Juvia Opiniones 566

TrustScore: 4.5 sobre 5

4,4

Aunque no verificamos reclamaciones concretas porque las opiniones son propiedad de sus autores, es posible que marquemos las opiniones como «verificadas» si podemos confirmar que ha tenido lugar una interacción con la empresa. Más información

Para proteger la integridad de la plataforma, nuestro software automatizado disponible las 24 horas examina todas las opiniones en nuestra plataforma, tanto si están verificadas como si no. Esta tecnología está diseñada para identificar y eliminar contenido que incumpla nuestras directrices, incluidas las opiniones que no están basadas en una experiencia real. Sabemos que es posible que no detectemos todo pero puedes denunciar lo que pienses que se nos haya escapado. Más información

Consulta las opiniones de los clientes

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Iv started taking about 3 weeks ago this last week has been awful .. I know it says symptoms may worsen .. but I generally feel lousy usual stomach symptoms but constant bloating discomfort etc.. star... Ver más

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I can only say it works. I have GERD, a hernia and Diverticular disease causing constipation. Plus a missing gallbladder so my digestion has taken a battering over the last few years. Started Juvi... Ver más

La empresa ha respondido

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Any time I have contacted customer services I received a response straight away. Always helpful, professional and resolved any issues without question. Thank you very much. Nicola

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Despite the cost of the product and the length of time for delivery, they insist on used the recognised worst delivery company. Packages often disappear or like my most recent delivery, had been soaki... Ver más

La empresa ha respondido

Información sobre la empresa

  1. Tienda de vitaminas y suplementos

Sobre Juvia

Escrito por la empresa

pooring JUVIA

Benefits of JUVIA Digestive Balance Formula

SAY GOODBYE TO GUT ISSUES

Supports Natural Gut Health - and therefore your mental, physical health and digestive process

Food Freedom - A balanced gut means you may be able to enjoy more of your favourite foods

Natural Plant-Based Ingredient - Activated by ERME, our unique enzyme-rich ingredient, derived from barley

Backed by Leading Gut Experts - It's all backed by cutting-edge science and decades of research

What is JUVIA?

Many solutions for gut issues like IBS don’t work because everyone has a different set of bacteria living in their guts.

JUVIA helps balance out your unique naturally existing gut bacteria, instead of trying to introduce new ones into the body.

It’s the first food supplement to contain ERME™, our unique plant-based natural ingredient, which breaks down carbohydrates before they can cause problems by unbalancing the bacteria in the gut.

Thanks to our cocktail of vitamins and minerals, including B12, JUVIA also contributes to the normal functioning of the nervous system, metabolism, and immune system, and helps to reduce tiredness

Find out more on www.juvia.me

Commit to 12 weeks

It takes up to 12 weeks for your gut microbiome to rebalance and the benefits of JUVIA compound, so the longer you take it, the more you will get out of it.

Detox

Some people experience a detox effect during the first days or weeks of taking JUVIA. This may include headaches, fogginess and sometimes a little bowel discomfort. This is completely normal so it’s nothing to worry about. It means that JUVIA is working, so it’s a good thing! It's basically just your bad bacteria dying off, which doesn't feel too good.


Información de contacto

4,4

Excelente

TrustScore: 4.5 sobre 5

566 opiniones

5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella

Ha contestado el 60% de las opiniones negativas

Suele tardar más de 1 mes en responder

Así usa esta empresa Trustpilot

Descubre cómo se obtienen, puntúan y moderan sus opiniones y valoraciones.

Trustpilot no permite a las empresas ofrecer incentivos ni pagar para ocultar opiniones. Las opiniones son propiedad de los usuarios y no de Trustpilot. Más información

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Easy to order

Easy to order, quick delivery.

