JoytoyFigure Opiniones 

68
•
TrustScore: 4 sobre 5

4,1

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Zamówiłem figurkę Prymarchy Guillimana z tej stronki po super cenie i muszę przyznać że wszystko spoko a nawet lepiej. Wykonanie pierwsza klasa. Przez mój błąd pierwsze zamówienie musieli anulować bo... Ver más

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Produits défectueux,casque space marine 2 titus fabriqué par joytoy pour wharammer livré par print clever société anglaise. Aucun recours sur les pré-commandes. Et games workshop ne propose aucune s... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Esperienza più che positiva, ho acquistato dall'Italia in preordine la 40k ultramarine squad secret level, arrivata nei tempi previsti e in seguito ad un particolare accessorio mancante in una miniat... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I have been a fan of Warhammer 40K from the very beginning. I am particularly fond of the action figure series from JoyToy. From the beginning, the figures were amazingly well made and really exude th... Ver más

Información sobre la empresa

  1. Juguetería

Escrito por la empresa

Distribution of JoyToy Brands. JoyToy is a brand of action figure and mecha, shipping globally


Información de contacto

4,1

Muy bueno

TrustScore: 4 sobre 5

68 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

No consta que haya invitado a opinar recientemente

Esta empresa no ha enviado invitaciones a sus clientes recientemente, por lo que es posible que las opiniones no sean representativas

Ha contestado el 100% de las opiniones negativas

Suele responder en menos de 24 horas

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

4,1

Todas las opiniones

(68)

8 opiniones en los últimos 12 meses

Escribir una opinión
Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Great product

Great product, love it. Fast delivery in Canada. These are expensive but worth it. I'm a customizer of the Devil's Chronicles on Facebook. If you know who I am, then watch what I do to these.

13 de enero de 2023
Valorada con 5 estrellas sobre 5

Joy Toy!!!

Joy Toy!!!! What a joy. Buying direct is the way to go for me. So, many problems with Sellers (not all) of Joy Toy Products. Don't even talk about the "fake" Joy toys out there. Very, very happy with my WH40K figures. The quality in the paint and painting of each figure was amazing. If there is a problem. You know "Joy Toy" will address your issues. Just one of the perks when buying direct from the source. Price is a bit higher. However, you can get Free Shipping (on $200) and They will do coupons. When I weigh it all up. Buying from "Joy Toy" direct is for me. Makes me Happy as a Ultramarine ;^)

6 de enero de 2023
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Stop hassling I do not have received…

Stop hassling I do not have received anything yet!

30 de noviembre de 2022
Logotipo de JoytoyFigure

Respuesta de JoytoyFigure

Dear Luc Pez,

We are so sorry for the inconvenience you met and also sorry for the late response. We have tried to work with TrustPilot with this issue but we did not have the solution for it. As a store, we usually want to bring the best experiement to our customers but unluckily, it become bad when we use Trustpilot service. We did not know that they had hassling you so much to ask for reviewing because all the email was automatically sent based on their official invitation methods. Once again, we are so sorry bringing this terrible experiment to you.
From this time, to protect customers from unwanted and harrassing email, we had stopped using Trustpilot service.
Hope you could understand and give us a chance to serve you again in the future

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Awesome company that make awesome…

Awesome company that make awesome collectable figures/models, paint details on the figurines are really cool, and the articulation in the movement of the figures are brilliant, you can get some cool action poses for display, i highly recommend this company.

29 de octubre de 2022
Valorada con 5 estrellas sobre 5

I was surprise with their pre sell.

My friend refer this website for me. I am Joytoy Collector and i try to buy a preorder item.

It so surprise that my order come so quickly, faster alot than bigbadtoystore. Wowwww. Niceeee

16 de octubre de 2022
Opinión espontánea
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Great communication

Great communication
They answered my queries really fast when I had questions regarding my order

22 de septiembre de 2022
Valorada con 4 estrellas sobre 5

Amazing figure

Amazing figure, shipping was never really updated so we weren't sure when it would arrive but it arrived perfectly safely!

17 de septiembre de 2022
Valorada con 1 estrellas sobre 5

Terrible

Terrible! Asked for cancel and request was ignored finally told figures had shipped and even now days later my order shows to be processing. Ordered Sept 1 they finally responded Sept 9 told no cancellation on Sept 13. Terrible! Nothing you’ve said change’s anything. There was no number to call no email address that I could see to email you. The only way to contact you was to fill out the contact us form on your site which I filled out many times several days each time getting a successfully sent message but never getting a response until 8 days after I placed the order many days after after asked for my order to be canceled. Unfortunately I did take photos of the my form or the submitted successfully response because I didn’t know that it would be necessary. I don’t know why you ask me for emails proving that I sent the form. Your system only acknowledges that it was successfully sent on your site it does send a confirmation to my email that it was sent if it did I wouldn’t have have this problem. Maybe in the future you will change your system to send confirmations to the email of people who contact you so that no one else has this problem in the future. Only when you finally sent me an email on Sept 9 that I finally received did I get an email address I could respond to and actually get responses from you. No matter how many times you say it nothing changes the fact that I contacted you many times before you say you shipped my order let one that outrageous statement that I didn’t contact you until Sept 9. It’s rigged there’s no way for me to prove it it’s your system that doesn’t send email confirmations like other retailers I have to rely on you to tell the truth about your system and that obviously isn’t the case,

1 de septiembre de 2022
Logotipo de JoytoyFigure

Respuesta de JoytoyFigure

Dear Reginald Harden,
We are sorry for the bad experiment you met.
Your order was made on Sept 1st, and it was shipped on Sept 5th. We also sent you an email with tracking number and tracking link at this time. As we have checked and have sent you all evidences from our mail systems and our log files, there is no request from you before the time the item was shipped. Moreover, you also cannot provide any evidence to prove that you have request a cancellation before that time, so as our store policy, the order can not be cancelled.

JoyToy Figure Store has served a lot of customers all over the world, we always try our best to help customers to have the best experiments with their orders. However, it all needs to be based on factual evidence and in line with our policy.
We cannot cancel your order if you just said that you had requested it before the item was shipped while you could not provide any emails, any screenshots to prove, and we also did not find any request from you in our mail systems.
We hope that you will understand and will not feel bad with us :)

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Amazing overall experience.

Amazing customer service and detailed shipping. My order was a little damaged when it finally came through, I messaged the company and they were quick and responsive as well as helpful. They have sent me replacement parts and figures. I look forward to ordering more things from them in the future as there product is nothing short of amazing as far as warhammer 40k is concerned.

6 de septiembre de 2022
Opinión espontánea

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más