you. If you have any questions, please feel free to contact us. Thank you for your patience.

Please do not hesitate to contact us if we can be of further assistance.

Sincerely,
The Joybos Customer Service Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

ARNAQUE

Cela fait 2 mois que j attends ma commande. C est vraiment une arnaque. J ai demandé le remboursement et bien sûr Joybos ne veut pas en prétextant qu ils ont expédié la marchandise. Ce sont des voleurs. Soit disant livraison rapide.

29 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Cher client,

Merci de votre achat chez Joybos.

Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée. Concernant la situation logistique, nous vous avons envoyé les dernières informations par e-mail et avons également pris contact avec le prestataire logistique pour accélérer le processus de transport. Nous vous avons également fourni un plan de compensation par e-mail. Pourriez-vous consulter votre boîte mail ? Merci de votre patience.

N'hésitez pas à nous contacter si nous pouvons vous aider davantage.

Cordialement,
L'équipe du service client Joybos

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Seems like an elaborate scam

Seems like an elaborate scam. Ordered almost two months ago, tracking number and order follow-up are now empty (used to have information). Don't buy from them.

8 de mayo de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Dear customer,

Thank you for your purchase at Joybos.

We apologize for any inconvenience. Regarding the logistics situation, we have sent you the latest information by email and have also contacted the logistics provider to expedite the shipping process. We have also provided you with a compensation plan by email. Could you please check your spam? Thank you for your patience.

Please do not hesitate to contact us if we can be of further assistance.

Sincerely,
The Joybos Customer Service Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Müll für viel Geld

Die Produkte wirken auf den Bildern wirklich schöner und qualitativer als die tatsächlich sind! Hier kauft man China-Müll für viel Geld! Dazu wird man mit Rabat-Codes gelock, die in der Kasse nach Auswahl der Bezahlung wieder verschwinden. Meiner Meinung nach ist das schon Betrug. Lassen Sie beeser die Finger weg von diesem unseriösen und betrügerischen Händler.

1 de marzo de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Très cher et de qualité très très mediocre

Très cher et de qualité très très médiocre.

Bonjour
Ce meuble est vraiment de mauvaise qualité pour le prix vendu.
La tôle est très très fine Rapidement il y a les portes qui de ferment s abiment.Meme pas un aimant pour tenir la porte fermée. Quand on voit les photos et le prix ! on a l impression que ca va être robuste mais non.Nous avons dû renforcer l arrière avec une plaque...francheme ce meuble ne vaut pas son prix.

18 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Cher client,

Merci de votre achat chez Joybos.

Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée. Nous vous avons déjà contacté par e-mail. Nous prenons très au sérieux le problème de qualité que vous avez mentionné. Pourriez-vous examiner la solution proposée dans notre e-mail ? N'hésitez pas à nous faire part de votre idée en nous répondant. Merci de votre compréhension. Pourriez-vous consulter votre boîte mail ? Merci de votre patience.

N'hésitez pas à nous contacter si nous pouvons vous aider davantage.

Cordialement,
L'équipe du service client Joybos

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Would warn custmers not to buy this…

Would warn customers not to buy this product.
You are charged in American Dollars, shipped through the U S A and charged duty and tariffs to get into Canada.
The product is absolute garbage.
Took over a month to arrive.

16 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Dear customer,

Thank you for your purchase at Joybos.

We apologize for any inconvenience. We checked and found that you ordered the product from our US site, so you used US dollars to pay. Tariffs are related to local customs policies. The logistics problem is that some products are in stock in our overseas warehouses, so they will arrive in 3-5 days. If shipped from international warehouses, the transportation time will be longer. We contacted you by email when you raised the objection. Would you mind checking your spam folder? If you have any questions, please feel free to contact us. Thank you for your patience and understanding.

Please do not hesitate to contact us if we can be of further assistance.

Sincerely,
The Joybos Customer Service Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

2 mois de retard pour un rangement de…

2 mois de retard pour un rangement de cuisine. Admettons. Le meuble arrive et ce n'est pas ce que nous avons commandé. Catastrophique

3 de abril de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Cher client,

Merci de votre achat chez Joybos.

Nous nous excusons pour la gêne occasionnée. Nous sommes parvenus à un accord concernant le problème de produit et la demande que vous avez mentionnés par courrier électronique. Votre problème a été résolu le 29 avril. N'hésitez pas à nous faire savoir si nous pouvons vous aider davantage. Merci pour votre patience et votre compréhension.

N'hésitez pas à nous contacter si nous pouvons vous aider davantage.

Cordialement,
L'équipe du service client Joybos

Valorada con 4 estrellas sobre 5

Cupboard storage

Bought wardrobe storage items I couldn’t find in Australia- delivery was not quick but the items were ok and suited my needs

3 de abril de 2025
Opinión espontánea
Valorada con 1 estrellas sobre 5

I would never do business with this…

I would never do business with this company again poor quality products, they try to wear you down on returns. No ethics in business dealings. Beware it is a terrible company to do business with.

19 de febrero de 2025
Opinión espontánea
Logotipo de Joybos

Respuesta de Joybos

Dear customer,

Thank you for choosing Joybos.

We apologize for the inconvenience. We have reached an agreement regarding the product issue and the request you mentioned via email. Your issue has been resolved. If you have any questions, please feel free to contact us. Thank you for your patience and understanding.

Please do not hesitate to contact us if we can be of further assistance.

Sincerely,
The Joybos Customer Service Team

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Billigware zu absolut überhöhten…

Billigware zu absolut überhöhten Preisen. Leider habe auch ich die Bewertungen hier zu spät gelesen sonst hätte ich niemals bestellt. Der Duschabzieher für 20 € ist überhaupt nicht zu gebrauchen und max. 1 € wert. Der Fliesenwischer mit Teleskopstange kann nur im hinteren Teil zusammen geschoben werden, der Rest sind verschraubte Stangen. Hoffe ich kann die Bestellungen zurück schicken und bekomme mein Geld zurück.

23 de febrero de 2025
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más