26 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Thank you for sharing this with us Simon. We are pleased that you are happy with our service.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Lovely customer service

Lovely customer service. Product delivery was extremely fast

26 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Thank you Andrew, for this positive feedback. We always strive to provide good customer service, and are pleased that your parcel was delivered quickly and efficiently.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

An honest company who will refund

I tried Juvia hoping that it would work for me. One of the reason I decided to try it was the money back guarantee as it is quite a lot of money to spend if it doesn't work. I have previously spent quite a bit on things that didn't! I took Juvia as instructed for 6 weeks but didn't unfortunately see any improvement. When my renewal email arrived I decided that I would email for a refund as it just hadn't worked. I was expecting the refund process to be difficult and that maybe I wouldn't receive a refund at all. However I am very pleased to report that there was no question and an email reply and refund arrived within a couple of days. I would recommend anyone to try Juvia with the confidence that if it doesn't work for you, you will be able to easily obtain a refund. This company are genuine and a pleasure to do business with!

21 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi Chris, thank you for taking the time to leave this review and thank you so much for giving JUVIA a go. We wish there could be a magical solution that works the same way for everyone, but since our microbiome is so unique, so is our reaction to supplements.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Really works but give it time

I really didn't believe this can help with my IBS symptoms which were constipation, bloating and most horribly "gut sounds". They were so loud after lunch in the office so I had to hide in the meeting room, ouch. But after a month I saw major difference, now I can eat lunch and stay comfy. Also I was even feeling so good that I didn't take Juvia to vacation - and I had my IBS back on return. But when I started on my Juvia plan again - all gone. So now I am sticking to 1 tbsp in the morning and it is a life-saver!

24 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Thank you so much for taking the time to leave this lovely review Jane! We are so pleased to hear that JUVIA has helped to improve your symptoms and help you feel more comfortable.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Unfortunately didn’t work

I have completed over 6 weeks with Juvia, as recommended. While it helped minimally with some symptoms, it unfortunately didn’t make any substantive changes to my IBS symptoms.

15 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi Bodhi, we are sorry to hear that JUVIA didn't help you as much as you anticipated.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I live in NZ

I live in NZ, product was posted from Australia, only took 7/8 days to get here, was able to track the item, great service.

31 de octubre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Thank you Julie. We are delighted that you are pleased with our service. If you have any questions once you start taking JUVIA, please don't hesitate to ask.

Valorada con 3 estrellas sobre 5

Early days. Service great but undecided on product 1 week in

Absolutely can't fault the service. 10/10
Arrived extremely quickly, app is great and loads of info on it along with the tracker.

Money back guarantee too, which is why I've given this a try. I wouldn't have gone near it without it as it all seems too good to be true to be honest. Heard all this sort of stuff before. My Facebook and Instagram feeds are full of the the next big revolutionary gut treatments/snake oils.

It feels a bit disingenuous rating it now and just on service rather than the product.

I've suffered digestion issues for 20 years and spent thousands on all sorts of things that have never really worked.

Whether this works or not, I'll definitely be back to give a full report in 5 weeks time when Ill choose to either continue my subscription or ask for my money back (I'm almost 1 week in, seeing no benefits and things are actually worse if anything.
That could be "die off" but then I've heard that term before on things that haven't worked. If it is a die off then its nothing different to my usual gut issues anyway. I would have thought a die off would be more dramatic and different to the usual discomforts)

We'll see how this goes. Wish me luck.

***Week 6 update****
Sadly this hasn't worked for me. Still have a bit left so I will complete what I have but i really can't see anything changing.

Kept 3 stars as customer service was excellent. I asked for a refund and I received it within a few days. I would recommend this on that basis - it didn't work for me but it might work for you. Worth a shot knowing that it just takes a simple email to get your money back.

11 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi James, thank you for taking the time to leave this review and we are so pleased to hear that the app has been helpful for you. We look forward to hearing how you get on with JUVIA and please do pop us a message at info@juvia.me if you need any assistance along the way.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Always on time

12 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi Michael, thank you for taking the time to leave this review! We are so pleased to hear that you have had a good experience with JUVIA. Please don't hesitate to get in touch if you need any assistance along the way.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Fantastic

Fantastic I can't believe it I have struggled for over 30 year I have tried everything. This works I'm amazed.

7 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi Kimberley, thank you for taking the time to leave this lovely review! We are so pleased to hear that JUVIA has helped you and please don't hesitate to get in touch if you need assistance at any point.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Brilliant!

Very quick service! The actual stuff is brilliant - the 1st thing I've used of many that actually makes a difference. What a relief after years of struggling with IBS! Thank you!

8 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Thank you Tessa for sharing this with us. We are delighted that JUVIA has made such a big difference to your IBS symptoms. If you have any questions, or need any support please don't hesitate to ask.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

5 star service

This company has been outstanding , very good communication , the app is great so you don’t forget to order and if you want to speak to someone the customer care is the fastest I’ve ever known , I had a question and sent it on the Saturday night expecting to hear back in the week but I already had a response by the time I woke up Sunday morning . I do believe in the next 5 years Juvia will be a household name because using natural remedy’s that coincide with your body instead of nasty chemicals from big pharma company’s is the way forward

12 de noviembre de 2023
Opinión espontánea
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi there, thank you for taking the time to leave this lovely review! We are so pleased to hear you have had a positive experience with JUVIA and we'll be sure to pass along your kind words to the team. Please do let us know if you need any assistance along the way.

Valorada con 1 estrellas sobre 5

Still have not received the product

Still have not received the product. I ordered on 21/10/23 over 3 weeks ago. I have now asked for a refund as I no longer want to keep chasing up my order

30 de octubre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi Barbara, thank you for taking the time to leave this review. We are truly sorry about the delivery issues you have experienced. We sent a replacement package for you once you contacted us and have now refunded your order. Apologies again and please don't hesitate to get in touch at info@juvia.me if you need any further assistance.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

Swift delivery

Reliable service so far product arrived in time

6 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi Denise, thank you for taking the time to leave this review! We are so pleased to hear your package arrived with you safely and on time. Please don't hesitate to get in touch if you need any assistance.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

I placed an my first order 2 weeks ago…

I placed an my first order 2 weeks ago . after a week it hadn't been delivered , so I contacted Julien to check. The following day he dispatched a second order which I received in 2 days which was great service as I live in Ireland. 1 day later the original first order arrived . I contacted them to notify , where I was told by Phoebe to keep this free of charge as a good will gesture for my patience. if this doesn't top the customer service list I don't know what does. I'm on day 3 of the plan so will update at a later stage .

6 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi Kieran, thank you so much for taking the time to leave this review! We are so pleased to hear you have received your packages safely now and thank you again for your patience. We look forward to hearing how you get on with JUVIA and please do let us know if you need any assistance along the way.

Valorada con 5 estrellas sobre 5

This has really helped me

This has really helped me. Fab product and the team behind it.

5 de noviembre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi Josie, thank you for taking the time to leave this review. We are so pleased that JUVIA has helped you and the team will be thrilled to hear your kind words! Please don't hesitate to get in touch if you need assistance at any point.

Valorada con 2 estrellas sobre 5

After 10days of waiting for my order i…

After 10days of waiting for my order i contacted Juvia only to be told they have put a new order on the system with know real explanation😏

30 de octubre de 2023
Logotipo de Juvia

Respuesta de Juvia

Hi Craig, thank you for taking the time to leave this review. We are truly sorry that your order didn't reach you due to issues with the courier. Please be assured that a replacement package was shipped this morning once you had contacted us and we sent an email to confirm this. Please do get in touch at info@juvia.me if you need any assistance.

La experiencia Trustpilot

Cualquiera puede escribir una reseña en Trustpilot. El autor de la opinión tiene derecho a editarla o eliminarla en cualquier momento y solo se mostrará mientras su cuenta esté activa.

Las empresas pueden solicitar opiniones a través de invitaciones automáticas. Esta opiniones, etiquetadas como verificadas, tratan sobre experiencias genuinas.

Más información sobre otros tipos de reseñas.

Trabajamos con especialistas y tecnología avanzada para salvaguardar nuestra plataforma. Descubre cómo combatimos las reseñas falsas.

Más información sobre el proceso de revisión de Trustpilot.

8 consejos para escribir buenas reseñas.

La verificación puede ayudar a garantizar que sean personas reales las que escriben opiniones que aparecen en Trustpilot.

Ofrecer incentivos a cambio de opiniones o pedirlas de forma selectiva puede sesgar el TrustScore, lo que contraviene nuestras directrices.

Leer más